Help - Search - Members - Calendar
Full Version: e28-cazanu' verde
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4
elvislorin
QUOTE (haifisch @ Jan 17 2012, 05:31 AM) *
M30B28 mai gasesti in toate mintile lor la muzee....daca iei unu trebuie sa bagi bani in el

si dupa aia sa il chemi pe til sa stea cu nasul in el sa iti regleze avansul ori de cate ori simti ca masina parca isi schimba mersul...pentru ca asta face

eu iti recomand pentru tine M20B20 (motronic) si M20B25 ...sunt motoare simple...piese gasesti la orice magazin.... nu te rupe la bani

am exclus M30B35 pentru ca desi la inceput ai fi foarte tentat sa pui asa ceva o sa iti para rau dupa.....cand o sa bagi benzina de 100 de lei si nu faci cine stie ce km cu ei.....


cum adica domne?la mine muzeu? laugh.gif laugh.gif laugh.gif sa stiu sa pun niste cipicei la intrare si sa tai bilete laugh.gif laugh.gif laugh.gif
bartro
QUOTE (elvislorin @ Jan 17 2012, 07:48 AM) *
cum adica domne?la mine muzeu? laugh.gif laugh.gif laugh.gif sa stiu sa pun niste cipicei la intrare si sa tai bilete laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Daca al tau era bun, nu ai fi dat-o jos de pe masina tongue.gif

Pe un M30B28 poti monta chiulasa si instalatie de M30B30 motronic ca sa scapi de reglaje.

Insa M20B27 e un motor cu potential mare, erau niste combinatii interesante de facut (chiulasa, pistoane) pentru marire de putere.
elvislorin
e bun in continuare si am explicat de ce l-am dat jos...chiulasa de m30b30 motronic (dar fara calculator de injectie) am avut dar am preferat un m50 pt ca e fiabil pe partea de injectie si gasesc piese pe toate drumurile...m30-ul meu asteapta 2016 cand o sa se scrie retromobil pe el
lucian
m20b20 nu pun, ca e slabut pe e28 si daca fac deranj cu swap macar fac pt. un motor mai mare.
alezat bloc de 2000 nu prea ma incanta. mi-ar placea un bloc de m30b25 cu interne de m30b28-greu de gasit.
2.7 eta nu are performante deosebite, numai facut cu interne de 2.5 cica ar fi interesant.
2.5 de urs e prima optiune. sunt doua oferte pe net al vanzare si ca de obicei scump ca m50-ul.
bartro
Am eu vibrochen, biele si pistoane de M30 2,8 daca vrei rolleyes.gif
Si mai sus ai oferta pentru bloc de 2.7 eta.
elvislorin
si uite asa apar combinatiile laugh.gif
haifisch
daca alegi 2.5 nu o sa fie mare dif de consum cu 2.0...

dar nu te vad pe tine sa dai bani de M50B25 pe M20B25 (cam atat e unul inca in mintile lui)....

si nu o zic cu rautate
lucian
QUOTE (bartro @ Jan 17 2012, 01:18 PM) *
Am eu vibrochen, biele si pistoane de M30 2,8 daca vrei rolleyes.gif
Si mai sus ai oferta pentru bloc de 2.7 eta.

nu merge. tot trebuie alezat. 2.7 are 84x81 iar 2.8 are 86x80
bartro
A, nu, nu asta vroiam sa zic. Vibrochen et al ale mele sunt buen daca gasesti undeva un bloc de 2,5 M30.
Varianta cu M20 eta e a 2-a posibilitate. Nu cred ca poti combina ceva intre M20 si M30.
bartro
uite de exemplu:
http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=3825
lucian
up date: lampi shadow line home made... smile.gif
iorgos
QUOTE (lucian @ Feb 10 2012, 05:45 PM) *
up date: lampi shadow line home made... smile.gif


Arata mult mai bine, de cand ai pus bara si fusta aia. Nu mai spun nimic despre lampile shadow thumbup.gif
lucian
QUOTE (iorgos @ Feb 10 2012, 06:21 PM) *
QUOTE (lucian @ Feb 10 2012, 05:45 PM) *
up date: lampi shadow line home made... smile.gif


