![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Salut,
Am zis sa astept cu topic 'masina mea' ( ca un ununt oficial catre lumea de aici ) pana sa depun toate acte necesare la diverse locuri. Azi am facut pas final, depunere de acte la Udriste. Luni am talon ( daca nu sa intampla ceva neprevaut ![]() De ceva timp m-am tot uitat pe situri, ziare, dupa inca o masina pe langa 2002, care din mia multe motive nelegate de fiabilitate mechania de obicei nu este apt pentru participare la trafic. Initial am gandit la un E12, mai tarziu la un E23, dar daca nu am gasit ceva care m-a incantat, am luat si in calcul un E32. Surprinzator de repede am gasit ceva care m-a placut. Pret era ok, masina este destul de bine echipat, acte in regula, nu este tunat deloc, singur ce e ne-original este casetofonul, dar am primit si cel original de la fostul proprietar. Acuma, pe scurt, ceva detalii despre masina: BMW 730i, cutie automata in 4 trepte cu selector economic, sport, si manual. Fabricat luna 10 1989 ( asa imi zice realoem ) Culoare este gri metalizat, sau dupa BMW, SterlingSilber, cod 244. Interior piele neagra, scaune fata incalzite, climatronic cu 2 zone, trapa electrica, ceas digital cu temperatura externa, cel simplu. In rest toate cele standard pe E32 (cred); ABS, oglinzi incalzite, 4 geamuri electrice, inchidere centralizate inclusiv portbagaj si usita benzina. KM dupa ceas 292.877 in moment asta. Bineinteles masina (asa era si pret) are o lista de probleme. Mai jos am facut o lista de to-do, cam in ordine de buget si prioritate pentru mers in siguranta. - Nu merge relantiu cum trebuie. Merge foarte bogat, sau nu merg toate bujiile. Am deschis un topic pe forum despre asta. - Joc la bara de conexiune intre brat de caseta de directie si semicaseta, unde brat de caseta este legat de bara de conexiune. - Bucse fata, nu stiu care din ele exact. - Nu merge dezaburire luneta. Foarte enervant. Am de verificat instalatia electrica. Cine cineva cumva daca are si dezaburire electrica la parbriz? Nu stiu daca era standard sau nu la E32. - Nu merge aeroterma decat pe max, am gasit pe et ca problema cel mai probabil este legat de modula care comanda motor de aeroterma, numit 'the sword'. O sa rezolv si pe asta. - Reglaje de temperatura de aeroterma pe partea de pasager nu pare se mearga corect. Nu e asa important, ca eu sunt la volan, dar o sa ma uit si la asta. - Incidere la usa sofer pare semi-blocat. Se misca dar nu deschide total. Panou de usa la sofer este partial desprins de usa. - Nu merge plafoniera centrala fata, nu merge iluminare de pe capota, nu merge iluminare de placuta spate de inmatriculare. - Diverse urme de lovituri usoare pe usi, capota, si din pacate la roata spate. De asemena zgriaturi. Are si nas spart. - Si mai sunt chestii care nu au prioritate deloc. Vreau sa spun ca, in ciuda lungima de lista de mai sus, sunt incantat de masina asta. Merge foarte silentios, si confortabil. Ma calmez brusc cand sunt la volan. Nu am facu poze inca, dar va atasez poze de pe net pus de fostul proprietar. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Pare ca ai intrat intro noua etapa! S-o stapanesti sanatos!!
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
bart bine ai pasit in lumea noua.sper sa te bucuri de ea.nu stiu cat te lasa orasul acesta dar seara dupa 23 00 te poti bucura de ea.bravo si sa o stapanesti sanatos -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Pare ca ai intrat intro noua etapa! S-o stapanesti sanatos!! Multumesc ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
bart bine ai pasit in lumea noua.sper sa te bucuri de ea.nu stiu cat te lasa orasul acesta dar seara dupa 23 00 te poti bucura de ea.bravo si sa o stapanesti sanatos Mersi, stapan sa fiu. Deja am observat ca nu e cel mai potrivit masina pentru stat la cozi. O sa mai schimbe cand rezolv probleme de mers la relantiu, dar oricum m-am permit masina asta cu gand ca de baza merg la munca cu bicicleta. Cand e prea frig sau ploua, macar cu masina asta stau relaxat la semafor. Diferenta la motor intre 2002 4 linie carburator si asta e imens, cand accelerez zici ca e turbina. Sunt si respectat mai mult in trafic. Cred ca pot sa adorm la semafor verde si nimeni nu claxoneaza. Ca consum sper sa ajung la 18 in oras. E real cifru asta? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Merge foarte silentios, si confortabil. Ma calmez brusc cand sunt la volan. Masina de boier ![]() Da, poti sa scoti 18 in oras, chiar daca ai automata, avand in vedere faptul ca tu mergi cuminte. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
stiu masina,o avea in plan candva si peter pan.s=o stapanesti sanatos
-------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
am vazut masina acum 2 zile, cu anuntul de vanzare in geam (asfaltasera strada mea si a trebuit sa ocolesc...). stand in coloana am avut timp sa ma uit si sa salivez...
![]() sa o stapanesti sanatos! |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Felicitari, sa o stapanesti sanatos si sa ai parte de ea! Si sper sa reusesti sa rezolvi problememe pe care le mai are.
