IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

27 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> E32 730i, Iata, am luat septar :)
Rating 5 V
bartro
post Nov 23 2007, 08:43 PM
Post #1


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Salut,

Am zis sa astept cu topic 'masina mea' ( ca un ununt oficial catre lumea de aici ) pana sa depun toate acte necesare la diverse locuri. Azi am facut pas final, depunere de acte la Udriste. Luni am talon ( daca nu sa intampla ceva neprevaut smile.gif ).

De ceva timp m-am tot uitat pe situri, ziare, dupa inca o masina pe langa 2002, care din mia multe motive nelegate de fiabilitate mechania de obicei nu este apt pentru participare la trafic. Initial am gandit la un E12, mai tarziu la un E23, dar daca nu am gasit ceva care m-a incantat, am luat si in calcul un E32. Surprinzator de repede am gasit ceva care m-a placut. Pret era ok, masina este destul de bine echipat, acte in regula, nu este tunat deloc, singur ce e ne-original este casetofonul, dar am primit si cel original de la fostul proprietar.

Acuma, pe scurt, ceva detalii despre masina:

BMW 730i, cutie automata in 4 trepte cu selector economic, sport, si manual. Fabricat luna 10 1989 ( asa imi zice realoem )
Culoare este gri metalizat, sau dupa BMW, SterlingSilber, cod 244.
Interior piele neagra, scaune fata incalzite, climatronic cu 2 zone, trapa electrica, ceas digital cu temperatura externa, cel simplu.
In rest toate cele standard pe E32 (cred); ABS, oglinzi incalzite, 4 geamuri electrice, inchidere centralizate inclusiv portbagaj si usita benzina.
KM dupa ceas 292.877 in moment asta.

Bineinteles masina (asa era si pret) are o lista de probleme. Mai jos am facut o lista de to-do, cam in ordine de buget si prioritate pentru mers in siguranta.

- Nu merge relantiu cum trebuie. Merge foarte bogat, sau nu merg toate bujiile. Am deschis un topic pe forum despre asta.
- Joc la bara de conexiune intre brat de caseta de directie si semicaseta, unde brat de caseta este legat de bara de conexiune.
- Bucse fata, nu stiu care din ele exact.
- Nu merge dezaburire luneta. Foarte enervant. Am de verificat instalatia electrica. Cine cineva cumva daca are si dezaburire electrica la parbriz? Nu stiu daca era standard sau nu la E32.
- Nu merge aeroterma decat pe max, am gasit pe et ca problema cel mai probabil este legat de modula care comanda motor de aeroterma, numit 'the sword'. O sa rezolv si pe asta.
- Reglaje de temperatura de aeroterma pe partea de pasager nu pare se mearga corect. Nu e asa important, ca eu sunt la volan, dar o sa ma uit si la asta.
- Incidere la usa sofer pare semi-blocat. Se misca dar nu deschide total. Panou de usa la sofer este partial desprins de usa.
- Nu merge plafoniera centrala fata, nu merge iluminare de pe capota, nu merge iluminare de placuta spate de inmatriculare.
- Diverse urme de lovituri usoare pe usi, capota, si din pacate la roata spate. De asemena zgriaturi. Are si nas spart.
- Si mai sunt chestii care nu au prioritate deloc.

Vreau sa spun ca, in ciuda lungima de lista de mai sus, sunt incantat de masina asta. Merge foarte silentios, si confortabil. Ma calmez brusc cand sunt la volan.

Nu am facu poze inca, dar va atasez poze de pe net pus de fostul proprietar.
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
 


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manole74
post Nov 23 2007, 10:24 PM
Post #2


visator
*****

Group: Insiders
Posts: 1,238
Joined: 13-June 06
From: Calinesti, Arges
Member No.: 339
Car: BMW E 34
Engine: M30, 3,5L - 211 CP



Pare ca ai intrat intro noua etapa! S-o stapanesti sanatos!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Nov 23 2007, 10:29 PM
Post #3


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10





bart bine ai pasit in lumea noua.sper sa te bucuri de ea.nu stiu cat te lasa orasul acesta dar seara dupa 23 00 te poti bucura de ea.bravo si sa o stapanesti sanatos


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Nov 23 2007, 10:54 PM
Post #4


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (manole74 @ Nov 23 2007, 10:24 PM) *
Pare ca ai intrat intro noua etapa! S-o stapanesti sanatos!!

Multumesc smile.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Nov 23 2007, 11:01 PM
Post #5


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (INTERCEPTOR @ Nov 23 2007, 10:29 PM) *
bart bine ai pasit in lumea noua.sper sa te bucuri de ea.nu stiu cat te lasa orasul acesta dar seara dupa 23 00 te poti bucura de ea.bravo si sa o stapanesti sanatos

Mersi, stapan sa fiu. Deja am observat ca nu e cel mai potrivit masina pentru stat la cozi. O sa mai schimbe cand rezolv probleme de mers la relantiu, dar oricum m-am permit masina asta cu gand ca de baza merg la munca cu bicicleta. Cand e prea frig sau ploua, macar cu masina asta stau relaxat la semafor.

Diferenta la motor intre 2002 4 linie carburator si asta e imens, cand accelerez zici ca e turbina. Sunt si respectat mai mult in trafic. Cred ca pot sa adorm la semafor verde si nimeni nu claxoneaza.
Ca consum sper sa ajung la 18 in oras. E real cifru asta?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Nov 23 2007, 11:42 PM
Post #6


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





QUOTE (bartro @ Nov 23 2007, 08:43 PM) *
Merge foarte silentios, si confortabil. Ma calmez brusc cand sunt la volan.


Masina de boier biggrin.gif

Da, poti sa scoti 18 in oras, chiar daca ai automata, avand in vedere faptul ca tu mergi cuminte.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Nov 24 2007, 06:20 AM
Post #7


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



stiu masina,o avea in plan candva si peter pan.s=o stapanesti sanatos


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zom
post Nov 24 2007, 08:59 AM
Post #8


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,167
Joined: 17-October 05
From: bucuresti
Member No.: 6



am vazut masina acum 2 zile, cu anuntul de vanzare in geam (asfaltasera strada mea si a trebuit sa ocolesc...). stand in coloana am avut timp sa ma uit si sa salivez... smile.gif

sa o stapanesti sanatos!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Nov 24 2007, 10:16 AM
Post #9


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Felicitari, sa o stapanesti sanatos si sa ai parte de ea! Si sper sa reusesti sa rezolvi problememe pe care le mai are.
Referitor la consum, eu scot 17 in Bucuresti, cu mersul la servici si inapoi prin aglomeratie. Cred ca 18 e o cifra realista pentru E32 730i in Bucuresti.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dedes
post Nov 24 2007, 10:30 AM
Post #10


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 198
Joined: 4-December 06
Member No.: 484
Car: E46
Engine: 2000cmc





