IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> Unitatea (valva) DISA, Poate afecta iremediabil motorul?
Alexxx
post Nov 13 2009, 01:54 PM
Post #1


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 371
Joined: 17-November 06
From: Bucharest
Member No.: 477
Car: E46
Engine: 325



Am fost astazi la Filaret, pentru ca am constatat in ultima saptamana un zgomot ciudat la motor la relanti (sau cand accelerez usor pe loc). Ca un SUIERAT (ca atunci cand sunt rolele slabite) Verdict: Trebuie schimbata valva DISA. Piesa nu este pe soc, asa ca am dat comanda. La intrebarea:
"Mai merg cu masina pana vine piesa, sau o las pe dreapta?" am primit un raspuns naucitor:
-NU mai mergeti cu masina, pentru ca in aceasta valva sunt niste clapete care pot fi absorbite in motor prin galeria de admisie si pot afecta motorul iremediabil (schimbat pistoane)! Va recomand sa mergeti cat mai putin... eventual doar drumul pana la noi cand vine piesa!

CE ESTE IMPORTANT:

Sunt un om pasionat de masini... pentru cei care nu stiu am un E46 325 cu motor M54B25. Imi place ca din cand in cand sa ma dau jos din masina si sa fumez o tigara langa...ascultand motorul. Din cand in cand mai deschid capota cand ajung undeva si... ASCULT!
ACEST ZGOMOT NU SE AUZEA CU CAPOTA INCHISA si puteam sa merg asa bine mersi pana cand imi crapa acea valva de tot si eventual se ducea naiba motorul. Pentru ca masina NU ARE NICI UN SIMPTOM! Trage la fel, relantiul sta perfect, ce mai, merge impecabil! Singura chestie e ca a crescut consumul urban de cand cu zgomotul asta cu ~1.5%... acum am 14.3-14.5 urban (mers in general seara si week-end)!

Asadar, daca masina era a unei femei? Sau a unui om care pur si simplu nu sta sa asculte motorul, sau sa dea importanta la diferite "sunete"????? Sunt O GRAMADA... defapt formeaza majoritatea
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Nov 13 2009, 02:16 PM
Post #2


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Dap. Cade pin-ul.

Schimb-o, scrie pe undeva ca modelul nou cu care ti se inlocuieste ar trebuie sa nu mai aibe problema asta. smile.gif


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Nov 13 2009, 03:04 PM
Post #3


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST





Pfffff, ce bug-uri...si M42 are DISA da' nu se imprastie niciodata prin motor. smile.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Nov 13 2009, 03:27 PM
Post #4


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



si la batz crontzane disa de zici ca ii sar tachetii prin capac.
urata inventie motoarele alea. la senzori unitati si computere d0astea.


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Nov 13 2009, 04:00 PM
Post #5


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Nu e urata inventie, ideea de "rezonanta" care au pus-o in practica e de fapt foarte desteapta. smile.gif

Si daca face urat la batz, zi-i sa o schimbe cu modelul nou.


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Nov 13 2009, 08:08 PM
Post #6


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST





Principiul de functionare e foarte smecher. Japonezele au avut asa ceva cu destul timp inainte sa apara la BMW. Adica prima data implementat la M42 de pe urs.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Nov 13 2009, 08:49 PM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



QUOTE (Alexxx @ Nov 13 2009, 01:54 PM) *
La intrebarea:
"Mai merg cu masina pana vine piesa, sau o las pe dreapta?" am primit un raspuns naucitor:
-NU mai mergeti cu masina, pentru ca in aceasta valva sunt niste clapete care pot fi absorbite in motor prin galeria de admisie si pot afecta motorul iremediabil (schimbat pistoane)! Va recomand sa mergeti cat mai putin... eventual doar drumul pana la noi cand vine piesa!


Nu cred că se poate întâmpla asta aşa rapid.
Nu am auzit de absolut nici un caz de motor picat din cauza acelor clapete la motorul tău, aşa că bănuiesc că au dat un răspuns ca să se dea cunoscători.