Referitor la consum, eu scot 17 in Bucuresti, cu mersul la servici si inapoi prin aglomeratie. Cred ca 18 e o cifra realista pentru E32 730i in Bucuresti. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 198 Joined: 4-December 06 Member No.: 484 Car: E46 Engine: 2000cmc ![]() |
Felicitari....foarte frumoasa...sa ai parte de ea! |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Sa o stapanesti sanatos si fara incidente!
![]() pune si niste poze ca nu prea se intelege mai nimic din alea ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Sa o stapanesti sanatos si fara incidente! ![]() pune si niste poze ca nu prea se intelege mai nimic din alea ![]() Multumesc toti pentru urari ![]() Pozele sunt facute asa cred, ca sa nu vezi ca e atinsa capota si grila ![]() @ionusunt, este o masina cu plusuri si minusuri. Probabil ati gasit mai multe minusuri ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 198 Joined: 4-December 06 Member No.: 484 Car: E46 Engine: 2000cmc ![]() |
![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Sa o stapanesti sanatos! Masina merita pus la punct tot ce e pe lista de reparatie . ![]() Dintre cele mai importante: - daca schimbi bujiile poti incerca sa pui unele cu platina. Un efect tot au. - la parbriz ar trebui sa fie incalzire numai la stergatoare; modulul de clima ce butoane de dezaburire are? Daca sunt 2, iar prin unul se activeaza implicit si celalalt, atunci are. Daca nu functioneaza, poate fi ceva corelat cu dezaburirea de la luneta. - apropo de clima in masina, daca te intrebi cumva candva, in spate vine numai aer rece (de afara). in rest..cu rabdare se fac. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
felicitari pt achizitie....e bine ca a mai aparut cineva care sa mai umple rubrica E32
![]() cu rabdare se fac toate..... cheers |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 198 Joined: 4-December 06 Member No.: 484 Car: E46 Engine: 2000cmc ![]() |
bine bine dar pozele?
![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Ce am facut azi pana la ora asta:
- Reparat (sper, cu bineinteles azi nu sunt aburite geamuri) dezaburire luneta. Era siguranta ars, ca in loc de 30A cum trebuie era una de 15A. Ars, bineinteles. Am masurat curent prin circuit, este 20A. - Curatat senzor de turatia cu o carpa, nu am scos de pe loc ca nu stiu daca stiu s-o pun la loc cum trebuie. - Curatat contacte in capac delcou + curatat contacte la rotor. Nu sunt arse, dar aveau o chestie pe ele. - Scos o fie ca am vrut sa vad care merge si care nu, m-am curentat zdravan, avand picoare in balta de pe jos si pantaloni lipt de caroserie, asa ca m-am lasat. Am inlocuit o bujie si merge destul de bine acuma. - Scos motoras de relantiu ca s-o curat. Am citi ca mai fac figuri daca sunt murdari. - Scos furtun intre chiulasa si admisie ca nu stiu daca mai e etansat bine. Pana gasesc alta probabil pun ceva scotch ca sa ma asigur ca nu trage aer fals de acolo. - Verificat sonde temperatura aer din admisie, temperatura apa, full throttle, throttle closed, debitmetru, toate sunt bune - Slabit un pic cablu de acceleratie ca nu avea joc deloc cand nu era apasat pedala, cea ce mi se pare incorect avand in vedere functionarea switch-ul de throttle closed. Bujiile sunt Beru, din site de Beru am gasit in catalog ca sunt ce e recomandat de beru pentru masina, dar cel mai standard. Poate le schimb in viitor, ca daca a mers foarte bogat masina nu e prea bine pentru ele. Dar intai vreau sa ma asigur ca restul de sistemul de aprindere si injectie functioneaza cum trebuie.P anou de clima are 2 butoane de dezaburire, cel din stanga pentru luneta, si cel stanga din grup de butoane de mijloc pentru parbriz/aeroterma (vezi poza). In spate la mijloc nu scoate nimic ![]() This post has been edited by bartro: Nov 24 2007, 02:19 PM -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
-------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
Felicitari pentru masina...foarte frumoasa...cu rabdare o sa rezolvi toate problemele...apropo ca nu merge aeroterma decat pe maxim...vezi ca e de la modulul de comanda electric al motorasului...il scoti si il cureti, ca sigur e oxidat si va merge ca nou..stiu asta pentru ca asa am facut si eu la E30..