Felicitari....foarte frumoasa...sa ai parte de ea!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Nov 24 2007, 10:40 AM
Post #11


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



Sa o stapanesti sanatos si fara incidente! smile.gif

pune si niste poze ca nu prea se intelege mai nimic din alea tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Nov 24 2007, 10:54 AM
Post #12


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (florin83 @ Nov 24 2007, 10:40 AM) *
Sa o stapanesti sanatos si fara incidente! smile.gif

pune si niste poze ca nu prea se intelege mai nimic din alea tongue.gif


Multumesc toti pentru urari smile.gif

Pozele sunt facute asa cred, ca sa nu vezi ca e atinsa capota si grila smile.gif

@ionusunt, este o masina cu plusuri si minusuri. Probabil ati gasit mai multe minusuri wink.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dedes
post Nov 24 2007, 12:18 PM
Post #13


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 198
Joined: 4-December 06
Member No.: 484
Car: E46
Engine: 2000cmc



tongue.gif pozeeeeee.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Nov 24 2007, 12:37 PM
Post #14


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat





Sa o stapanesti sanatos!

Masina merita pus la punct tot ce e pe lista de reparatie . smile.gif


Dintre cele mai importante:

- daca schimbi bujiile poti incerca sa pui unele cu platina. Un efect tot au.
- la parbriz ar trebui sa fie incalzire numai la stergatoare; modulul de clima ce butoane de dezaburire are? Daca sunt 2, iar prin unul se activeaza implicit si celalalt, atunci are. Daca nu functioneaza, poate fi ceva corelat cu dezaburirea de la luneta.
- apropo de clima in masina, daca te intrebi cumva candva, in spate vine numai aer rece (de afara).

in rest..cu rabdare se fac.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Nov 24 2007, 12:49 PM
Post #15


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



felicitari pt achizitie....e bine ca a mai aparut cineva care sa mai umple rubrica E32 smile.gif ...nu numai CRM

cu rabdare se fac toate.....

cheers
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dedes
post Nov 24 2007, 02:14 PM
Post #16


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 198
Joined: 4-December 06
Member No.: 484
Car: E46
Engine: 2000cmc



bine bine dar pozele?biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Nov 24 2007, 02:17 PM
Post #17


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Ce am facut azi pana la ora asta:
- Reparat (sper, cu bineinteles azi nu sunt aburite geamuri) dezaburire luneta. Era siguranta ars, ca in loc de 30A cum trebuie era una de 15A. Ars, bineinteles. Am masurat curent prin circuit, este 20A.
- Curatat senzor de turatia cu o carpa, nu am scos de pe loc ca nu stiu daca stiu s-o pun la loc cum trebuie.
- Curatat contacte in capac delcou + curatat contacte la rotor. Nu sunt arse, dar aveau o chestie pe ele.
- Scos o fie ca am vrut sa vad care merge si care nu, m-am curentat zdravan, avand picoare in balta de pe jos si pantaloni lipt de caroserie, asa ca m-am lasat. Am inlocuit o bujie si merge destul de bine acuma.
- Scos motoras de relantiu ca s-o curat. Am citi ca mai fac figuri daca sunt murdari.
- Scos furtun intre chiulasa si admisie ca nu stiu daca mai e etansat bine. Pana gasesc alta probabil pun ceva scotch ca sa ma asigur ca nu trage aer fals de acolo.
- Verificat sonde temperatura aer din admisie, temperatura apa, full throttle, throttle closed, debitmetru, toate sunt bune
- Slabit un pic cablu de acceleratie ca nu avea joc deloc cand nu era apasat pedala, cea ce mi se pare incorect avand in vedere functionarea switch-ul de throttle closed.

Bujiile sunt Beru, din site de Beru am gasit in catalog ca sunt ce e recomandat de beru pentru masina, dar cel mai standard. Poate le schimb in viitor, ca daca a mers foarte bogat masina nu e prea bine pentru ele. Dar intai vreau sa ma asigur ca restul de sistemul de aprindere si injectie functioneaza cum trebuie.P

anou de clima are 2 butoane de dezaburire, cel din stanga pentru luneta, si cel stanga din grup de butoane de mijloc pentru parbriz/aeroterma (vezi poza).

In spate la mijloc nu scoate nimic smile.gif nici rece nici cald, dar la picoare scoate cald.

This post has been edited by bartro: Nov 24 2007, 02:19 PM
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Nov 24 2007, 05:20 PM
Post #18


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP





QUOTE (CRM112 @ Nov 24 2007, 12:37 PM) *
..cu rabdare se fac.

referitor la minusuri biggrin.gif


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Nov 24 2007, 05:40 PM
Post #19


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



Felicitari pentru masina...foarte frumoasa...cu rabdare o sa rezolvi toate problemele...apropo ca nu merge aeroterma decat pe maxim...vezi ca e de la modulul de comanda electric al motorasului...il scoti si il cureti, ca sigur e oxidat si va merge ca nou..stiu asta pentru ca asa am facut si eu la E30.. biggrin.gif


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Nov 24 2007, 06:36 PM
Post #20


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



QUOTE (Ionut @ Nov 24 2007, 05:40 PM) *
Felicitari pentru masina...foarte frumoasa...cu rabdare o sa rezolvi toate problemele...apropo ca nu merge aeroterma decat pe maxim...vezi ca e de la modulul de comanda electric al motorasului...il scoti si il cureti, ca sigur e oxidat si va merge ca nou..stiu asta pentru ca asa am facut si eu la E30.. biggrin.gif

asa e si la mine la bordul de e28,cand pornesc aeroterma nu merge pe 1,tre sa dau pe doi apoi inapoi la 1 si merge si 1.exact cum a zis ionut mai sus sigur e ceva oxidat acolo,deci se curata


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Nov 24 2007, 06:43 PM
Post #21


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (Ionut @ Nov 24 2007, 05:40 PM) *
Felicitari pentru masina...foarte frumoasa...cu rabdare o sa rezolvi toate problemele...apropo ca nu merge aeroterma decat pe maxim...vezi ca e de la modulul de comanda electric al motorasului...il scoti si il cureti, ca sigur e oxidat si va merge ca nou..stiu asta pentru ca asa am facut si eu la E30.. biggrin.gif

Mersi smile.gif
Modul ce control viteza al motorului nu e mechanic, nu e cu rezistente, este cu N-channel MOS-FET uri. Am scos modula ( so called sword ) mai devreme azi, si se vede cu ochiu ca toate 4 FET-uri sunt prajite. Mai am gasit acasa 3 bucati de FET, dar mai permormante, o sa le pun si vad daca apoi merge. Mai jos o poza de pe net cu modula:

Ah, de adaugat la lista de to-do: nu merge electroventilator la trepa 1. La 2 merge. Releu sa aude, dar nu pleaca. Cred ca e ars rezistenta de trepta 1. Bineinteles e greu de ajuns la ea.

