Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Recensamant E28
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 5 > E28
Pages: 1, 2, 3
Robert
Cum tot e "la moda" numaratoarea de posesori de BMW-uri de o anumita platforma - membri activi pe bimmer.ro, haideti sa vedem cati suntem cu E28.

Deci, pe toti membrii activi care au un E28 ii rog sa posteze un mesaj scurt cu urmatorul continut:

1. Modelul / anul fabricatiei / culoarea;
2. Tipul motor (instalat pe masina), capacitatea cilindrica si puterea;
3. Din ce an aveti masina;
4. Cat timp estimati ca veti mai tine masina;
5. Din ce localitate sunteti (cu domiciliul real).
Robert
1. E28 535i / 1986 / negru;
2. M30B34, 3430 cmc, 185 CP (varianta compresie 8:1)
3. 2000;
4. Nedefinit - min. inca 1 an;
5. Bucuresti.
sixx
1. 528i / 1982 / negru met.
2. M30 / 2788cmc (cred) / 184cp
3. 2005
4. 6 luni - 1 an (dar e posibil sa o pastrez chiar daca imi iau altceva)
5. Bucuresti
TiL
1. 524td / 1985 / gri metalizat;
2. M21, 2443cmc, 115cp;
3. 2005;
4. minim 1 an, dar intentionez sa-mi iau tot E28 pe benzina;
5. Bucuresti, cu radacini pe Dunare, intre Tulcea si Galati.

Note: intre 2003-2005 am mai avut un E28 525i.
shtef
1. 528i / 1984 / gri
2. M30 / 2788cmc / 184cp
3. 10.2005
4. nu stiu exact
5. Bucuresti
ve
1. 524td / 1985 / gri metalizat / automat;
2. M21, 2443cmc, 115cp;
3. nov 2004;
4. nu stiu;
5. Bucuresti.
E28-cj
1. 525i, 1981, verde metal
2. M30, 2946, 150hp
3. 2004
4. nu stiu, dar ori cum tot un E28 sau un E24 i-mi doresc,dealtfel nu sunt la primul E28
5. Cluj-Napoca
bytzu
salutare, i'm new

524 td, din 84 ( zic ei), fost 528
o am de 2 zile
cred ca motorul e M21, 2.4, 115cp
planuiesc s-o mai tin mult si bine, am luat-o sa merg cu ea, sa stiu si eu ca am masina
Bucuresti, full available
bytzu
vad ca mai sunt 2 bucuresteni dizelizati( vb lui Pruteanu), credeti ca ne putem vedea? mai schimbam o impresie..o atentie..o maslina...

e valabil pt toti posesorii de E 28, si de ce nu, de BMW! :unibrow:
TiL
Poate ne vedem in weekend cu toata lumea. Vreau sa vad si eu alte td-uri, ca nu ma pricep deloc la dizel si as mai compara una-alta.
69 rit
520i An: 1987, gri delfin met.

M20 B20 / 1990 / 125 CP.

Din 2001, toamna.

Nu am de gand sa o vand.

Cluj-Napoca.
mertan
bine ai venit printre noi 69rit. :nod:
rollman
M535i/1985/negru "diamant"
M30/34??/218
2005
o iau cu mine in mormant
SB
reactor_share
1. BMW 524 TD / 1983 / ALB
2. M21 2443 cmc, 115 CP
3. 2005
4. Forever
5. Iasi
mertan
vii la bimmerfest? din iasi... hmm. interesant... cand mai trec ep acolo dau de veste... iasi rulz.
io'sŪ
ce de e28-isti!!!
Robert
QUOTE (io's)
ce de e28-isti

Da, vreo 10, daca am numarat corect.
INTERCEPTOR
520 i 1984 bleu cutie automata .120 si ceva de cp
manole74
1. 524TDA/1984/alb
2. M 21,246TA/2443/116CP
3. sept. 2005
4. unlimited!!!
5. Topoloveni, Arges.
Robert
Salut Manole. Bine ai venit. Ma bucur foarte mult sa vad ca inca mai sunt destui posesori de E28.
Cum iti merge masina? smile.gif
TiL
Welcome!

