Help - Search - Members - Calendar
Full Version: CRED CA E DE RAU! :((
BMWZone > BMW GENERAL > Intrebari si sfaturi despre BMW
Pages: 1, 2
tomado e28 owner
Verifica instalatia, poate s-a desprins firul undeva.
Dani88br
am pus firul la sonda de ulei, tot nu imi dau seama de ce nu merge, o sa mai investighez si maine...
o sa verific si becul la martorul de ulei din bord, poate e ars, dar asa din senin imi este greu sa cred.

PS:Exista poate o posibilitate sa nu fi pus firele cum trebuie acolo, sunt 3 mufe identice ca cea de la sonda de ulei, imi poate da cineva o schita ceva cum e la modelul asta cu firele pe motor?
Dani88br
am gasit un site care ptr unii poate fi de folos.
http://tis.spaghetticoder.org/e36/318tds_%...l_transmission/
Dani88br
chiar nu are nimeni un manual de reparatii 318tds?

PS: mi a trimis cineva manual de reparatii bmw diferite modele, ocupa cam un cd, dar nu stiu sa il instalez, daca e interesat cineva, il poti trimite, poate va descurcati voi cu instalarea lui...
Dani88br
am verificat mufele, am verificat becurile in bord, m am uitat la panoul de sigurante, dar tot nu se aprinde martorul de la ulei sad.gif(, aveti idei ce sa mai verific, chiar se poate strica sonda aia din senin?
PS: chiar nu are nimeni un manual de reparatii in engleza ptr 318tds?
bartro
Un test simplu; leaga contact de la sonda direct la bloc (pamantare) daca sonda are un singur ocntact. Daca are 2 contacte, faci un scurt intre ele. Daca sa aprinde bec de ulei (pui contact!) asa, sonda e stricata. Daca nici asa nu sa aprinde, sonda probabil e buna dar undeva pe traseu firele sunt intrerupte.
Daca ai un multimetru poti verifica si sonda, pune-l sa masoare Ohm si masori sonda, trebuie sa da rezistenta foarte mica cu motor oprit, si rezistenta infinit cu motor pornit.

La E12 am o sonda care uneori nu functioneaza cu saptamani, apoi isi revine.. posibil e orice.
Dani88br
Bartro, mi ai fost de mare ajutor!!! Cu electrica eu stau cam la pamant...
Deci sa inteleg si eu (mufa la sonda de ulei are doar 1 fir, asa se vede acolo cand scor mufa, dor un papuc dinala) deci fac legatura directa cu un fir cu mufa si cu blocul si apoi pun contactul si trebuie sa se aprinda martorul?
bartro
da
Dani88br
Cum am facut ce mi ai spus, imediat s a aprins martorul de ulei in bord! Din chestia asta reiese ca sonda e nasoala, acum eu ma gandeasc cum s a intamplat chesti asta, pur si simplu s a stricat din senin?
Cand am dat motorul jos mergea, cand l am pus nu mai e buna...

Acum sa va zic si primele impresii despre motor cum merge. Pot spune ca merge EXCELENT! nu am avut niciodata o masina asa de buna dpdv tehnic, e perfecta, motorul se aude super, nici o bataie, nu nimic, nu da fum, porneste foarte usor indiferent de temperatura motorului, ac-ul baga ca un nebun imi ingheaza picioarele si mainile smile.gif), una peste alta is super multumit!!! Am uitat sa precizez ca nu am nevoie sa apas acceleratia mai multe 1cm la mers normal si imediat urca kilometrajul, ce sa zic is super multumit de cum a iesit toata treaba.

Acum si o impresie despre teava aia de fum in admisie de care tot vorbeam, mi se pare ca motorul trage mult mai bine in ture mici, inainte sa simti ca se duce aveam nevoie sa trec de 2000rpm, acum 1500rpm e suficient! Ce am sezisat dupa infundarea tevii EGR daca bagi piciorul un pic mai tare in ea fluiera turbina, pana acum nu fluiera, cam atat pana acum.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.