This post has been edited by bartro: Nov 24 2007, 06:48 PM
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Nov 24 2007, 07:21 PM
Post #22


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



E 900mii rezistorul pentru electroventilator.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Nov 24 2007, 08:16 PM
Post #23


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (316i @ Nov 24 2007, 07:21 PM) *
E 900mii rezistorul pentru electroventilator.

Din cat am vazut, e o rezistenta de puter standard, daca reusesc s-o dau jos, merg la maica domnului, nu BMW wink.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Nov 24 2007, 08:33 PM
Post #24


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (bartro @ Nov 24 2007, 08:16 PM) *
Din cat am vazut, e o rezistenta de puter standard, daca reusesc s-o dau jos, merg la maica domnului, nu BMW wink.gif

The sword is working! Am si ventilator reglabil smile.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Nov 24 2007, 08:45 PM
Post #25


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Bine ca ti-ai luat vapor, sa-ti demonstrezi si tu abilitatile tehnice biggrin.gif
Bravo, ai mai scurtat lista.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Nov 24 2007, 10:10 PM
Post #26


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Mai am facut si ceva care nu era pe lista, selector de la cutie S, E si M nu mergea, am curatat contacte si acuma merge. Am gasit niste urme de o bautura racoritoare pe acolo. Din graba nu mai stiu unde am pus suruburi care prind masca de la selector, sper sa le gasesc maine cand e lumina. Acuma fnd (22).gif ca am avut o ziua buna smile.gif

This post has been edited by bartro: Nov 24 2007, 10:14 PM


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Nov 24 2007, 10:12 PM
Post #27


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



QUOTE (bartro @ Nov 24 2007, 10:10 PM) *
Mai am facut si ceva care nu era pe lista, selector de la cutie S, E si M nu mergea, am curatat contacte si acuma merge. Am gasit niste urme de o bautura racoritoare pe acolo.


ce lume...noroc cu tine ca vede si masina aia intretinere...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Nov 25 2007, 12:46 AM
Post #28


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



QUOTE (bartro @ Nov 24 2007, 10:10 PM) *
Acuma fnd (22).gif ca am avut o ziua buna smile.gif

bravo spor la treaba ! vad ca iti place masina biggrin.gif


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUN 83
post Nov 25 2007, 01:22 AM
Post #29


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 87
Joined: 15-November 06
From: Bucuresti
Member No.: 475
Car: E30
Engine: M20



QUOTE (bartro @ Nov 24 2007, 10:10 PM) *
Mai am facut si ceva care nu era pe lista, selector de la cutie S, E si M nu mergea, am curatat contacte si acuma merge. Am gasit niste urme de o bautura racoritoare pe acolo. Din graba nu mai stiu unde am pus suruburi care prind masca de la selector, sper sa le gasesc maine cand e lumina. Acuma fnd (22).gif ca am avut o ziua buna smile.gif

felicitari pt achizitie....!! te pot ajuta cu semicaseta si bucsi de bascula daca te intereseaza la un pret rezonabil , le am noi si zac in garaj dornice de drum.... rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Nov 25 2007, 02:46 AM
Post #30


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (SUN 83 @ Nov 25 2007, 01:22 AM) *
felicitari pt achizitie....!! te pot ajuta cu semicaseta si bucsi de bascula daca te intereseaza la un pret rezonabil , le am noi si zac in garaj dornice de drum.... rolleyes.gif

Sigur ca da! Vorbim saptamana asta, primul pas e sa vad ce trebuie schimbat.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Nov 25 2007, 04:53 AM
Post #31


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



bartro felicitari pt achizitie,s-o stapanesti sanatos si..bucura-te:de acum esti comandant de nava laugh.gif


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Nov 25 2007, 09:50 AM
Post #32


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



QUOTE (bartro @ Nov 24 2007, 08:33 PM) *
The sword is working! Am si ventilator reglabil smile.gif


Eu am cautat pe lizeanu de m-am plictisit rezistorul ala si nu avea nicaieri asa ca am preferat sa-l comand nou.
Banuiesc ca ai luat tot cu rezistenta corespunzatoare celui original, nu?


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Nov 25 2007, 01:32 PM
Post #33


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (brown.shark @ Nov 24 2007, 10:12 PM) *
ce lume...noroc cu tine ca vede si masina aia intretinere...
Aia cu bautura, sa mai intampla cat odata. Masina are 18 ani totusi. Si panou la selector e asa tentant de mare, si mie imi vin pa pun chestii acolo, chiar daca nu stau sprijinite de nimic si zbor prin masina la prima accelerare.Sa sti ca pana acuma tot ce am facut a fost usor si cu rezultate satisfacatoare. Se simte ca masina e 20 de ani mai noua ca 2002-ul.
QUOTE (316i @ Nov 25 2007, 09:50 AM) *
Eu am cautat pe lizeanu de m-am plictisit rezistorul ala si nu avea nicaieri asa ca am preferat sa-l comand nou.Banuiesc ca ai luat tot cu rezistenta corespunzatoare celui original, nu?
Rezistenta am asr la ventrilator electric fata. La reglaj de motor de aeroterma erau stricate FET-uri. Aveam din intamplare acasa niste FET-uri cu caracteristica la fel, numai mai rezistent, adica curent maxim suportat mai mare, putere disipata max mai mare, si reziztenta termica intre junction si carcasa mai mica.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Nov 26 2007, 11:05 PM
Post #34


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Azi am luat talon, a inceput sa merge si inchidere centralizata la usa de sofer ( am dat cu ulei ) dar e cam umblat pe acolo, o sa-mi trebuie niste piese pentru acolo.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Nov 27 2007, 10:02 AM
Post #35


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



Felicitari,se vede ca iti place sa intretii o masina smile.gif


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dedes
post Nov 27 2007, 10:18 AM
Post #36


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 198
Joined: 4-December 06
Member No.: 484
Car: E46
Engine: 2000cmc



cum se comporta cutia automata???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Nov 27 2007, 11:51 AM
Post #37


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (dedes @ Nov 27 2007, 10:18 AM) *
cum se comporta cutia automata???

