Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Iar cu electrica...
BMWZone > BMW GENERAL > Intrebari si sfaturi despre BMW
Dani88br
Salutare tuturor, am si eu o intrebare ptr cei cu ceva experienta cu firele si nu numai biggrin.gif.
Vreau sa dau exemplu pe un bord de 520i e34, ceasurile de la benzina si temperatura apa au 3 fire, un + un - si alt fire care duce pe sonda dupa cum se vede in pozele urmatoare:


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

Intrebarea mea este urmatoare, care e ordinea la fire pe turometrul din poza? pinii is notati cu 2+ 1- 1+ si sus 2-



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
PS: de obicei pinul din mijloc e masa, restul ramane ca voi sa ma lamuriti.
Dani88br
am uitat sa mentionez o chestie, trebuie sa salvati in calculator pozele sa le vedeti in intregime, nu stiu cum sa le micsorez pe forum, le am pus in marimea naturala care le face aparatul...
Ciupanezu
Se văd la mărime maximă dacă se dă click pe bara neagră de deasupra pozei. smile.gif
Dani88br
sau click direct pe poza...
sad.gif( nimeni nu prea le are cu firele sau de obicei eu is omul care pune tot felul de intrebari tampite pe forumul asta:))
Shark
M-am uitat la poze, am citit de cateva ori primul post si tot nu inteleg care e problema. Dani88br, pot reformula pls? Vrei sa stii ce semnale vin pe pinii aia sau ce anume?
Dani88br
da exact, daca stie cineva unde duce fiecare pin in parte, ca sa fac o legatura directa ca nu imi mai merge turometrul sad.gif
Shark
M-am uitat putin pe schemele pe care le am si la E34 semnalul celor 4 pini vine direct dintr-un integrat, deci nu prea ai cum sa te legi direct. Probabil ca 2 pini alimenteaza direct acul de la turometru si inca 2 pini alimenteaza acul de la economizor, ca nu sunt trecute specific semnalele. Integratul ala primeste la randul lui un semnal de la DDE din care calculeaza turatia si consumul momentan.
Singura sansa pe care o ai este sa verifici toate legaturile pe la ceasuri sa nu fie vreuna oxidata...
Daca vrei sa-ti bati intr-adevar capul ai putea sa legi o sursa de tensiune variabila pe cate 2 din cei 4 pini si sa verifici daca intr-adevar merg acele si apoi sa pui un osciloscop pe firul de semnal care vine de la DDE sa vezi daca ai acolo semnal, dar e mult de bibileala.
Oricum, de la ideea de lega 4 file la pinii aia si apoi pe undeva prin masina ia-ti gandul, ca nu merge asa.
Din ce an e masina?
Dani88br
pffff, valeu in ce m am bagat,
Este din 1989 e vorba de un 525i m20b25 170 de ponei smile.gif) ca parte electrica momentan am un 2.4td asa am luato si nu a mers niciodata turometrul si vroiam sa leg alternatorul direct de alternator, daca nu merge cu asta macar altul mai simplu de pe alta masina? sau aftermaket?
tomado e28 owner
2.4td are senzor pentru turometru pe bloc, nu are treaba cu alternatorul... Ceasurile sunt ce trebuie?
Dani88br
cum adica daca sunt ce trebuie?
tomado e28 owner
Adica daca sunt ceasuri de e34 524td.
Dani88br
am avut unele dar le am vandut deoarece nu se potriveau, masina mea are 4 mufe pe ceasuri, iar cele de TD/TDS au 4, si nu se potrivea nici o mufa pe bord, asa ca nu stiu ce sa fac cu turometrul, apa imi merge, km merge, afisajul digital merge, ceasul de motorina fost benzina ar merge dar e sonda naspa imi trebuie alta, deci tot ce mai ramane din bord sa fie complet functional ar fi consumul si turometrul, consumul prea putin ma intereseaza sa functioneze, vreau turometrul ala blestemat sa functioneze sad.gif( nu stiu ce naiba sa ii pun atunci daca cel din bord nu arata nimic...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.