Darren
Nov 27 2005, 05:57 PM
Pentru a aplica solutia descrisa de tine vor creste spagile care trebuiesc date celor care te pot ajuta la asa ceva. DACA, deci doar daca, se va mai baga cineva sa faca manarii din-astea. :dis:
alex230ro
Dec 2 2005, 03:13 PM
Articol azi in ziarul
http://www.ziarulcn.com/article/aid/26519/...JORAT-DIN-2006/ :finger: tuturor care voteaza aceasta lege
io's®
Dec 2 2005, 04:45 PM
deci dupa cele spuse in ziar am facut socoteala cam cat am de platit... 840RON :eek: :eek:
Robert
Dec 17 2005, 03:25 PM
Vesti excelente (cel putin pentru cei cu motoare peste 2000 cmc):
Premierul Calin Popescu Tariceanu a anuntat vineri la Bruxelles, ca proiectul de modificare a Codului Fiscal nu va fi aplicat de la 1 ianuarie 2006, ci dupa o perioada de decalaj de la momentul adoptarii, potrivit agentiilor de presa.
Aceasta inseamna o amanare a momentului la care noile cuantumuri de impozite auto vor intra in vigoare. In 2006 avem sanse foarte mari sa platim impozitele auto ca si in 2005.
Iar noile impozite, sper eu sa nu intre in vigoare mai devreme de ian. 2007...
Viper05
Dec 17 2005, 04:11 PM
daca e sigura treaba acum e momentul sa cumparati o masina cu motor mare
Sunt o gramanda de oferte la preturi de nimik
Ai un an la dispozitie pentru a monta un motor <3000cc unde taxele sunt cat de cat suportabile
florin83
Dec 17 2005, 07:26 PM
Si care e ideea acestei manevre? :retard:
nu iti iei mai bine direct aceiasi masina cu motorul mic?
neamih
Dec 17 2005, 07:38 PM
cam nasol cu schimbat motoare si cu chestii ind astea.... de curand ma vizeaza sipe mine astia cu noile lor impozite..... spun de curand pt ca am achizitionat un e39 523 din 1998, ca sa zic maisna nu e chiar noua nu??? sa pplatesc atata banet.
ma gandesc sa o si vand dupa ce o vopsesc... ma intreb oare au inceput deja sa scada preturile drastic la masinile cu motoare peste 2l??? sau inca nu stie lumea cat o sa fie noile impozite.
si mai am o varianta, daca ma ajutati cu leagea asta 571/2003, de unde o iau sa o citesc si eu, ma intereseaza partea cu scutirile. nasul meu este veteran de razboi si ma gandesc ca as putea inmatricula masina pe numele lui direct. daca beneficiez de o reducere gen 50% sau o scutire ar fi super altfel nu merita combinatia. si ziceti ca beneficiez de reduceri si la rca si altele??? WOW.
si inca ceva, pt cei ca Robert care interactioneaza cu Ministerul, ar mai fi o propunere, pt masinile radiate sa nu se plateasca impozit, asa cum e in Germania, unde cei cu mai multe masini le radiaza pe perioada cand nu circula, daca va amintiti cand au venit cei din germania cu 750-ul, spuneau ca il radiaza cat timp stau in germania si il inmatriculeaza cand vin cu el in tara, operatiune ce nu dureaza decat cateva minute. noi nu vrem sa dureze asa putin o inmatriculare, ne multumim daca nu ami platim impozit pt masinile radiate. sau asa de bun simt un 500.000lei pe an.
Viper05
Dec 17 2005, 07:57 PM
QUOTE (florin83)
Si care e ideea acestei manevre? :retard:
nu iti iei mai bine direct aceiasi masina cu motorul mic?
