Vand AIR SLIDE VALVE |
Vand AIR SLIDE VALVE |
Nov 17 2010, 05:14 PM
Post
#1
|
|
36% BMW corupt Group: Members Posts: 389 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 64 Car: E12, E34 Engine: M20 & M50 |
Vand AIR SLIDE VALVE. Eu o numesc soc, dar nu stiu daca este cea mai corecta denumire. Cert este ca are legatura cu socul, adica ea este "vinovata" pt faptul ca motorul sta (foarte) turat cand este rece, apoi cu cat se incalzeste mai mult apa, nu mai lasa sa treaca aer prin ea si scade turatia. Aceasta piesa se gaseste pe M20 L-Jetronic.
Am 2 astfel de piese. Una este data jos recent de pe motor si isi facea treaba foarte bine; cu toate acestea, am mai curatat-o si eu cu 1 saptamana inainte de a o da jos de pe masina, ca sa fiu sigur ca lucreaza foarte bine. Pe cealalta nu am probat-o personal niciodata, dar teoretic este in stare foarte buna. Am cumparat-o acum vreo 4 ani sa o montez pe un motor pe care il aveam la vremea respectiva, dar nu a mai fost cazul. Am explicat putin (cam mult) si rolul ei deoarece multi o ignora sau pur si simplu nu au habar de existenta ei si se mira de ce le stau L-jetronicele turate. De obicei aceasta piesa este vinovata pt turatia mare la cald si randamentul mai prost al motorului per ansamblu. Atasez 2 poze: una de pe realoem (piesa nr.11) si alta gasita pe net pt ca eu nu le-am pozat pe ale mele, iar in poza de pe realoem nu se intelege cum arata piesa in realitate PS: vai cat am putut sa scriu pt un r*hat de piesa ) Pret: ... Tel: 0723949736 This post has been edited by MAD520: Nov 17 2010, 05:15 PM -------------------- // E12-520-'79 / E34-525-'90
|
|
|
Nov 24 2010, 11:21 AM
Post
#2
|
|
45% BMW corupt Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP |
Cat ar trebui sa stea turat motorul la rece? La mine sta la 1700 pana urca acul de temperatura spre jumate...Inseamna ca e defecta piesa respectiva? Am mai observat ca e si fisurat furtunul care iese din piesa si se duce sus la admisie dar si cand era bun tot asa statea...eu am modelul tau ca in poza pe masina dar mai am si o piesa ca pe realoem care se desface la jumate din 2 suruburi si sa se poata curata arcul din ea...
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
Nov 24 2010, 11:26 AM
Post
#3
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
cred ca e comportamentul normal , indus tocmai de buna functionalitate a acestei piese... cel putin eu asa inteleg. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Nov 24 2010, 05:13 PM
Post
#4
|
|
36% BMW corupt Group: Members Posts: 389 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 64 Car: E12, E34 Engine: M20 & M50 |
Adrian, piesa ta pare sa functioneze ok. Asa trebuie sa stea, pe la 1700, apoi, cand se incalzeste, sa coboare turatia la ralanti. Eu am si furtunele aferente pt aer. Sunt in stare buna. In general, cand aceasta piesa nu-si mai face treaba, motorul ramane inutil de turat si cand este cald, sau chiar sta atat de turat incat face ca si cum cineva ar tot apasa pe acceleratie de cate ori scade turatia la ralanti... atunci este cel mai enervant moment ) vrum... vrum... vrum... )
-------------------- // E12-520-'79 / E34-525-'90
|
|
|
Nov 26 2010, 10:26 AM
Post
#5
|
||
45% BMW corupt Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP |
Ce face surubul de acolo? mie imi variaza turatia relantiului pe perioada rece si la inceput credeam ca nu e normal sa stea la 1700 si il reglam pe la 1000 dar nu-mi placea cum trage dupa ce se incalzea... As vrea sa reglez tot cum ar trebui, plus ca mi dereglat si inbusul de pe debitmetru, acum trage superbine dar cateodata intrerupe la relanti si nu pe parte electrica ci cred ca da undeva mai mult aer si se inneaca, plus ca miroase a benzina dupa mine daca ii dau in gura...daca reglez avansul pe stroboscop imi tacane in acceleratie, deocamdata e reglat dupa ureche... Teoretic ar trebui sa reglez avansul pe strobo si apoi sa ma joc din reglajele de aer sa il fac sa nu mai tacane si sa traga... -------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
||
Nov 26 2010, 11:24 AM
Post
#6
|
|
36% BMW corupt Group: Members Posts: 389 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 64 Car: E12, E34 Engine: M20 & M50 |
Pai de acolo reglezi ralantiul. Nu-l mai strage degeaba , lasa sa stea motorul turat cand e rece, pt ca asa a fost gandit sistemul. Iar imbusul din debitmetru nu este o problema.. pe ala il reglezi mai la final... este un fel de ...acord fin PS: nici mie nu imi place sa vad\aud motorul turat in halul ala cand este rece! De aceea renunt la acest sistem de soc. La carburatie, la solex 4A1 este mai bine gandit pt ca sta putin peste 1mie ture apoi incepe sa scada repede . La motronic deja nu mai am nimic de comentat -------------------- // E12-520-'79 / E34-525-'90
|
|
|
Nov 26 2010, 11:56 AM
Post
#7
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Ralantiu sa regleaza cu motor cald. Daca ramana prea turat poate nu merge termostat si nu sa incalzeste motorul.