Pana acuma imi place. Am mers mai de mult ceva timp cu un VW Polo din 2002 cu cutie automata, pe langa Polo cutie asta de pe BMW schimba viteze mai rapid si mai potrivit.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Nov 27 2007, 01:10 PM
Post #38


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



cu butucul (butonul) de blocat/deblocat usa soferului cum spui ca ai rezolvat ?

ca simptome, statea blocat intr-o pozitie nici deschis - nici inchis ? Electric ne-putand sa se deschida singur 100% ?

multumesc! evil (19).gif

cati draci mi-a facut butucul ala - sper sa-i vin de hac.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Nov 27 2007, 02:58 PM
Post #39


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Exact asa facea. Am scos panou de usa, si de fapt prindere de motoras de deschidere este destul de slab. A fost 'reparat' deja la masina mea cu niste sarme. La mine merge si greu cand actionez buton de blocare manual, cam ar fi ne-uns. Am dat un spray de ulei si a inceput sa functioneaza. Nu este inca chiar cum trebuie dar pana acuma am reusit sa deschid usa. Poate in primavara dau afara tot butuc, sa vad ce mai poate fi facut. Pana atunci o sa dau recvent cu WD40 pe suruburi hexa cu care e prins in usa, ca nu cred ca sa desface usor.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Nov 27 2007, 04:51 PM
Post #40


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



QUOTE (bartro @ Nov 27 2007, 02:58 PM) *
Exact asa facea. Am scos panou de usa, si de fapt prindere de motoras de deschidere este destul de slab. A fost 'reparat' deja la masina mea cu niste sarme. La mine merge si greu cand actionez buton de blocare manual, cam ar fi ne-uns. Am dat un spray de ulei si a inceput sa functioneaza. Nu este inca chiar cum trebuie dar pana acuma am reusit sa deschid usa. Poate in primavara dau afara tot butuc, sa vad ce mai poate fi facut. Pana atunci o sa dau recvent cu WD40 pe suruburi hexa cu care e prins in usa, ca nu cred ca sa desface usor.


da-i bine cu spray cu ulei pe mecanismul din usa , cam la 2 sapamini interval , isi revine . ar fi bine INAINTE sa dai cu ulei sa usuci bine usa in partea de jos , bagi o pensula tare la par si curata , perii bine pe acolo praful ala fin care e depus , aspiri bine cu aspiratorul si cureti gaurile de scurgere din usa... asa nu o sa se faca mizerie de la uleiul scurs in usa si o sa ajunga uleiul in exces la ambutisarea fetei de usa pe cheson... happy (24).gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 1 2007, 03:56 PM
Post #41


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Azi am reglat tacheti, erau way off. Am constatat ca, din pacate, M30 pe care am eu in masina a suferit de boala lor tipic, era desfacut un surub la tija care arunca ulei pe tacheti. Rezultat este axa cu cama uzat la cilindru 2 si ceva la 3. In rest arate bine. Uzura sper ca nu e prea mult, insa o sa cumpar alta daca am ocazie. Suruburi de la tija am strans la loc.
Am dat apoi o cheia fara capac culburoti si fara sa pornesc, si acuma stropeste bine la fiecare cilindru.

Dupa ce am reglat tacheti si am pus tot la locul lor, am pornit masina, si a mers mai bine relantiu, si aproape nu auzeam tacheti deloc, unde inainte era chiar galagios. Insa, cand s-a incalzit motorul am inceput sa aud iar tacheti, poate din cauza ulei care s-a facut mai subtire. O sa vad la urmatoarea pornire la rece.

Mai am scos si sonda lambda din circuit, de cateva zile, si masina merge mult mai bine fara, nu mai scoate fum negru, nu mai trepideaza. Azi cu ocazia ca tot aveam capota descisa, am contectat la loc sonda, si imediat a inceput sa merge foarte prost pe relantiu. Sunt destul de sigur ca sonda lambda e stricat. O sa-mi iau alta si vad cum tine cu o sonda noua.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 3 2007, 07:16 PM
Post #42


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Ce tare, cautand cauza de ce sunet de la casetofon are lipsea de joase, am desfacut in spate un difuzor. Am gasit acolo un difuzor JBL, cum a zis baiat de care am luat masina, dar galetusa in care e prins a fost taiat pe laterale de un mester, cu rezultat un scurt acoustic smile.gif . Nu stiu ce au gandit baieti cand s-au chinuit sa distruge sistemul bine gandit de ingineri de la BMW, dar nu au gasit ce au cautat. Anyway, treb sa ma gandesc cum sa refac galetusa. Sau sa gasesc alta. Poze:
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
 


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Dec 3 2007, 08:41 PM
Post #43


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



pe suprafata de pe spate unde are o gaura trapezoidala are vreun capac ?
zi-mi cotele si cred ca gasim ceva .
ambele sint taiate ?
le-ai gasit pe realoem ? ce cod au ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 3 2007, 10:09 PM
Post #44


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (brown.shark @ Dec 3 2007, 08:41 PM) *
pe suprafata de pe spate unde are o gaura trapezoidala are vreun capac ?
zi-mi cotele si cred ca gasim ceva .
ambele sint taiate ?
le-ai gasit pe realoem ? ce cod au ?

Pe gaura trapezoidala metalica in masina nu e capac. Cred ca asa s-au gandit la fabrica sa mareasca volum de cutie difuzorului. Am scos si pe nr. 2, tot taiat e. Pe realoem le am gasit: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...fg=20&hl=44
nr. 16, cup in lista. Nr e 65131374499 .

Am studiat problema si nu prea am cum sa mai fac ceva cu ele. Vad ca sunt si folosite la E34.

This post has been edited by bartro: Dec 3 2007, 10:13 PM


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Dec 3 2007, 10:20 PM
Post #45


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



ma refeream la gaura trapezoidala din capac , cea ca un sfert de cerc ! ce dimensiuni au carcasele alea ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 3 2007, 10:34 PM
Post #46


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (brown.shark @ Dec 3 2007, 10:20 PM) *
ma refeream la gaura trapezoidala din capac , cea ca un sfert de cerc ! ce dimensiuni au carcasele alea ?

aha, nu , nu are capac. Jos sa monteaza pe tabla la masina, care are o gaura in acelas loc care duce undeva in portbagaj cred. Dimensiunile nu pot sa dau ca nu am cu ce sa masor smile.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 4 2007, 08:35 PM
Post #47


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



S-a rezolvat, am gasit galetuse la un baiat care dezmembreaza mai multe E34-uri.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Dec 4 2007, 09:48 PM
Post #48


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



biggrin.gif stiam...c-ai gasit...le masurai cu o rigla , cu ce sa le masori ?...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 4 2007, 11:23 PM
Post #49


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (brown.shark @ Dec 4 2007, 09:48 PM) *
biggrin.gif stiam...c-ai gasit...le masurai cu o rigla , cu ce sa le masori ?...

Pai daca nu am rigla smile.gif . Vestea proasta e ca nu incap difuzoare in suporti netaiati. Asa ca schimb sau vand 2buc. JBL GTO6527 smile.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Dec 5 2007, 08:52 AM
Post #50


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



daca vrei iti imprumut fostele mele boxele pana una-alta.

Dar am si eu o curiozitate apropo de subiect: pe spate se monteaza 2 perechi de tweetere?! huh.gif ca sunt 2 lăcaşuri/boxa, sau asa am inteles eu din ce e acolo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 5 2007, 09:30 AM
Post #51


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (CRM112 @ Dec 5 2007, 08:52 AM) *
daca vrei iti imprumut fostele mele boxele pana una-alta.

