Probleme temperatura apei, Creste temperatura apei |
Probleme temperatura apei, Creste temperatura apei |
Jul 6 2010, 12:56 AM
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 11 Joined: 4-June 09 Member No.: 2,788 Car: e36 Engine: 320 |
Salutare...am si eu nevoie de putin ajutor,am un 320 vanos,acum cateva zile dupa un drum putin mai lung la intrarea in Buc. am observa in momentul in care stateam la semafor crestea temperatura apei,dupa ce plecam de pe loc in max 10m temperatura scadea si revenea la normal,la urmatorul semafor aceeasi problema,am turat`o putin pe loc cam 2000rpm si apa revenea la normal(ciudat).Astazi am cumparat vasc nou si l`am montat....dar degeaba aceeasi problema...ce ar trebuii sa schimb?pompa de apa sau termostatul sau amandoua?o arerisire...(aerisirea nu am facut`o pt k eram sigur k este vascul deoarece am lasat masina pornita si am putut opri vascul cu mana f usor) Multumesc!!!
|
|
|
Jul 6 2010, 04:41 AM
Post
#2
|
|
Beer Powered Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 |
Foarte bine ca i-ai schimbat vascul dar pe viitor nu mai incerca sa-l opresti cu mana. Fa-i testul ziarului, bagi un ziar impaturit la elice si vezi daca-l face bucati ori nu.
Nu stiu cum e termostatul la tine, dar daca-i asemanator cu cel de la E30, poti sa-l fierbi in casa, intr-o oala, sa vezi daca deschide ori ba. Iar din ce ai zis, cu vasc nou si se raceste doar dupa ce pornesti, pare a fi pompa. Din ce tin minte nu-i greu de demontat, armeaza-te cu antigel si da-o jos, vezi daca mai are toate palele. Mai mult de atat nu-mi vine in cap la ora asta, ma duc sa-mi fac o cafea, brb. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
Jul 6 2010, 07:13 AM
Post
#3
|
|
100% BMW corupt Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP |
Daca schimbi pompa de apa atunci merita oricum sa schimbi si termostatul. Si daca demontezi termostatul, atunci merita oricum sa-l schimbi, nu merita sa-l verifici si apoi sa-l pui la loc. E foarte posibil sa fie pompa de apa, pentru ca la motoarele M50 e unul dintre punctele slabe. Vezi pe forumul "masina mea" la topicul despre masina mea (ai link in semnatura mea) instructiuni de schimbare a pompei de apa si termostatului (le-am schimbat singur, daca ai abilitati mecanice te descurci singur, nu e mare lucru). Sa cumperi de preferat o pompa de apa cu palele metalice, cea cu care vine masina se strica din cauza ca are palele de plastic. -------------------- 2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP) |
|
|
Jul 6 2010, 10:29 AM
Post
#4
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 11 Joined: 4-June 09 Member No.: 2,788 Car: e36 Engine: 320 |
Ms frumos pt sfaturi...am sa ma duc astazi sa desfac pompa s vad daca are paletele rupte(o sa tin cont sa iau una metalica),ce am mai observas tstazi k in radiator am facut o completare cu putina apa cca500 ml si deasupra facuse ca o spuma maronie (parca ar fii pamant)nu este ulei k m`am uitat si la joja sa vad daca am apa pe ea si la busonul de la ulei si nu avea nici o culoare ciudata...va tin la curent cu problema cum o sa ii dau de cap...ms
|
|
|
Jul 6 2010, 12:23 PM
Post
#5
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 11 Joined: 4-June 09 Member No.: 2,788 Car: e36 Engine: 320 |
oricum daca mai aveti idei despre ce ar putea fii....va ascult
|
|
|
Jul 6 2010, 01:43 PM
Post
#6
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Spuma maro pe apa? Are antigel sau apa chioara in sistemul de racire? Suna a rugine. Cred ca ar fi timp de o schimbare de antigel, pe langa ce mai este necesar. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Jul 6 2010, 01:50 PM
Post
#7
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 11 Joined: 4-June 09 Member No.: 2,788 Car: e36 Engine: 320 |
antigel cu apa potabila:))nu distilata
|
|
|
Jul 6 2010, 01:58 PM
Post
#8
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
O fi foarte veche ce ai tu acolo.. teoretic trebuie schimbat antigel fiecare 2 ani. Cred ca ar fi bine sa golesti si sa curati instalatie.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Jul 6 2010, 06:55 PM
Post
#9
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 11 Joined: 4-June 09 Member No.: 2,788 Car: e36 Engine: 320 |
lichidul are max. 3 luni de cand este pus:(
