elvislorin
Jan 17 2012, 07:48 AM
bartro
Jan 17 2012, 10:38 AM
QUOTE (elvislorin @ Jan 17 2012, 07:48 AM)

Daca al tau era bun, nu ai fi dat-o jos de pe masina

Pe un M30B28 poti monta chiulasa si instalatie de M30B30 motronic ca sa scapi de reglaje.
Insa M20B27 e un motor cu potential mare, erau niste combinatii interesante de facut (chiulasa, pistoane) pentru marire de putere.
elvislorin
Jan 17 2012, 10:41 AM
e bun in continuare si am explicat de ce l-am dat jos...chiulasa de m30b30 motronic (dar fara calculator de injectie) am avut dar am preferat un m50 pt ca e fiabil pe partea de injectie si gasesc piese pe toate drumurile...m30-ul meu asteapta 2016 cand o sa se scrie retromobil pe el
lucian
Jan 17 2012, 12:33 PM
m20b20 nu pun, ca e slabut pe e28 si daca fac deranj cu swap macar fac pt. un motor mai mare.
alezat bloc de 2000 nu prea ma incanta. mi-ar placea un bloc de m30b25 cu interne de m30b28-greu de gasit.
2.7 eta nu are performante deosebite, numai facut cu interne de 2.5 cica ar fi interesant.
2.5 de urs e prima optiune. sunt doua oferte pe net al vanzare si ca de obicei scump ca m50-ul.
bartro
Jan 17 2012, 01:18 PM
Am eu vibrochen, biele si pistoane de M30 2,8 daca vrei

Si mai sus ai oferta pentru bloc de 2.7 eta.
elvislorin
Jan 17 2012, 01:25 PM
si uite asa apar combinatiile
haifisch
Jan 17 2012, 01:54 PM
daca alegi 2.5 nu o sa fie mare dif de consum cu 2.0...
dar nu te vad pe tine sa dai bani de M50B25 pe M20B25 (cam atat e unul inca in mintile lui)....
si nu o zic cu rautate
lucian
Jan 18 2012, 11:56 AM
QUOTE (bartro @ Jan 17 2012, 01:18 PM)

Am eu vibrochen, biele si pistoane de M30 2,8 daca vrei

Si mai sus ai oferta pentru bloc de 2.7 eta.
nu merge. tot trebuie alezat. 2.7 are 84x81 iar 2.8 are 86x80
bartro
Jan 18 2012, 12:11 PM
A, nu, nu asta vroiam sa zic. Vibrochen et al ale mele sunt buen daca gasesti undeva un bloc de 2,5 M30.
Varianta cu M20 eta e a 2-a posibilitate. Nu cred ca poti combina ceva intre M20 si M30.
bartro
Jan 18 2012, 04:28 PM
lucian
Feb 10 2012, 04:45 PM
up date: lampi shadow line home made...
iorgos
Feb 10 2012, 06:21 PM
QUOTE (lucian @ Feb 10 2012, 05:45 PM)

up date: lampi shadow line home made...

Arata mult mai bine, de cand ai pus bara si fusta aia. Nu mai spun nimic despre lampile shadow
lucian
Feb 11 2012, 09:16 AM
QUOTE (iorgos @ Feb 10 2012, 06:21 PM)

QUOTE (lucian @ Feb 10 2012, 05:45 PM)

up date: lampi shadow line home made...

Arata mult mai bine, de cand ai pus bara si fusta aia. Nu mai spun nimic despre lampile shadow