Dar am si eu o curiozitate apropo de subiect: pe spate se monteaza 2 perechi de tweetere?! huh.gif ca sunt 2 lăcaşuri/boxa, sau asa am inteles eu din ce e acolo.

Mersi pentru propunerea, pana am strans bani cred ca o sa raman cu improvizatie pe care este. In spate cred ca nu era tweeter separat? cel putin, eu nu am gasit urme de asa ceva. Si 2 tweetere nu prea au rost oricum, problema cu marime asta de difuzoare sunt reproducere de frekvente joase.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 5 2007, 09:52 PM
Post #52


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Azi am facut cam 2 ore de la aviatorilor pana drumul Taberei. Eram si speriat sa raman fara benzina ca s-a aprins bec si nu prea stiu cat de fiabil este ceas inca. Ca sa evit intamplari neplacute, am facut urmatoare investitia: un plin de 280RON. Distractia costa. Am facut si o poze. Tot nu inteleg de ce face guvernment legatura intre clasificare Euro si poluare, si nu intre sute de masini blocate in trafic cu motor pe relantiu si poluare. Sa nu mai spun de daune economice datorit camioane, muncitori, reprezentati si eu mai stiu ce oameni cu treaba sau utilaje blocate in trafic.

La benzineria era un baiat disperat in cautare de o sticla ca el nu mai a ajuns in timp. Cu ocazia asta am scapat si de niste sticle goale de antigel din portbagaj smile.gif
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Dec 5 2007, 10:14 PM
Post #53


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



QUOTE (bartro @ Dec 5 2007, 09:52 PM) *
Azi am facut cam 2 ore de la aviatorilor pana drumul Taberei. Eram si speriat sa raman fara benzina ca s-a aprins bec si nu prea stiu cat de fiabil este ceas inca. Ca sa evit intamplari neplacute, am facut urmatoare investitia: un plin de 280RON. Distractia costa. Am facut si o poze. Tot nu inteleg de ce face guvernment legatura intre clasificare Euro si poluare, si nu intre sute de masini blocate in trafic cu motor pe relantiu si poluare. Sa nu mai spun de daune economice datorit camioane, muncitori, reprezentati si eu mai stiu ce oameni cu treaba sau utilaje blocate in trafic.

La benzineria era un baiat disperat in cautare de o sticla ca el nu mai a ajuns in timp. Cu ocazia asta am scapat si de niste sticle goale de antigel din portbagaj smile.gif

condoleante...pe de alta parte ceasul ala full la 90 parca cere autobahn...nu semafoare...

This post has been edited by brown.shark: Dec 5 2007, 10:16 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 5 2007, 10:31 PM
Post #54


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (brown.shark @ Dec 5 2007, 10:14 PM) *
condoleante...pe de alta parte ceasul ala full la 90 parca cere autobahn...nu semafoare...

Cere dar nu primeste sad.gif
Mai am de rezolvat un joc in sistemul de directie pana iesim afara la alergat. Si daca o sa mai opreste odata ploaie asta schimb si ulei de cutie.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Dec 6 2007, 09:09 AM
Post #55


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



dar harnic mai esti! smile.gif

Referitor la exactitatea ceasului de nivel carburant: arata foarte bine (corect corelat si cu alte indicatii din OBC) cand este rezervorul plin, sau aproape plin. In general pana la 1/2 este ~ok. De acolo in jos poti sa ai o deviere care ajunge si la 10(20 de litri in situatii exceptionale) dar asta mai mult dupa ce o iei din parcare (daca a fost parcata inclinat de ex.), sau daca mergi "agitat". Gandeste-te ca rezervorul are 90l totusi smile.gif, iar sonda mi se pare ca e una singura, si mai e si ultra-jegoasa pe deasupra (dupa niste ani buni).

Question: ai ace rosii la ceasurile din bord ?!

Sunt curios cati km faci cu benzina aia smile.gif Eu reusesc undeva la 500km in traficul asta (mers mai economic).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Dec 6 2007, 09:24 AM
Post #56


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



treaba aia cu guvernu norme de poluare etc e o manevra infecta cu scopul de a proteja productia si vanzarea de DACIE in romania ,deasemenea,si Cac@5u7 de tariceanu isi protejeaza afacerea (este reprezentant citroen ) ...etcc...etc....etc.....romania .... laugh.gif


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 6 2007, 10:20 AM
Post #57


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Despre acul, la mine deja cand e intre 40 si 20L incepe o fluctuatie. Ieri tot s-a aprins bec, s-a stins, s-a aprins, dar parca independent de o pozitia anume de masina (inclinat sau nu). Cred ca pur si simplu e murdare sonda, sau mai uzat pe bucata 20L - rezerva ca am vazut fostul proprietar baga cat 10 litri odata cand era bec aprins.Nu am ace rosie la bord, era intuneric afara si asa arate din cauza iluminare de bord. Cu cele 90L de benzina nu o sa fac mult in trafic asta, mers economic e si mai greu ca cutie e automata. Am vazut pe ac de consum instant ca indica mai putin la 70km/ora decat la 40km/ora.
QUOTE (ionusunt @ Dec 6 2007, 09:24 AM) *
treaba aia cu guvernu norme de poluare etc e o manevra infecta cu scopul de a proteja productia si vanzarea de DACIE in romania ,deasemenea,si Cac@5u7 de tariceanu isi protejeaza afacerea (este reprezentant citroen ) ...etcc...etc....etc.....romania .... laugh.gif
Bine, asta tot zice toate lumea. Acuma ma intreb urmatoare lucru; in anul 2007, Romania find membru EU, chiar este inca asa de usor pentru cei la putere sa creaza o situatia asa de evident in favoara lor si chiar nu pot fi facut nimic? Ca toate lumea sa plange si schimbari nu prea sunt.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Dec 6 2007, 10:28 AM
Post #58


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



off topic - nu facea lumea nimic inainte de 89 cand se murea efectiv de foame ca sa isi faca ceausescu palat .....se daramau cladiri vechi ,monumente,biserici ,pt a face loc blocurilor si casei poporului si lumea statea la coada la ratie de mancare (daca aia se putea numi mancare.) a trebuit sa dea tonul oamenii lui iliescu sa faca lumea ceva si asa ce au facut a fost un haos,in favoarea celor ce au instigat la ceea ce a fost....nu are nimeni tupeu sa le zica faca ceva...parerea mea e ca e nevoie de a doua revolutie,de data asta facuta cum trebuie biggrin.gif
sunt perfect de acord cu tine -eu unul m-as duce sa arunc cu ceva dupa ei cum ies pe poarta palatului victoria .....vine cineva cu mine ? tongue.gif tongue.gif tongue.gif
deasemenea propun un meeting cu masini non euro sau euro 1 sa le turam in fata palatului sa facem un protest...evident va fi degeaba

This post has been edited by ionusunt: Dec 6 2007, 10:36 AM


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Dec 6 2007, 03:48 PM
Post #59


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Ce sa fac si eu acum decat sa fiu offtopic?
Nu facea lumea nimic inainte de '89 pentru ca era securitatea peste tot si evident le era frica tuturor. Oamenii lui II de fapt erau oamenii altcuiva si toata afacerea asta a fost comandata pentru a dizolva cortina de fier si blocul comunist. A fost totul relativ ok pana la noi, dar fiind in coasta rusilor treaba e destul de apriga. Uite ce diferente sunt intre regiunile tarii si cum au evoluat lucrurile in aproape 20 ani. Interesele din spatele intereselor, petrolul si padurile noastre, agricultura si alte industrii care se schimba. Priveste ce se intampla cu rafinariile noastre, cu otelul nostru si painea noastra.

