iorgos
Jun 15 2010, 10:41 AM
Sincer Bytzu alea erau BMW-uri, facute cu simt de raspundere nu ca modelele mai noi cu multa electronica, pe care mai toti soferi se bazeaza.
Ciupanezu
Jun 15 2010, 10:43 AM
Crezi că modelele noi nu sunt făcute cu simţ de răspundere?
De ce nu e bună electronica?
iorgos
Jun 15 2010, 10:52 AM
Modelele mai noi sunt facute " la norma " si nu rezista in timp ca cele mai vechi, nu mai au calitatea de alta data.
Iar referitor la electronica sa dovedit ca nu este foarte fiabila. Vezi problemele Toyota care este lider mondial si vine din tara integratelor.
Ciupanezu
Jun 15 2010, 10:54 AM
Sunt făcute la fel.
Nu poţi emite păreri cu privire la fiabilitate fără să fi avut un BMW nou.
Majoritatea BMW-urilor sh din ţară au sute de mii de km, iar proprietarii români nu le întreţin corespunzător, normal că nu sunt fiabile.
Nu ai cum să eviţi lucrurile electronice.
Suntem înconjuraţi de electronică, iar acest lucru este pozitiv.
iorgos
Jun 15 2010, 11:19 AM
Pot foarte sincer s-a emit pareri despre fiabilitatea BMW-urilor mai noi, din moment ce pe toate forumurile, se plange toata lumea de fiabilitatea lor.
Corect nu am avut un BMW nou si chiar daca as avea bani necesari tot nu mi-as lua asa ceva. Prefer sa ma orientez catre alta marca.
Chestia cu bani este la nivel national acuma ca de a venit criza peste noi si alti se cearta pe ciolan si fraierii o sa plateasca toate dandanalele.
Vezi tu de ce intra in tara BMW_uri cu sute de mii de km, si nu le intretin cum trebuie.
Corect ca nu avem cum sa evitam lucrurile electronice dar ele sunt bune doar in electrocasnice, it, si altele. Aici este un lucru pozitiv.
Ciupanezu
Jun 15 2010, 11:23 AM
Nu poţi pentru că pleci de la o premisă greşită.
Cei de pe forumurile din România nu au BMW-uri cumpărate noi, au maşini cu km daţi înapoi, maşini neîntreţinute corespunzător, oameni cu pretenţii prea mari.
Vor să dea 10 000 € pe o maşină şi să nu mai bage altceva în afară de ulei, iar asta nu se poate, mai ales cu o maşină sh.
N-are legătură, oamenii oricum îşi cumpără maşini mai scumpe decât îşi permit, asta e de mulţi ani la noi.
Electronica în domeniul auto este un lucru pozitiv, d-aia este atât de folosită.
N-are rost să-ţi dau alte argumente, este un lucru evident.
iorgos
Jun 15 2010, 11:35 AM
De ce crezi tu ca plec de la premisa gresita?
Si eu am cumparat o masina sh, si tu tot sh ai luat, dar nu am avut pretenti de la masina de 22 de ani, si cu toate aste sa sti ca mergea foarte bine.
Electronica in domeniul auto este buna in momentul in care este fiabilizata nu oricum.
Ciupanezu
Jun 15 2010, 11:42 AM
Pentru că iei drept etalon părerile unora de pe internet.
Mie mi se par fiabile BMW-urile noi pentru că nu am aşteptări şi pretenţii aberante.
Electronica este destul de fiabilă având în vedere că este utilizată în domeniul auto de atât de mulţi ani.
Nimic nu ţine o viaţă, este normal să mai pice câte un senzor.
bartro
Jun 15 2010, 11:53 AM
Electronica este foarte fiabila. Ce probleme am vazut raportat pe forumuri de obicei tin de lucruri mechanice, cau cel mult un sensor sau actuator. Si la ele de obicei problema e mechanica (e.g potentiometru uzat la debitmetru).
Probleme cu sisteme electronice au avut francezi si italieni mai mult, de obicei din cauza contacte imperfecte. Dar asta e cam timpul trecut.
Legat de sisteme gen control electronic de stabilitate, si eu cred ca la cineva inconstient poate sa da o incredere falsa de control asupra masina in conditii de circulatie la limita de margina de siguranta. Dar aici nu masina este de vina, ci soferi ca nu realizezi ca exista totusi ceva limite. Adica, inconstienti, care avem multi in tara asta.
Toyota a avut probleme cu control de calitate, si iarasi, problema cu pedala de acceleratie era de natura mechanica, ca si covorasele. Eu de ani de zile spun oricine care vrea sa aude ca Yaris e o masina proasta. Bine ca a ajuns si restul planetei la concluzia asta in sfarsit.
iorgos
Jun 15 2010, 11:55 AM
Nu este vorba doar de parerile dupa internet, este vorba si de cate piese de BMW_uri noi am dat.
In alta ordine de idei, aveam pretentii mari de la modelele noi doar pentru ca au fost gandite ca o evolutie a modelelor vechi.
Daca tie ti se pare ca electronica este fiabila poti sa enumeri ce piese de electronica ai schimbat tu la masina ta, ca doar este mai noua.
Daca vrei iti pot spune si eu ce am schimbat la e28-ul meu de cand am cumparat-o.
Doar rotorul, atata.
Corect ca o piesa electronica sa nu tina o viata dar nici sa pice cand iti este lumea mai draga.
Ciupanezu
Jun 15 2010, 11:59 AM
Nu ai de unde să ştii câte sute de mii de km aveau maşinile alea şi câte ore de funcţionare.
Piese de electronică? Debitmetru, senzor de la axa cu came, sondă lambda.
Înţeleg că ai schimbat doar rotorul, însă poate nu mergi prea mult cu E28-ul din cauză că ai altă maşină sau pur şi simplu ai avut noroc.
Nu astfel se emit judecăţi cu privire la fiabilitatea unei întregi generaţii de maşini.
Corect este să vezi fiabilitatea unei maşini noi, nu a unor, în mare parte, cazane cu sute de mii de km aduse din Germania pentru că erau mai ieftine decât alte maşini similiare dar în stare bună.
bartro
Jun 15 2010, 12:07 PM
QUOTE (Ciupanezu @ Jun 15 2010, 12:42 PM)

