IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

27 Pages V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> E32 730i, Iata, am luat septar :)
Rating 5 V
bartro
post Dec 1 2007, 03:56 PM
Post #41


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,950
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Azi am reglat tacheti, erau way off. Am constatat ca, din pacate, M30 pe care am eu in masina a suferit de boala lor tipic, era desfacut un surub la tija care arunca ulei pe tacheti. Rezultat este axa cu cama uzat la cilindru 2 si ceva la 3. In rest arate bine. Uzura sper ca nu e prea mult, insa o sa cumpar alta daca am ocazie. Suruburi de la tija am strans la loc.
Am dat apoi o cheia fara capac culburoti si fara sa pornesc, si acuma stropeste bine la fiecare cilindru.

Dupa ce am reglat tacheti si am pus tot la locul lor, am pornit masina, si a mers mai bine relantiu, si aproape nu auzeam tacheti deloc, unde inainte era chiar galagios. Insa, cand s-a incalzit motorul am inceput sa aud iar tacheti, poate din cauza ulei care s-a facut mai subtire. O sa vad la urmatoarea pornire la rece.

Mai am scos si sonda lambda din circuit, de cateva zile, si masina merge mult mai bine fara, nu mai scoate fum negru, nu mai trepideaza. Azi cu ocazia ca tot aveam capota descisa, am contectat la loc sonda, si imediat a inceput sa merge foarte prost pe relantiu. Sunt destul de sigur ca sonda lambda e stricat. O sa-mi iau alta si vad cum tine cu o sonda noua.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 3 2007, 07:16 PM
Post #42


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,950
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Ce tare, cautand cauza de ce sunet de la casetofon are lipsea de joase, am desfacut in spate un difuzor. Am gasit acolo un difuzor JBL, cum a zis baiat de care am luat masina, dar galetusa in care e prins a fost taiat pe laterale de un mester, cu rezultat un scurt acoustic smile.gif . Nu stiu ce au gandit baieti cand s-au chinuit sa distruge sistemul bine gandit de ingineri de la BMW, dar nu au gasit ce au cautat. Anyway, treb sa ma gandesc cum sa refac galetusa. Sau sa gasesc alta. Poze:
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
 


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Dec 3 2007, 08:41 PM
Post #43


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21





pe suprafata de pe spate unde are o gaura trapezoidala are vreun capac ?
zi-mi cotele si cred ca gasim ceva .
ambele sint taiate ?
le-ai gasit pe realoem ? ce cod au ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 3 2007, 10:09 PM
Post #44


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,950
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (brown.shark @ Dec 3 2007, 08:41 PM) *
pe suprafata de pe spate unde are o gaura trapezoidala are vreun capac ?
zi-mi cotele si cred ca gasim ceva .
ambele sint taiate ?
le-ai gasit pe realoem ? ce cod au ?

Pe gaura trapezoidala metalica in masina nu e capac. Cred ca asa s-au gandit la fabrica sa mareasca volum de cutie difuzorului. Am scos si pe nr. 2, tot taiat e. Pe realoem le am gasit: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...fg=20&hl=44
nr. 16, cup in lista. Nr e 65131374499 .

Am studiat problema si nu prea am cum sa mai fac ceva cu ele. Vad ca sunt si folosite la E34.

This post has been edited by bartro: Dec 3 2007, 10:13 PM


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Dec 3 2007, 10:20 PM
Post #45


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



ma refeream la gaura trapezoidala din capac , cea ca un sfert de cerc ! ce dimensiuni au carcasele alea ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 3 2007, 10:34 PM
Post #46


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,950
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





QUOTE (brown.shark @ Dec 3 2007, 10:20 PM) *
ma refeream la gaura trapezoidala din capac , cea ca un sfert de cerc ! ce dimensiuni au carcasele alea ?

aha, nu , nu are capac. Jos sa monteaza pe tabla la masina, care are o gaura in acelas loc care duce undeva in portbagaj cred. Dimensiunile nu pot sa dau ca nu am cu ce sa masor smile.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 4 2007, 08:35 PM
Post #47


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,950
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



S-a rezolvat, am gasit galetuse la un baiat care dezmembreaza mai multe E34-uri.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Dec 4 2007, 09:48 PM
Post #48


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



biggrin.gif stiam...c-ai gasit...le masurai cu o rigla , cu ce sa le masori ?...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 4 2007, 11:23 PM
Post #49


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,950
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (brown.shark @ Dec 4 2007, 09:48 PM) *
biggrin.gif stiam...c-ai gasit...le masurai cu o rigla , cu ce sa le masori ?...