Pai in teorie aia cu motor mare ar trebui sa coste mai putin(eu vad ca in directia asta se indreapta piata),iar aceiasi masina cu motor mic costa mai mult.....eu estimez ca asha va fi
Oricum e un risc care trebuie asumat daca vrei sa faci traba asta
neamih
Dec 17 2005, 08:14 PM
Art. 264:(2)În cazul unui mijloc de transport care este înstrăinat de o persoană în cursul unui
an sau este radiat din evidenţa fiscală a compartimentului de specialitate al autorităţii
de administraţie publică locală, taxa asupra mijlocului de transport încetează să se
mai datoreze de acea persoană începând cu data de întâi a lunii următoare celei în
care mijlocul de transport a fost înstrăinat sau radiat din evidenţa fiscală.
citind acest articol rezulta ca daca radiezi auto de la organul financiar nu platesti impozit, numai
ca la politie exista cateva tipuri de radiei, trebuie vazut care e cea mai convenabila, cred ca radierea in vederea vanzarii,
faci un contract de vanz-cump cu un x dar nu vinzi masina. iei un nr rosu daca vrei care expira in 30 zile.
respectivul x - pers fictiva nu va inmatricula masina, tu esti radiat de la financiar deci asta e solutia. mai e o problema,
cand te duci dupa o anumita perioada sa o reinmatriculezi, faci alt act cu pers x (este necesar la politie, asta stiu sigur),
dar cand te duci la financiar nu te pune sa platesti pt perioada anterioara?? trebuie verificat, dar sar putea sa mearga,
am un amic care a vrut sa vanda masina persoanala (o Lada), si exact asa s-a intamplat, a radiato, ala nu a mai inmatriculato,
asta a luato inapoi si a reinmatriculato, acuma nu stiu daca o sa plateasca retroactiv lunile in care a fost radiata.
potrivit art de mai sus nu trebuie, dar potrivit faptului ca taxa e pe proprietate si nu pe dreptul de a circula....
CAPITOLUL XI: Scutiri şi facilităţi comune
Art. 284: Scutiri şi facilităţi pentru persoanele fizice
(1)Impozitul pe clădiri, impozitul pe teren, taxa asupra mijloacelor de transport,
taxa pentru eliberarea certificatelor, avizelor şi autorizaţiilor, precum şi alte taxe
prevăzute la art. 282 şi art. 283 nu se aplică pentru:
a)veteranii de război;
b)persoanele fizice prevăzute la art. 1 al Decretului-lege nr. 118/1990 privind
acordarea unor drepturi persoanelor persecutate din motive politice de dictatura
instaurată cu începere de la 6 martie 1945, precum şi celor deportate în străinătate
ori constituite în prizonieri, republicat, cu modificările şi completările ulterioare,
precum şi în alte legi.
am gasit ceva ce ma ajuta si cred ca asta am sa fac..
florin83
Dec 17 2005, 09:38 PM
QUOTE (Viper05)
Pai in teorie aia cu motor mare ar trebui sa coste mai putin(eu vad ca in directia asta se indreapta piata),iar aceiasi masina cu motor mic costa mai mult.....eu estimez ca asha va fi
Oricum e un risc care trebuie asumat daca vrei sa faci traba asta
poate e o idee mai ieftina, dar cati bani bagi in motorul celalalt, in transplant si acte cred ca iesi mai mult decat daca luai una cu motorul ala mic..
Viper05
Dec 17 2005, 10:06 PM
[poate e o idee mai ieftina, dar cati bani bagi in motorul celalalt, in transplant si acte cred ca iesi mai mult decat daca luai una cu motorul ala mic..[/quote]
Probabil,oricum era doar o idee
TiL
Dec 17 2005, 11:09 PM
QUOTE (neamih)
dar cand te duci la financiar nu te pune sa platesti pt perioada anterioara?? trebuie verificat, dar sar putea sa mearga,
Cate bordeie atatea obiceie. Cand am fost la Timisoara sa iau masina o tipa de la firma care facea acte spunea ca, de ex la Lugoj nu merge, dar la Oradea merge etc etc. Numele de orase le-am pus ca exemplu, nu mai stiu exact care si cum se comporta.
neamih
Dec 18 2005, 01:13 PM
QUOTE (io's)
deci dupa cele spuse in ziar am facut socoteala cam cat am de platit... 840RON :eek: :eek:
pai cati cc are 745-ul?
io's®
Dec 18 2005, 02:16 PM
QUOTE (neamih)
QUOTE (io's)
deci dupa cele spuse in ziar am facut socoteala cam cat am de platit... 840RON :eek: :eek:
pai cati cc are 745-ul?
in talon mai am inca

motorul de 2,8

...oricum e mai bine decat 3,5 in cazul cresterii impozitului
neamih
Dec 19 2005, 08:00 PM
super tare, te-ai scos
mertan
Dec 21 2005, 06:57 AM
cine stie cat e impozitul pentru o masina de 2000 ccm???? acuma, fara majorarile alea.