Arata mult mai bine, de cand ai pus bara si fusta aia. Nu mai spun nimic despre lampile shadow thumbup.gif

am avut noroc cu un baiat si am gasit piesele-bara si mai ales fusta smile.gif
TiL
Nu sunt eu fan shadow, dar arata bine. Mai ales pe fundalul alb smile.gif
haifisch
nu ne impartasesti si noua metoda?

au iesit f bine...felicitari

coman cosmin
si eu vreau sa aflu.ai tratat cromul cu ceva inainte de a aplica vopseaua?
lucian
le-am imbracat in autocolant. am facut unul de proba, a iesit bine si l-am facut si pe celalat.
as fi incercat varianta cu decromatul dar din pacate nu se poate separa partea metalica de plastic. la e 12 e separat cadrul metalic de restul lampii.
nu prea poti sa freci cu abraziv cromul ca risti sa zgarii plasticul
coman cosmin
e buna si ideea cu colantul.mai e o varianta cu vopsitul dar mai intai trebuie sa dai pe crom cu un primer special.se gaseste la magazinele cu vopsea.
am crezut ca ai folosit primer.dar arata bine si cu colant.
MAD520
frumoase
lucian
confectionez strutz bar sau stutz bar pa comanda biggrin.gif
bartro
Simti vreo diferenta?
xander
http://www.harrisonmotorsports.com/e28-fro...-bar-steel.html

mai bine o faceai asa
bartro
Asa o sa fie V2.0 smile.gif
lucian
QUOTE (bartro @ Mar 13 2012, 03:45 PM) *
Simti vreo diferenta?

categoric da. in curbe stranse la viteza mai mare. am probat-o pe slatina-pitesti, drum cu multe curbe. daca pun si amortizoare si arcuri noi sunt aproape de adevar.

QUOTE (xander @ Mar 13 2012, 04:13 PM) *

n-am capabilitati tehnice pt. asa ceva
bartro
QUOTE (lucian @ Mar 13 2012, 06:07 PM) *
categoric da.

Bun, bun. Ai eliminat o problema legat de suspensie McPherson.
lucian
ceva oem pt. cotetz.
TiL
nais