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Felicitari pentru masina...foarte frumoasa...cu rabdare o sa rezolvi toate problemele...apropo ca nu merge aeroterma decat pe maxim...vezi ca e de la modulul de comanda electric al motorasului...il scoti si il cureti, ca sigur e oxidat si va merge ca nou..stiu asta pentru ca asa am facut si eu la E30.. ![]() asa e si la mine la bordul de e28,cand pornesc aeroterma nu merge pe 1,tre sa dau pe doi apoi inapoi la 1 si merge si 1.exact cum a zis ionut mai sus sigur e ceva oxidat acolo,deci se curata -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Felicitari pentru masina...foarte frumoasa...cu rabdare o sa rezolvi toate problemele...apropo ca nu merge aeroterma decat pe maxim...vezi ca e de la modulul de comanda electric al motorasului...il scoti si il cureti, ca sigur e oxidat si va merge ca nou..stiu asta pentru ca asa am facut si eu la E30.. ![]() Mersi ![]() Modul ce control viteza al motorului nu e mechanic, nu e cu rezistente, este cu N-channel MOS-FET uri. Am scos modula ( so called sword ) mai devreme azi, si se vede cu ochiu ca toate 4 FET-uri sunt prajite. Mai am gasit acasa 3 bucati de FET, dar mai permormante, o sa le pun si vad daca apoi merge. Mai jos o poza de pe net cu modula: Ah, de adaugat la lista de to-do: nu merge electroventilator la trepa 1. La 2 merge. Releu sa aude, dar nu pleaca. Cred ca e ars rezistenta de trepta 1. Bineinteles e greu de ajuns la ea. This post has been edited by bartro: Nov 24 2007, 06:48 PM -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
E 900mii rezistorul pentru electroventilator.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
E 900mii rezistorul pentru electroventilator. Din cat am vazut, e o rezistenta de puter standard, daca reusesc s-o dau jos, merg la maica domnului, nu BMW ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Din cat am vazut, e o rezistenta de puter standard, daca reusesc s-o dau jos, merg la maica domnului, nu BMW ![]() The sword is working! Am si ventilator reglabil ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Bine ca ti-ai luat vapor, sa-ti demonstrezi si tu abilitatile tehnice
![]() Bravo, ai mai scurtat lista. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Mai am facut si ceva care nu era pe lista, selector de la cutie S, E si M nu mergea, am curatat contacte si acuma merge. Am gasit niste urme de o bautura racoritoare pe acolo. Din graba nu mai stiu unde am pus suruburi care prind masca de la selector, sper sa le gasesc maine cand e lumina. Acuma
![]() ![]() This post has been edited by bartro: Nov 24 2007, 10:14 PM -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Acuma ![]() ![]() bravo spor la treaba ! vad ca iti place masina ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 87 Joined: 15-November 06 From: Bucuresti Member No.: 475 Car: E30 Engine: M20 ![]() |
Mai am facut si ceva care nu era pe lista, selector de la cutie S, E si M nu mergea, am curatat contacte si acuma merge. Am gasit niste urme de o bautura racoritoare pe acolo. Din graba nu mai stiu unde am pus suruburi care prind masca de la selector, sper sa le gasesc maine cand e lumina. Acuma ![]() ![]() felicitari pt achizitie....!! te pot ajuta cu semicaseta si bucsi de bascula daca te intereseaza la un pret rezonabil , le am noi si zac in garaj dornice de drum.... ![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
felicitari pt achizitie....!! te pot ajuta cu semicaseta si bucsi de bascula daca te intereseaza la un pret rezonabil , le am noi si zac in garaj dornice de drum.... ![]() Sigur ca da! Vorbim saptamana asta, primul pas e sa vad ce trebuie schimbat. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
bartro felicitari pt achizitie,s-o stapanesti sanatos si..bucura-te:de acum esti comandant de nava
![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
The sword is working! Am si ventilator reglabil ![]() Eu am cautat pe lizeanu de m-am plictisit rezistorul ala si nu avea nicaieri asa ca am preferat sa-l comand nou. Banuiesc ca ai luat tot cu rezistenta corespunzatoare celui original, nu? -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
ce lume...noroc cu tine ca vede si masina aia intretinere... Aia cu bautura, sa mai intampla cat odata. Masina are 18 ani totusi. Si panou la selector e asa tentant de mare, si mie imi vin pa pun chestii acolo, chiar daca nu stau sprijinite de nimic si zbor prin masina la prima accelerare.Sa sti ca pana acuma tot ce am facut a fost usor si cu rezultate satisfacatoare. Se simte ca masina e 20 de ani mai noua ca 2002-ul. Eu am cautat pe lizeanu de m-am plictisit rezistorul ala si nu avea nicaieri asa ca am preferat sa-l comand nou.Banuiesc ca ai luat tot cu rezistenta corespunzatoare celui original, nu? Rezistenta am asr la ventrilator electric fata. La reglaj de motor de aeroterma erau stricate FET-uri. Aveam din intamplare acasa niste FET-uri cu caracteristica la fel, numai mai rezistent, adica curent maxim suportat mai mare, putere disipata max mai mare, si reziztenta termica intre junction si carcasa mai mica.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Azi am luat talon, a inceput sa merge si inchidere centralizata la usa de sofer ( am dat cu ulei ) dar e cam umblat pe acolo, o sa-mi trebuie niste piese pentru acolo.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Felicitari,se vede ca iti place sa intretii o masina
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 198 Joined: 4-December 06 Member No.: 484 Car: E46 Engine: 2000cmc ![]() |
cum se comporta cutia automata???
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
cum se comporta cutia automata??? Pana acuma imi place. Am mers mai de mult ceva timp cu un VW Polo din 2002 cu cutie automata, pe langa Polo cutie asta de pe BMW schimba viteze mai rapid si mai potrivit. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
cu butucul (butonul) de blocat/deblocat usa soferului cum spui ca ai rezolvat ?