TiL
Dec 21 2005, 12:07 PM
~300.000
mertan
Dec 21 2005, 04:36 PM
e perfect.
Robert
Dec 23 2005, 10:36 AM
A aparut pe site-ul Ministerului Finantelor
varianta modificata (22 dec. 2005) a propunerii de Ordonanta de Urgenta pentru modificarea legii 571/2003 privind Codul Fiscal.
Surpriza: orice referire la impozitul auto a disparut! Aceasta inseamna ca va ramane in continuare valabil sistemul deja existent. Sigur, asta nu garanteaza ca nu vor gasi alte cai de a "ajusta" impozitul auto, daca intr-adevar vor dori acest lucru.
Propunerea de modificare va ajunge in Parlament in ianuarie 2006.
In concluzie, toate informatiile indica faptul ca in 2006 com plati impozite auto pe aceleasi baze de calcul ca si in 2005.
Robert
May 19 2006, 04:26 PM
Daca inca nu ati uitat subiectul acestui topic, tocmai a aparut un update:
Ministerul de Finante a anuntat astazi (19 mai 2006) cea mai recenta varianta a proiectului de lege privind Codul fiscal. Este a nu se mai stie cata modificare, posibil finala (dar si celelalte tot ca "finale" se anuntau, deci you never know).
Link: Varianta 19 mai 2006 a Codului Fiscal
Oricum, conform
HotNews: "Ministerul Finantelor a finalizat proiectul de lege privind modificarea si completarea Codului Fiscal. Actul normativ va intra in sedinta de Guvern de saptamana viitoare si are termen de aplicare de la 1 ianuarie 2007."
Impozite pe autoturisme
In poza atasata este sectiunea care ne intereseaza pe toti, ca posesori de autoturisme.
Cateva concluzii:
1. Scumpirile sunt mult mai rezonabile, fata de ceea ce se preconiza anul trecut (vedeti posturile de mai sus, din acest topic). Sigur, s-a aplicat din nou strategia deja arhi-cunoscuta in Romania: se anunta scumpiri uriase in proiect, apoi nimeni nu mai are nimic de zis, cand se anunta valoarea reala a scumpirilor, care este decenta fata de amenintarea initiala.
2. Autoritatile locale vor avea voie sa majoreze cu max. 20% nivelul taxelor stabilit prin lege, nu cu 50%, cum era propus in proiect.
3. Exemple de impozite pe autoturisme in 2007:
- BMW 320i (motor 2.0l): 150RON
- BMW 325i (motor 2.5l): 390 RON
- BMW 530i (motor 3.0l): 600 RON
- BMW 535i (motor 3.5l): 810 RON
Taxa speciala platita cu ocazia primei inmatriculari
In actuala forma a proiectului de lege au aparut si detalii privind taxa speciala care se va aplica la prima inmatriculare (cu scopul evident de a limita importul de autoturisme second hand din EU, dupa aderare).
Vedeti fisierul pdf atasat (care este un copy & paste a sectiunii respective din proiectul de lege - originalul il gasiti la link-ul de mai sus).
Despre acest subiect, vedeti si topicul:
Taxe dupa UE
Robert
May 20 2006, 06:03 AM
Exemplu de calcul pentru taxa speciala platitta la prima inmatriculare.
(vedeti link-ul si/sau fisierul .pdf din postul de mai sus )
Sa spunem ca vreti sa aduceti un BMW E24 635CSi (luam un exemplu celebru

), cu motor M30B34 de 3430cmc. Varsta masinii este mai mare de 10 ani, indiferent de anul fabricatiei, deci calculul va fi acelasi pentru orice E24 cu acest motor.
Iarasi, nu conteaza daca e varianta cu catalizator sau nu, pentru ca sigur nu are nici macar Euro2, iar pentru motoare de peste 3 litri, non-Euro, Euro1 si Euro2 se taxeaza la fel.