am avut noroc cu un baiat si am gasit piesele-bara si mai ales fusta
TiL
Feb 11 2012, 01:00 PM
Nu sunt eu fan shadow, dar arata bine. Mai ales pe fundalul alb
haifisch
Feb 11 2012, 01:24 PM
nu ne impartasesti si noua metoda?
au iesit f bine...felicitari
coman cosmin
Feb 11 2012, 03:27 PM
si eu vreau sa aflu.ai tratat cromul cu ceva inainte de a aplica vopseaua?
lucian
Feb 11 2012, 10:02 PM
le-am imbracat in autocolant. am facut unul de proba, a iesit bine si l-am facut si pe celalat.
as fi incercat varianta cu decromatul dar din pacate nu se poate separa partea metalica de plastic. la e 12 e separat cadrul metalic de restul lampii.
nu prea poti sa freci cu abraziv cromul ca risti sa zgarii plasticul
coman cosmin
Feb 11 2012, 10:40 PM
e buna si ideea cu colantul.mai e o varianta cu vopsitul dar mai intai trebuie sa dai pe crom cu un primer special.se gaseste la magazinele cu vopsea.
am crezut ca ai folosit primer.dar arata bine si cu colant.
MAD520
Feb 12 2012, 06:07 PM
frumoase
lucian
Mar 13 2012, 03:29 PM
confectionez strutz bar sau stutz bar pa comanda
bartro
Mar 13 2012, 03:45 PM
Simti vreo diferenta?
xander
Mar 13 2012, 04:13 PM
bartro
Mar 13 2012, 04:56 PM
Asa o sa fie V2.0
lucian
Mar 13 2012, 06:07 PM
QUOTE (bartro @ Mar 13 2012, 03:45 PM)

Simti vreo diferenta?
categoric da. in curbe stranse la viteza mai mare. am probat-o pe slatina-pitesti, drum cu multe curbe. daca pun si amortizoare si arcuri noi sunt aproape de adevar.
QUOTE (xander @ Mar 13 2012, 04:13 PM)

n-am capabilitati tehnice pt. asa ceva
bartro
Mar 13 2012, 06:22 PM
QUOTE (lucian @ Mar 13 2012, 06:07 PM)

categoric da.
Bun, bun. Ai eliminat o problema legat de suspensie McPherson.
lucian
Mar 15 2012, 08:19 AM
ceva oem pt. cotetz.
TiL
Mar 15 2012, 10:36 AM
nais
Aduce cu cel de M dar e mai mic?
Acum m-am obisnuit cu cel de M, care inainte mi se parea cam mare.
lucian
Mar 15 2012, 01:25 PM
e mai mic. n-are plasticul pe care il are cel de m. dupa part number-ul scris pe el s-a pus pe 535, 528...
lucian
Mar 26 2012, 07:47 PM
am o problema: nu mi se aprind stopurile la franare.
m-a atentionat un nene in trafic azi. habar nu am de cand merg asa...
oricum e grav. am verificat tot: becuri, sigurante, mufe. nu-mi dau seama daca swich-ul de la pedala poate fi vinovat. e posibil sa fie defect? a patit cineva asa ceva?
pe lampa spate imi merg toate-semnalizare, marsarier, pozitie
elvislorin
Mar 26 2012, 08:27 PM
asa zic si eu...switch-ul
tomado e28 owner
Mar 26 2012, 09:05 PM
switch-ul... Am patit si eu. Daca pui firele de la switch pe direct, merg stopurile?
bartro
Mar 26 2012, 10:21 PM
Da, sa strica si switch-ul. Si la E12 avea niste ezitari la un moment dat, dar cu WD40 am mai prelungit viata lui.
lucian
Mar 27 2012, 12:08 PM
nu vrea. am curatat cu spray, am facut strap intre fire, tot nimic. ma enerveaza electrica. ramane sa dau mocheta la o parte sa verific firele din portbagaj pana la pedala.
bartro
Mar 27 2012, 12:59 PM
Ai voltmetru? pot sa trec intr-o seara la tine, daca vrei.
lucian
Mar 27 2012, 02:04 PM
nu am aparat de masura. incerc sa fac rost de undeva
bartro
Mar 27 2012, 03:15 PM
Am eu, sorry, n-am fost destul de explicit.
TiL
Mar 27 2012, 04:10 PM
cred ca si al meu mai merge. Sa-l pun in buzunar? Ca sta in E28de fel, la serviciu.
bartro
Mar 27 2012, 05:14 PM
Trec diseara pe la Lucian cu multimetru si vedem.
lucian
Mar 27 2012, 07:06 PM
s-a rezolvat. merci Bart.
bartro
Mar 27 2012, 07:15 PM
Cu placere
lucian
Apr 23 2012, 07:49 PM
am patit o duma azi la masina: am mers prin oras si am cam incalzit-o. ca o paranteza a fost aglomerat azi prin oras pt. o zi de sarbatoare.
a trebuit sa opresc masina la un moment dat sa cumpar ceva. n-a mai vrut sa porneasca nici pe benzina nici pe gpl. pompa baga benzina, gpl era in butelie, bujii curate, fise si delcou noi. am facut incantatii la sf. gheorghe, nimic. pana nu s-a racit motorul aproape de zona albastra nu a vrut sub nicio forma. cand s-a racit motorul, dupa o ora, a luat-o la sfert. ce poate fi de vina?
coman cosmin
Apr 24 2012, 02:40 PM
bobina.
TiL
Apr 24 2012, 10:44 PM
E L-jetronic parca?
E posibil sa fie modulul de aprindere, am patit asta cand modulul nu era montat corect si nu avea racire. Era pus pe o tabla subtire chiar langa radiator. Dar nu mai retin daca a crapat instant sau o vreme a mers pana se incingea si apoi pauza.
lucian
Apr 25 2012, 07:29 AM
modulul e montat pe panoul ignifug, unde e locul lui din fabrica. bobina la fel, pe aripa departe de motor.
sa incerc o izolare termica? mi-a mai facut asta vara odata. am mers mult prin oras, am oprit sa alimentez si n-a mai pornit decat dupa 20-30 min, dupa ce a scazut temp. motorului. daca nu opresc motorul, nu e bai, merge fara probleme.
eugene12
Apr 26 2012, 08:05 AM
QUOTE (lucian @ Apr 25 2012, 08:29 AM)