Pai daca nu am rigla smile.gif . Vestea proasta e ca nu incap difuzoare in suporti netaiati. Asa ca schimb sau vand 2buc. JBL GTO6527 smile.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Dec 5 2007, 08:52 AM
Post #50


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat





daca vrei iti imprumut fostele mele boxele pana una-alta.

Dar am si eu o curiozitate apropo de subiect: pe spate se monteaza 2 perechi de tweetere?! huh.gif ca sunt 2 lăcaşuri/boxa, sau asa am inteles eu din ce e acolo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 5 2007, 09:30 AM
Post #51


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,950
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (CRM112 @ Dec 5 2007, 08:52 AM) *
daca vrei iti imprumut fostele mele boxele pana una-alta.

Dar am si eu o curiozitate apropo de subiect: pe spate se monteaza 2 perechi de tweetere?! huh.gif ca sunt 2 lăcaşuri/boxa, sau asa am inteles eu din ce e acolo.

Mersi pentru propunerea, pana am strans bani cred ca o sa raman cu improvizatie pe care este. In spate cred ca nu era tweeter separat? cel putin, eu nu am gasit urme de asa ceva. Si 2 tweetere nu prea au rost oricum, problema cu marime asta de difuzoare sunt reproducere de frekvente joase.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 5 2007, 09:52 PM
Post #52


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,950
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Azi am facut cam 2 ore de la aviatorilor pana drumul Taberei. Eram si speriat sa raman fara benzina ca s-a aprins bec si nu prea stiu cat de fiabil este ceas inca. Ca sa evit intamplari neplacute, am facut urmatoare investitia: un plin de 280RON. Distractia costa. Am facut si o poze. Tot nu inteleg de ce face guvernment legatura intre clasificare Euro si poluare, si nu intre sute de masini blocate in trafic cu motor pe relantiu si poluare. Sa nu mai spun de daune economice datorit camioane, muncitori, reprezentati si eu mai stiu ce oameni cu treaba sau utilaje blocate in trafic.

La benzineria era un baiat disperat in cautare de o sticla ca el nu mai a ajuns in timp. Cu ocazia asta am scapat si de niste sticle goale de antigel din portbagaj smile.gif
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Dec 5 2007, 10:14 PM
Post #53


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



QUOTE (bartro @ Dec 5 2007, 09:52 PM) *
Azi am facut cam 2 ore de la aviatorilor pana drumul Taberei. Eram si speriat sa raman fara benzina ca s-a aprins bec si nu prea stiu cat de fiabil este ceas inca. Ca sa evit intamplari neplacute, am facut urmatoare investitia: un plin de 280RON. Distractia costa. Am facut si o poze. Tot nu inteleg de ce face guvernment legatura intre clasificare Euro si poluare, si nu intre sute de masini blocate in trafic cu motor pe relantiu si poluare. Sa nu mai spun de daune economice datorit camioane, muncitori, reprezentati si eu mai stiu ce oameni cu treaba sau utilaje blocate in trafic.

La benzineria era un baiat disperat in cautare de o sticla ca el nu mai a ajuns in timp. Cu ocazia asta am scapat si de niste sticle goale de antigel din portbagaj smile.gif

condoleante...pe de alta parte ceasul ala full la 90 parca cere autobahn...nu semafoare...

This post has been edited by brown.shark: Dec 5 2007, 10:16 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 5 2007, 10:31 PM
Post #54


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,950
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





QUOTE (brown.shark @ Dec 5 2007, 10:14 PM) *
condoleante...pe de alta parte ceasul ala full la 90 parca cere autobahn...nu semafoare...

Cere dar nu primeste sad.gif
Mai am de rezolvat un joc in sistemul de directie pana iesim afara la alergat. Si daca o sa mai opreste odata ploaie asta schimb si ulei de cutie.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Dec 6 2007, 09:09 AM
Post #55


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



dar harnic mai esti! smile.gif

Referitor la exactitatea ceasului de nivel carburant: arata foarte bine (corect corelat si cu alte indicatii din OBC) cand este rezervorul plin, sau aproape plin. In general pana la 1/2 este ~ok. De acolo in jos poti sa ai o deviere care ajunge si la 10(20 de litri in situatii exceptionale) dar asta mai mult dupa ce o iei din parcare (daca a fost parcata inclinat de ex.), sau daca mergi "agitat". Gandeste-te ca rezervorul are 90l totusi smile.gif, iar sonda mi se pare ca e una singura, si mai e si ultra-jegoasa pe deasupra (dupa niste ani buni).

Question: ai ace rosii la ceasurile din bord ?!

