![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Mie mi se pare o treaba de toata lauda sa faci din bucati (fie ele si sh, ca doar nu toata lumea are bani de noi) masini de putere care sa faca furori. Masinile stock sunt de regula un compromis intre performante, pret, consum, fiabilitate, etc. In functie de ce scop urmaresti, iti poti face masina ideala. Si nu ar trebui sa obiecteze nimeni nimic. Eu n-am zis că Rotti n-ar trebui să-şi pună un motor mai mare, eu m-am referit doar la ideea de a pune un motor de M5 E39 pe o maşină foarte uşoară. Atunci când vrei să faci o treabă de calitate şi cauţi performanţa, investiţia este pe măsură. Dacă nu prea ai bani de piese noi, cam greu să ajungi la maşina ideală. @Ciupanezu: nu e un gunoi masina ta sub nicio forma smile.gif Doar ca unii prefera masinile din \\\"garda veche\\\". Si cu o masina de 25-30 de ani traiesti viata mai intens. Iar daca ii poti pune o inima noua si o aduci la performante actuale e si mai bine tongue.gif Nu mă îndoiesc că mulţi oameni iubesc maşinile vechi. Prin trăieşti viaţa mai intens ce înţelegi? Că le repari mai des? Asta nu e o bucurie. Normal că e o plăcere să repari câteodată la maşină dar să nu te poţi baza pe ea în orice situaţie nu este o chestie pozitivă. Am observat că mulţi de pe acest forum privesc maşinile mai noi ca pe nişte gunoaie. Mi se pare o generalizare stupidă. This post has been edited by Ciupanezu: Jul 17 2009, 10:31 AM |
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Prin trăieşti viaţa mai intens ce înţelegi? Că le repari mai des? Asta nu e o bucurie. Nu e o bucurie. Daca stau bine si ma gandesc e un lux ![]() Eu duc dorul unor reparatii la masina (E adevarat, ca nici reparatii saptamanale nu mi-ar placea ![]() ![]() ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Daca ai o masina de ceva timp, si reusesti sa repari cu raspundere toate deficientele, nu mai are voie sa te lase in drum. De ce sa nu fii mandru de o masina la care ai mesterit cu manuta ta fie vara, fie iarna si ai adus-o pe linia de plutire? M-as simti mai bine intr-o masina abia luata din showroom? Nu cred... Eu nu cred ca sunt gunoaie masinile mai noi, chiar daca sunt facute pentru consum si nu vor prinde varsta de 25-30 de ani. Macar pe forumul asta mai sunt oameni care-si "opereaza" personal masina, si nu te sfatuiesc sa mergi la service pentru orice problema. Nu stiu ce impresie ti-ai facut tu (Ciupanezu), dar in general e invers. Toti sunt mandri de masinile lor de plastic, pe care doar le dau cu spray-uri, in rest e sfant service-ul, la reprezentanta daca se poate, si pentru care o masina mai veche de 15 ani e o fosila periculoasa ![]() |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Eu vorbeam de atitudinea celor care postează pe acest forum.
A lucra mult la maşină nu este o chestie de mândrie pentru că nu stă toată lumea la curte încât să aibă posibilitatea de a lucra personal la maşină. Poţi să fii mândru de o maşină pe care ai adus-o pe linia de plutire indiferent de cine a făcut manopera, important este faptul că ai transformat o maşină şi i-ai prelungit viaţa. Normal că nu trebuie să mergi la service pentru orice problemă, însă multe lucruri nu le poţi face în faţa blocului. Am observat că ăsta a devenit un motiv de laudă: "Eu îmi repar singur maşina, nici nu-ţi poţi da seama câte ore am stat sub maşină etc. etc" Recondiţionarea corectă a unei maşini nu se face în faţa blocului şi nu se face cu un buget mic. |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Da....sunt multi care isi repara singuri masinile,unii au si garaje nu neaparat in fata blocului,....si sunt si foarte multi care nu au habar si se dau rotunzi peste tot dar de fapt vorbesc din basme si gugle
![]() This post has been edited by eugene12: Jul 26 2009, 06:10 PM |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Cred că vroiai să spui că sunt puţini cei care sunt în stare să-şi repare singuri maşinile. Sunt mulţi care se numesc mecanici şi nu sunt în stare să schimbe nişte filtre, cu atât mai mult habarnişti care se laudă pe net că îşi repară singuri maşinile dar de fapt nu ştiu să dea o roată jos. This post has been edited by Ciupanezu: Jul 26 2009, 08:09 PM |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Aici îţi dau dreptate
![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 05:32 PM |