Nimic nu ţine o viaţă, este normal să mai pice câte un senzor.
Da, dar de obicei pica partea mechanica. Daca gandim ca electronica e root of all evil, vreau sa va dau ca exemplu un sistem de injectie motronic, care e mai usor de intretinut si de reparat ca un sistem L-jetronic , care, fata de motronic, are mai putine electronica, dar are in plus o gramada de tevuse, valve, supape, chestii care miros a benzina si/sau ulei, .... . Sa nu va mai spun de carburatoare gen solex 4a1 sau zenith-uri pe care le am eu pe 528.
Electronica a fost foarte important in dezvolare tehnologica la masini, cresterea performatelor, cresterea randamentului, reducere de noxe.
QUOTE (iorgos @ Jun 15 2010, 12:55 PM)

Nu este vorba doar de parerile dupa internet, este vorba si de cate piese de BMW_uri noi am dat.
...
Corect ca o piesa electronica sa nu tina o viata dar nici sa pice cand iti este lumea mai draga.
Eu la septar, care are o caruta de electronica, am schimbat doar debitmetru pentru ca era uzat mechanic. In rest am schimbat multe piese la mechanica. Poate problema cu electronica e ca nu prea ai sa repari in momentul cand pica.
Ciupanezu
Jun 15 2010, 12:07 PM
Sunt total de acord cu tine.
Electronica constituie cel mai mare progres din industria auto.
Totul a fost eficientizat prin electronică.
iorgos
Jun 15 2010, 12:18 PM
Corect nu am de unde sa stiu cate sute de mi de km aveau masinile respective.
Da ai dreptate nu am facut multi kilometri cu masina, dar avand in vedere ca era o masina veche, ar fi trebuit sa cada orice pe masina, si cand colo ce sa vezi, nu a avut nevoie de aproape nimic.
Cu norocul nu mai convins deloc, nu am avut o dacie, ca sa-mi poti spune ca am avut noroc.
Atunci spune-mi tu cum sa judec fiabilitate unei generati de masini, vezi e28-ul si e34, cand ele sunt de referinta in gama BMW, la fiabilitate, tocmai din cauza faptului ca erau forte sarace in electronica?
Ciupanezu
Jun 15 2010, 12:21 PM
Norocul contează chiar dacă nu e vorba de o Dacia, totuşi vorbim de o maşină la care pot pica sute de piese.
Fiabilitatea nu se judecă în funcţie de câteva exemple.
Eu cred că fiabilitatea BMW-urilor noi şi vechi este similară, ceea ce contează este modul de exploatare şi întreţinere.
E34 nu e deloc foarte sărac în electronică, mai ales cele din ultimii ani.
iorgos
Jun 15 2010, 12:27 PM
Bart eu ma refeream la modele mai noi, e32 nu intra in categoria celor mai noi.
Sunt de acord cu tine Ciupanezu, ca electronica este cel mai mare progre in domeniul auto dar si asta are o limita, pe care a atins-o de cativa ani buni.
Daca incepem sa vorbim de noroc si in domeniu auto strain atunci ne-am dus pe copca.
Ciupanezu
Jun 15 2010, 12:28 PM
Maşinile sunt foarte complexe şi au mii de piese.
Nu crezi că trebuie să ai şi ceva noroc să nu pice chiar nimic în mulţi ani?
xox
Jun 15 2010, 02:02 PM
Luna trecuta am fost in Germania cu varul meu (unii il stiti), sa-si cumpere masina.
Povestea incepe foarte cunoscut, asa-i? Doar ca el si-a luat un passat cc cu 14.000 km, cu garantie si toate alea. Deci nu cazan. Din intamplare, echipa care o coordoneaza la continental a scris softul pentru sistemul de directie al masinii. Mi-a explicat pe drum cat de complex e sistemul asta. Volanul nu mai revine pe pozitie din cauza mecanicii, e actionat doar de servomotoare. Iar softul care le controleaza e testat si ras-testat sa nu pice. Si nu pica, mai ales ca are si sisteme de backup pentru cazul in care pica vreo componenta electronica.
In concluzie, o masina foarte desteapta. Iar asta doar pentru ca e gandita sa ofere mult mai multa siguranta decat una veche. Si eu sunt pro masini vechi dar... As da oricand mecanica si feed-back-ul unei masini vechi pe un sistem la zi, actual, care are mai multa grija de mine decat 3 imbinari de metal.