ca simptome, statea blocat intr-o pozitie nici deschis - nici inchis ? Electric ne-putand sa se deschida singur 100% ? multumesc! ![]() cati draci mi-a facut butucul ala - sper sa-i vin de hac. |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Exact asa facea. Am scos panou de usa, si de fapt prindere de motoras de deschidere este destul de slab. A fost 'reparat' deja la masina mea cu niste sarme. La mine merge si greu cand actionez buton de blocare manual, cam ar fi ne-uns. Am dat un spray de ulei si a inceput sa functioneaza. Nu este inca chiar cum trebuie dar pana acuma am reusit sa deschid usa. Poate in primavara dau afara tot butuc, sa vad ce mai poate fi facut. Pana atunci o sa dau recvent cu WD40 pe suruburi hexa cu care e prins in usa, ca nu cred ca sa desface usor.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
Exact asa facea. Am scos panou de usa, si de fapt prindere de motoras de deschidere este destul de slab. A fost 'reparat' deja la masina mea cu niste sarme. La mine merge si greu cand actionez buton de blocare manual, cam ar fi ne-uns. Am dat un spray de ulei si a inceput sa functioneaza. Nu este inca chiar cum trebuie dar pana acuma am reusit sa deschid usa. Poate in primavara dau afara tot butuc, sa vad ce mai poate fi facut. Pana atunci o sa dau recvent cu WD40 pe suruburi hexa cu care e prins in usa, ca nu cred ca sa desface usor. da-i bine cu spray cu ulei pe mecanismul din usa , cam la 2 sapamini interval , isi revine . ar fi bine INAINTE sa dai cu ulei sa usuci bine usa in partea de jos , bagi o pensula tare la par si curata , perii bine pe acolo praful ala fin care e depus , aspiri bine cu aspiratorul si cureti gaurile de scurgere din usa... asa nu o sa se faca mizerie de la uleiul scurs in usa si o sa ajunga uleiul in exces la ambutisarea fetei de usa pe cheson... ![]() |
|
|
![]()
Post
#41
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Azi am reglat tacheti, erau way off. Am constatat ca, din pacate, M30 pe care am eu in masina a suferit de boala lor tipic, era desfacut un surub la tija care arunca ulei pe tacheti. Rezultat este axa cu cama uzat la cilindru 2 si ceva la 3. In rest arate bine. Uzura sper ca nu e prea mult, insa o sa cumpar alta daca am ocazie. Suruburi de la tija am strans la loc.
Am dat apoi o cheia fara capac culburoti si fara sa pornesc, si acuma stropeste bine la fiecare cilindru. Dupa ce am reglat tacheti si am pus tot la locul lor, am pornit masina, si a mers mai bine relantiu, si aproape nu auzeam tacheti deloc, unde inainte era chiar galagios. Insa, cand s-a incalzit motorul am inceput sa aud iar tacheti, poate din cauza ulei care s-a facut mai subtire. O sa vad la urmatoarea pornire la rece. Mai am scos si sonda lambda din circuit, de cateva zile, si masina merge mult mai bine fara, nu mai scoate fum negru, nu mai trepideaza. Azi cu ocazia ca tot aveam capota descisa, am contectat la loc sonda, si imediat a inceput sa merge foarte prost pe relantiu. Sunt destul de sigur ca sonda lambda e stricat. O sa-mi iau alta si vad cum tine cu o sonda noua. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Ce tare, cautand cauza de ce sunet de la casetofon are lipsea de joase, am desfacut in spate un difuzor. Am gasit acolo un difuzor JBL, cum a zis baiat de care am luat masina, dar galetusa in care e prins a fost taiat pe laterale de un mester, cu rezultat un scurt acoustic
![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
pe suprafata de pe spate unde are o gaura trapezoidala are vreun capac ?
zi-mi cotele si cred ca gasim ceva . ambele sint taiate ? le-ai gasit pe realoem ? ce cod au ? |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
pe suprafata de pe spate unde are o gaura trapezoidala are vreun capac ? zi-mi cotele si cred ca gasim ceva . ambele sint taiate ? le-ai gasit pe realoem ? ce cod au ? Pe gaura trapezoidala metalica in masina nu e capac. Cred ca asa s-au gandit la fabrica sa mareasca volum de cutie difuzorului. Am scos si pe nr. 2, tot taiat e. Pe realoem le am gasit: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...fg=20&hl=44 nr. 16, cup in lista. Nr e 65131374499 . Am studiat problema si nu prea am cum sa mai fac ceva cu ele. Vad ca sunt si folosite la E34. This post has been edited by bartro: Dec 3 2007, 10:13 PM -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
ma refeream la gaura trapezoidala din capac , cea ca un sfert de cerc ! ce dimensiuni au carcasele alea ?
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
ma refeream la gaura trapezoidala din capac , cea ca un sfert de cerc ! ce dimensiuni au carcasele alea ? aha, nu , nu are capac. Jos sa monteaza pe tabla la masina, care are o gaura in acelas loc care duce undeva in portbagaj cred. Dimensiunile nu pot sa dau ca nu am cu ce sa masor ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
S-a rezolvat, am gasit galetuse la un baiat care dezmembreaza mai multe E34-uri.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
![]() |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
![]() Pai daca nu am rigla ![]() ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
daca vrei iti imprumut fostele mele boxele pana una-alta.
