E30 Coupe, masina pentru sofer |
E30 Coupe, masina pentru sofer |
Apr 19 2010, 02:05 PM
Post
#61
|
|
36% BMW corupt Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 |
Dupa o scurta documentare:
- se potrivesc bratele de e36 pe e30 - diferenta consta in faptul ca la bratul de e36 se poate schimba pivotul dinspre roata (la e30 trebuie schimbat bratul cu totul). -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
Apr 19 2010, 03:19 PM
Post
#62
|
|
73% BMW corupt Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 |
Nu-i total adevarat.
Atat la E30 cat si la E36 se pot schimba ambii pivoti ai bratului. -------------------- 316
|
|
|
May 10 2010, 01:02 PM
Post
#63
|
|
36% BMW corupt Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 |
QUOTE Impresii: - amortizoarele fata sunt prea moi Am facut rost de amortizoare tari. Au fost puse pe un E30 cu motor M50. Am inceput lucrul pentru suspensia fata reglabila pe inaltime. Adica am lasat la strungar schitele si materialele. Saptamana asta urmeaza sa fac rost si de brate de E36 cu pivoti OK, pe vineri/sambata sper sa fie gata suspensia si sa imi fac bucsele de la brate. This post has been edited by Silviu: May 10 2010, 01:03 PM -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
May 16 2010, 05:56 PM
Post
#64
|
|
36% BMW corupt Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 |
In principiu, azi am terminat cu capitolul suspensie:
- am montat bratele de E36 cu pivoti buni si bielete antiruliu bune - am montat bucsele de la brate facute din poliamida - am schimbat caseta de directie cu una de BMW E36 cu 3.5 ture. Nu am montat si servodirectia. - am schimbat bieletele si capetele de bara cu unele de BMW E36 in stare buna. - am terminat de facut ultimele reglaje pentru suspensia reglabila pe inaltime. Am folosit arcuri de Ford Escort 1.8 Diesel din care am taiat cat a fost nevoie. Pentru moment masina este cat de jos se poate. Daca as cobora-o mai mult, mi-ar atinge talerul de la arc in roata. Asta nu ar fi o problema prea mare, s-ar rezolva cu jante cu ET mai mic sau cu distantiere pentru jantele actuale. Problema reala e ca nu ar mai avea amortizorul unde sa lucreze. Impresii de drum : - directia foarte precisa, in sfarsit masina merge asa cum trebuie. - pe loc se roteste cam greu de volan, dar in mers este ok. http://www.filefactory.com/file/b1b559a/n/DSC08205.JPG http://www.filefactory.com/file/b1b55b8/n/DSC08207.JPG -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
Jun 24 2011, 07:08 PM
Post
#65
|
|
36% BMW corupt Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 |
Intr-un final am reusit "sa scap" de motorul M40.
Cum nu am putut sa imi iau si eu un motor intreg cu care sa mearga masina, pentru moment m-am ales cu un maldar de piese pe care daca le pun cap la cap cum trebuie o sa semene cu un motor M20B23. Printre restul de piese se numara si 6 bobine de M50, clapeta de acceleratie de M50 si cam toti senzorii necesari pentru a putea monta MEGASQUIRT. Doresc neaparat MEGASQUIRT pentru ca am dat in boala copiilor si vreau TURBO. -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
Jul 14 2011, 05:17 PM
Post
#66
|
|
36% BMW corupt Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 |
Progrese: - montat baia de ulei, dat jos admisia de pe chiulasa. Sper ca saptamana viitoare sa dezechipez chiulasa, sa o curat, sa o sudez asa cum am observat ca a facut Robert SGM si sa "ii dau fata". - achizitionat intercooler. E un intercooler cam mic, dar decat nimic... - in ceea ce priveste turbina, m-am orientat catre un KKK K24 de pe Iveco Turbo Daily. -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
Jul 14 2011, 06:31 PM
Post
#67
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Exista un rip-off de la megasquirt, comercializat in Europa, se numeste kdfi. Eu am cumparat un kit din asta, e bine facut, doar sa nu prajesti ceva, pentru ca sunt multe componente smd, si procesor nu are soclu, e lipit direct pe placa. Soft de management pe placa si de console e compatibil cu megasquirt, are port USB/serial pentru conectare la PC. Are si electronica deja pe placa pentru senzori de masini europeane.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Nov 18 2011, 08:07 PM
Post
#68
|
|
36% BMW corupt Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 |
Vara fiind nu am mai facut nimic la motor.
Dar acum e frig, berea "nu mai intra", asadar pot sa fac "update" pentru "junghi". Chiulasa a fost reconditionata: - sudata doar acolo unde avea probleme. - "tras" fata - refacute scaunele la supape dupa "metoda celor 3 unghiuri" - schimbate semeringurile de la supape; am pus Victor Reinz - am cumparat ganritura de chiulasa marca Goetze. Ieri am terminat de montat chiulasa pe motor. PS: Chiulasa are cod ce se termina cu "731". Din pacate are camera de ardere mai mica decat cele ce se termina cu "885", dar cica axa de 2.3 e mai "smechera" decat cea de 2.5. Stie cineva exact care sunt diferentele intre axe ? -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 27th April 2024 - 06:42 PM |