E34 520i 24v 1995 |
E34 520i 24v 1995 |
Mar 7 2012, 02:45 PM
Post
#41
|
|
. Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . |
ce bine-i şade cu BBS-urile astea
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
Mar 7 2012, 07:05 PM
Post
#42
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz |
eu n-am inteles care e treaba cu lasatul bmw-ului de bot. am vazut ca e un must have la bmwu. care e ideea?
|
|
|
Mar 7 2012, 09:45 PM
Post
#43
|
|
> Membru de onoare < Group: Members Posts: 3,521 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
subscriu la idee...fk-urile sunt sport?vezi ca eibach face arcuri care iti coboara garda cu 3-4 cm dar iti permit sa pastrezi telescoapele normale nu stiu cum sunt fk-urile,dar sunt MOCA si asta e cam important acum ca m-a cam secat e34 asta,pana imi mai revin sa ii pun suspensie de pe Marte,pun macar pe fata 2 arce FK,si vedem cum arata eu n-am inteles care e treaba cu lasatul bmw-ului de bot. am vazut ca e un must have la bmwu. care e ideea? ideea e ca risti mai repede sa atingi cu baia ))) nu pot sa vb de altii,de ce vor asta,insa eu asa imi imaginez ca i-ar sta mai bine,un pic lasat de bot,privit din profil,decat cum e de fabrica -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
Mar 13 2012, 12:02 AM
Post
#44
|
|
> Membru de onoare < Group: Members Posts: 3,521 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
Mar 19 2012, 12:38 AM
Post
#45
|
|
> Membru de onoare < Group: Members Posts: 3,521 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
-am rezolvat week asta pierderea de antigel care o avea masina de cand am luat-o,de vina a fost garnitura dintre vas si radiator,cu ocazia asta am schimbat si antigelul din no name roz in Hepu albastru
-am schimbat si lichidul de servo,am pus atf220 si a disparut micul bazait de la pompa servo,care la fel,era de cand am luat masina -am montat arcurile fk pe fata,garda e asa cum as fi vrut,urmeaza week urmator sa schimb si pe spate si sa fac niste poze din lateral -am schimbat cele 8 clipsuri care fixeaza grilele de sub parbeiz,una din ele a fost desfacuta la rar(oamenii chiar au vrut sa se convinga ca nu e manarita ) ) si atunci mi s-au spart vechile clipsuri,noroc ca am gasit la BMW Pitesti pe stoc -filtru benzina Bosch,filtru aer Mann -placute spate TRW ca se aprinsese senzoru,si bineinteles si senzor nou,Febi -am montat bradut odorizant la oglinda retrovizoare de interior )) @mersi georgem pt sfaturi @mersi CRM pt presa de arcuri,tr sa te cinstesc grav This post has been edited by db85amd: Mar 19 2012, 12:40 AM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
Mar 19 2012, 08:31 AM
Post
#46
|
|
Mensch Maschine Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 |
asa am patit si eu la RAR, cu E23-ul (732)....mi-au desfacut jumatate de masina (ei nu mai auzisera de 3.2 pe seria 7) si m-am certat cu ei pe urma, pentru ca nu vroiau sa mi-o mai puna la loc. Cica descurcati-va domnule, noi nu avem timp.... ce tupeu! This post has been edited by Sportivu: Mar 19 2012, 08:32 AM |
|
|
Mar 19 2012, 09:56 AM
Post
#47
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Acuma inteleg si eu de ce aveam clipsuri rupte la E32 ) cred ca e standard procedure..
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Mar 19 2012, 07:03 PM
Post
#48
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 123 Joined: 14-July 06 From: Bucuresti Member No.: 383 |
Pune te rog o poza cu masina cu arcurile astea. Ai idee ce drop au?
|
|
|
Mar 19 2012, 07:13 PM
Post
#49
|
|
Cazan owner Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP |
sunt pe facebook...si arata bine
-------------------- |
|
|
Mar 19 2012, 10:37 PM
Post
#50
|
|
> Membru de onoare < Group: Members Posts: 3,521 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
Pune te rog o poza cu masina cu arcurile astea. Ai idee ce drop au? stai ca momentan nu le-am pus decat pe fatza ca nu am avut timp,sambata pun si spatele si urmaeza o sedinta foto despre drop nush nimic,doar ca mi-a placut tare cum dadea masina de pe care sunt luate,si omu abia astepta sa puna stock sa o inalte un pic -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
Mar 26 2012, 08:16 PM
Post
#51
|
|
> Membru de onoare < Group: Members Posts: 3,521 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
some pics...