Dar am si eu o curiozitate apropo de subiect: pe spate se monteaza 2 perechi de tweetere?! ![]() |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
daca vrei iti imprumut fostele mele boxele pana una-alta. Dar am si eu o curiozitate apropo de subiect: pe spate se monteaza 2 perechi de tweetere?! ![]() Mersi pentru propunerea, pana am strans bani cred ca o sa raman cu improvizatie pe care este. In spate cred ca nu era tweeter separat? cel putin, eu nu am gasit urme de asa ceva. Si 2 tweetere nu prea au rost oricum, problema cu marime asta de difuzoare sunt reproducere de frekvente joase. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Azi am facut cam 2 ore de la aviatorilor pana drumul Taberei. Eram si speriat sa raman fara benzina ca s-a aprins bec si nu prea stiu cat de fiabil este ceas inca. Ca sa evit intamplari neplacute, am facut urmatoare investitia: un plin de 280RON. Distractia costa. Am facut si o poze. Tot nu inteleg de ce face guvernment legatura intre clasificare Euro si poluare, si nu intre sute de masini blocate in trafic cu motor pe relantiu si poluare. Sa nu mai spun de daune economice datorit camioane, muncitori, reprezentati si eu mai stiu ce oameni cu treaba sau utilaje blocate in trafic.
La benzineria era un baiat disperat in cautare de o sticla ca el nu mai a ajuns in timp. Cu ocazia asta am scapat si de niste sticle goale de antigel din portbagaj ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
Azi am facut cam 2 ore de la aviatorilor pana drumul Taberei. Eram si speriat sa raman fara benzina ca s-a aprins bec si nu prea stiu cat de fiabil este ceas inca. Ca sa evit intamplari neplacute, am facut urmatoare investitia: un plin de 280RON. Distractia costa. Am facut si o poze. Tot nu inteleg de ce face guvernment legatura intre clasificare Euro si poluare, si nu intre sute de masini blocate in trafic cu motor pe relantiu si poluare. Sa nu mai spun de daune economice datorit camioane, muncitori, reprezentati si eu mai stiu ce oameni cu treaba sau utilaje blocate in trafic. La benzineria era un baiat disperat in cautare de o sticla ca el nu mai a ajuns in timp. Cu ocazia asta am scapat si de niste sticle goale de antigel din portbagaj ![]() condoleante...pe de alta parte ceasul ala full la 90 parca cere autobahn...nu semafoare... This post has been edited by brown.shark: Dec 5 2007, 10:16 PM |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
condoleante...pe de alta parte ceasul ala full la 90 parca cere autobahn...nu semafoare... Cere dar nu primeste ![]() Mai am de rezolvat un joc in sistemul de directie pana iesim afara la alergat. Si daca o sa mai opreste odata ploaie asta schimb si ulei de cutie. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
dar harnic mai esti!
![]() Referitor la exactitatea ceasului de nivel carburant: arata foarte bine (corect corelat si cu alte indicatii din OBC) cand este rezervorul plin, sau aproape plin. In general pana la 1/2 este ~ok. De acolo in jos poti sa ai o deviere care ajunge si la 10(20 de litri in situatii exceptionale) dar asta mai mult dupa ce o iei din parcare (daca a fost parcata inclinat de ex.), sau daca mergi "agitat". Gandeste-te ca rezervorul are 90l totusi ![]() Question: ai ace rosii la ceasurile din bord ?! Sunt curios cati km faci cu benzina aia ![]() |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
treaba aia cu guvernu norme de poluare etc e o manevra infecta cu scopul de a proteja productia si vanzarea de DACIE in romania ,deasemenea,si Cac@5u7 de tariceanu isi protejeaza afacerea (este reprezentant citroen ) ...etcc...etc....etc.....romania ....
![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Despre acul, la mine deja cand e intre 40 si 20L incepe o fluctuatie. Ieri tot s-a aprins bec, s-a stins, s-a aprins, dar parca independent de o pozitia anume de masina (inclinat sau nu). Cred ca pur si simplu e murdare sonda, sau mai uzat pe bucata 20L - rezerva ca am vazut fostul proprietar baga cat 10 litri odata cand era bec aprins.Nu am ace rosie la bord, era intuneric afara si asa arate din cauza iluminare de bord. Cu cele 90L de benzina nu o sa fac mult in trafic asta, mers economic e si mai greu ca cutie e automata. Am vazut pe ac de consum instant ca indica mai putin la 70km/ora decat la 40km/ora.
treaba aia cu guvernu norme de poluare etc e o manevra infecta cu scopul de a proteja productia si vanzarea de DACIE in romania ,deasemenea,si Cac@5u7 de tariceanu isi protejeaza afacerea (este reprezentant citroen ) ...etcc...etc....etc.....romania .... Bine, asta tot zice toate lumea. Acuma ma intreb urmatoare lucru; in anul 2007, Romania find membru EU, chiar este inca asa de usor pentru cei la putere sa creaza o situatia asa de evident in favoara lor si chiar nu pot fi facut nimic? Ca toate lumea sa plange si schimbari nu prea sunt.
![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
off topic - nu facea lumea nimic inainte de 89 cand se murea efectiv de foame ca sa isi faca ceausescu palat .....se daramau cladiri vechi ,monumente,biserici ,pt a face loc blocurilor si casei poporului si lumea statea la coada la ratie de mancare (daca aia se putea numi mancare.) a trebuit sa dea tonul oamenii lui iliescu sa faca lumea ceva si asa ce au facut a fost un haos,in favoarea celor ce au instigat la ceea ce a fost....nu are nimeni tupeu sa le zica faca ceva...parerea mea e ca e nevoie de a doua revolutie,de data asta facuta cum trebuie
![]() sunt perfect de acord cu tine -eu unul m-as duce sa arunc cu ceva dupa ei cum ies pe poarta palatului victoria .....vine cineva cu mine ? ![]() ![]() ![]() deasemenea propun un meeting cu masini non euro sau euro 1 sa le turam in fata palatului sa facem un protest...evident va fi degeaba This post has been edited by ionusunt: Dec 6 2007, 10:36 AM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Ce sa fac si eu acum decat sa fiu offtopic?