TaxaSpeciala = A * B * C * (100-D)/D = 3430 * 1,2 * 2,5 * (100-53)/100 = 4.836,30 EUR
Personal, nivelul acestei taxe, pentru un E24 635CSI, mi se pare prohibitiv. Exceptie fac poate doar cei care sunt dispusi sa plateasca oricat, numai ca sa aduca un E24 de afara.
Nu am studiat daca la aceasta taxa speciala se aplica TVA deasupra - sper sa nu...
Iulika0069
May 21 2006, 11:24 AM
"
Art. 214-3 - Sunt scutite de plata taxelor speciale, autoturismele si autoturismele de teren, atunci cand sunt:
a) incadrate in categoria vehiculelor istorice, definite conform prevederilor legale in vigoare;

provenite din donaţii sau finanţate direct din împrumuturi nerambursabile, precum şi din programe de cooperare ştiinţifică şi tehnică, acordate
instituţiilor de învăţământ, sănătate şi cultură, ministerelor, altor organe ale administraţiei publice, structurilor patronale şi sindicale reprezentative la
nivel naţional, asociaţiilor şi
fundaţiilor de utilitate publică, de către guverne străine, organisme internaţionale şi organizaţii nonprofit şi de caritate."
Hehe, or sa fie scoase dela naftalina "fundatiile" care au avut atata activitate inainte de 2000
Legat de taxa speciala, cred ca se va aplica si TVA, cum se face acum - din cate stiu - cu accizele.. :|
Robert
Jul 5 2006, 08:11 AM
QUOTE (Robert)
Ministerul de Finante a anuntat astazi (19 mai 2006) cea mai recenta varianta a proiectului de lege privind Codul fiscal. Este a nu se mai stie cata modificare, posibil finala (dar si celelalte tot ca "finale" se anuntau, deci you never know).
Exact cum era de astetpat, la discutarea legii in Parlament a aparut modificarea modificarii:
Pe scurt:
Comisia de Buget-Finante a Camerei a mai aprobat ieri (4 iulie 2006) o majorare a taxei speciale de inmatriculare pentru autovehiculele non-Euro sau care indeplinesc normele de poluare Euro 1, Euro 2 sau Euro 3.
Fata de grila de impunere adoptata in urma cu o saptamina de Senat, noua grila va conduce la majorari cuprinse intre 177 euro si 2.640 de euro, in functie de capacitatea cilindrica si vechimea autovehiculului. Pentru masinile Euro 4 nu a fost modificat nivelul taxei.
Taxa speciala se va aplica la prima inmatriculare in Romania a masinilor noi si second hand incepind din 2007, o data cu eliminarea accizei la autovehicule. Pentru masinile noi, taxa speciala va fi mare in medie cu circa 20% fata de nivelul actual al accizelor.
[...]
Automobilele non-Euro, mai vechi de sase ani, cu motoare de peste 3.000 cmc, vor fi taxate cu 7.500 de euro, iar cele cu motoare mai mici cu 4.000 de euro, 4.750 de euro sau 5.000 de euro, in functie de cilindree.
Stirea completa - sursa: Cotidianul
Mai tineti minte exemplul de calcul din postul de mai sus, din care rezulta ca pentru un E24 635CSi s-ar fi platit 4836 EUR, conform grilei propuse de Ministerul Finantelor in versiunea 19 mai 2006 a proiectului?
Sa inteleg ca, in urma modificarii de ieri, taxa la prima inmatriculare, pentru un E24 635CSi, a ajuns la EUR 7500? Oare se mai adauga si TVA deasupra? :unibrow:
Gimi
Jul 5 2006, 08:42 AM
Continua aberantiile "iubitilor" nostrii conducatori:
"Taxele percepute, de la 1 ianuarie 2007, la inmatricularea autoturismelor vor creste gradual, peste valorile stabilite de Ministerul Finantelor prin Codul Fiscal, majorarea fiind in functie de gradul de poluare al masinii si de vechimea acesteia, au decis, marti, deputatii.
Propunerile de majorare a noilor taxe au venit inca din timpul dezbaterilor la Codul Fiscal din Senat din partea Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Autoturisme (APIA). Reprezentantii APIA sustineau ca prevederile Codului Fiscal referitoare la taxa speciala sa fie modificate, astfel incat pentru masinile care au catalizatori incadrati intre euro 3 si noneuro sa se plateasca sume de cateva ori mai mari fata de valorile calculate de Finante.
