Help - Search - Members - Calendar
Full Version: motor 2400td
BMWZone > BMW GENERAL > Intrebari si sfaturi despre BMW
Pages: 1, 2
TiL
o sa facem curat, dar la cererea initiatorului
lucian
524 td a picat din cauze mai jos vizibile.
mai ramane 528
TiL
Am vazut un singur td care sa merite atentie. Cred ca am pus poze pe-aici pe forum undeva. Omul nu avea de gand sa renunte la el. Era de Buzau, parca.

So, foarte foarte foarte slabe sansele sa gasesti un diesel bun din anii aia.
Si foarte foarte slabe sansele sa gasesti un E28 intreg si cu putina rugina, sau fara.
Era un 525i de iasi la vanzare, de ce nu-l iei in considerare?
bartro
Rust in peace.
lucian
QUOTE (TiL @ Mar 10 2010, 10:45 PM) *
Am vazut un singur td care sa merite atentie. Cred ca am pus poze pe-aici pe forum undeva. Omul nu avea de gand sa renunte la el. Era de Buzau, parca.

So, foarte foarte foarte slabe sansele sa gasesti un diesel bun din anii aia.
Si foarte foarte slabe sansele sa gasesti un E28 intreg si cu putina rugina, sau fara.
Era un 525i de iasi la vanzare, de ce nu-l iei in considerare?

e prea departe. nu mai am resurse sa ma duc pana acolo.
TiL
Te duc eu biggrin.gif (glumesc, nu stiu cand o sa fac o cursa directa Bucuresti-Iasi-Bucuresti).
Sau da-i bani lui edutxu si ti-o aduce el biggrin.gif

Pentru o "investitie" cum e masina, merita sa te deplasezi, mai ales dupa ce te convingi ca nu gasesti nimic pe-aproape. Si tu am luat td-ul tocmai de la timisoara, dar la mine a fost teapa.

S-ar putea sa ajung la Iasi miercuri. As fi curios sa vad masina aia.
xox
Si eu am fost la Bucuresti sa-mi cumpar primul BMW, toata schema e sa ai prieteni dispusi sa te ajute si sa se plimbe cu tine si sa testesez diselache-uri dubioase vandute de alte etnii tongue.gif pana dai de un benzinar in mintile lui tongue.gif Luciane inca mai am o bere de dat laugh.gif
TiL
wink.gif sper sa ne vedem miercuri.

Lucian, daca vrei vorbeste cu cel cu 525i si incercam sa stabilim o intalnire, macar sa-mi fac o parere. Vedem apoi daca tii cont de ea biggrin.gif
lucian
QUOTE (TiL @ Mar 11 2010, 05:54 PM) *
wink.gif sper sa ne vedem miercuri.

Lucian, daca vrei vorbeste cu cel cu 525i si incercam sa stabilim o intalnire, macar sa-mi fac o parere. Vedem apoi daca tii cont de ea biggrin.gif

e o idee buna.
tu stai putin acolo, deci trebuie sincronizata treba?
TiL
Nu stiu cat stau, dar miercuri sigur sunt acolo. daca raman mai multe zile, sau daca revin spre WE... ramane de vazut.
Dani88br
Salut, sunt posesor de multi ani de 524td e34, fac cu el uneori 5000km la luna singurile chestii care au picat la el au fost: semeringul din capul pompei(reconditionat toata pompa cu garnituri si bucsa noua vreo 200-300 lei)si am cumparat o moaca dinaia de la un e30 ptr accelerare manuala, iam tras cablu si am terminat balciu, merge pasare, l am segmentat o data, decat l am luat era obosit dar nu mi a pasat 400 de lei niste segmenti noi si 70 de lei o garnitura de chiloasa.Numai cuvinte de lauda la adresa acestui motor! nici nu stiu cu ce merg, sincer va spun nu imi consuma deloc (am reglat debitul la pompa mai mic acum ca am acceleratie manuala, poate stiti al ce ma refer).Referitor la pornitul greoi cand ai toate bugiile bune, schimaba filtru de motorina (20lei clean) si pune furtune transparente pe tur si retur direct de la conducta pana in pompa ca sa vezi daca vine cu are motorina, daca e asa porneste greu, poti pune pe tur o supapa de sens sau o pompita dinaia la mana de papuc diesel, ii dai cateva sprituri si o ia din prima dar asta nu inseamna ca ai rezolvat problema, schimba toate furtunele de la rezervor pana la motor si sa ai paharelul la rezervor bun sa nu fie infundat sau altele, sorbu si retura sa ajunga pana jos sa nu faca condens iarna wink.gif cam atat cu pornirea greoaie. De curand la mine s a stricat ceva, nu imi mai inchide bine unele supape si imi ia din putere si da fum negru dar ne e cine stie ce le fac singur cu pasta dinaia in 2-3 zile o nimica toata:D
Si mai am ceva de scris in legatura cu sunetul ala ciudat din cutie, faza e ca nu e din cutie se aude de la volanta de ambreiaj, ca are arcurile in ea nu in disc si se slabesc alea si din cauza ca motorul nu merge constat la 600rpm sa zic, oscileaza 590-610rpm aproape nesesizabila la vedere dar volanta aia pocneste asa aiurea, dar nu te incomodeaza cu nimic, se aude doar in relantiu nu se strica niciodata.
Ca modificari i am pus pompa manuala sa nu mai am treaba cu electrica, si turbina de tds biggrin.gif.
Consum, am facut Braila-Ploiesti dus intors cu 20 de litrii cu masina plina de bagaje si 4 persoane si cu 100km/h nu am depasit pana acolo,deci eu zic ca e pasare motoru, intradevar nu trage cine stie ce dar prea putin ma intereseaza eu ma plimb nu o fac pe Arton Sena prin gropile din romania.
Si ptr Ciupanezu! FRATE CONTEAZA 500E imi bucsez fata masina si imi pun si amortizoare dintr un foc si imi ramane si de schimb de ulei, deci parerea mea sincera si personala, CONTEAZA!
Apropo motorisca mea de 21 de ani a pornit la -22 de grade celsius, ce zici de asta, la prima cheie cu supapele care nu inchid bine si cu fum dupa ea!
Ca o concluzuzie e un motor care poate indura multe fara probleme,super fiabil consum si piese.
PS:Scuze de ordinea aleatorie de idei. Va salut pe toti!
Ciupanezu
La cāţi bani intră īntr-un BMW īntreţinut corespunzător, nu contează.

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.