Gata si revizia.
- Uleiul dupa cum se vede din poza nici acum nu s-a innegrit desi e de acu' ~ 1 an si ceva.
- Filtrul de aer - dovada de 'curatenia' aerului :| si nici nu cred ca am 8ooo de km pe el.
- Filtrul de benzina, de nu a curs din el juma' de litru.
- Nebunie a fost cu rola de ghidaj de pe intinzator la cureaua principala.
Pur si simplu nu se desfacea surubul.
L-am demontat cu totul de pe motor.
Pus in menghina si dupa multe incercari de pistol, spray, incalzit putin cu pistol cald (ca la autogen il topeam ca e din aluminiu ) etc in final am reusit sa ii desfacem.
Rolele ce bine ca le-am schimbat pe toate , ca toate erau pe moarte (dupa cum se aude si in filmulete)
http://www.youtube.com/watch?v=JMGuz1tdWF8...player_embeddedhttp://www.youtube.com/watch?v=Dei_mDNpxVY...player_embedded- Am schimbat si uleiul din cutia de viteze. De fapt am turnat direct ca aproape nu mai era nimic.
- Si de final am reparat definitv si pozitiile din spate, dupa cum se vede din poza , suportul topit (cred ca a montat altcineva unele mai puternice ), nu mai facea contact si la orice zdruncinare mai puternica cand inchideam portbagajul , ramaneam fara lumini.Rezolvarea, lipit fire din suportul de bec cu cele care vin direct.
De abia astept sa ma plimb cu ea, ca tot stateam cu frica la rolele alea ca ele se invart cu aprox. dublu vitezei motorului.
Deci la 4-5ooo de ture la motor ele cam 8-10ooo , imi era sa nu sara prin capota
Si am descoperit ca e pe 'moarte' ambreiajul de la compresorul de AC.
El merge super ok, baga aer etc dar se aude ca e uzat.
Cred ca il pot schimba doar pe el, nu?
Ca pe 'scheme' il vad si separat. Nou cred ca e destul de mult, daca gasesc pret ok la tot compresorul il iau cu totul.