Aceelasi principiu a fost respectat si in Comisia de Buget Finante a Camerei Deputatilor. "Am ajuns la o solutie de compromis astfel incat taxele pentru masinile euro 3 sa fie mai mari si sa creasca gradual", a declarat, citat de NewsIn, presedintele Comisiei de Buget Finante, Mihai Tanasescu.
Ca urmare, pentru masinile euro 3 cu o capacitate cilindrica de pana in 1.600 cmc cu o vechime mai mica de sase luni taxa de inmatriculare creste de la 250 de euro, propusa de Finante, la 612 euro, iar pentru cele cu o capacitate cilindrica de peste 3.000 cmc dar cu o vechime de sase ani taxa creste de la 4.436 euro la 5.070 euro.
7.500 de euro - taxa pentru un autovehicul din 2000
Pentru masinile euro 2, euro 1 si noneuro taxa de inmatriculare creste doar in cazul celor care au o vechime de peste sase ani, Astfel, pentru o masina euro 2 de pana in 1.600 de cmc taxa creste de la 940 euro la 2.700 euro, iar pentru cele cu o capacitate de peste 3.000 cmc taxa creste de la 4.300 de euro la 6.240 de euro. Pentru o masina euro 1 cu o capacitate cilindrica de pana in 1.600 de cmc taxa creste de la 1.316 euro la 3.744 euro, iar pentru cele cu o capacitate de peste 3.000 cmc taxa creste de la 4.584 de euro la 7.020 de euro.
In cazul masinilor noneuro taxa de inmatriculare creste pentru cele cu o capacitate cilindrica de pana in 1.600 cmc de la 2.444 euro la 4.000 euro, iar pentru cele cu o capacitate de peste 3.000 cmc taxa creste de la 4.584 euro la 7.500 euro.
Taxa speciala pentru prima inmatriculare a fost introdusa in proiectul de lege a Codului Fiscal, pe baza unor principii care vizeaza, in primul rand, protectia mediului. Taxa ar trebui sa descurajeze atat cumpararea de masini cu emisii mari de noxe, cat si invadarea pietei auto romanesti, dupa aderare, cu autoturisme la mana a doua, asa cum s-a constatat din experienta tarilor recent integrate din Est. Pretul masinilor second-hand va scadea simtitor, din 2007, odata cu eliminarea taxelor vamale si a accizelor."
NO COMMENT.
Gimi
Jul 5 2006, 08:47 AM
Am postat simultan cu Robert in alt toping aceeasi stire

. Sorry.
Totusi ramane de comentat.
in continuare sunt propuneri si discutii, nimic final. la cat se incordeaza si incontreaza, parca vad ca incepem si 2007 fara un cod fiscal. oricum, ideea cu noul cod este din cauza intarii in ue, ori nici aia de la ue nu sunt de acord cu aberatiile finantistilor nostri.
eu cred ca vor fi ceva taxe care ne vor "obliga" sa ne cumparam masini mai noi, ceea ce, una peste alta nu ar fi chiar o tragedie. mai cred ca astia cu parcuri de masini second hand vor inflori maxim.... cred
astea nu sunt taxe. taxele trebuie sa fie realiste. astea ar fii echivalente cu vreo 50 000 de euro in germania.
se pare ca nu pot sa introduca asta ceva totusi:
http://evenimentulzilei.ro/article.php?artid=264279
in lumea civilizata nu e loc de tampenii totalitariste.
Robert
Jul 5 2006, 10:24 AM
Si inca o veste, de data asta privind impozitul anual pe autoturisme.
Fac din nou referire la postul meu de mai sus, privind versiunea de proiect de Cod Fiscal din 19 mai 2006, in care erau prevazute niste impozite anuale mai relaxate fatza de ceea ce anuntasera initial.
