Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Unitatea (valva) DISA
BMWZone > BMW GENERAL > Intrebari si sfaturi despre BMW
Alexxx
Am fost astazi la Filaret, pentru ca am constatat in ultima saptamana un zgomot ciudat la motor la relanti (sau cand accelerez usor pe loc). Ca un SUIERAT (ca atunci cand sunt rolele slabite) Verdict: Trebuie schimbata valva DISA. Piesa nu este pe soc, asa ca am dat comanda. La intrebarea:
"Mai merg cu masina pana vine piesa, sau o las pe dreapta?" am primit un raspuns naucitor:
-NU mai mergeti cu masina, pentru ca in aceasta valva sunt niste clapete care pot fi absorbite in motor prin galeria de admisie si pot afecta motorul iremediabil (schimbat pistoane)! Va recomand sa mergeti cat mai putin... eventual doar drumul pana la noi cand vine piesa!

CE ESTE IMPORTANT:

Sunt un om pasionat de masini... pentru cei care nu stiu am un E46 325 cu motor M54B25. Imi place ca din cand in cand sa ma dau jos din masina si sa fumez o tigara langa...ascultand motorul. Din cand in cand mai deschid capota cand ajung undeva si... ASCULT!
ACEST ZGOMOT NU SE AUZEA CU CAPOTA INCHISA si puteam sa merg asa bine mersi pana cand imi crapa acea valva de tot si eventual se ducea naiba motorul. Pentru ca masina NU ARE NICI UN SIMPTOM! Trage la fel, relantiul sta perfect, ce mai, merge impecabil! Singura chestie e ca a crescut consumul urban de cand cu zgomotul asta cu ~1.5%... acum am 14.3-14.5 urban (mers in general seara si week-end)!

Asadar, daca masina era a unei femei? Sau a unui om care pur si simplu nu sta sa asculte motorul, sau sa dea importanta la diferite "sunete"????? Sunt O GRAMADA... defapt formeaza majoritatea
xox
Dap. Cade pin-ul.

Schimb-o, scrie pe undeva ca modelul nou cu care ti se inlocuieste ar trebuie sa nu mai aibe problema asta. smile.gif
316i
Pfffff, ce bug-uri...si M42 are DISA da' nu se imprastie niciodata prin motor. smile.gif
ionusunt
si la batz crontzane disa de zici ca ii sar tachetii prin capac.
urata inventie motoarele alea. la senzori unitati si computere d0astea.
xox
Nu e urata inventie, ideea de "rezonanta" care au pus-o in practica e de fapt foarte desteapta. smile.gif

Si daca face urat la batz, zi-i sa o schimbe cu modelul nou.
316i
Principiul de functionare e foarte smecher. Japonezele au avut asa ceva cu destul timp inainte sa apara la BMW. Adica prima data implementat la M42 de pe urs.
Ciupanezu
QUOTE (Alexxx @ Nov 13 2009, 01:54 PM) *
La intrebarea:
"Mai merg cu masina pana vine piesa, sau o las pe dreapta?" am primit un raspuns naucitor:
-NU mai mergeti cu masina, pentru ca in aceasta valva sunt niste clapete care pot fi absorbite in motor prin galeria de admisie si pot afecta motorul iremediabil (schimbat pistoane)! Va recomand sa mergeti cat mai putin... eventual doar drumul pana la noi cand vine piesa!


Nu cred că se poate întâmpla asta aşa rapid.
Nu am auzit de absolut nici un caz de motor picat din cauza acelor clapete la motorul tău, aşa că bănuiesc că au dat un răspuns ca să se dea cunoscători.

QUOTE (ionusunt @ Nov 13 2009, 03:27 PM) *
si la batz crontzane disa de zici ca ii sar tachetii prin capac.
urata inventie motoarele alea. la senzori unitati si computere d0astea.


Maşina trebuie să fie trainică mânceacas.
Fără senzoare, veioze şi compiutere d-a$tea, să fie simplă, aşa ca Dacia.
316i
QUOTE (Ciupanezu @ Nov 13 2009, 08:49 PM) *
Nu cred că se poate întâmpla asta aşa rapid.
Nu am auzit de absolut nici un caz de motor picat din cauza acelor clapete la motorul tău, aşa că bănuiesc că au dat un răspuns ca să se dea cunoscători.



Maşina trebuie să fie trainică mânceacas.
Fără senzoare, veioze şi compiutere d-a$tea, să fie simplă, aşa ca Dacia.

lgh (24).gif snf (30).gif
Ciupanezu
Păi nu? Serios acuma.. laugh.gif

Tu de ce ţi-ai luat watercooler?

Mai bine dădeai forjă doar pe splai şi când aveai nevoie de răcire mai eficientă aruncai o găleată în Dâmboviţa si dădeai pe motor, ce atâta tehnologie.

Dar vezi să fie găleată metalică, trainică, nu porcărie din plastic. laugh.gif
xox
QUOTE (Ciupanezu @ Nov 13 2009, 08:49 PM) *
Nu cred că se poate întâmpla asta aşa rapid.
Nu am auzit de absolut nici un caz de motor picat din cauza acelor clapete la motorul tău, aşa că bănuiesc că au dat un răspuns ca să se dea cunoscători.


Nici eu n-am auzit dar cand citesti pe net, vezi ca uneori se mai intampla. Ce-i drept, foarte rar, probabil daca e supusa la un stress mai mare decat de obicei. Anyways, why risk it?

Ciupanezu
Asta e adevărat, nu ar trebui riscat.

Însă, altceva este de remarcat.

Mi-a spus că a plecat de la Filaret cu acel zgomot, atunci când şi-a schimbat valva PCV.

Deci cei de la Filaret nu prea îi interesează astfel de detalii.

Dacă nu îi întrebi tu, te lasă să mergi oricum.
alex230ro
QUOTE (xox @ Nov 14 2009, 11:13 PM) *
Nici eu n-am auzit dar cand citesti pe net, vezi ca uneori se mai intampla. Ce-i drept, foarte rar, probabil daca e supusa la un stress mai mare decat de obicei. Anyways, why risk it?


bre clapeta de la DISA are sanse sa ajunga in motor la fel de multe cum am eu sa castig marele premiu la LOTO.Surubelul ala da cade dar din ce am citit doar la demontare smile.gif .Asa clar si o bujie care merge mai prost poate sa iti strice motorul intr-un anumit context stelar biggrin.gif
PS:ciudat daca a plecat de la Filaret cu zgomotul ala doar de la schimbare PCV nu are cum sa pice DISA.
xox
N-a zis nimeni de clapeta alex smile.gif Sau daca a zis cineva, nu eu. Si eu tot de cui am citit si am citit ca depinde ce noroc ai si cum iti pastrezi masina si ai grija de ea in general. E adevarat ca am citit undeva pe un forum de la americani, deci cumva n-ar trebui sa fiu surprins, dar esti de acord cu mine ca sunt oameni si oameni care conduc masinile astea deci...

Cum zicea, sanse mici dar nu e imposibil sa-ti futizeze cuiul ceva prin motor.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.