QUOTE (ionusunt @ Nov 13 2009, 03:27 PM) *
si la batz crontzane disa de zici ca ii sar tachetii prin capac.
urata inventie motoarele alea. la senzori unitati si computere d0astea.


Maşina trebuie să fie trainică mânceacas.
Fără senzoare, veioze şi compiutere d-a$tea, să fie simplă, aşa ca Dacia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Nov 14 2009, 10:52 PM
Post #8


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



QUOTE (Ciupanezu @ Nov 13 2009, 08:49 PM) *
Nu cred că se poate întâmpla asta aşa rapid.
Nu am auzit de absolut nici un caz de motor picat din cauza acelor clapete la motorul tău, aşa că bănuiesc că au dat un răspuns ca să se dea cunoscători.



Maşina trebuie să fie trainică mânceacas.
Fără senzoare, veioze şi compiutere d-a$tea, să fie simplă, aşa ca Dacia.

lgh (24).gif snf (30).gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Nov 14 2009, 11:01 PM
Post #9


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Păi nu? Serios acuma.. laugh.gif

Tu de ce ţi-ai luat watercooler?

Mai bine dădeai forjă doar pe splai şi când aveai nevoie de răcire mai eficientă aruncai o găleată în Dâmboviţa si dădeai pe motor, ce atâta tehnologie.

Dar vezi să fie găleată metalică, trainică, nu porcărie din plastic. laugh.gif

This post has been edited by Ciupanezu: Nov 14 2009, 11:01 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Nov 14 2009, 11:13 PM
Post #10


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16





QUOTE (Ciupanezu @ Nov 13 2009, 08:49 PM) *
Nu cred că se poate întâmpla asta aşa rapid.
Nu am auzit de absolut nici un caz de motor picat din cauza acelor clapete la motorul tău, aşa că bănuiesc că au dat un răspuns ca să se dea cunoscători.


Nici eu n-am auzit dar cand citesti pe net, vezi ca uneori se mai intampla. Ce-i drept, foarte rar, probabil daca e supusa la un stress mai mare decat de obicei. Anyways, why risk it?



--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Nov 14 2009, 11:32 PM
Post #11


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Asta e adevărat, nu ar trebui riscat.

Însă, altceva este de remarcat.

Mi-a spus că a plecat de la Filaret cu acel zgomot, atunci când şi-a schimbat valva PCV.

Deci cei de la Filaret nu prea îi interesează astfel de detalii.

Dacă nu îi întrebi tu, te lasă să mergi oricum.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Nov 15 2009, 07:45 AM
Post #12


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



QUOTE (xox @ Nov 14 2009, 11:13 PM) *
Nici eu n-am auzit dar cand citesti pe net, vezi ca uneori se mai intampla. Ce-i drept, foarte rar, probabil daca e supusa la un stress mai mare decat de obicei. Anyways, why risk it?


bre clapeta de la DISA are sanse sa ajunga in motor la fel de multe cum am eu sa castig marele premiu la LOTO.Surubelul ala da cade dar din ce am citit doar la demontare smile.gif .Asa clar si o bujie care merge mai prost poate sa iti strice motorul intr-un anumit context stelar biggrin.gif
PS:ciudat daca a plecat de la Filaret cu zgomotul ala doar de la schimbare PCV nu are cum sa pice DISA.

This post has been edited by alex230ro: Nov 15 2009, 07:46 AM


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Nov 15 2009, 03:51 PM
Post #13


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



N-a zis nimeni de clapeta alex smile.gif Sau daca a zis cineva, nu eu. Si eu tot de cui am citit si am citit ca depinde ce noroc ai si cum iti pastrezi masina si ai grija de ea in general. E adevarat ca am citit undeva pe un forum de la americani, deci cumva n-ar trebui sa fiu surprins, dar esti de acord cu mine ca sunt oameni si oameni care conduc masinile astea deci...

Cum zicea, sanse mici dar nu e imposibil sa-ti futizeze cuiul ceva prin motor.


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th June 2025 - 09:26 PM