Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Prima dragoste BMW E30
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2
Halogen
QUOTE (soare @ Dec 14 2011, 01:37 PM) *
sa inteleg ca avem prima dragoste comuna ? smile.gif


da...si asa o sa ramana vesnic, o sa o las mostenire ma si vad batran cu ea in curte dandui o cheie sa mai miste motoru si poate o iesire sa-si mai dezmorteasca articulatiile .....m-am calmat cu gandurile de a pune mana repede pe un e21 raman cu ursu si sa-l pun la punct in vara, in viitor poate o masina de oras 1310 sau o lada biggrin.gif ca sa pot tine de ursu cat mai mult (a nu se intelege ca-l misc o data pe luna ) sal folosesc weekenduri la isiri din bucuresti. Acum am realizat ca sunt foarte euforic vreau sa fac sa dreg sa pun pe ea dar eu nu am inca un job si ma tot agit de parca ar fi sf lumi , incerc sa ma calmez ca totusi nu ies maine la pensie si cu timpu le voi rezolva pe toate mai o piesa luna asta mai o piesa luna viitoare si cu timpu se aduna smile.gif bucurate de urs nu-l abuza incearca sa-l ti cat mai mult daca doresti asta , iar daca ai chef de joaca vezi ca sunt ursi cu motoare mari si clar abuzate la preturi foarte mici biggrin.gif am o intrebare are ceva daca eu schimb treptele la 2000 de rotati ? afecteaza cumva motorul...sau o invat puturoasa ? stiu ca-mi zisese cineva ca daca o sa schimb numa asa o sa devina puturoasa si o sa consume si mult blink.gif am facut Bucuresti - Copaciu cu 6L/100 KM pe o vreme de-mi era frica sa trec de 60 si bezna de nu vedeam nimic laugh.gif dar la 90-100 cu treapta 5 undeva la un 6-8L/100 km
Halogen
am vazut ca isi dezvolta cuplul la 4300de rotatii dar daca ating 3000 de rotati si cu toba asta "jmechera" zici ca am 10.000 de rotati si mi se pare prea turat motoru smile.gif))
Edison
Inteleg ca ai 1.6 benz. In niciun caz sa nu schimbi dintr-o treapta inf. intr-una super. la 2000 rot, nu e diesel. Undeva la 2800-3000 cred ca e optim, nu mai disec firu-n patru: consum, ungere, ardere incompleta, bujii colmatate... Bafta.
Halogen
QUOTE (Edison @ Dec 23 2011, 10:31 PM) *
Inteleg ca ai 1.6 benz. In niciun caz sa nu schimbi dintr-o treapta inf. intr-una super. la 2000 rot, nu e diesel. Undeva la 2800-3000 cred ca e optim, nu mai disec firu-n patru: consum, ungere, ardere incompleta, bujii colmatate... Bafta.


mersi de sfat ! eu am avut impresia ca pe la 3000 este prea turat motorul tongue.gif sunetul amplificat de toba zici cai avion si din cauza aia schimbam asa... smile.gif
TiL
zgomotul de la 3000 vine din spate, de la toba, sau din fata?
Motoarele in 4 cilindri au un zgomot pronuntat in admisie pe la 3000-3500 rpm (se intampla niste rezonante pe-acolo). Am observat asta si la batranul M10 LJetronic (suna placut) si la toyota (urla de te apuca dracii, iti sta pe creier).

Nu prea e recomandat sa tii nici un motor sub 2000rpm, nici pe alea in 6 cil, desi fiind mai smooth, nu-ti dau de veste ca sunt subturate. Eu totusi schimb pe la 2000 in oras, daca n-am unde sa ma duc, deci apas f putin acceleratia. Altfel, pana in 3000 (ca incepe sa urle) la mers normal afara, si pana in 5000 daca am de facut depasiri mai energice sau vreau sa ies tare din viraje.
Cu BMW-ul sunt mai domol, ca deh, e masina mea, are si o varsta. Are si Cuplu, lucru care te face sa urci mai putin in ture.
Halogen
zgomotul se aude din spate de la minunatia de toba laugh.gif posibil sa fie si motoru dar nu-mi dau seama nu am urechea formata iar toba urla prea tare...si ce am mai observat mai nou este ca pe interior la tobe este o depunere de negreala adica sunt negre bine in interior unsure.gif maine o sa atasez o poza smile.gif eram la semafor in dristor abia plecasem din parcare ma indreptam spre iesire din bucuresti si motorul era cald ,miercuri parca seara cand incepuse o ploaie torentiala la un momendat ma uit in spate ditamai noru de fum alb deci nu-mi venea sa cred ma speriasem si nu stiam ce sa fac ma tot uitam in golinda mai iese nu mai iese (motorul statea la ralanti) am ajuns in benzinarie la rahova am traso mai departe putin am pornito am lasato sa mearga am stat si m-am uitat in spate si la ralanti (acul de temperatura era la intre prima liniuta si linia de jumatate) si nu mai scoatea nici un fum alb...sa fie oare condens fff mare pe toba de esapament ? si din cauza asta se afuma ?? uleiul abia l-am schimbat cu tot cu filtru si filtru de aer nare 2000 de km cred si mai putin ...
TiL
Aburi, sigur.