Eu la e12 pe carburatie am ceva asemanator, si tot la ~1500rpm imi tine turatie pana sa incalzeste la o treime. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Nov 26 2010, 12:22 PM
Post
#8
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Si supermotronicul toyotei tine motorul spre 2000 la rece. Iarna atinge 2000.
La E28... sta sub 1000 nonstop. Trebuie sa am ceva defect acolo... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Nov 26 2010, 12:31 PM
Post
#9
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
E32 tot sub o mie era mereu, si nu avea nici un defect. La motoare cu injectie mi se pare ciudat sa sta asa turat, dar s-o fi gandit astia care au proiectat l-jet bine.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Nov 26 2010, 12:35 PM
Post
#10
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
La mine stă la 1500 rpm la rece, pentru ~ jumătate de minut. |
|
|
Nov 26 2010, 02:34 PM
Post
#11
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,459 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
maxim 1000 la rece dupa 30 sec-1 min maxim scade la turatia de relanti
-------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
Nov 26 2010, 04:11 PM
Post
#12
|
|
36% BMW corupt Group: Members Posts: 389 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 64 Car: E12, E34 Engine: M20 & M50 |
Motronicul 1.3 de pe e12 sta putin turat doar daca este frig. Iar atunci trece putin de 1mie pt cateva secunde, apoi scade. Imi place cum lucreaza. Iar la e38 este si mai bine ; ca la Alex: maxim 1mie la rece, iar dupa 30 sec - 1 min maxim, scade la turatia de ralanti
This post has been edited by MAD520: Nov 26 2010, 04:11 PM -------------------- // E12-520-'79 / E34-525-'90
|
|
|
Nov 26 2010, 08:11 PM
Post
#13
|
|
45% BMW corupt Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP |
dar oare e bine ca imediat cand e rece motorul sa stea asa turat? ce ii drept la mine cand dau cheie sta pe la 1000 si in 10-20secunde de la pornire urca incet pana la 1700, probabil s-au gandit ca nu e bine sa fie turat pana nu are ungere buna
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
Nov 28 2010, 05:15 PM
Post
#14
|
|
36% BMW corupt Group: Members Posts: 389 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 64 Car: E12, E34 Engine: M20 & M50 |
Pai normal ca nu este bine La motronic au rezolvat problema. Iar eu, la L-Jetronic renunt la aceasta piesa cu tot cu furtune, etc... si o tin eu putin turata (putin peste 1mie apoi scad) ...un minut fata de vreo 5 min cat sta ea... si in plus scap si de eventualele probleme de aer fals. PS: la e28 pana sa fac modificarea, cand o porneam si vedeam in ce hal sta turata cu motorul rece, o bagam repede in D (drive) ca sa scada turatia . Dar la manuala nu mai ai ce sa-i faci. Plus ca parca margeam cu Tico pana se incalzea. La ala cel putin, au exagerat grav cu turatia la rece ) dar nu ma intereseaza. Ar fi putut sa nici nu se inventeze Tico. This post has been edited by MAD520: Nov 28 2010, 05:19 PM -------------------- // E12-520-'79 / E34-525-'90
|
|
|
Nov 28 2010, 05:51 PM
Post
#15
|
|
45% BMW corupt Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP |
Zi-mi te rog cum sa fac modifcarea, caci am tobe putin modificate mai galagioase si cand pornesc dimineata si sta turata la rece trebuie sa fug repede din parcare ca ies vecinii pe geam sa vada cine face galagie )
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
Nov 28 2010, 07:21 PM
Post
#16
|
|
36% BMW corupt Group: Members Posts: 389 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 64 Car: E12, E34 Engine: M20 & M50 |
Din ce am explicat la inceput, si daca te uiti atent la cum sunt legate furtunele pe acolo... este f simplu
-------------------- // E12-520-'79 / E34-525-'90
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 27th April 2024 - 03:03 AM |