![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 3 Joined: 20-May 13 Member No.: 47,115 Car: 316 Engine: 1.6, 99cp ![]() |
buna,
sunt interesat de achizitionarea unui 520i (e39) din 1997, am fazut pe forumuri ca ar avea probleme cu motoarele,toate modele acestea au blocul motor din acel nikasil? sau cum imi pot da seama daca este blocu din nikasil?are vreun cod? si inca ceva, distributia este pe lant sau curea? ms |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Cred ca trebuie sa te iei dupa tipul de motor si anul de fabricatie, sigur exista pe undeva o baza de date cu ele.
Arunca un ochi si pe aici: http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=6371 s-ar putea sa mai gasesti informatii interesante. Ce mai zice lumea: Problema Nikasil apare la E39-urile echipate cu motor M52, adică 520i, 523i şi 528i, toate prefacelift. 520d nu are astfel de probleme, este īnsă o alegere mai proastă decāt un 525d. 525d-ul consumă asemănător dar este mai puternic şi mai silenţios. In principiu mai sunt niste topic-uri despre asta pe aici, am sa mai caut maine, acu' mi-e somn ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 04:21 PM |