Just my 2 cents.
PS: dupa ce am ajuns cu avionul acolo am inchiriat un seria 1 si-am reusit sa-l bagam in limp mode dupa vreo suta de km de autostrada mersi cu 200+ km/h (evident unde puteam, in rest am respectat restrictiile - n-aveam chef nici unul din noi de amenzi), si nu-i prima oara cand citesc/vad bmw-uri noi care intra in limp mode din varii motive.
Ce am subliniat mai sus, e ca masina are grija de tine. Nu-i un lucru rau cand se intampla. Poate ca e frustrant sa nu se mai tureze ori sa mai mearga motorul cat sa iesi de pe autostrada DAR e pentru binele tau. Iar asta nu-si dau multi seama si le injura, stiu un caz concret cu un bizon din iasi cu seria 5 care dupa ce nu mai vroia sa mearga peste 2000rpm, ii spunea ca tre sa mearga la dealer. Omu nu pricepea in ruptul capului de ce. Ca doar e masina noua nene, pemfeu. Poftim. I-am zis sa-si inchida masina s-o lase 5 minute (am citit cand a patit robert asta cu x5-ul, am banuit ca-i aceeasi problema) si cand i-a dat start a pornit iar in parametri normali. Probabil si-a facut o recalibrare ori nu i-a convenit ei ceva pe undeva. In fine.
Sper ca m-am facut inteles.
iorgos
Jun 15 2010, 02:53 PM
Da xox te-ai facut inteles, dar noi vorbeam de masini de strada nu de circuit, sa dam in ele pana nu mai pot.
Ti-ar conveni sa intre in limp mode asa din varii motive cand tu ai nevoie de masina, ca asa vrea ea? Sincer nu prea cred ca ar fi normar.
Ciupanezu, hai sa fim seriosi ca nu suntem copii de scoala, stim cu toti ca masinile sunt facute din mii si mii de piese, dar cand intervine foarte
multa electronica si nu mai esti tu stapan pe volan "covrig" deja este prea mult. Poate chestia asta tine si de modul de a conduce si perioada in
care ai invatat sa conduci si de masinile pe care le-ai condus.
Oricum daca vrei sa dezbatem chestia asa masini vechi vs masini noi ar trebuii sa ne vedem fata in fata. Asa vorbin sa ne aflam in treaba si nimic nu
rezolvam nimic. Ii terminam topicul lui Dani care sincer nu cred ca a aflat mare lucru despre o posibila achizitie.
xox
Jun 15 2010, 03:50 PM
Passat-ul cc e de strada

merge zilnic la servici cu masina, avem planificat si un transfagarasan cu ea, in fine.
Si de acord, uite ca exemplu: eu dupa E30 nu m-am simtit prea bine in E46. Nu mai simteam nici un feedback nimic de la masina. Plus ca n-o vad toata, obisnuit fiind sa vad portbagajul de la E30, parcarile erau floare la ureche. Asta a mea n-are nici senzori de parcare, asa ca... am fost nevoit sa ma obisnuiesc cu noile dimensiuni.
Ca sa fiu complet la obiect, eu am un M43. Deci fara milioane de senzori sau de electronica. Dar chiar si faptul cu am 6 airbag-uri ma face sa ma simt mai bine cand merg, sa ma simt mai protejat, mai ales dupa accidentul nefericit cu E30-ul. (accident care oricum a fost din vina mea). Plus de asta m-am obisnuit cu ea asa, deja ne cunoastem, deja e alta treaba. Apreciez chiar si ac-ul, mai ales pe caldurile astea.
Ergo: discutia nu-i masini vechi vs masini noi. E vorba de o pasiune. E vorba de placerea de a conduce.
Amandorura va place sa va aruncati in discutii inutile dar care sunt pe langa subiect. Mai imi spunea Ciupanezu ca sa-mi vad de viata mea, cand el comenteaza peste tot. Chiar nu-mi pasa, nu-i vorba de viata mea ori a lui a altora. E vorba de pasiune, de feeling. Ce-ti face placere si ce nu, iar intre pasiune si necesitate e o limita care unii o cunosc, altii nu.
Iar in capul meu compromisul inseamna una, cand impaci si pasiunea si necesitatea, in capul altora linia nu e asa fina. Amandoi aveti dreptate din punctul vostru de vedere, dar daca nu v-ati ancora in stereotipuri si ati accepta si celalalt punct de vedere, am ajunge toti mai departe.
Dixit.
Ciupanezu
Jun 15 2010, 09:07 PM
QUOTE (iorgos @ Jun 15 2010, 03:53 PM)