Nu facea lumea nimic inainte de '89 pentru ca era securitatea peste tot si evident le era frica tuturor. Oamenii lui II de fapt erau oamenii altcuiva si toata afacerea asta a fost comandata pentru a dizolva cortina de fier si blocul comunist. A fost totul relativ ok pana la noi, dar fiind in coasta rusilor treaba e destul de apriga. Uite ce diferente sunt intre regiunile tarii si cum au evoluat lucrurile in aproape 20 ani. Interesele din spatele intereselor, petrolul si padurile noastre, agricultura si alte industrii care se schimba. Priveste ce se intampla cu rafinariile noastre, cu otelul nostru si painea noastra. Baze militare ale usa la constanta si mittal steel in iasi, roman si multe alte zone. Globalizarea vine cu un pret, si normal ca e ajutata de guvern. Apia este doar praf in ochii nostri, un can-can elaborat. Majoritatea decide, si din pacate majoritatea se supune majoritatii. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Majoritatea decide, si din pacate majoritatea se supune majoritatii. true sa revenim on topic .ai reusit sa faci ceva poze cu vaporul mai in detaliu sa vada si ochiu nostru ? ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#61
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
sa revenim on topic .ai reusit sa faci ceva poze cu vaporul mai in detaliu sa vada si ochiu nostru ? ![]() Nu. Daca le fac intre direct la topic 'cea mai murdare masina' oricum. Si daca o spal o sa vad toate defecte nu nu mai imi vine sa fac poze. Deci, treb sa ma prind live odata ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Mai revin un pic la subiect de difuzoare. Am mers ieri la vreo 3 magazine cu suport de difuzor de la masina in mana, in cautare de un difuzor care incape acolo. Ce am aflat este ca cele de 13cm sunt prea mici, cele de 16,5cm sunt prea mare. Pe net am gasit cateva indicatii ca de fapt marimea ar fi 5-1/4 Inch. Dar am gasit si o pereche de JVC-uri la 16cm care au incaput, numai ca buza lor nu era plat, era curbat si ramana luft intre suport de plastic al masinei si rama difuzorului. 16cm ar fi cam 6-1/4 de inch. Idea este ca nu pot sa fac nici o comanda online (unde am de ales la multe modele) si nu stiu unde as putea sa ma duc sa fac niste probe la o gama de difuzoare mai larg decat au au la Flanco (unde in rest m-au ajutat foarte bine dar din pacate nu am gasit ceva care imi convine). As putea sa pun de 5-1/4 dar nu pot cat timp am idea ca undeva pe lumea asta exista si difuzoare de 16cm care incap. Marime conteaza.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Ca sa probezi boxe poti incerca atunci cand ai timp sa mergi la un magazin care vinde si monteaza; discuti cu ei, vezi ce spun, si ce au.
In Vitan, in targ sunt mai multe, mai poti incerca si la subsol la parcare la Intercontinental, su alte locuri de gen. This post has been edited by CRM112: Dec 6 2007, 11:13 PM |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Am schimbat ulei la cutie. Am mers pe autostrada ieri, era ceata de nu vedeam nimic ( ce faruri proaste are, de la 2002 erau mai bune ) da din fericire nu am vazut nici un accident. La un momendat nici nu mai vedam aproape deloc linie desenate pe asfalt.
Odata cu mers asta am constatat ca neaparat treb sa rezolv joc in volan si bucse fata, ca e destul de grav. Azi am vazut ca bucsa de la brat superior dreapta e rupta si nici nu mai sta centrata. Acuma am 2 optiuni, sau schimbare de bucse, sau gasesc brat cu tot, cea ce poate e mai interesant ca capat de bara nu sa schimbe separat si cine stie cum mai o fi. Dar am o nelamurire, am gasit brate de aluminiu si de otel. Si undeva am citit ca daca ai deja otel nu treb sa pui aluminiu. Pe realoem le vad amandoi listata. Nici nu stiu ce am pe masina. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
Am schimbat ulei la cutie. Am mers pe autostrada ieri, era ceata de nu vedeam nimic ( ce faruri proaste are, de la 2002 erau mai bune ) da din fericire nu am vazut nici un accident. La un momendat nici nu mai vedam aproape deloc linie desenate pe asfalt. Odata cu mers asta am constatat ca neaparat treb sa rezolv joc in volan si bucse fata, ca e destul de grav. Azi am vazut ca bucsa de la brat superior dreapta e rupta si nici nu mai sta centrata. Acuma am 2 optiuni, sau schimbare de bucse, sau gasesc brat cu tot, cea ce poate e mai interesant ca capat de bara nu sa schimbe separat si cine stie cum mai o fi. Dar am o nelamurire, am gasit brate de aluminiu si de otel. Si undeva am citit ca daca ai deja otel nu treb sa pui aluminiu. Pe realoem le vad amandoi listata. Nici nu stiu ce am pe masina. pt romania sigur cele din otel forjat . cele de AL se deformeaza relativ usor , la cum e prin buc.... cel mai elegant o suspenzi intii si verifici toate cele 4 brate / pivoti si apoi vezi daca brate sau doar bucse . |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