Iata insa ca
a aparut o alta varianta, pe 04 iunie 2006 (deci acum o luna), in care nivelul impozitelor a fost adus iar la valori "sanatoase":
Ca sa va faceti o idee care este diferenta de proiect Cod Fiscal in Romania, intre 19 mai si 04 iunie (adica la o distanta de numai 2 saptamani), reiau exemplele de impozite pe autoturisme in 2007:
- BMW 320i (motor 2.0l) :: Varianta 04 iun: 150 RON (varianta 19 mai: 150RON)
- BMW 325i (motor 2.5l) :: Varianta 04 iun: 390 RON (varianta 19 mai: 390 RON)
- BMW 530i (motor 3.0l) :: Varianta 04 iun: 900 RON (varianta 19 mai: 600 RON)
- BMW 535i (motor 3.5l) :: Varianta 04 iun: 2160 RON (varianta 19 mai: 810 RON)
Funny, nu?
Doua concluzii:
- pana nu vedem legea in format final, aprobata si promulgata, nu putem fi siguri de nimic;
- alex230ro, ia-ti 535i.
moama stau inima in dinti cu impozitul si mai ales imatricularea ...ce fac astia zilele astea ...sa ii arda europenii dk vor sa intram si noi sa nu puna taxa ...this is my wish :huge: ...cred k o sa trebuiasca sa conving vre'un sinucigas sa isi dea foc in fata palatului parlamentului cu o pancarda sa nu puna taxa de imatriculare sau sa mareasca impozitul la masian :retard:
phooa ... ma dau cu capu de peretzi am citit totusi intr-un anunt k toate tarile care au pus taxa au primit avertisment

...si o sa primim si noi de abia astept :fouet: sa ii invete minte pe ai nostri "iubiti" sa ne dea si afara din ue

inafara de treaba asta cu imatricularea nu vad nik serios in UE ...cred k o sa complotez dk baga astia taxe mari sa ne dea afara :gif:
pana una alta au votat noul cod fiscal in parlament. nu a fost nici o discutie sau protest cu privire la impozitele pe masini si taxele de inmatriculare.
singura sansa e sa ii oblige UE sa schimbe ceva.
mi se pare inadmisibil sa persisti in eroare la nivelul asta cand se stie clar ca tarile care au facut asa ceva au fost avertizate.
cateodata am impresia ca singurul scop al guvernului romaniei e ca romanii sa cumpere multe masini noi si mici.
Robert
Jul 6 2006, 12:20 PM
QUOTE (ve)
pana una alta au votat noul cod fiscal in parlament.
Deocamdata a fost votat de Camera Deputatilor. Mai este insa nevoie de votul in plen.
Gimi
Jul 6 2006, 12:52 PM
deci mai e o speranta :paranoid: dar cred ca mica mica mica... :crybaby:
there is a chance :crybaby: :crybaby:
ar fii o sansa daca problemele legate de aceste taxe ar fii facut obiectul vreunei discutii, dar cei care se opun proiectului de lege nici nu poemenesc de ele; au cu totul si cu totul alte probleme, unele dintre ele nici macar legate de codul fiscal;
Robert
Jul 14 2006, 06:15 PM
Presedintele a promulgat astazi noul Cod Fiscal, aprobat recent de Parlament.
Aceasta inseamna ca, incepand cu ianuarie 2007, impozitele auto se vor calcula conform ultimei grile postate mai sus.
Mai exact:
progresie geometrica!
incredibil...
n3o
Jul 14 2006, 07:51 PM
si cu imatriculatu ??
inmulteste impozitu' anual cu 10 si cred ca ai si "taxa" de inmatriculare
n3o
Jul 18 2006, 02:46 PM
Din 2007 se maresc impozitele pentru vehicule
Incepand cu 2007 impozitele pentru autoturismele cu motoare sub 1,6 litri vor fi dublate. Nici masinile cu capacitate cilindrica ridicata nu vor scapa de taxe majorate, pentru acestea platindu-se, in 2007, dari de minimum 8 milioane de lei, potrivit variantei finale de modificare a Codului Fiscal.
Documentul modifica grupele de incadrare a autoturismelor si de calcul a impozitelor in functie de capacitatea cilindrica, stabilind ca taxele vor fi determinate prin inmultirea fiecarei grupe de 200 centimetri cubi cu sume cuprinse intre 7 si 50 lei.
In prezent, impozitele auto sunt calculate prin inmultirea fiecarei grupe de 500 centimetri cubi cu sume cuprinse intre 7 si 8,6 lei. Proiectul propune ca impozitul redus de 7 lei sa fie calculat doar pentru autoturismele cu o capacitate cilindrica de pana la 1.600 centimetri cubi inclusiv, si nu pentru autoturismele de pana la 2.000 centimetri cubi ca in prezent. Marea majoritate a autoturismelor din productia interna au motoare mai mici de 1,6 litri.