masina are acum arcuri FK fata-spate,nu si amortizoare,pt ca ale ei sunt ca noi,nu lanseaza ca sa risc lovirea dedesubtului,plus ca nu vreau sa renunt la confortul masinii ca sa pun si amortizoare sport,atat cat au lasat-o arcele e super -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
Mar 26 2012, 08:23 PM
Post
#52
|
|
Cazan owner Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP |
bravos...ma bate si pe mine gandul sa pun arcurile sport galbene cu telescoape normale...pana cand pica...mai strang si bani pt niste bilstein b6 sport noi, mai evit tasarea coloanei vertebrale
-------------------- |
|
|
Mar 29 2012, 01:57 PM
Post
#53
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 115 Joined: 7-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,901 Car: E34 Engine: M50B20 |
Superb arata
Legat de arcuri si amortizoare. OEM am inteles ca sunt Sachs/Boge/Monroe etc Am inteles ca Bilstein ar fi (putin) mai bune, si ca setari stock este Bilstein B4. ( cica 235 lei fata/ 215 spate ) Daca tot as schimba si la mine amortizoare cand va veni vremea, sa iau si arcuri. La arcuri care sunt cifrele stock? De ex am intrebat de arcuri stock de la Eibach si mi-a zis ca nu are pe stoc dar are pe configuratia " 30 fata/spate ".(astea la 950 lei setu) Ce inseamna asta? Si merita Bilstein B4 + arcuri Eibach la banii astia? Sunt de calitate? This post has been edited by warhammer23: Mar 29 2012, 01:57 PM -------------------- "When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
|
|
|
Mar 29 2012, 02:06 PM
Post
#54
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
30 banuiesc ca sunt millimetri de scadere de garda de sol dupa montaj pe masina. B4 de la bilstein parca inseamna ca sunt normale, B6 sunt mai sportive. Deasemena, am inteles ca la Bilstein sunt limite la ce tine de scadere maxima de garda la sol, din cauza felul in care sunt construite (gaz, ..). Cei din olanda s0au mai trezit ca masina mai mult statea pe amortizoare decat pe arcuri, la niste combinatii nefericite. In caz asta trebuie scurtata tija de la amortizor, sau cumparat direct amortizoare scurte. Amortizoare cu ulei sufer mai putin de probleme de gen, desi si aici poti sa ajungi la situatii in care trebuie scurtat tija. Exista o nume celebru in Bucuresti unde sa face tot fel de nebunii de gen la amortizoare. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Mar 30 2012, 09:07 AM
Post
#55
|
|
> Membru de onoare < Group: Members Posts: 3,521 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
am observat ca,NUMAI IN MERS(pe loc intra super ok in viteza) cand bag in treapta 2 agata ceva..daca schimb treapta 2 un pic mai spre dreapta,cum ar veni spre treapta 4,nu mai agata,doar cand trec din 1 in 2 fix perpendicular,sper ca am fost inteles.
sau,mai pe inteles,ca sa nu mai agate,tr sa scot din 1 si sa las o mica pauza sa revina maneta pe centru si atunci sa trag in jos spre 2 normal nu este,si nici din timonerie(uzata-stramba) nu este pt ca altfel agata si in loc. Suspectez 2 probleme: -ulei cutie vechi-sub nivel (incerc week urmator sa schimb ulei cutie) -lichid frana/ambreiaj prost (fostul proprietar mi-a zis ca l-a schimbat ,a pus dot4 insa era ceva finlandez (la fel,week urmator iau 1l de lichid de la BMW si schimb si lichid frana) -din ambreiaj nu cred sa fie,ca nu patineaza,nu face zgomote,plsu ca am mers cu masini cu ambreiaje varza si nu agata niciunde in nicio treapta alte sugestii? -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
Mar 30 2012, 09:49 AM
Post
#56
|
|
Beer Powered Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 |
Timonerie? Patine?
Daca agata la toate vitezele era varianta cu ambreiajul neaerisit. Ori daca agata si pe loc era probabil de la placa de presiune, dar asa cum problema se manifesta cu o singura viteza... Eu la vectra am exact aceeasi problema, agata doar a 2a. Iar acu' s-a dus ceva prin cutie si nu mai cupleaza a 5a deloc. Am vectra cu 4 viteze + R La mine stiu clar ca-s ghidajele din cutie duse. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
Mar 30 2012, 01:46 PM
Post
#57
|
|
> Membru de onoare < Group: Members Posts: 3,521 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
e o varianta buna asta cu ambreiaj neaerisit
cand am mers sa vad prima oara masina,avea pedala in podea...cauza a fost ca,cumva furtunul care iese din vas,spre pompa de ambreiaj nu era in cadere,si a prins aer pompa,pt ca nu pierde nicaeri si de atunci nu s-a mai intamplat.si atunci i-am miscat furtunul de la vasul de lichid si m-am tarat sub ea,pe zapada imi amintesc,sa aerisesc de pe cilindru receptor de pe cutie,si na,poate nu am facut temeinic,dar,sapt urmatoare cand sper sa merg la cineva la Pitesti sa schimb lichid frana,o sa fac aerisire corect la frane si implicit ambreiaj -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
Apr 3 2012, 07:38 PM
Post
#58
|
|
> Membru de onoare < Group: Members Posts: 3,521 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
ulei pt grup am gasit ca se baga 75w90,o sa iau castrol pt cutie ,conform realoem zice ATF,dar cu ce specificatii?! la e12 am pus lichid de servo ATF220 in cutie,ca tot asa avea,rosu -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
Apr 4 2012, 09:10 AM
Post
#59
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 62 Joined: 29-January 07 From: tecuci Member No.: 581 Car: e30 Engine: m20 2.5 171cp |
ptr diferential conform autodata - scrie 90w nu 75w90
http://www.autokarma.ro/Produse.aspx?Tipau...ubgrupanume=90W atf dexron II tot conform autodata http://www.autokarma.ro/Produse.aspx?Tipau...Dexron%20II%20D This post has been edited by mihaimmm: Apr 4 2012, 09:11 AM -------------------- mihaimmm@yahoo.com 0721 248 233
|
|
|
Apr 4 2012, 12:52 PM
Post
#60
|
|
> Membru de onoare < Group: Members Posts: 3,521 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
ptr diferential conform autodata - scrie 90w nu 75w90 http://www.autokarma.ro/Produse.aspx?Tipau...ubgrupanume=90W atf dexron II tot conform autodata http://www.autokarma.ro/Produse.aspx?Tipau...Dexron%20II%20D hmmm...pt cutie o sa mai ma documentez insa pt diferential,am gasit pe mai multe forum-uri din SUA OPEN-urile 75W90 si LSD-urile 140W90 sau cam asa oriucm nu am LSD -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 26th April 2024 - 09:11 PM |