Help - Search - Members - Calendar
Full Version: E34 520i
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2
elvislorin
iti spun din experienta mea si a altora carora le-am vandut uleiul asta...e mai bun...rezista mai bine la forja si dimineata la pornire ai ungere mai buna...are bisullfura de molibden in el iar dupa ce opresti motorul mai ramane pe circuitul de ulei si in bloc o pelicula fina care asigura ungere pana urca uleiul in rampa la pornirea motorului...proba practica: am dat pe o oala cu ulei din asta...am scos uleiul din oala si am spalat de cateva ori cu detergent...dupa cateva spalari suprafata oalei mai avea un pic de ungere
warhammer23
@ MeHigh - multumesc ! smile.gif

Cu uleiul, da, la mine s-au vazut rezultatele instant.
Vechiul ulei, Mobil Super 10w40, mi-l manca intr-o veselie inca de cand il schimbam de nou.
Aveam stocuri in portbagaj de ulei sa completez mereu.

De cand cu Mos2, imediat ce l-am schimbat am plecat la drum lung.
Am observat un consum scazut de ~1 L si ca nimic nu disparuse, asta in conditii de mers 'tare'/turat pe distante/perioade lungi tocmai sa vad cum se comporta.

Inca de la primul schimb tot mai am sticluta de 1L am mai completat pt ca tot ce pierd acuma ca ulei e pe la simeringul din fata, dar nu f mult.
De abia astept sa fac acuma schimbul de ulei.
warhammer23
Gata si revizia.

- Uleiul dupa cum se vede din poza nici acum nu s-a innegrit desi e de acu' ~ 1 an si ceva.
- Filtrul de aer - dovada de 'curatenia' aerului :| si nici nu cred ca am 8ooo de km pe el.
- Filtrul de benzina, de nu a curs din el juma' de litru.

- Nebunie a fost cu rola de ghidaj de pe intinzator la cureaua principala.
Pur si simplu nu se desfacea surubul.
L-am demontat cu totul de pe motor.
Pus in menghina si dupa multe incercari de pistol, spray, incalzit putin cu pistol cald (ca la autogen il topeam ca e din aluminiu ) etc in final am reusit sa ii desfacem.

Rolele ce bine ca le-am schimbat pe toate , ca toate erau pe moarte (dupa cum se aude si in filmulete)
http://www.youtube.com/watch?v=JMGuz1tdWF8...player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=Dei_mDNpxVY...player_embedded


- Am schimbat si uleiul din cutia de viteze. De fapt am turnat direct ca aproape nu mai era nimic.
- Si de final am reparat definitv si pozitiile din spate, dupa cum se vede din poza , suportul topit (cred ca a montat altcineva unele mai puternice ), nu mai facea contact si la orice zdruncinare mai puternica cand inchideam portbagajul , ramaneam fara lumini.Rezolvarea, lipit fire din suportul de bec cu cele care vin direct.

De abia astept sa ma plimb cu ea, ca tot stateam cu frica la rolele alea ca ele se invart cu aprox. dublu vitezei motorului.
Deci la 4-5ooo de ture la motor ele cam 8-10ooo , imi era sa nu sara prin capota laugh.gif

Si am descoperit ca e pe 'moarte' ambreiajul de la compresorul de AC.
El merge super ok, baga aer etc dar se aude ca e uzat.
Cred ca il pot schimba doar pe el, nu?
Ca pe 'scheme' il vad si separat. Nou cred ca e destul de mult, daca gasesc pret ok la tot compresorul il iau cu totul.
Mihai_AMD
zilele trecute am pus la m50-ul meu castrol 10w40
dar peste 6000-7000 sigur o sa incerc si eu acest Liqui Moly,prea il lauda multi smile.gif

spor cu masina!
warhammer23
Multumesc, la fel smile.gif

Ca idee, eu l-am luat cu 40 lei bidonul 1l si 140 lei cel de 5 L.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.