Baze militare ale usa la constanta si mittal steel in iasi, roman si multe alte zone. Globalizarea vine cu un pret, si normal ca e ajutata de guvern. Apia este doar praf in ochii nostri, un can-can elaborat. Majoritatea decide, si din pacate majoritatea se supune majoritatii.


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Dec 6 2007, 05:27 PM
Post #60


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



QUOTE (xox @ Dec 6 2007, 03:48 PM) *
Majoritatea decide, si din pacate majoritatea se supune majoritatii.

true

sa revenim on topic .ai reusit sa faci ceva poze cu vaporul mai in detaliu sa vada si ochiu nostru ? biggrin.gif


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 6 2007, 06:22 PM
Post #61


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (ionusunt @ Dec 6 2007, 05:27 PM) *
sa revenim on topic .ai reusit sa faci ceva poze cu vaporul mai in detaliu sa vada si ochiu nostru ? biggrin.gif


Nu. Daca le fac intre direct la topic 'cea mai murdare masina' oricum. Si daca o spal o sa vad toate defecte nu nu mai imi vine sa fac poze. Deci, treb sa ma prind live odata wink.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 6 2007, 07:04 PM
Post #62


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Mai revin un pic la subiect de difuzoare. Am mers ieri la vreo 3 magazine cu suport de difuzor de la masina in mana, in cautare de un difuzor care incape acolo. Ce am aflat este ca cele de 13cm sunt prea mici, cele de 16,5cm sunt prea mare. Pe net am gasit cateva indicatii ca de fapt marimea ar fi 5-1/4 Inch. Dar am gasit si o pereche de JVC-uri la 16cm care au incaput, numai ca buza lor nu era plat, era curbat si ramana luft intre suport de plastic al masinei si rama difuzorului. 16cm ar fi cam 6-1/4 de inch. Idea este ca nu pot sa fac nici o comanda online (unde am de ales la multe modele) si nu stiu unde as putea sa ma duc sa fac niste probe la o gama de difuzoare mai larg decat au au la Flanco (unde in rest m-au ajutat foarte bine dar din pacate nu am gasit ceva care imi convine). As putea sa pun de 5-1/4 dar nu pot cat timp am idea ca undeva pe lumea asta exista si difuzoare de 16cm care incap. Marime conteaza.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Dec 6 2007, 11:12 PM
Post #63


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



Ca sa probezi boxe poti incerca atunci cand ai timp sa mergi la un magazin care vinde si monteaza; discuti cu ei, vezi ce spun, si ce au.

In Vitan, in targ sunt mai multe, mai poti incerca si la subsol la parcare la Intercontinental, su alte locuri de gen.

This post has been edited by CRM112: Dec 6 2007, 11:13 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 8 2007, 11:43 AM
Post #64


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Am schimbat ulei la cutie. Am mers pe autostrada ieri, era ceata de nu vedeam nimic ( ce faruri proaste are, de la 2002 erau mai bune ) da din fericire nu am vazut nici un accident. La un momendat nici nu mai vedam aproape deloc linie desenate pe asfalt.
Odata cu mers asta am constatat ca neaparat treb sa rezolv joc in volan si bucse fata, ca e destul de grav. Azi am vazut ca bucsa de la brat superior dreapta e rupta si nici nu mai sta centrata.
Acuma am 2 optiuni, sau schimbare de bucse, sau gasesc brat cu tot, cea ce poate e mai interesant ca capat de bara nu sa schimbe separat si cine stie cum mai o fi.

Dar am o nelamurire, am gasit brate de aluminiu si de otel. Si undeva am citit ca daca ai deja otel nu treb sa pui aluminiu. Pe realoem le vad amandoi listata. Nici nu stiu ce am pe masina.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Dec 8 2007, 12:06 PM
Post #65


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



QUOTE (bartro @ Dec 8 2007, 11:43 AM) *
Am schimbat ulei la cutie. Am mers pe autostrada ieri, era ceata de nu vedeam nimic ( ce faruri proaste are, de la 2002 erau mai bune ) da din fericire nu am vazut nici un accident. La un momendat nici nu mai vedam aproape deloc linie desenate pe asfalt.
Odata cu mers asta am constatat ca neaparat treb sa rezolv joc in volan si bucse fata, ca e destul de grav. Azi am vazut ca bucsa de la brat superior dreapta e rupta si nici nu mai sta centrata.
Acuma am 2 optiuni, sau schimbare de bucse, sau gasesc brat cu tot, cea ce poate e mai interesant ca capat de bara nu sa schimbe separat si cine stie cum mai o fi.

Dar am o nelamurire, am gasit brate de aluminiu si de otel. Si undeva am citit ca daca ai deja otel nu treb sa pui aluminiu. Pe realoem le vad amandoi listata. Nici nu stiu ce am pe masina.

pt romania sigur cele din otel forjat . cele de AL se deformeaza relativ usor , la cum e prin buc.... cel mai elegant o suspenzi intii si verifici toate cele 4 brate / pivoti si apoi vezi daca brate sau doar bucse .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 8 2007, 12:20 PM
Post #66


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (brown.shark @ Dec 8 2007, 12:06 PM) *
pt romania sigur cele din otel forjat . cele de AL se deformeaza relativ usor , la cum e prin buc.... cel mai elegant o suspenzi intii si verifici toate cele 4 brate / pivoti si apoi vezi daca brate sau doar bucse .