Sunt curios cati km faci cu benzina aia smile.gif Eu reusesc undeva la 500km in traficul asta (mers mai economic).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Dec 6 2007, 09:24 AM
Post #56


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



treaba aia cu guvernu norme de poluare etc e o manevra infecta cu scopul de a proteja productia si vanzarea de DACIE in romania ,deasemenea,si Cac@5u7 de tariceanu isi protejeaza afacerea (este reprezentant citroen ) ...etcc...etc....etc.....romania .... laugh.gif


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 6 2007, 10:20 AM
Post #57


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,950
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Despre acul, la mine deja cand e intre 40 si 20L incepe o fluctuatie. Ieri tot s-a aprins bec, s-a stins, s-a aprins, dar parca independent de o pozitia anume de masina (inclinat sau nu). Cred ca pur si simplu e murdare sonda, sau mai uzat pe bucata 20L - rezerva ca am vazut fostul proprietar baga cat 10 litri odata cand era bec aprins.Nu am ace rosie la bord, era intuneric afara si asa arate din cauza iluminare de bord. Cu cele 90L de benzina nu o sa fac mult in trafic asta, mers economic e si mai greu ca cutie e automata. Am vazut pe ac de consum instant ca indica mai putin la 70km/ora decat la 40km/ora.
QUOTE (ionusunt @ Dec 6 2007, 09:24 AM) *
treaba aia cu guvernu norme de poluare etc e o manevra infecta cu scopul de a proteja productia si vanzarea de DACIE in romania ,deasemenea,si Cac@5u7 de tariceanu isi protejeaza afacerea (este reprezentant citroen ) ...etcc...etc....etc.....romania .... laugh.gif
Bine, asta tot zice toate lumea. Acuma ma intreb urmatoare lucru; in anul 2007, Romania find membru EU, chiar este inca asa de usor pentru cei la putere sa creaza o situatia asa de evident in favoara lor si chiar nu pot fi facut nimic? Ca toate lumea sa plange si schimbari nu prea sunt.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Dec 6 2007, 10:28 AM
Post #58


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP





off topic - nu facea lumea nimic inainte de 89 cand se murea efectiv de foame ca sa isi faca ceausescu palat .....se daramau cladiri vechi ,monumente,biserici ,pt a face loc blocurilor si casei poporului si lumea statea la coada la ratie de mancare (daca aia se putea numi mancare.) a trebuit sa dea tonul oamenii lui iliescu sa faca lumea ceva si asa ce au facut a fost un haos,in favoarea celor ce au instigat la ceea ce a fost....nu are nimeni tupeu sa le zica faca ceva...parerea mea e ca e nevoie de a doua revolutie,de data asta facuta cum trebuie biggrin.gif
sunt perfect de acord cu tine -eu unul m-as duce sa arunc cu ceva dupa ei cum ies pe poarta palatului victoria .....vine cineva cu mine ? tongue.gif tongue.gif tongue.gif
deasemenea propun un meeting cu masini non euro sau euro 1 sa le turam in fata palatului sa facem un protest...evident va fi degeaba

This post has been edited by ionusunt: Dec 6 2007, 10:36 AM


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Dec 6 2007, 03:48 PM
Post #59


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Ce sa fac si eu acum decat sa fiu offtopic?
Nu facea lumea nimic inainte de '89 pentru ca era securitatea peste tot si evident le era frica tuturor. Oamenii lui II de fapt erau oamenii altcuiva si toata afacerea asta a fost comandata pentru a dizolva cortina de fier si blocul comunist. A fost totul relativ ok pana la noi, dar fiind in coasta rusilor treaba e destul de apriga. Uite ce diferente sunt intre regiunile tarii si cum au evoluat lucrurile in aproape 20 ani. Interesele din spatele intereselor, petrolul si padurile noastre, agricultura si alte industrii care se schimba. Priveste ce se intampla cu rafinariile noastre, cu otelul nostru si painea noastra.

Baze militare ale usa la constanta si mittal steel in iasi, roman si multe alte zone. Globalizarea vine cu un pret, si normal ca e ajutata de guvern. Apia este doar praf in ochii nostri, un can-can elaborat. Majoritatea decide, si din pacate majoritatea se supune majoritatii.


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Dec 6 2007, 05:27 PM
Post #60


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



QUOTE (xox @ Dec 6 2007, 03:48 PM) *
Majoritatea decide, si din pacate majoritatea se supune majoritatii.

true

sa revenim on topic .ai reusit sa faci ceva poze cu vaporul mai in detaliu sa vada si ochiu nostru ? biggrin.gif


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post

27 Pages V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th March 2024 - 06:49 PM