Da xox te-ai facut inteles, dar noi vorbeam de masini de strada nu de circuit, sa dam in ele pana nu mai pot.
Ti-ar conveni sa intre in limp mode asa din varii motive cand tu ai nevoie de masina, ca asa vrea ea? Sincer nu prea cred ca ar fi normar.
Ciupanezu, hai sa fim seriosi ca nu suntem copii de scoala, stim cu toti ca masinile sunt facute din mii si mii de piese, dar cand intervine foarte
multa electronica si nu mai esti tu stapan pe volan "covrig" deja este prea mult. Poate chestia asta tine si de modul de a conduce si perioada in
care ai invatat sa conduci si de masinile pe care le-ai condus.
Oricum daca vrei sa dezbatem chestia asa masini vechi vs masini noi ar trebuii sa ne vedem fata in fata. Asa vorbin sa ne aflam in treaba si nimic nu
rezolvam nimic. Ii terminam topicul lui Dani care sincer nu cred ca a aflat mare lucru despre o posibila achizitie.
Eu de maşini de stradă vorbesc.
În limp mode poate intra din cauza combustibilului, unei sonde lambda, unei bobine, chestii destul de banale.
Şi totuşi era vorba de o maşină închiriată, aşa că nu o poţi compara cu o maşină personală.
Gândeşte-te câţi km parcurge maşina aia şi în ce regim.
Ca să încheiăm discuţia, eu nu sunt împotriva maşinilor vechi şi nici nu vroiam să pornesc o discuţie maşini vechi vs. maşini noi.
După părerea mea, o maşină veche în stare impecabilă din punct de vedere tehnic e foarte mişto, dar nu ca maşină de zi cu zi.
O maşină modernă este mai potrivită traficului aglomerat din perspectiva mea.
Şi eu am condus noul seria 5 şi nu mi-a plăcut faptul că feedback-ul din volan era 0, însă maşina aia era atât de mişto în rest încât aş cumpăra-o şi mâine dacă mi-aş permite.
05aBi
Jun 16 2010, 12:02 AM
CITAT(Ciupanezu @ Jun 15 2010, 09:07 PM)

Eu de maşini de stradă vorbesc.
În limp mode poate intra din cauza combustibilului, unei sonde lambda, unei bobine, chestii destul de banale.
Şi totuşi era vorba de o maşină închiriată, aşa că nu o poţi compara cu o maşină personală.
Gândeşte-te câţi km parcurge maşina aia şi în ce regim.
Ca să încheiăm discuţia, eu nu sunt împotriva maşinilor vechi şi nici nu vroiam să pornesc o discuţie maşini vechi vs. maşini noi.
După părerea mea, o maşină veche în stare impecabilă din punct de vedere tehnic e foarte mişto, dar nu ca maşină de zi cu zi.
O maşină modernă este mai potrivită traficului aglomerat din perspectiva mea.
Şi eu am condus noul seria 5 şi nu mi-a plăcut faptul că feedback-ul din volan era 0, însă maşina aia era atât de mişto în rest încât aş cumpăra-o şi mâine dacă mi-aş permite.
Poate ca ai sa razi, dar o masina veche care se afla in starea in care se afla si masina ta, in cazul de fata un e28, pot sa garantez intr-o anumita masura ca e28 e mai fiabil decat e39.
xox
Jun 16 2010, 01:23 AM
QUOTE (xox @ Jun 15 2010, 04:50 PM)

Amandoi aveti dreptate din punctul vostru de vedere, dar daca nu v-ati ancora in stereotipuri si ati accepta si celalalt punct de vedere, am ajunge toti mai departe.
Dixit.
Iar dau reply-uri care nu le citeste nimeni.
Uneori chiar ma intreb de ce-mi mai bat capul cu un forum. De fapt ma intreb in general de ce-mi bat capul cu oameni care nu vor intelege niciodata ca o masina nu conteaza. Conteaza cum gandesti.
iorgos
Jun 16 2010, 07:12 AM
Ciupanezu sa le luam pe rand ca sa ne intelegem.
1) La o masina mai veche nu iti intra in limp mode din cauza benzinei, sonde, bobine sau alte chesti. Ori merge ori nu.
2) Nu conteaza ca este o masina inchiriata sau personala, este o masina si atata.
3) Nu are nici o legatura cati km parcurge masina si nici modul de functionare.
4) O masina veche, nu trebuie sa fie in stare impecabila din punct de vedere tehnic ca sa fie misto, trebuie sa functioneze si atata, pentru asta a fost gandita, sa mearga si sa mearga.
5) Iar noul seria 5, daca nu are feedback, pentru ce sa-l iau, doar ca arata misto, si sunt in ton cu moda?
Ciupanezu
Jun 16 2010, 10:47 AM
QUOTE (xander @ Jun 16 2010, 12:34 AM)