Am de otel cred, m-am uitat acuma, sunt vopsite negru, cele din aluminiu din cat am vazut poze nu sunt vopsite. De deformari, nu stiu daca e chiar asa, e vorba de brate superioare. Nu dai in borduri cu ele. Oricum, daca am otel raman cu otel. De ridicat si verificat, asa ar trebui, dar nu stiu daca e destept sa schimb intai bucsa (trebuie presata etc) si apoi peste o mie de km sa constat decesul capat de bara. Am vazut urmatoarea oferta si mi sa pare foarte ieftin: http://cgi.ebay.de/Rep-Satz-Querlenker-Vor...1QQcmdZViewItem

O fi bune de ceva?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Dec 8 2007, 05:26 PM
Post #67


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



QUOTE (bartro @ Dec 8 2007, 12:20 PM) *
Am de otel cred, m-am uitat acuma, sunt vopsite negru, cele din aluminiu din cat am vazut poze nu sunt vopsite. De deformari, nu stiu daca e chiar asa, e vorba de brate superioare. Nu dai in borduri cu ele. Oricum, daca am otel raman cu otel. De ridicat si verificat, asa ar trebui, dar nu stiu daca e destept sa schimb intai bucsa (trebuie presata etc) si apoi peste o mie de km sa constat decesul capat de bara. Am vazut urmatoarea oferta si mi sa pare foarte ieftin: http://cgi.ebay.de/Rep-Satz-Querlenker-Vor...1QQcmdZViewItem

O fi bune de ceva?


cred ca s-a expirat intre timp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 8 2007, 08:53 PM
Post #68


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (brown.shark @ Dec 8 2007, 05:26 PM) *
cred ca s-a expirat intre timp

Asa ca mai incerc odata smile.gif

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...A:IT&ih=024


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Dec 8 2007, 09:04 PM
Post #69


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



pivotul bratului superior se duce mai greu... dar mai bine iei brat cu totul smile.gif despre materialul bratelor, presupun ca diferenta majora e masurata in kilograme. Poate ca nu-i recomandat sa ai un brat de aluminiu si unul de otel, dar nu cred ca e contraindicat sa schimbi materialul daca schimbi perechea.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Dec 9 2007, 09:39 PM
Post #70


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



QUOTE (bartro @ Dec 8 2007, 11:43 AM) *
Am mers pe autostrada ieri, era ceata de nu vedeam nimic ( ce faruri proaste are, de la 2002 erau mai bune ) da din fericire nu am vazut nici un accident. La un momendat nici nu mai vedam aproape deloc linie desenate pe asfalt.


same problem here
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Dec 9 2007, 10:12 PM
Post #71


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



QUOTE (bartro @ Dec 8 2007, 08:53 PM) *


cam turcika...ioc etiket , ioc blastic , ioc cutii orijinal....kok guzel ....super geseft...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 10 2007, 12:12 AM
Post #72


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (brown.shark @ Dec 9 2007, 10:12 PM) *
cam turcika...ioc etiket , ioc blastic , ioc cutii orijinal....kok guzel ....super geseft...

hmda.. ma gandeam sa intreb nemtul de vreo marca. nu ar fi exclus ca le a scos din cutie ca a face foze. Scrie 2 ani garantie..

This post has been edited by bartro: Dec 10 2007, 12:15 AM


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Dec 10 2007, 09:38 AM
Post #73


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



ce fel de garantie ? o lasa pe soacra-sa in custodie ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 10 2007, 11:08 AM
Post #74


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (brown.shark @ Dec 10 2007, 09:38 AM) *
ce fel de garantie ? o lasa pe soacra-sa in custodie ?

Sper ca nu. Oricum .de nu ca .ro . Ca sa evit o disctutia inutila pe tema de fiabilitatea vanzatorului respectiv as aprecia raspunsuri mai strict pe subiect, fara suparare.

Saptamana asta intentionez s-o fac o diagnoza pe bordura lui Interceptor si apoi vad ce trebuie schimbat. Daca treb sa schimb tot set cum e in link consider serios sa cumpar set asta, ce pica in viitor mai schimb atunci. Tot e mai bine decat ce e acuma pe masina asta.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Dec 10 2007, 11:36 AM
Post #75


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



la cit te costa cu transport le cumperi din romania , febi sau lemforder .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 10 2007, 11:40 AM
Post #76


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (brown.shark @ Dec 10 2007, 11:36 AM) *
la cit te costa cu transport le cumperi din romania , febi sau lemforder .

O sa fac un total. Ce ai mentionat tu au tot asa seturi complete?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Dec 10 2007, 11:46 AM
Post #77


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



no . cumperi la bucata dar daca iei tot poti sa ceri discount bun , ai alt tupeu la garantie (oricum in 2 ani se fac praf) , doar sa le montezi in service autorizat RAR . daca vrei o solutie totala vb diseara pe mess .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Dec 10 2007, 01:36 PM
Post #78


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Despre preturi... cele patru brate cu bucsi costa cam 9 mil aici. Capetele de bara + bielete antiruliu mai costa 2-3 mil cel putin. Bucsa semicaseta mai costa si aia ceva. Ajunge la pret aproape dublu fata de cele la 150E+transport.
Iar la E32 preturile or fi un pic mai mari, ca bratele superioare sunt mai mari, cele inferioare probabil sunt identice.

Asta, intr-adevar, daca nu gaseste pe cineva sa-i faca discount pentru achizitie.
Ar mai fi problema calitatii... am luat si eu de la cineva 4 brate cu 5 mil, cred ca erau chiar de E32, dar am reusit sa le pun la E28. Dar calitatea e putin indoielnica in comparatie cu Lemforder. Totusi, la ~6 luni de la montare se tin inca bine smile.gif


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Dec 10 2007, 05:52 PM
Post #79


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



cit ai socotit transportul ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Dec 10 2007, 05:58 PM
Post #80


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



pana in 50E?


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 10 2007, 06:10 PM
Post #81


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (TiL @ Dec 10 2007, 05:58 PM) *
pana in 50E?

35, am intrebat.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 19 2007, 11:28 AM
Post #82


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Pana la urma la suspensie fata nu a fost decat 2 busce, bara conexiune si bucsa la semicaseta. Destul de bine pentru buget. Acuma directie e mai direct, nu mai o zona 'moarta' cand roti stau drept asa de mare. Mai a ramas ceva, dar pot sa traiesc cu asta pana se fac vremuri mai calzi.

Mai am comandat pe ebay ceva lucruri mici de interior si exterior.

Vreau sa montez si HID ca faruri sunt foarte slabe. Am vazut pe ebay un set faruri xenon original de E32 de la Hella, dar nu stiu daca merite cumparate. Sunt destul de veche si becuri la schimb nu se gasesc la BMW ca BMW a crezut ca nu se strica cand au proiectat faruri. Banuiesc la un kit chinezesc mai gasesc consumabile, ca cu siguranta nu sunt proiectate sa tine o viata. Cred ca o sa caut un kit chinezesc care nu da erori la OBC, de 55W 6000K.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jan 1 2008, 12:08 PM
Post #83


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Am mers cu balena la primul drum de afara smile.gif

Cu ocazia sarbatorii am facut o vizita la niste prieteni care au inchiriat o cabana in zona Dejani, langa Fagaras. Zona e foarte linistita. Era ceva zapada, si soare. La noapta s-a facut sub -10.
Am mers pe un drum mai putin aglomerat, bucuresti - targoviste - campalung - rucar - bran - rasnov - cercaia - fagaras - dejani. Drum era deloc aglomerat, cu eceptia bucata la castellul Bran. In schimb, nu e foarte bun. Nu era zapada, dar sunt denivelari si o groapa ocazionala.

