Help - Search - Members - Calendar
Full Version: E23 728i-nu sta la relanti la rece
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 7 > E23
Mihai_AMD
E23 728i-nu sta la relanti la rece,jetronic,din 83.este masina lui lord_halo de pe forum
dupa cativa km sau 10min de mers la relanti pe loc,sta la relanti
la rece nu sta,desi porneste la sfert oricand si trage super

ramane sa verific ceva aer fals,am zis ca poate sunt si alte idei
MAD520
poate te ajuta cu ceva: http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=10120 (nu am studiat la M30)
bartro
Injectorul #7, vreo valva aer, o sonda de temperatura, ..
Mihai_AMD
CITAT(bartro @ Mar 15 2011, 04:20 PM) *
Injectorul #7, vreo valva aer, o sonda de temperatura, ..

am pus alta sonda de temp si la fel merge
despre injectoru 7...nu stiu nimic,decat ca se aude fasait tare acolo la el,sub furtunu detmetrului...
e posibil sa se fi crapat in el vreo membrana?
MAD520
anuleaza-l
bartro
QUOTE (MAD520 @ Mar 17 2011, 03:28 PM) *
anuleaza-l

da, anuleaza motorul.
Mihai_AMD
CITAT(MAD520 @ Mar 17 2011, 03:28 PM) *
anuleaza-l

ce sa anulez?injectoru 7? pai daca nu merge,nu e ca si anulat? sau..cum sa il anulez?
05aBi
CITAT(bartro @ Mar 17 2011, 06:51 PM) *
CITAT(MAD520 @ Mar 17 2011, 03:28 PM) *
anuleaza-l

da, anuleaza motorul.


3.5 3.5 3.5 laugh.gif

CITAT(db85amd @ Mar 17 2011, 08:27 PM) *
CITAT(MAD520 @ Mar 17 2011, 03:28 PM) *
anuleaza-l

ce sa anulez?injectoru 7? pai daca nu merge,nu e ca si anulat? sau..cum sa il anulez?


desfaci injectorul si pui acolo o placuta de tabla in locul lui
Mihai_AMD
QUOTE
desfaci injectorul si pui acolo o placuta de tabla in locul lui

pai si...nu va fi la fel povestea?adica tot sa nu stea la relanti?
05aBi
Posibil ca problema sa se traga de la "air slide valve" postul #2, in cazul in care se defecteaza piesa cam astea sunt simptomele.
Sau e posibil ca unul din furtunele care duce in ea sa fie fisurat, e si asta o varianta, cum mi s-a intamplat mie. tongue.gif La m30 nu stiu unde e pozitionata piesa, dar cred ca toate jetronicurile trebuie sa o aiba.
MAD520
Offtopic: va multumesc ! ...am ras de mi-au dat lacrimile smile.gif

ontopic: ai zis la un moment dat ca fasaie ceva. fii mai atent, ca poate fasaie vreun furtun care trece prin zona aia. poate nu vine zgomotul din injector. cat despre anulat... smile.gif anuleaza tot ce poti de pe acolo ca sa elimini din probleme... cu cat mai simplu, cu atat mai bine.

Serios vorbind, cel mai bine ar fi sa ma suni cand esti la masina, pt ca poate fi ceva fisurat... dar atata timp cat merge ok cand se incalzeste mai mult ca sigur nu e nimic fisurat. Daca ar fi fost fisurat s-ar fi turat inutil sau ar fi mers prost la cald. Sau poate este reglata din debitmetru incat sa compenseze surplusul de aer la cald. Mai ai si avans... poate nu este reglat bine nici ala. Totusi tind sa cred ca este piesa de care ziceam mai sus. Daca nu iti da surplus de aer la rece, este normal sa moara pt ca se ineaca. Daca o tii turata 1 min, max 2 apoi sta singura si merge ok, nu?
Mihai_AMD
am gasit azi furtunul asta rupt efectiv,era din 2 bucati biggrin.gif
cred ca 99% asta e problema.sapt urmatoare il comand
asta este din poza,ma ajuta careva sa il identific in realoem?ca m-am tot uitat si nu-mi dau seama care e...deci vine exact sub cut detmetru,care a avut stie exact.are cam 2cm diametru
TiL
e pe la furtune de apa biggrin.gif
Iti dau imediat link.

Edit: piesa 3 http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=...hg=11&fg=35 Cat am cautat dupa ea prima data...
Mihai_AMD
CITAT(TiL @ Mar 18 2011, 08:20 PM) *
e pe la furtune de apa biggrin.gif
Iti dau imediat link.

Edit: piesa 3 http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=...hg=11&fg=35 Cat am cautat dupa ea prima data...

dap,asta e,ms...dar de ce naibii au pus-o la furtune de apa?!ca doar trece aer prin el
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.