eu am si e28 si e39, folosesc e28 ul ca masina de zi cu zi si e39 le la drum lung in weekend si concedii doar
prefer mai mult e28 pt zi cu zi din 2 motive
1vizibilitate mai buna si mai simplu de parcat si strecurat prin trafic
2 costuri de intretinere mai mici
nu vad de ce nu ar fi buna o masina veche pt zi cu zi
intradevar mi ar place sa am e28 ul bibelou si sa il scot o data pe luna din garaj dar deocamdata nam garaj si nici bibelou nu e dar e o masina foarte buna
Eu chiar nu am nici o problemă cu vizibilitatea din E39, iar parcările sunt foarte simple, cu orice maşină te obişnuieşti după ce o conduci o vreme.
Sunt de acord în privinţa celui de-al doilea motiv, adică ai preferat să gândeşti raţional şi să foloseşti maşina cu care poţi merge mai ieftin zilnic.
Pentru că o maşină veche, dacă o loveşti, va fi mai greu să o aduci la aceeaşi stare faţă de o maşină mai nouă.
Şi pentru că o maşină mai nouă e un pic mai confortabilă decât una mai veche, iar pentru un om asta trebuie să conteze, calitatea vieţii.
În plus, o maşină veche oferă o siguranţă mult mai redusă decât una modernă, aşa că pentru a merge zilnic contează şi asta.
De ce să-ţi rişti viaţa zilnic când poţi beneficia de o siguranţă mai mare?
E clar că poţi muri şi într-o maşină modernă, însă şansele sunt mai mici.
QUOTE (05aBi @ Jun 16 2010, 01:02 AM)

Poate ca ai sa razi, dar o masina veche care se afla in starea in care se afla si masina ta, in cazul de fata un e28, pot sa garantez intr-o anumita masura ca e28 e mai fiabil decat e39.
Eu sunt sigur că este la fel de fiabil, am încredere în marca BMW, însă n-ai de unde să ştii dacă este
mai fiabil.
De când am pus-o la punct, nimic nu mi-a mai picat, merge impecabil.
QUOTE (iorgos @ Jun 16 2010, 08:12 AM)

Ciupanezu sa le luam pe rand ca sa ne intelegem.
1) La o masina mai veche nu iti intra in limp mode din cauza benzinei, sonde, bobine sau alte chesti. Ori merge ori nu.
2) Nu conteaza ca este o masina inchiriata sau personala, este o masina si atata.
3) Nu are nici o legatura cati km parcurge masina si nici modul de functionare.
4) O masina veche, nu trebuie sa fie in stare impecabila din punct de vedere tehnic ca sa fie misto, trebuie sa functioneze si atata, pentru asta a fost gandita, sa mearga si sa mearga.
5) Iar noul seria 5, daca nu are feedback, pentru ce sa-l iau, doar ca arata misto, si sunt in ton cu moda?
1. O maşină veche te poate lăsa în drum la fel de des precum o maşină mai nouă intră în limp mode.
De ce te interesează aşa mult acest limp mode? Crezi că aşa păteşti zilnic cu o maşină modernă? Te asigur că te înşeli.
2. Ba contează foarte mult. Nefiind o maşină personală, nu a fost condusă şi îngrijită la fel ca una personală. Se poate compara vreodată o maşină de firmă cu una personală? Foarte, dar foarte rar. Majoritatea celor care au pe mână maşini de firmă le ucid, acelaşi lucru se întâmplă cu cele închiriate.
3. Fiabilitatea este influenţată de km parcurşi şi de regimul de funcţionare.
4. Acum depinde şi ce standarde ai. Dacă nu e în stare impecabilă, înseamnă că vei petrece mult timp sub ea decât în ea, că te va lăsa în drum, nu pera e bine aşa.
5. Am zis că nu are feedback în volan, în rest e o maşină genială.
iorgos
Jun 16 2010, 11:42 AM
Ciupanezu, asa nu ajungem la nici un numitor comun asa ca trebuie sa ne intalnim la o "BERE".
Ciupanezu
Jun 16 2010, 11:55 AM
Sau Cola.
iorgos
Jun 16 2010, 12:25 PM
OK.
coman cosmin
Jun 16 2010, 12:56 PM
si au trait fericiti pana la adanci batraneti
xander
Jun 16 2010, 01:04 PM
QUOTE (Ciupanezu @ Jun 16 2010, 10:47 AM)