Ai toba sparta? Am vazut ca daca e sparta scoate mai mult abur.
Si dupa ce treci cu masina printr-o balta, daca aveai esapamentul incins o sa lasi un nor de abur in urma.
Halogen
QUOTE (TiL @ Dec 24 2011, 10:58 AM) *
Aburi, sigur.

Ai toba sparta? Am vazut ca daca e sparta scoate mai mult abur.
Si dupa ce treci cu masina printr-o balta, daca aveai esapamentul incins o sa lasi un nor de abur in urma.


fasaie pe dedesubt pe la traseul de mijloc oricum undeva se aude un fasait pe dedesubt , am verificat nivelul antigelului din vas si este in acelasi loc unde era cand am verificat antigelul deci nu baga apa este prima iarna de cand am masina si din cauza acea m-am speriat rau tin sa cred ca motorul merge chiar foarte frumos cu exceptia unei pierderi de ulei pe la fulia de la arborele cotit si vesnici tacheti de m40, fum albastru nu scoate de loc .
Halogen
Chiar daca nu am mai postat de mult in acest anunt nu am avut timpul necesar si nici banuti pentru a mai schimba o piesa pana astazi cand am schimbat 4 bucsi la bascule lemforder noi si 2 bucsi punte spate lemforder noi, urmeaza :
- 1L de ulei pentru diferential Castrol 80w90
- 2 Discuri de frana spate ATE noi (placute de frana le am)
- Sa schimb uleiul din cutie
Primele 3 sunt urgente smile.gif iar ce urmeaza pana in toamna termenul limita!
- 1,2 planetare in stare impecabile... (pentru ca 1 la mine e vrastie un mic joc si burdufele rupte si vreau sa le schimb pe ambele)
- Bucsa diferential
- cei 2 rulmenti de pe spate pe OEM
- bielete anti ruliu pe spate.
- Set brate puntea fata 2 bucati TRW / Lemforder (dar voi merge pe TRW)
- 2 capete de bara TRW
- 2 bielete anti ruliu fata trw sau ce gasesc
- 2 Bielete de directie
- Traseu complet evacuare de la motor pana la finala cu tot cu suporti si bucsi (bucsile le voi cumpara de noi)
- Set distributie bosch+ pompa de apa. toate acestea voi incerca sa le rezolv pana la 1 octombrie ramanand ca la anu sa intre la tinichigerie + vopsitorie!
Halogen
Dupa ce am schimbat bucsile de punte si cele de la bascule pe spate tot troncane cand trec peste o groapa sau linii de tramvai tot pe dreapta spate si nu inteleg ce ar putea fi sad.gif falnsa de la amortizor sau chiar amortizoru ar fi posibil ? posibil sa fie de la bucsile barei stabilizatoare ?
xox
Eu am schimbat flansele de la amortizoare. Foarte ieftine si foarte rapid de schimbat. La fel, troncanea cand treceam peste gropi. Tot pe spate. Cam 100ron toata distractia si 30 min de munca.

Mai troncane si acum la schimbat viteze, banui crucea de la cardan (sau cum se cheama imbinarea aia) dar pentru denivelari, flansele de la amortizoare sunt principalul suspect. La fel aveam problema asta si pe fata, si la e30 si la e46, se pare ca tin mult mai putin ca bucsile.
Halogen
am inteles la alea ma gandeam si eu si totusi este enervant cand stiu ca am schimbat bucsile si tot imi troncane....si am mai observat o chestie cand stau la semafor vibreaza masina in dreptu franei de mana 10 sec 20 maxim m-am uitat pe dedesubt sa vad esapamentu daca are vre-un colier rupt sau atarna pe undeva dar e intreg...sa fie oare crucea cardanica sad.gif mmasi imi vine sa-i dau foc
elvislorin
verifica si tampoanele de la motor, suportii de la cutia de viteze
Halogen
tampoanele de la motor am inteles de la fostu propietar ca au fost schimbate in primavara lui 2010 si iarna nu a circulat cu ea , nu prea cred ca tampoanele de la motor sa se fi uzat intr-un timp relativ mic de folosire a masini.
Halogen
QUOTE (xox @ Jul 21 2012, 03:31 PM) *
Eu am schimbat flansele de la amortizoare. Foarte ieftine si foarte rapid de schimbat. La fel, troncanea cand treceam peste gropi. Tot pe spate. Cam 100ron toata distractia si 30 min de munca.

Mai troncane si acum la schimbat viteze, banui crucea de la cardan (sau cum se cheama imbinarea aia) dar pentru denivelari, flansele de la amortizoare sunt principalul suspect. La fel aveam problema asta si pe fata, si la e30 si la e46, se pare ca tin mult mai putin ca bucsile.



Ce flanse ai montat ? ca eu am gasit sachs 55 RON cu tot cu garnitura si am mai gasit KYB cu 40 de ron ma bate gandu la KYB ...tu ce ai pus febi ?
xox
KYB am pus si eu, le-am cumparat direct din service, 35ron/bucata + 30 ron manopera. Am vreo 2 luni de cand le-am pus deci inca nu ma pronunt la durabilitate.