modulul e montat pe panoul ignifug, unde e locul lui din fabrica. bobina la fel, pe aripa departe de motor.
sa incerc o izolare termica? mi-a mai facut asta vara odata. am mers mult prin oras, am oprit sa alimentez si n-a mai pornit decat dupa 20-30 min, dupa ce a scazut temp. motorului. daca nu opresc motorul, nu e bai, merge fara probleme.
Ai mers pe benzina sau pe gaz?
lucian
Apr 26 2012, 12:39 PM
QUOTE (eugene12 @ Apr 26 2012, 09:05 AM)

QUOTE (lucian @ Apr 25 2012, 08:29 AM)

modulul e montat pe panoul ignifug, unde e locul lui din fabrica. bobina la fel, pe aripa departe de motor.
sa incerc o izolare termica? mi-a mai facut asta vara odata. am mers mult prin oras, am oprit sa alimentez si n-a mai pornit decat dupa 20-30 min, dupa ce a scazut temp. motorului. daca nu opresc motorul, nu e bai, merge fara probleme.
Ai mers pe benzina sau pe gaz?
pe gaz.
eugene12
Apr 26 2012, 08:52 PM
QUOTE (lucian @ Apr 26 2012, 12:39 PM)

QUOTE (eugene12 @ Apr 26 2012, 09:05 AM)

QUOTE (lucian @ Apr 25 2012, 08:29 AM)

modulul e montat pe panoul ignifug, unde e locul lui din fabrica. bobina la fel, pe aripa departe de motor.
sa incerc o izolare termica? mi-a mai facut asta vara odata. am mers mult prin oras, am oprit sa alimentez si n-a mai pornit decat dupa 20-30 min, dupa ce a scazut temp. motorului. daca nu opresc motorul, nu e bai, merge fara probleme.
Ai mers pe benzina sau pe gaz?
pe gaz.
Cred ca e din cauza vaporizatorului.La temperaturi mari nu mai transforma gazul cum trebuie.Asa imi facea la o dacie.Se poate sa fie si bobina asa cum spune cosmin.Ai pus mana pe bobina?se incinge rau?
lucian
Apr 27 2012, 12:03 PM
bobina era calda, nu fierbinte. tu zici de vaporizator, dar nu mai porneste nici pe benzina. dupa ce s-a racit a pornit imediat pe benzina si dupa am mers pe gaz fara probleme. e problema daca se incalzeste bobina? sau cum ar trebui sa fie?
Halogen
May 28 2012, 11:20 AM
Hehe te-am prins

suntem cumva vecini ? ca e a doua oara sau a treia oara cand cand te vad parcat la bloc aicea :

frumos "cazan"
lucian
May 28 2012, 12:55 PM
nu-mi dau seama unde e facuta poza. rezidenta permanenta e in dr. taberei. tu unde stai?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.