Eu chiar nu am nici o problemă cu vizibilitatea din E39, iar parcările sunt foarte simple, cu orice maşină te obişnuieşti după ce o conduci o vreme.
Sunt de acord în privinţa celui de-al doilea motiv, adică ai preferat să gândeşti raţional şi să foloseşti maşina cu care poţi merge mai ieftin zilnic.
Pentru că o maşină veche, dacă o loveşti, va fi mai greu să o aduci la aceeaşi stare faţă de o maşină mai nouă.
Şi pentru că o maşină mai nouă e un pic mai confortabilă decât una mai veche, iar pentru un om asta trebuie să conteze, calitatea vieţii.
În plus, o maşină veche oferă o siguranţă mult mai redusă decât una modernă, aşa că pentru a merge zilnic contează şi asta.
De ce să-ţi rişti viaţa zilnic când poţi beneficia de o siguranţă mai mare?
E clar că poţi muri şi într-o maşină modernă, însă şansele sunt mai mici.
Eu sunt sigur că este la fel de fiabil, am încredere în marca BMW, însă n-ai de unde să ştii dacă este mai fiabil.
De când am pus-o la punct, nimic nu mi-a mai picat, merge impecabil.
1. O maşină veche te poate lăsa în drum la fel de des precum o maşină mai nouă intră în limp mode.
De ce te interesează aşa mult acest limp mode? Crezi că aşa păteşti zilnic cu o maşină modernă? Te asigur că te înşeli.
2. Ba contează foarte mult. Nefiind o maşină personală, nu a fost condusă şi îngrijită la fel ca una personală. Se poate compara vreodată o maşină de firmă cu una personală? Foarte, dar foarte rar. Majoritatea celor care au pe mână maşini de firmă le ucid, acelaşi lucru se întâmplă cu cele închiriate.
3. Fiabilitatea este influenţată de km parcurşi şi de regimul de funcţionare.
4. Acum depinde şi ce standarde ai. Dacă nu e în stare impecabilă, înseamnă că vei petrece mult timp sub ea decât în ea, că te va lăsa în drum, nu pera e bine aşa.
5. Am zis că nu are feedback în volan, în rest e o maşină genială.
dupa ce conduci ceva timp un TIR si pe ala il parchezi usor
eu faceam comparatie intre cele 2 modele
la e39 nu ai vizibilitate in imediata apropiere a masinii iar parcarile cu spatele in locuri inguste fara PDC sunt amuzante
iar ca costuri in caz de accident nu are cum sa fie mai ieftine piesele la una dupa 2000 fata de o masina din 80si ceva
la confort si siguranta normal ca una mai noua e mai buna
de asta lucrurile evolueaza, ca sa fie mai sigure si mai simplu de folosit
daca nu ar fi fost cazanele astea vechi cele noi nu erau asa de evoluate, confortabile si pline de electronica
masinile mai noi le vad ca o imbunatatire a modelelor vechi
Ciupanezu
Jun 16 2010, 01:20 PM
Mă rog, mie mi se pare foarte simplu de parcat E39, nu e o maşină atât de mare.
Eu nici măcar nu am PDC şi niciodată nu am zgâriat-o la parcare.
Plus că am servotronic, aşa că manevrele de parcare sunt super simple.
haifisch
Jun 16 2010, 02:54 PM
promit ca daca o sa purtati discutia asta la circ nu ma bag.....stau si ma uit la voi cum vorbiti de parcari si vizibilitate
Ciupanezu
Jun 16 2010, 04:03 PM
E bună şi părerea unui ultras.
Pe de altă parte, de ce tragi concluzii pe baza unor idei preconcepute?
Pe lângă faptul că nişte prezoane nu necesită vreo mare pricepere, am făcut cu mâna mea destule lucruri la maşina mea.
Mă duc la service doar atunci când am nevoie de un elevator, în rest schimb singur orice.
Sau tu crezi că dacă ai o maşină mai nouă, automat îţi curge scuipatul din gură, iar atunci când vezi un martor aprins în bord anulezi orice plan şi te îndrepţi spre reprezentanţă?
Deci dacă nu am avut un BMW mai vechi, nu ştiu ce înseamnă un BMW.
Probabil că E39 este un Geely. Bravo, bună mentalitate.
Tu dă bi dă best, ai laic motosicli end Bemve.
enculescusorin
Jun 16 2010, 05:16 PM
CITAT(Ciupanezu @ Jun 16 2010, 05:03 PM)

E bună şi părerea unui ultras.
Pe de altă parte, de ce tragi concluzii pe baza unor idei preconcepute?
Pe lângă faptul că nişte prezoane nu necesită vreo mare pricepere, am făcut cu mâna mea destule lucruri la maşina mea.
Mă duc la service doar atunci când am nevoie de un elevator, în rest schimb singur orice.
Sau tu crezi că dacă ai o maşină mai nouă, automat îţi curge scuipatul din gură, iar atunci când vezi un martor aprins în bord anulezi orice plan şi te îndrepţi spre reprezentanţă?
Deci dacă nu am avut un BMW mai vechi, nu ştiu ce înseamnă un BMW.
Probabil că E39 este un Geely. Bravo, bună mentalitate.
Tu dă bi dă best, ai laic motosicli end Bemve.
nu era nici o idee preconceputa...ma refeream exact la ceea ce scriu useri de teapa ta pe aici pe forum probabil din lipsa de ocupatie..nu e frumos sa vorbesti despre lucruri pe care nu le cunosti nici teoretic si nici practic, n-am nici timp si nici chef sa argumentez ceva mai mult de atit
Ciupanezu
Jun 16 2010, 05:46 PM
Dar tu ce tip de user eşti?
Ce răspuns arogant mi-ai dat, probabil te simţi mult mai bine acum.
Nu ai argumentat nimic, probabil că nici nu poţi.
TiL
Jun 16 2010, 06:05 PM
iar scandal?
Ciupanezu
Jun 16 2010, 06:16 PM
Nu.
Ultraşii au prea mult patos.
enculescusorin
Jun 16 2010, 07:21 PM
CITAT(Ciupanezu @ Jun 16 2010, 07:16 PM)