Alea vechi erau intr-un hal fara de hal, era mancat tot cauciucul. Erau flansele cu care am cumparat masina acum 6 ani laugh.gif
Halogen
am inteles scz ca raspund atat de tarziu dar am ramas fara pc tongue.gif problema este de la tigania de toba care loveste in fusta spate cand stanga cand dreapta smile.gif
Halogen
am schimbat uleiul in diferential , am eliminat zgomotul de bataie aiurea...era de la un surub de la traseu de evacuare care era prea lung si batea in caroserie , si merge masinuta de parca nu e ea smile.gif astazi am facut un swap cu jantele bbs care le aveam pe niste jante Melber 7J x15 H2 .Et 12 sunt ceva jante rare pe 15" cu buza tongue.gif si urmeaza sa intre la reconditionat cand primesc bani de la munca mmasi. Astazi cand am dat jantele jos am descoperit cu stupoare ca pe stanga fata mi se invartea discu pe fuzeta in prostie am studiat am incercat sa vad de ce se invartea nu stiu daca e normal dar invarteam de disc si gaurile de la prezoane se schimbau la un momoendat am tras de disc daca nu era prins in suportu de la etrier cred ca-l scoteam afara ...am gasit lipsa surubu mic de prindere al discului pe fuzeta http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/2-do...ake_brake_disc/ mai exact surubu 3.....am observat ca nici pe partea dreapta nu este prezent acest surub oare de ce ?smile.gif asa este normal ?smile.gif))
bartro
Nu e normal dar nici nu e tragic. Discul sta prins de forta numai cu prezoanele. Surub cel mic are ca rolul doar ca sa fie mai usor sa regasesti gaurile cand pui roata la loc smile.gif
Halogen
am inteles mersi de sfat apropo bart ai idee cu ce solutie as putea sa frec buza de la janta sai scot vopseaua jantele au fost vopsite negre si eu as vrea sa dau jos vopseaua de pe buza jos si stau si ma gandesc cum :-? ma bate gandu sa iau un jmirghel de prin casa si sa ma pun sa frec la buza dar nu stiu daca e o treaba foarte buna si sa fac mai rau smile.gif
Halogen
Astea sunt jantele smile.gif doar ca ma enerveaza ca`s negre si nu prea imi plac asa sad.gif

nu stiu de ce nu a mers din prima :-s
05aBi
frumos modelul wink.gif
Halogen
o sa fie frumoase cand o sa le curat si o sa le vopsesc da chiar cum as putea sa dau jos acea vopsea neagra ?sad.gif care e data in bataie de joc cu spray ? vreo solutie ceva :-s
bartro
Nu stiu, nu le am cu spalat, curatat, vopsit.
elvislorin
mie imi plac mai mult bbs-urile
05aBi
recomand vernistac pentru a decapa jantele, costa maxim 30 lei cutia si ar trebui sa iti ajunga pentru toate jantele
dupa ce aplici solutia pe jante lasi 5 - 10 min sa isi faca efectul, adica sa se exfolieze vopseaua dupa jante, iar dupa o indepartezi cu un cutit, sau ceva ascutit
prin unele locuri e posibil sa mai aplici odata, sau daca ai mai multe straturi de vopsea, cum a fost la mine
necesita ceva migaleala pentru ca dupa ar trebui sa le dai cu smirghel, dar intr-un final iese ceva frumos wink.gif
Halogen
o sa vb cu cosmin sa vedem poate le duc la sablat smile.gif daca e sa fac o treaba sa o fac calumea smile.gif
05aBi
cand am terminat cu ele aratau ca tabla de pe cs lui florin, curatate integral, iar ceva mai calumea de atat nu stiu daca exista
dar dupa cum ti-am zis, necesita ceva migaleala
TiL
Eu m-am chinuit cu smirghel, a iesit ceva, n-am mai apucat sa le finisez cum as fi vrut si munca a fost destula.
Inceput cu smirghel gros, pana dadeam de metal, apoi cu subtire.

Cel mai bine, ori cu decapant, ori la sablat si apoi pui smirghel pe ele sa le finisezi, daca vrei buza lucioasa.
Halogen
misto sunt biggrin.gif sper sa fie si ale mele asa si pe masina :> muhahaha dar sa vad ca bani intarzie sa apara si ma cam enerveaza smile.gif
xox
Sableaza-le totusi, macar stii ca sunt curatate peste tot si nici nu dureaza foarte mult.
xander
trebuie sablate cu ceva fin ...... au fost cazuri in care dupa sablare nu sau mai putut polisha pentru ca a mancat prea mult din aluminiu

cea mai buna varianta (parerea mea) o mana de smirghel la misto (ca sa intre decapantul bine in vopsea),decapant 1 2 straturi si apoi turbojet
Halogen
poate maine reusesc sa le scot de pe jante si sa ma pun sa le iau cu jmirghelul un pic si sa iau si solutie apoi la sablat am gasit ceva anvelope misto pt ele :>
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.