Aduce cu cel de M dar e mai mic?
Acum m-am obisnuit cu cel de M, care inainte mi se parea cam mare.
lucian
e mai mic. n-are plasticul pe care il are cel de m. dupa part number-ul scris pe el s-a pus pe 535, 528...
lucian
am o problema: nu mi se aprind stopurile la franare.
m-a atentionat un nene in trafic azi. habar nu am de cand merg asa...
oricum e grav. am verificat tot: becuri, sigurante, mufe. nu-mi dau seama daca swich-ul de la pedala poate fi vinovat. e posibil sa fie defect? a patit cineva asa ceva?
pe lampa spate imi merg toate-semnalizare, marsarier, pozitie
elvislorin
asa zic si eu...switch-ul
tomado e28 owner
switch-ul... Am patit si eu. Daca pui firele de la switch pe direct, merg stopurile?
bartro
Da, sa strica si switch-ul. Si la E12 avea niste ezitari la un moment dat, dar cu WD40 am mai prelungit viata lui.
lucian
nu vrea. am curatat cu spray, am facut strap intre fire, tot nimic. ma enerveaza electrica. ramane sa dau mocheta la o parte sa verific firele din portbagaj pana la pedala.
bartro
Ai voltmetru? pot sa trec intr-o seara la tine, daca vrei.
lucian
nu am aparat de masura. incerc sa fac rost de undeva
bartro
Am eu, sorry, n-am fost destul de explicit.
TiL
cred ca si al meu mai merge. Sa-l pun in buzunar? Ca sta in E28de fel, la serviciu.
bartro
Trec diseara pe la Lucian cu multimetru si vedem.
lucian
s-a rezolvat. merci Bart.
bartro
Cu placere smile.gif
lucian
am patit o duma azi la masina: am mers prin oras si am cam incalzit-o. ca o paranteza a fost aglomerat azi prin oras pt. o zi de sarbatoare.
a trebuit sa opresc masina la un moment dat sa cumpar ceva. n-a mai vrut sa porneasca nici pe benzina nici pe gpl. pompa baga benzina, gpl era in butelie, bujii curate, fise si delcou noi. am facut incantatii la sf. gheorghe, nimic. pana nu s-a racit motorul aproape de zona albastra nu a vrut sub nicio forma. cand s-a racit motorul, dupa o ora, a luat-o la sfert. ce poate fi de vina?
coman cosmin
bobina.
TiL
E L-jetronic parca?
E posibil sa fie modulul de aprindere, am patit asta cand modulul nu era montat corect si nu avea racire. Era pus pe o tabla subtire chiar langa radiator. Dar nu mai retin daca a crapat instant sau o vreme a mers pana se incingea si apoi pauza.
lucian
modulul e montat pe panoul ignifug, unde e locul lui din fabrica. bobina la fel, pe aripa departe de motor.
sa incerc o izolare termica? mi-a mai facut asta vara odata. am mers mult prin oras, am oprit sa alimentez si n-a mai pornit decat dupa 20-30 min, dupa ce a scazut temp. motorului. daca nu opresc motorul, nu e bai, merge fara probleme.
eugene12
QUOTE (lucian @ Apr 25 2012, 08:29 AM) *
modulul e montat pe panoul ignifug, unde e locul lui din fabrica. bobina la fel, pe aripa departe de motor.
sa incerc o izolare termica? mi-a mai facut asta vara odata. am mers mult prin oras, am oprit sa alimentez si n-a mai pornit decat dupa 20-30 min, dupa ce a scazut temp. motorului. daca nu opresc motorul, nu e bai, merge fara probleme.


Ai mers pe benzina sau pe gaz?
lucian
QUOTE (eugene12 @ Apr 26 2012, 09:05 AM) *
QUOTE (lucian @ Apr 25 2012, 08:29 AM) *
modulul e montat pe panoul ignifug, unde e locul lui din fabrica. bobina la fel, pe aripa departe de motor.
sa incerc o izolare termica? mi-a mai facut asta vara odata. am mers mult prin oras, am oprit sa alimentez si n-a mai pornit decat dupa 20-30 min, dupa ce a scazut temp. motorului. daca nu opresc motorul, nu e bai, merge fara probleme.


Ai mers pe benzina sau pe gaz?

pe gaz.
eugene12
QUOTE (lucian @ Apr 26 2012, 12:39 PM) *
QUOTE (eugene12 @ Apr 26 2012, 09:05 AM) *
QUOTE (lucian @ Apr 25 2012, 08:29 AM) *
modulul e montat pe panoul ignifug, unde e locul lui din fabrica. bobina la fel, pe aripa departe de motor.
sa incerc o izolare termica? mi-a mai facut asta vara odata. am mers mult prin oras, am oprit sa alimentez si n-a mai pornit decat dupa 20-30 min, dupa ce a scazut temp. motorului. daca nu opresc motorul, nu e bai, merge fara probleme.


Ai mers pe benzina sau pe gaz?

pe gaz.

Cred ca e din cauza vaporizatorului.La temperaturi mari nu mai transforma gazul cum trebuie.Asa imi facea la o dacie.Se poate sa fie si bobina asa cum spune cosmin.Ai pus mana pe bobina?se incinge rau?
lucian
bobina era calda, nu fierbinte. tu zici de vaporizator, dar nu mai porneste nici pe benzina. dupa ce s-a racit a pornit imediat pe benzina si dupa am mers pe gaz fara probleme. e problema daca se incalzeste bobina? sau cum ar trebui sa fie?
Halogen
Hehe te-am prins tongue.gif suntem cumva vecini ? ca e a doua oara sau a treia oara cand cand te vad parcat la bloc aicea : tongue.gif frumos "cazan"
lucian
nu-mi dau seama unde e facuta poza. rezidenta permanenta e in dr. taberei. tu unde stai?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.