Eu sunt uimit ca sunt atatea E28 td-uri in circulatie smile.gif Troace, troace, dar al dracu de bune.
ve
Nu cumva devenim majoritari? :cool:
TiL
Asta ma sperie. Io nu-s fan dizel, cu toate ca motorul asta m-a surprins placut. Mai ales dupa ce am condus un Volvo cu motor VW 2,4d 6 cil in linie...
ve
Nici eu nu sunt fan diesel desi acest motor imi place.
Dar eu ma refeream la e28-uri in general smile.gif
manole74
Starea de functionare a masinii nu este impecabila, dar lucrez la asta. Ce sa va spun , masina are deja ceva ani in spate, insa probabil ca daca e bine intretinuta, mai tine pe putin inca pe atat. in momentul de fata sunt intr-un amplu proces de transformare(sper in bine), care nu stiu cand o sa se termine. Daca cineva ma poate ajuta cu etrieri pt. discuri ventilate as fi recunoscator!!!!! De asemenea caut bratele spate , varianta cu discuri,pt imbunatatirea calitatii franarii.In aproximativ 2-3 saptamani o sa aveti poze cu masina vopsita si celelalte transformari operate la ea. In rest numai de bine, ceea ce va doresc si voua!! Succes!!!!!
TiL
Tocmai am dus la tara (Tulcea) o pereche de etrieri de fata de 528.
Nu inteleg, tu nu ai discuri pe spate, sau vrei sa-ti pui ventilate si pe spate?
INTERCEPTOR
nu stiu ce au pozele .,de nu merg.ca au mers.poate vre o magie asa ca le pun din nou
vsimon
1. 524td / 1985 / albastru met
2. M21, 2443cmc, 115cp
3.2003
4.
5.Bistrita
TiL
sh1t, inca un car car power biggrin.gif
Welcome!
manole74
Incetul cu incetul se pare ca ne adunam! De fapt cred ca intram in normalitate, pentru ca toti cei care au pasiuni si lucruri comune ce-i unesc, tind sa fie impreuna, sau sa-si impartaseasca experientele. Oricum-bunvenit!!
84 HOT
1. 524d/1984/gri sobolan
2. 246DA, 2443, 90 cp
3. 2005
4. Forever
5. Cluj-Napoca


Am sa va pun poze prin septembrie, pe cand ma voi apropia de final cu proiectul meu:)) 69 Rit stie cum arata masina acum. Vreau si eu niste informatii si opinii daca sa-i pun turbo sau nu, si daca nu ce sa-i fac sa-i maresc puterea...
Robert
Salut 84 HOT. Cu tine, suntem 14 posesori de E28 aici pe bimmer.ro. Deja devine o mini-comunitate smile.gif

QUOTE (84 HOT)
Vreau si eu niste informatii si opinii daca sa-i pun turbo sau nu, si daca nu ce sa-i fac sa-i maresc puterea...

Am raspuns in acest topic (topic separat).
b-20-bda
acum suntem 15 posesori laugh.gif si mai sunt si nou pe forum so... salutare la toti :unibrow:

1. E28 520i / 1982 / gri metalizat;
2. injectie, 2000 cmc, 139 CP;
4. cumparat in Iunie 2006 (luna asta);
5. cel putin 3 ani si daca iau alta tot nu-l vand; biggrin.gif
5. Bucuresti.
florin83
QUOTE (b-20-bda)
injectie, 2000 cmc, 139 CP;


nu-s 129?
INTERCEPTOR
tu pleaca cu ursu tau de aici si nu mai comenta atata tongue.gifP .pana una alta
mai bagati inca 1 bucata.deocamdata nu are nr decat provizorii.este albastru 520 i din 1983.al unui amic .care cred ca are de gand sa il tina.deocamdata e la mine la reparat.
florin83
QUOTE (INTERCEPTOR)
tu pleaca cu ursu tau de aici si nu mai comenta atata tongue.gifP  .pana una alta  


:crybaby: :crybaby:
INTERCEPTOR
vinde ursu sa ti iei un e 28 .tongue.gif
florin83
[-X [-X [-X
bytzu
baietzi, am revenit; am facut 9000km cu al meu...am mers cu el incarcat la max cu 180, am schimbat basculele..dar tot mai troncane ceva...consum pana in 10 in oras..afara nu stiu

marfa de masina frate...
barqqsanu
1. E28 520i / 1983 / verde metalizat;
2. injectie, 2000 cmc, 125 CP;
4. cumparat in 2003
5. nu-l vand;
5. Bucuresti.
iulian518i
1.E28/518i/1987/verde metalizat vopsea originala..pe alocuri smile.gif
2.injectie multipunct/1800cmc/105CP
3.cumparat in xx.10.2001
4.cel putin inca un an...pana la BMW-ul urmator, probabil E34, sau tot 5-ar
5.Constanta
Robert
QUOTE (iulian518i)
1.E28/518i/1987