Chiar si in aceste conditii, impozitul pentru motorete, scutere si autoturisme cu o capacitate cilindrica de pana la 1.600 centimetri cubi inclusiv se va ridica la cel mult 56 lei (560.000 lei vechi), dublu fata de impozitul maxim de 28 lei achitat in prezent.
Pentru autoturisme cu o capacitate cilindrica intre 1.601 si 2.400 centimetri cubi inclusiv, impozitul va fi cuprins intre 240 si 360 lei (2,4 si 3,6 milioane lei vechi), iar pentru autoturisme cu o capacitate cilindrica intre 2.401 si 3.200 centimetri cubi inclusiv, impozitul va fi cuprins intre 480 si 640 lei (4,8-6,4 milioane lei vechi). Impozitul pentru autoturismele cu o capacitate cilindrica de peste 3.200 de centimetri cubi inclusiv va fi de minim 800 lei (opt milioane lei vechi). In prezent, posesorii autoturismelor de pana la 2.000 centimetri cubi inclusiv platesc impozite de maximum 28 lei (280.000 lei vechi), iar pentru motorizari mai mari achita minimum 34,4 lei (344.000 lei vechi).
Impozitele pentru autobuze, autocare si microbuze vor fi majorate de la 14 la 20 lei, iar impozitele pentru alte vehicule cu tractiune mecanica cu masa totala maxima autorizata de pana la 12 tone inclusiv vor creste de la 15 la 25 lei. Pentru tractoarele inmatriculate, impozitul va creste de la 9,3 la 15 lei. Pentru motociclete, motorete si scutere - exceptandu-le pe cele cu o capacitate cilindrica de pana la 1.600 centimetri cubi inclusiv - impozitul va fi majorat de la 3,5 lei la 35 lei. Impozitele calculate pentru posesorii de luntre sau barci fara motor folosite pentru uz personal vor creste de la 11,9 la 13 lei, iar impozitele pentru barci fara motor folosite in alte scopuri vor fi majorate de la 35,6 la 38 lei.
Pentru barci cu motor va fi achitat un impozit dublu, majorat de la 71,1 la 150 lei, in timp ce pentru salupe se va plati tot de doua ori mai mult ca urmare a cresterii impozitului de la 355 la 752 lei. Proprietarii de iahturi vor plati aproape de trei ori mai mult prin cresterea impozitului de la 1.775 la 5.000 lei, in timp ce pentru scutere de apa impozitul va creste de 12 ori, de la 11,9 la 150 lei. Pentru remorchere si impingatoare, noile impozite vor fi cuprinse intre 376 si 1.505 lei
iulian325
Aug 18 2006, 08:13 AM
:eek:
jorj3l
Aug 18 2006, 03:39 PM
clara treaba.... :Hangman:
INTERCEPTOR
Jan 14 2007, 12:39 PM
am de platit pt interceptor si aia alba 10 150 000 i love this country .mamele lor sa le iau pe toate sa le ard pe rug.
florin83
Jan 14 2007, 01:52 PM
eu 3.9mil...
ce tampenie.. pt troaca asta dau atat si pt casa care valoreaza de zeci de ori mai mult 900 si ceva de mii..
Tytus
Jan 14 2007, 01:56 PM
QUOTE (florin83 @ Jan 14 2007, 01:52 PM)

eu 3.9mil...
ce tampenie.. pt troaca asta dau atat si pt casa care valoreaza de zeci de ori mai mult 900 si ceva de mii..
nu e tampenie, e inginerie romaneasca

;casa, in general o familie are una singura, dar masini 2-4 in ziua de azi asa ca....
iulian325
Jan 14 2007, 05:00 PM
stai linistit!
o sa dai si pt casa tot atit in curind
RaduSPR
Jan 16 2007, 07:38 PM
pentru taxa de prima inmatriculare stati linistiti ca se va ocupa Uniunea Europeana de treaba asta si pana in martie va fi scoasa sau micsorata considerabil.
pentru impozitele auto urmariti topicu:
http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=2376
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.