little six bmw
Sep 17 2009, 06:39 PM
ROG pe cineva sa ma ajunte daca stie ceva ... am mers lejer azi, cand deodata ursul meu de 2.5 motronic 1.3 a inceput sa intrerupa grav si aproape nu mai tinea relantiul. deoarece erau indicii ca tragea aer fals am verificat garnituri, vacuumuri, etc. tot in regula. am verificat bujii si fise, capac delcou, rotor. tot in regula. pana la urma am trecut la injectoare. am dat jos rampa (dupa ce am verificat-o si pe masina) si am constatat faptul ca injectoarele 2, 4 si 6 nu baga benzina deloc. am schimbat 5 cu 6 si a bagat. deci injectoarele sunt bune, dar totusi 2, 4 si 6 nu primesc comanda sa deschida. am verificat conectorii electrici (nu este nici un fir impuscat in rampa cu conectori). banuiesc ca cele trei injectoare cu probleme nu primesc comanda sa deschida. este vreo siguranta, releu ceva pe care sa il verific? sa fie vreun cititor pe volanta care sa nu mai functioneze corect? alte sfaturi? ca am mers 800 km anterior si nu a fost nici cea mai mica problema. de aia sunt asa mirat ca s-a intamplat din senin si la injectoarele pare. astpet sugestii de la voi. MULTUMESC.
little six bmw
Sep 17 2009, 10:25 PM
sa fie oare calculatorul defect? nu are nimeni nici o idee? o sa verific maine daca vine curent la injectoarele 2, 4, 6 ca am desfacut rampa cu conectori si am vazut ca vine un singur plus la toate sase, deci inseamna ca deschi pe minus. totusi astept si alte pareri. ms,
INTERCEPTOR
Sep 17 2009, 11:09 PM
nu am mai auzit sa nu mearga 3 din calculator.din alte cauze da .calculatorul stiu ca este comun.nu este impartit pe cilindri.poate ma insel
daca gasesti pe cineva sa ti dea un calculator, 4 min de proba.
macar scapi de o necunoscuta ,calculatorul
faptul ca nu merg 3 din 6 ma depaseste.la electrica poate te indruma bart sau 316i prob ma apar de la sondele alea 2 de pe termostat.
ala de pe volanta,curatal .ciudat ca a facut dintr o data.si pe 3 cil pari . cel mai bine inainte sa mai muncesti atat cauta pe cineva cu acelasi mot si schimba calculatorul
little six bmw
Sep 17 2009, 11:23 PM
mersi de sfaturi. in ceea ce priveste schimbatul calculatorului ... e foarte greu

nu sunt deloc ursi pe la mine prin zona
tomado e28 owner
Sep 17 2009, 11:26 PM
calculatorul nu depinde doar de tipul motorului? Difera si in functie de tipul caroseriei? Nu-l poti lua de pe alt 2.5 1.3motronic, chiar daca nu e urs?
little six bmw
Sep 17 2009, 11:38 PM
pai nici masini cu motronic 1.3 nu sunt pe aici

doar un e34 2.0 24v, restul pisici, etc. si nu au nici macar 2.5
INTERCEPTOR
Sep 17 2009, 11:41 PM
eu nu am avut prob asta.mai ales ca nu prea le am cu electrica
poate te ajuta 316 sau bart.ca ei stiu cu firele
little six bmw
Sep 17 2009, 11:52 PM
l-am sunat mai devreme pe vlad, dar nu raspunde

. o sa incerc cu un pm la bart.
INTERCEPTOR
Sep 17 2009, 11:54 PM
suna l dupa 11 maine raspunde el...pe bart in gasesti mai mult ziua pe net
little six bmw
Sep 18 2009, 12:00 AM
mersi. daca nu rezolv pana la 11 (ca nu mai am stare si ma apuc de dimineata din nou de lucru la urs) il sun.
little six bmw
Sep 18 2009, 02:25 AM
descoperit mufa oxidata sub admisie. Acu lucrez la ea. Nb
little six bmw
Sep 18 2009, 04:53 AM
deci... am descoperit pe e30tech.com si R3Vlimited ca injectoarele se alimenteaza/deschid pe doua parti 1,3,5 si 2,4,6 si se deschid pe baza de minus trimis de ECU prin fire maro/galben si maro/alb. cu ajutorul colegilor de pe acele forumuri am descoperit faptul ca, conectorul C191(mufa aia rotunda de sub admisie unde vin 6 fire de la ECU respectiv alimentarea pentru injectoare si de unde isi ia ECU semnalul care vine de la senzorul de temperatura lichid racire motor) prezenta oxidare multa. desemenea firul galben/maro din centrul acestiu conector (prin care se transmite semnalul minus de catre ECU pentru a deschide injectoarele 2,4 si 6) era rupt. am remediat acest lucru si acum astept sa se lumineze ca sa montez totul la loc si sa vedem daca asta e rezolvarea problemei mele

.
p.s. sper sa fie asta pentru ca tare mi-e mila de bietul urs zabovitor, iar e46 cu care m-am dat azi dupa ce a "murit" ursu' nu mai prezinta nici un fel de interes pentru mine.
little six bmw
Sep 18 2009, 07:43 AM
URSU' IS ALIVE AGAIN

E46 went to sleep
INTERCEPTOR
Sep 18 2009, 06:10 PM
deci un fir si o mufa oxidata:P
bougdan
Nov 24 2009, 02:02 PM
un numar de tel ai? poate ai timp sa mi arati si mie unde se afla mufa aia sub admisie. mersi
little six bmw
Nov 24 2009, 08:27 PM
QUOTE (bougdan @ Nov 24 2009, 02:02 PM)

un numar de tel ai? poate ai timp sa mi arati si mie unde se afla mufa aia sub admisie. mersi
pai nu sunt din bucuresti. fac maine o poza cu respectivul conector si o postez aici.
bougdan
Nov 25 2009, 01:39 PM
ok astept poza. sunt foarte curios. eu intre timp mi am schimbat calculatoru ECU si nu mai am probleme. dar cine stie...
little six bmw
Nov 25 2009, 03:54 PM
asta e conectorul respectiv
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.