Masina s-a tinut bine, cu exceptia o mica alunecara la o curba mai stransa, la care am facut o corectia la volan si imediat s-a revenit. Cred ca am cauciucuri de iarna cam imbatraniti smile.gif .
Spre dejani am mers tot drum cu trapa usor deschisa ca era o caldura infernala, cred ca a ramas clima blocat pe cald undeva. La intors nu am avut problema asta. A doua dimineata era foart frig si nu a pornit, s-a innecat. Dupa ce am scos mufa la debitmetru, a pornit bine.

In total am facut cam 560 de kilometri. Consum undeva pe la 10%-12% foarte estimativ.
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
 


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Jan 1 2008, 05:13 PM
Post #84


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



f misto la dejani acolo.am facut 2 revelioane acolo. the middle of nowhere laugh.gif


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jan 3 2008, 08:55 PM
Post #85


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Dupa intrebari multiple pun si eu 2 poze cu masina mea.
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
 


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Jan 3 2008, 10:08 PM
Post #86


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



QUOTE (bartro @ Jan 3 2008, 08:55 PM) *
Dupa intrebari multiple pun si eu 2 poze cu masina mea.

laugh.gif lgh (24).gif c tare!!! toti asteptam poze cu masina si cand ai pus...vede-o daca poti


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jan 4 2008, 08:21 AM
Post #87


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



e ceva in neregula cu felul in care sta inchisa capota tongue.gif (poza 2, coltul stang al masinii smile.gif )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jan 4 2008, 08:44 AM
Post #88


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (CRM112 @ Jan 4 2008, 08:21 AM) *
e ceva in neregula cu felul in care sta inchisa capota tongue.gif (poza 2, coltul stang al masinii smile.gif )

Stiam ca o sa vede cineva smile.gif

Asa e. Masina pe exterior nu arate bine. Poate o sa rezolv asta, poate nu. Cum sufera o masina rulata in bucuresti nu prea are rost s-o fac perfecta. Mai are tot feluri de lovituri la usi, si, cea pe pe mine deranjeaza cel mai mult, aripa spata dreapta, unde trebuie sa fie bandou cel mic. Dedesubt e ok.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexb32
post Jan 4 2008, 03:02 PM
Post #89


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 268
Joined: 13-June 06
Member No.: 341
Car: E30
Engine: M50B25



ai incercat sa vezi poate nu este reglata bine capota ? smile.gif


--------------------
BMW E30 Coupe'.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jan 4 2008, 07:38 PM
Post #90


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (alexb32 @ Jan 4 2008, 03:02 PM) *
ai incercat sa vezi poate nu este reglata bine capota ? smile.gif

Este usor infundat, se vede pe poza. Pare impins spre spata de unde are lovitura. Atinge si un pic stergatorul de pasager. Cred ca s-a indoit un pic la legatura intre capota si bara de sistem de inchidere capotei, in fata. Se regleaza, insa si vopsea decojeste ceva si e decolorat si tot prefer sa gasesc o capota gri in stare buna ca s-o inlocuiesc in loc sa reglez + chit + revopsit. Nu o sa gasesc probabil, dar inca visez smile.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jan 12 2008, 06:42 PM
Post #91


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Azi m-am ambitionat si am sapat masina din nameti de zapada. Nu mai fusese pornit de inainte de ninsoare de pe 3 ianuarie, dar a pornit la prima cheie. Am dat jos zapada de pe ea (era destul ca in lipsa de un loc pentru aruncare de zapada de la locuri de parcare in jurul balena, mai au aruncat pe masina), am pus cutie in "D" si am plecat. Stabilitatea pe stradute cu zapada e chiar bine, nu m-a surprins cu nici-o miscare surprinzatoare. Asta relativ la yaris care cam patineaze la orice acceleratie. Daca stiam nici nu mai mergeam cu yaris zilele astea cand a nins.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jan 13 2008, 12:27 AM
Post #92


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Am un E32 numare straine in apropiere, roti mari, suspensii sport, buzele de la aripi subtiate ca sa intre cauciucul la fix, cu siguranta nu are caciucuri de iarna. Si totusi saptamana asta l-am vazut parcat in diferite locuri printre nameti wink.gif
Le ajuta greutatea mare.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Feb 3 2008, 10:46 PM
Post #93


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Ultimele poze blush.gif A devenit evident ca ma pregatesc pentru un atac la categorie 'cea mai murdare masina'. Butcky, pregateste te pentru o lupta murdare..
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image

 


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Feb 7 2008, 03:03 PM
Post #94


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



ce nefericita arata asa, cu nasul spart si buza umflata sad.gif


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Feb 7 2008, 03:24 PM
Post #95


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (MeHigh @ Feb 7 2008, 03:03 PM) *
ce nefericita arata asa, cu nasul spart si buza umflata sad.gif

Stiu. Nas e comandat, buza mai sta. Asa era cand am cumparat masina.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Feb 7 2008, 05:08 PM
Post #96


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



usurel-usurel cu miscari de vāslaşi biggrin.gif poate totusi mai luam un vaporaş smile.gif ......dar mai incolo asa smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Feb 7 2008, 05:43 PM
Post #97


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (CRM112 @ Feb 7 2008, 05:08 PM) *
usurel-usurel cu miscari de vāslaşi biggrin.gif poate totusi mai luam un vaporaş smile.gif ......dar mai incolo asa smile.gif

Chiar nu ma intereseaza asa mult aspect estitic exterior. Se merge si sa fie tehnic ok.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Feb 7 2008, 10:42 PM
Post #98


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



ma refeream ca usor-usor se face, nu exterior conteaza; eram mai glumet ca scapasem de la scarbici

no offence sper sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Feb 8 2008, 09:45 AM
Post #99


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (CRM112 @ Feb 7 2008, 10:42 PM) *
no offence sper sad.gif

None taken.
In functie de cum o fi buget in viitorul apropriat o dau la un vopsit, sau nu. Mai am si 2002-ul... Vreau sa cumpar si un apartament (visez de o casa dar nu cred ca e posibil). Etc.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Feb 9 2008, 08:08 PM
Post #100


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Am schimbat ulei + filtru. Am pus Castrol Magnatec 15W40 (semi sintetic), sper sa fie prea gros. Intentionez sa mai fac un schimb mai spre vara, daca nu consume mult pana atunci mai incerc si alt ulei. Website de Castrol imi recomanda Magnatec 10W40 sau Edge sport 10W60.. Ce nu inteleg este ca in manual de masina, care contine un fel de termometru cu temperaturi exterioare, si ce ulei se potriveste, 10W40 este incadrat de la -30 pana +10. O fi altfel cu uleiuri mai noi?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post

27 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 15th September 2025 - 09:58 AM