pt romania sigur cele din otel forjat . cele de AL se deformeaza relativ usor , la cum e prin buc.... cel mai elegant o suspenzi intii si verifici toate cele 4 brate / pivoti si apoi vezi daca brate sau doar bucse . Am de otel cred, m-am uitat acuma, sunt vopsite negru, cele din aluminiu din cat am vazut poze nu sunt vopsite. De deformari, nu stiu daca e chiar asa, e vorba de brate superioare. Nu dai in borduri cu ele. Oricum, daca am otel raman cu otel. De ridicat si verificat, asa ar trebui, dar nu stiu daca e destept sa schimb intai bucsa (trebuie presata etc) si apoi peste o mie de km sa constat decesul capat de bara. Am vazut urmatoarea oferta si mi sa pare foarte ieftin: http://cgi.ebay.de/Rep-Satz-Querlenker-Vor...1QQcmdZViewItem O fi bune de ceva? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
Am de otel cred, m-am uitat acuma, sunt vopsite negru, cele din aluminiu din cat am vazut poze nu sunt vopsite. De deformari, nu stiu daca e chiar asa, e vorba de brate superioare. Nu dai in borduri cu ele. Oricum, daca am otel raman cu otel. De ridicat si verificat, asa ar trebui, dar nu stiu daca e destept sa schimb intai bucsa (trebuie presata etc) si apoi peste o mie de km sa constat decesul capat de bara. Am vazut urmatoarea oferta si mi sa pare foarte ieftin: http://cgi.ebay.de/Rep-Satz-Querlenker-Vor...1QQcmdZViewItem O fi bune de ceva? cred ca s-a expirat intre timp |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
cred ca s-a expirat intre timp Asa ca mai incerc odata ![]() http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...A:IT&ih=024 -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
pivotul bratului superior se duce mai greu... dar mai bine iei brat cu totul
![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Am mers pe autostrada ieri, era ceata de nu vedeam nimic ( ce faruri proaste are, de la 2002 erau mai bune ) da din fericire nu am vazut nici un accident. La un momendat nici nu mai vedam aproape deloc linie desenate pe asfalt. same problem here |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
cam turcika...ioc etiket , ioc blastic , ioc cutii orijinal....kok guzel ....super geseft... |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
cam turcika...ioc etiket , ioc blastic , ioc cutii orijinal....kok guzel ....super geseft... hmda.. ma gandeam sa intreb nemtul de vreo marca. nu ar fi exclus ca le a scos din cutie ca a face foze. Scrie 2 ani garantie.. This post has been edited by bartro: Dec 10 2007, 12:15 AM -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
ce fel de garantie ? o lasa pe soacra-sa in custodie ?
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
ce fel de garantie ? o lasa pe soacra-sa in custodie ? Sper ca nu. Oricum .de nu ca .ro . Ca sa evit o disctutia inutila pe tema de fiabilitatea vanzatorului respectiv as aprecia raspunsuri mai strict pe subiect, fara suparare. Saptamana asta intentionez s-o fac o diagnoza pe bordura lui Interceptor si apoi vad ce trebuie schimbat. Daca treb sa schimb tot set cum e in link consider serios sa cumpar set asta, ce pica in viitor mai schimb atunci. Tot e mai bine decat ce e acuma pe masina asta. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
la cit te costa cu transport le cumperi din romania , febi sau lemforder .
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
la cit te costa cu transport le cumperi din romania , febi sau lemforder . O sa fac un total. Ce ai mentionat tu au tot asa seturi complete? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
no . cumperi la bucata dar daca iei tot poti sa ceri discount bun , ai alt tupeu la garantie (oricum in 2 ani se fac praf) , doar sa le montezi in service autorizat RAR . daca vrei o solutie totala vb diseara pe mess .
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Despre preturi... cele patru brate cu bucsi costa cam 9 mil aici. Capetele de bara + bielete antiruliu mai costa 2-3 mil cel putin. Bucsa semicaseta mai costa si aia ceva. Ajunge la pret aproape dublu fata de cele la 150E+transport.
Iar la E32 preturile or fi un pic mai mari, ca bratele superioare sunt mai mari, cele inferioare probabil sunt identice. Asta, intr-adevar, daca nu gaseste pe cineva sa-i faca discount pentru achizitie. Ar mai fi problema calitatii... am luat si eu de la cineva 4 brate cu 5 mil, cred ca erau chiar de E32, dar am reusit sa le pun la E28. Dar calitatea e putin indoielnica in comparatie cu Lemforder. Totusi, la ~6 luni de la montare se tin inca bine ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
cit ai socotit transportul ?
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
pana in 50E?
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#81
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Pana la urma la suspensie fata nu a fost decat 2 busce, bara conexiune si bucsa la semicaseta. Destul de bine pentru buget. Acuma directie e mai direct, nu mai o zona 'moarta' cand roti stau drept asa de mare. Mai a ramas ceva, dar pot sa traiesc cu asta pana se fac vremuri mai calzi.