|
|
|
Jul 6 2010, 09:51 PM
Post
#10
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Nu e o idee bună să pui apă de la chiuvetă. Mineralele din apa de la chiuvetă duc la coroziune şi la apariţia calcarului. Deci dacă nu vrei să schimbi radiatorul peste ceva vreme, cumpără apă distilată. |
|
|
Jul 6 2010, 11:12 PM
Post
#11
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 11 Joined: 4-June 09 Member No.: 2,788 Car: e36 Engine: 320 |
Ciupanezu ms pt sfat ... ai perfecta dreptate am sa incerc sa ii fac sambata schimbul de lichide si poate pot curata putin si radiatorul... ms frumos...sper joi sa imi fac timp sa ii dau pompa de apa jos(pana atunci va sta in parcare)
|
|
|
Aug 5 2010, 01:54 PM
Post
#12
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 2 Joined: 5-August 10 Member No.: 3,480 Car: E36 Engine: M43 316i 102CP |
Salut..am si eu o problema..ca multi de altfel prin zona.. Se ridica acul la temperatura, dar dupa ce pornesc caldura ramane la normal. Merg cu masina asa de anul trecut din vara. Vreau s-o repar, dar nu stiu sigur daca e garnitura de chiulasa sau termostatul. Bolboreseste putin in vasul de expansiune, furtunele nu sunt tari maxim.Merg cu ea in maxim 2500 de ture. Mentionez ca nu sunt pe taramurile dacice si as vrea intai sa ma informez inainte de a da bani pe o simpla constatare la mecanic. Va multumesc anticipat!!
|
|
|
Aug 5 2010, 02:13 PM
Post
#13
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Vasc e bun? Din ce spui tu nu raceste suficient prin radiatorul din fata.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Aug 5 2010, 06:13 PM
Post
#14
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE |
Salut..am si eu o problema..ca multi de altfel prin zona.. Se ridica acul la temperatura, dar dupa ce pornesc caldura ramane la normal. Merg cu masina asa de anul trecut din vara. Vreau s-o repar, dar nu stiu sigur daca e garnitura de chiulasa sau termostatul. Bolboreseste putin in vasul de expansiune, furtunele nu sunt tari maxim.Merg cu ea in maxim 2500 de ture. Mentionez ca nu sunt pe taramurile dacice si as vrea intai sa ma informez inainte de a da bani pe o simpla constatare la mecanic. Va multumesc anticipat!! Incearca sa aerisesti instalatia! E cel mai ieftin, gratis, daca te pricepi un pic... Urata treaba, sa fii la dracu cu carti si sa ai probleme cu fierul!... -------------------- |
|
|
Aug 5 2010, 08:51 PM
Post
#15
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 2 Joined: 5-August 10 Member No.: 3,480 Car: E36 Engine: M43 316i 102CP |
Incearca sa aerisesti instalatia! E cel mai ieftin, gratis, daca te pricepi un pic... Urata treaba, sa fii la dracu cu carti si sa ai probleme cu fierul!... Problema este ca sunt si "fomeie".. ma bag unde nu are a face forta.. ma apuc maine de aerisit instalatia..mai bine zis maine scot dinozaurii din ea...o am de 5-6 ani si n-am curatat-o pana acum..la naiba!! Trebuie "antijel" si apa distilata 50-50? Am gasit un site unde explica pentru tot omu`de pe tarla cum se face á la carte.. Are termostatul a face? Sa-l extrag prin scoatere? Sa incerc si asta? Masina are multe probleme in prezent..am picat si TÜV-ul..si am o lista a lui Schindler cu ce trebuie reparat la ea.. |
|
|
Aug 6 2010, 12:04 AM
Post
#16
|
|
Beer Powered Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 |
Incearca pe langa aerisire sa-i dai jos radiatorul si sa-l speli. Nu-i asa complicat, exista destule DIY-uri online.
Cat despre vasc, M43-ul nu stiu daca-l mai are, al meu are electroventilator dar e Technical Update (M43TUB19). Si partea nasoala e ca nici nu iese la diagnoza. Fa un test simplu, daca ai aer conditionat da-i drumul cand stai pe loc, vezi daca mai urca apa. Daca n-ai ac, da-i caldura la maxim si ventilatorul asisderea. Daca totusi ai vasc, fa-i testul cu ziarul. Cand e pornit motorul, daca-i opresti vascul doar cu un ziar impaturit, atunci e praf. Daca iti face ziarul bucati, e ok si te orientezi catre termostat, il scoti si-l fierbi sa vezi daca deschide sau nu. Abia acu mi-am dat seama ca am zis acelasi lucru care l-am zis si la primul reply. In fine. E prea tarziu pentru mine, daca prima oara ma duceam sa-mi fac o cafea, acu direct la somn ma duc. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 11:28 PM |