Cred ca ai cel mai nou E28 de pe aici smile.gif
Sunt curios, cum merge un E28 518i? Te rog fa o scurta caracterizare a masinii, dpdv dinamic, consum, etc.
iulian518i
Fiind cel mai mic motor de la seria 5...probabil va asteptati sa fie si cel mai prost...iata cateva caracteristici smile.gif...probate, empirice
0-100km/h - aproximativ 13secunde
cu viteza 1 ajung aproape de 60km/h
cu viteza a 2-a am exact 97km/h
4 cilindri, injectie bosch electronica multipunct
consum...mers ca cu dacia (asta-i consumul in prima luna dupa ce am vandut vechea masina si am urcat in BMW)..8l/100km oras
acum, cand stiu ce poate face...am cam 10l/100km, iarna creste spre 12...mers mai incet, trepte de viteza inferioare...apropos, eu merg prin oras, cu 55km/h, cu treapta a 5-a...care intre noi fie vorba...mai are putere sa miste masina de la 40km/h in sus wink.gif
Autostrada...140km/h si alte drumuri spre munte..cca. 7-8l/100km
porneste la sfert de cheie
tinuta de drum f buna, mi se pare o caroserie echilibrata...mai ales ca am 105CP la 1160kg greutatea masinii
mai nou, de sambata trecuta, mi-am montat singur si geamuri electrice fata, si cu cca 2 luni in urma..motorasul pentru trapa electrica
nu este zgomotoasa, nici la viteze mari, demaraj foarte bun, stabilitate (am marit talonul cauciucurilor...in prezent ruland pe jenti de 15 smile.gif fata-205/65/15, spate-185/65/15-ma bate gandul sa pun 225/60/15..dar ma tem sa nu termin diferentialul si planetarele smile.gif )
Daca am mai scapat ceva...completez mai tarziu...
PS: seamana cu o prezentare pt vanzare...dar nu e asa..e numai ce mi-a venit in minte acum despre masina pe care o am...si care, sa recunosc cinstit...imi place extraordinar de mult...si ma gandesc eu...daca BMW a facut in 1987 asa masina....nu-mi pot inchipui la adevaratele valori ceea ce sunt BMW-urile de azi...de afara par robuste si masive...dar cred ca din interior sunt exact concepute sa se comporte exact cum vrei tu..si astea in conditii de maxima siguranta si confort smile.gif
PS: daca un alt 518i mai are ceva de adaugat...e invitat sa o faca...nu vreti sa va faceti toti cate o prezentare asemanatoare, empirica a masinilor voastre...ca de carti si tabele oficiale parca ne-am saturat tongue.gif
manole74
Bine-ai venit Iulian! biggrin.gif biggrin.gif
iulian518i
Vechi prieteni...locuri noi smile.gif
Multumesc de urare...bine v-am gasit pe toti, indiferent de varsta si modele de BMW-uri smile.gif
Ciclistu
cam tarziu dar am ajuns si eu...

520i An: 1985, 124 cp

Din 2005, toamna.

Nu am de gand s-o vand

Cluj-Napoca
manole74
Ce bine ca te-ai razgandit! :unibrow:
Robert
Numarul total de BMW E28 produse, pe modele:

518i : 78174
520i : 216575
524d : 4239
524td : 74511
525e : 44039
525i : 54065
528e : 90853 (este de fapt un 525e, pentru piata americana)
528i : 82289
533i : 11987 (model pentru piata americana)
535i : 50442
M535i : putin peste 10000
M5 : 2145

In total (daca valorile de mai sus sunt corecte): cca. 720.000 unitati.

De remarcat ca M5 E28 reprezinta doar 0,3% din productia totala - este o masina rara.
florin83
QUOTE (Robert)
In total (daca valorile de mai sus sunt corecte): cca. 720.000 unitati.


slabut.. E30-uri s-au facut 2.339.250 laugh.gif
Ciclistu
dupa parerea mea M5 s-au fabricat fff putine.....2145.....

mare pacat, nu degeaba sunt asa putine, si prin lume...iar la noi ce sa mai zic...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.