Mai am comandat pe ebay ceva lucruri mici de interior si exterior. Vreau sa montez si HID ca faruri sunt foarte slabe. Am vazut pe ebay un set faruri xenon original de E32 de la Hella, dar nu stiu daca merite cumparate. Sunt destul de veche si becuri la schimb nu se gasesc la BMW ca BMW a crezut ca nu se strica cand au proiectat faruri. Banuiesc la un kit chinezesc mai gasesc consumabile, ca cu siguranta nu sunt proiectate sa tine o viata. Cred ca o sa caut un kit chinezesc care nu da erori la OBC, de 55W 6000K. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Am mers cu balena la primul drum de afara
![]() Cu ocazia sarbatorii am facut o vizita la niste prieteni care au inchiriat o cabana in zona Dejani, langa Fagaras. Zona e foarte linistita. Era ceva zapada, si soare. La noapta s-a facut sub -10. Am mers pe un drum mai putin aglomerat, bucuresti - targoviste - campalung - rucar - bran - rasnov - cercaia - fagaras - dejani. Drum era deloc aglomerat, cu eceptia bucata la castellul Bran. In schimb, nu e foarte bun. Nu era zapada, dar sunt denivelari si o groapa ocazionala. Masina s-a tinut bine, cu exceptia o mica alunecara la o curba mai stransa, la care am facut o corectia la volan si imediat s-a revenit. Cred ca am cauciucuri de iarna cam imbatraniti ![]() Spre dejani am mers tot drum cu trapa usor deschisa ca era o caldura infernala, cred ca a ramas clima blocat pe cald undeva. La intors nu am avut problema asta. A doua dimineata era foart frig si nu a pornit, s-a innecat. Dupa ce am scos mufa la debitmetru, a pornit bine. In total am facut cam 560 de kilometri. Consum undeva pe la 10%-12% foarte estimativ. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
f misto la dejani acolo.am facut 2 revelioane acolo. the middle of nowhere
![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Dupa intrebari multiple pun si eu 2 poze cu masina mea. ![]() ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
e ceva in neregula cu felul in care sta inchisa capota
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
e ceva in neregula cu felul in care sta inchisa capota ![]() ![]() Stiam ca o sa vede cineva ![]() Asa e. Masina pe exterior nu arate bine. Poate o sa rezolv asta, poate nu. Cum sufera o masina rulata in bucuresti nu prea are rost s-o fac perfecta. Mai are tot feluri de lovituri la usi, si, cea pe pe mine deranjeaza cel mai mult, aripa spata dreapta, unde trebuie sa fie bandou cel mic. Dedesubt e ok. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 268 Joined: 13-June 06 Member No.: 341 Car: E30 Engine: M50B25 ![]() |
ai incercat sa vezi poate nu este reglata bine capota ?
![]() -------------------- BMW E30 Coupe'.
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
ai incercat sa vezi poate nu este reglata bine capota ? ![]() Este usor infundat, se vede pe poza. Pare impins spre spata de unde are lovitura. Atinge si un pic stergatorul de pasager. Cred ca s-a indoit un pic la legatura intre capota si bara de sistem de inchidere capotei, in fata. Se regleaza, insa si vopsea decojeste ceva si e decolorat si tot prefer sa gasesc o capota gri in stare buna ca s-o inlocuiesc in loc sa reglez + chit + revopsit. Nu o sa gasesc probabil, dar inca visez ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Azi m-am ambitionat si am sapat masina din nameti de zapada. Nu mai fusese pornit de inainte de ninsoare de pe 3 ianuarie, dar a pornit la prima cheie. Am dat jos zapada de pe ea (era destul ca in lipsa de un loc pentru aruncare de zapada de la locuri de parcare in jurul balena, mai au aruncat pe masina), am pus cutie in "D" si am plecat. Stabilitatea pe stradute cu zapada e chiar bine, nu m-a surprins cu nici-o miscare surprinzatoare. Asta relativ la yaris care cam patineaze la orice acceleratie. Daca stiam nici nu mai mergeam cu yaris zilele astea cand a nins.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Am un E32 numare straine in apropiere, roti mari, suspensii sport, buzele de la aripi subtiate ca sa intre cauciucul la fix, cu siguranta nu are caciucuri de iarna. Si totusi saptamana asta l-am vazut parcat in diferite locuri printre nameti
![]() Le ajuta greutatea mare. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Ultimele poze
![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
ce nefericita arata asa, cu nasul spart si buza umflata
![]() -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
ce nefericita arata asa, cu nasul spart si buza umflata ![]() Stiu. Nas e comandat, buza mai sta. Asa era cand am cumparat masina. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
usurel-usurel cu miscari de vāslaşi
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
usurel-usurel cu miscari de vāslaşi ![]() ![]() ![]() Chiar nu ma intereseaza asa mult aspect estitic exterior. Se merge si sa fie tehnic ok. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
ma refeream ca usor-usor se face, nu exterior conteaza; eram mai glumet ca scapasem de la scarbici
no offence sper ![]() |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
no offence sper ![]() None taken. In functie de cum o fi buget in viitorul apropriat o dau la un vopsit, sau nu. Mai am si 2002-ul... Vreau sa cumpar si un apartament (visez de o casa dar nu cred ca e posibil). Etc. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Am schimbat ulei + filtru. Am pus Castrol Magnatec 15W40 (semi sintetic), sper sa fie prea gros. Intentionez sa mai fac un schimb mai spre vara, daca nu consume mult pana atunci mai incerc si alt ulei. Website de Castrol imi recomanda Magnatec 10W40 sau Edge sport 10W60.. Ce nu inteleg este ca in manual de masina, care contine un fel de termometru cu temperaturi exterioare, si ce ulei se potriveste, 10W40 este incadrat de la -30 pana +10. O fi altfel cu uleiuri mai noi?
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th September 2025 - 09:55 AM |