![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ma tot gandesc ce va urma dupa motorul 2.4td pe care-l am acum, ca da semne de oboseala (compresie nasoala pe cel putin un cilindru). Variantele ar fi urmatoarele:
1. doar segmentat motorul asta, in speranta ca mai merge cu cuzinetii si axa cu came pe care le are - ar costa 12-15 mil toata treaba. + refacut pompa de injectie + pompa de apa noua ajung aproape de 20 mil 2. alt motor diesel bun. Foarte greu de gasit. Am ratat un dizel aspirat ca nou la 600E in primavara, ca nu aveam bani. Ca sa-l aduc pe al meu in starea aluia ma costa cel putin 1000E. 3. boala mea: motor pe benzina ![]() 3.a. un M30 bun. Pentru E28 un 2.8 e ideal, ca 3.0 n-a fost pus din fabrica. 3.b. un M20B20, motor de bicicleta din punctul meu de vedere dar are plusurile lui: e usor, taxe mici, consum si performante rezonabile. Si primeste destul de usor turbina de la td pe care am reparat-o. Pentru M20 ar trebui si alt diferential. Ce ati alege? Stiti ceva de vanzare care sa ma ajute? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Nu cred ca sunt identice, dar tin la un om normal. Azeea a avut combinatia asta in ultimii 3-4 ani pe urs. Cam atat a tinut, dar el zice ca "a vazut multe".
Diferente, din cate stiu ar fi: - nu are racire cu ulei a pistoanelor - dizelul aspirat, in comparatie cu td-ul de pe E28 are chiulasa mai desteapta: axa cu came mai sanatoasa, supape marite. Pentru montare iti trebuie suportul de filtru de la TD, conductele de ulei de la turbina si radiatorul de ulei, plus ca probabil trebuie si baia. Am studiat problema mai in amanunt in primavara, dar pana sa ma hotarasc s-a dat motorul. Si-mi arde buza dupa M30. Chiar daca M20 cu turbina asta imi fac cu ochiul. Edit: pompele de motorina sunt probabil identice la d si td, cel putin cele mecanice. Au un furtun care vine din admisie si zice cat e presiunea. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
merci . trb studiat...pate zice si amicul cu e30 ce stie...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 11:50 PM |