Nu.
Ultraşii au prea mult patos.
.gif)
cineva e un soarece de biblioteca conectat tot timpul la net...
Dani88br
Jun 16 2010, 07:31 PM
QUOTE (rostil @ Jun 15 2010, 12:54 AM)

hmm, ai 21 de ani, ai e34, ce sa faci cu-n e28? Ia un e21.
Daca un e28 nu mai gasesc in stare buna, dar ce zic eu e28, un e34 nu mai gasesti bun, toate is niste jafuri in toata regula, nu sunt bune nici sa ma duc cu ele pana la piata ca iti pica ceva la motor....
elvislorin
Jun 16 2010, 07:48 PM
ciupanezule daca ar fi sa dai curs invitatiilor la bere sau cola ale celor cu care discuti in contradictoriu pe forum apai e clar ca ai avea ficatul in pioneze sau ti-ar trebui un ditamai depozit unde sa le parchezi pe toate
hai terminati ca nu asta era scopul topicului...mi-ati umplut mailul de notificari

)
dani daca te putem ajuta cu ceva zi-ne...eu pot sa iti aflu diferite preturi la piese pt e28, e34 etc ca sa stii cam cat te costa intretinerea unui cazan din asta cum avem noi

)...cu altceva: doar din propria experienta sa iti mai impartasesc cate una alta (mai bine citesti topicul despre masina mea ca o sa gasesti destule info si pe acolo)...ceilalti cred ca se afla in aceeasi situatie ca si mine...nu suntem experti suntem doar oameni care ne-am izbit de diferite probleme si pe care am incercat si am reusit sa le rezolvam (de multe ori impreuna sau intreband unul pe altul)...ideea e ca te putem ajuta...certurile nu-si au rostul
QUOTE (Dani88br @ Jun 16 2010, 08:31 PM)

Daca un e28 nu mai gasesc in stare buna, dar ce zic eu e28, un e34 nu mai gasesti bun, toate is niste jafuri in toata regula, nu sunt bune nici sa ma duc cu ele pana la piata ca iti pica ceva la motor....
mai gasesti dar trebuie sa cauti...sierra1771 (sorin) are unul care se tine f bine....e luat acum 2 ani, parca din tm ....deci se poate...dar trebuie sa insisti
Ciupanezu
Jun 16 2010, 07:55 PM
Beau 4-5 litri de Cola zilnic, nu-i problemă.
QUOTE (sierra1771 @ Jun 16 2010, 08:21 PM)

cineva e un soarece de biblioteca conectat tot timpul la net...
.gif)
Şoarece de bibliotecă poate eşti tu, eu sunt fost sportiv de performanţă.
Dani88br
Jun 16 2010, 08:14 PM
QUOTE (elvislorin @ Jun 16 2010, 08:48 PM)

dani daca te putem ajuta cu ceva zi-ne...eu pot sa iti aflu diferite preturi la piese pt e28, e34 etc ca sa stii cam cat te costa intretinerea unui cazan din asta cum avem noi

)...cu altceva: doar din propria experienta sa iti mai impartasesc cate una alta (mai bine citesti topicul despre masina mea ca o sa gasesti destule info si pe acolo)...ceilalti cred ca se afla in aceeasi situatie ca si mine...nu suntem experti suntem doar oameni care ne-am izbit de diferite probleme si pe care am incercat si am reusit sa le rezolvam (de multe ori impreuna sau intreband unul pe altul)...ideea e ca te putem ajuta...certurile nu-si au rostul
Da ati putea cu totii defapt, vreau sa imi bag in 524 un duralube ce ziceti e bine sau nu? toata lumea am observat ca il lauda
Si tu ciupanezule o sa mori la cata scarba dinaia de cola bagi in tine, eu unu nu ma apropii de ea nici daca ar fi ultimul de baut , nici daca m ai duce pe o insula pustie fara apa, doar cola

,btw sa nu iti iasa naibii la doping cola aia sportivuleeeeee:))
Si apropo m am hotara ce masina vreau sa imi iau!
Este vorba de alt e34 dar de data asta pe benzina, un 520i din 94-95 manual/hidramat si cat mai mult optiuni pe el, merge si un 525i sa IA daca il gasesc full ambele alegeri care le am facut sa fie cu numere de germania ca am acte de e34, asa ca imatricularea nu ar trebui sa fie o problema
05aBi
Jun 16 2010, 08:18 PM
Cam multa cola, ideal ar fi sa iti reduci portia cat mai poti, pentru ca mai incolo sa nu o reduci de nevoie ...
Totusi un pahar ( normal ) de cola e recomandat pe zi.
haifisch
Jun 16 2010, 08:26 PM
fost sportiv de performanta? ce sport?
@gabita eu stiam ca ginecologia e punctul tau forte nu problemele de nutritie
05aBi
Jun 16 2010, 08:34 PM
Ginecologia e o meserie pe care o practic in timpul liber, gratis, pentru ca placerea de obicei e din partea mea ...
Iar in legatura cu nutritia, zic si eu ceea ce mai prind cu cate o ureche.
elvislorin
Jun 16 2010, 08:37 PM
QUOTE (Dani88br @ Jun 16 2010, 09:14 PM)

Da ati putea cu totii defapt, vreau sa imi bag in 524 un duralube ce ziceti e bine sau nu? toata lumea am observat ca il lauda
Si tu ciupanezule o sa mori la cata scarba dinaia de cola bagi in tine, eu unu nu ma apropii de ea nici daca ar fi ultimul de baut , nici daca m ai duce pe o insula pustie fara apa, doar cola

,btw sa nu iti iasa naibii la doping cola aia sportivuleeeeee:))
Si apropo m am hotara ce masina vreau sa imi iau!
Este vorba de alt e34 dar de data asta pe benzina, un 520i din 94-95 manual/hidramat si cat mai mult optiuni pe el, merge si un 525i sa IA daca il gasesc full ambele alegeri care le am facut sa fie cu numere de germania ca am acte de e34, asa ca imatricularea nu ar trebui sa fie o problema
buna alegere
Ciupanezu
Jun 16 2010, 08:37 PM
QUOTE (Dani88br @ Jun 16 2010, 09:14 PM)

Da ati putea cu totii defapt, vreau sa imi bag in 524 un duralube ce ziceti e bine sau nu? toata lumea am observat ca il lauda
Si tu ciupanezule o sa mori la cata scarba dinaia de cola bagi in tine, eu unu nu ma apropii de ea nici daca ar fi ultimul de baut , nici daca m ai duce pe o insula pustie fara apa, doar cola

,btw sa nu iti iasa naibii la doping cola aia sportivuleeeeee:))
Si apropo m am hotara ce masina vreau sa imi iau!
Este vorba de alt e34 dar de data asta pe benzina, un 520i din 94-95 manual/hidramat si cat mai mult optiuni pe el, merge si un 525i sa IA daca il gasesc full ambele alegeri care le am facut sa fie cu numere de germania ca am acte de e34, asa ca imatricularea nu ar trebui sa fie o problema
Nu e bun de nimic Dura Lube.
Citeşte asta ca să te lămureşti:
http://oilspecialist.com/reasons/the-facts...-additives.htmlAm zis că sunt fost sportiv.
Nu poţi să pici testul doping din cauza Coca Cola, nu conţine substanţe dopante.
E mişto E34 şi sunt mai mari şanse să găseşti unul în stare satisfăcătoare.
QUOTE (05aBi @ Jun 16 2010, 09:18 PM)

Cam multa cola, ideal ar fi sa iti reduci portia cat mai poti, pentru ca mai incolo sa nu o reduci de nevoie ...
Totusi un pahar ( normal ) de cola e recomandat pe zi.
Toată lumea îmi spune asta, însă e o dependenţă.
Asta se zice de vin nu de Cola.

QUOTE (haifisch @ Jun 16 2010, 09:26 PM)

fost sportiv de performanta? ce sport?
Tenis de câmp.
Dani88br
Jun 16 2010, 08:40 PM
QUOTE (05aBi @ Jun 16 2010, 09:18 PM)

Cam multa cola, ideal ar fi sa iti reduci portia cat mai poti, pentru ca mai incolo sa nu o reduci de nevoie ...
Totusi un pahar ( normal ) de cola e recomandat pe zi.
ai inebunit cum sa recomanzi jigodia aia de bautura?
Seamana cu ulei de diesel neschimbat de 100 000 km
@ cipupanezu- am glumit la faza cu doping, in sensul ca e o porcarie, nu stiu de ce prinde la atata lumea tampenia aia, eu de abia ma ating de o pere pe canicula asta, in rest apa cai mai buna ca orice. Mizeria aia de cola imi provoaca mai multa sete, daca beau 5 litrii de cola pe zi fac dracu blocaj renal

)
haifisch
Jun 16 2010, 08:45 PM
pai ia fa un jogging weekendu asta pana la circ sa mai scoti cola aia din tine
oho hai sa ne luam head&shoulders sa bagam in motoare

de acum incolo spalati-va pe cap cu duralube
Ciupanezu
Jun 16 2010, 08:48 PM
Poate vin, nu ştiu sigur încă, sunt în sesiune.
Probabil că e mai bună ca şampon decât ca aditiv.

QUOTE (Dani88br @ Jun 16 2010, 09:40 PM)

@ cipupanezu- am glumit la faza cu doping, in sensul ca e o porcarie, nu stiu de ce prinde la atata lumea tampenia aia, eu de abia ma ating de o pere pe canicula asta, in rest apa cai mai buna ca orice. Mizeria aia de cola imi provoaca mai multa sete, daca beau 5 litrii de cola pe zi fac dracu blocaj renal

)
Eu nu beau nimic altceva, mă rog, mai beau şi apă.
Alcool nu beau deloc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.