problema, INJECTOARE URS 2,4,6 |
problema, INJECTOARE URS 2,4,6 |
Sep 17 2009, 06:39 PM
Post
#1
|
|
45% BMW corupt Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp |
ROG pe cineva sa ma ajunte daca stie ceva ... am mers lejer azi, cand deodata ursul meu de 2.5 motronic 1.3 a inceput sa intrerupa grav si aproape nu mai tinea relantiul. deoarece erau indicii ca tragea aer fals am verificat garnituri, vacuumuri, etc. tot in regula. am verificat bujii si fise, capac delcou, rotor. tot in regula. pana la urma am trecut la injectoare. am dat jos rampa (dupa ce am verificat-o si pe masina) si am constatat faptul ca injectoarele 2, 4 si 6 nu baga benzina deloc. am schimbat 5 cu 6 si a bagat. deci injectoarele sunt bune, dar totusi 2, 4 si 6 nu primesc comanda sa deschida. am verificat conectorii electrici (nu este nici un fir impuscat in rampa cu conectori). banuiesc ca cele trei injectoare cu probleme nu primesc comanda sa deschida. este vreo siguranta, releu ceva pe care sa il verific? sa fie vreun cititor pe volanta care sa nu mai functioneze corect? alte sfaturi? ca am mers 800 km anterior si nu a fost nici cea mai mica problema. de aia sunt asa mirat ca s-a intamplat din senin si la injectoarele pare. astpet sugestii de la voi. MULTUMESC.
-------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
Sep 17 2009, 10:25 PM
Post
#2
|
|
45% BMW corupt Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp |
sa fie oare calculatorul defect? nu are nimeni nici o idee? o sa verific maine daca vine curent la injectoarele 2, 4, 6 ca am desfacut rampa cu conectori si am vazut ca vine un singur plus la toate sase, deci inseamna ca deschi pe minus. totusi astept si alte pareri. ms,
-------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
Sep 17 2009, 11:09 PM
Post
#3
|
|
me,love,ciupacabra Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 |
nu am mai auzit sa nu mearga 3 din calculator.din alte cauze da .calculatorul stiu ca este comun.nu este impartit pe cilindri.poate ma insel daca gasesti pe cineva sa ti dea un calculator, 4 min de proba. macar scapi de o necunoscuta ,calculatorul faptul ca nu merg 3 din 6 ma depaseste.la electrica poate te indruma bart sau 316i prob ma apar de la sondele alea 2 de pe termostat. ala de pe volanta,curatal .ciudat ca a facut dintr o data.si pe 3 cil pari . cel mai bine inainte sa mai muncesti atat cauta pe cineva cu acelasi mot si schimba calculatorul -------------------- |
|
|
Sep 17 2009, 11:23 PM
Post
#4
|
|
45% BMW corupt Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp |
mersi de sfaturi. in ceea ce priveste schimbatul calculatorului ... e foarte greu nu sunt deloc ursi pe la mine prin zona
-------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
Sep 17 2009, 11:26 PM
Post
#5
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp |
calculatorul nu depinde doar de tipul motorului? Difera si in functie de tipul caroseriei? Nu-l poti lua de pe alt 2.5 1.3motronic, chiar daca nu e urs?
|
|
|
Sep 17 2009, 11:38 PM
Post
#6
|
|
45% BMW corupt Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp |
pai nici masini cu motronic 1.3 nu sunt pe aici doar un e34 2.0 24v, restul pisici, etc. si nu au nici macar 2.5 This post has been edited by little six bmw: Sep 17 2009, 11:39 PM -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
Sep 17 2009, 11:41 PM
Post
#7
|
|
me,love,ciupacabra Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 |
eu nu am avut prob asta.mai ales ca nu prea le am cu electrica
poate te ajuta 316 sau bart.ca ei stiu cu firele -------------------- |
|
|
Sep 17 2009, 11:52 PM
Post
#8
|
|
45% BMW corupt Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp |
l-am sunat mai devreme pe vlad, dar nu raspunde . o sa incerc cu un pm la bart.
-------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
Sep 17 2009, 11:54 PM
Post
#9
|
|
me,love,ciupacabra Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 |
suna l dupa 11 maine raspunde el...pe bart in gasesti mai mult ziua pe net
-------------------- |
|
|
Sep 18 2009, 12:00 AM
Post
#10
|
|
45% BMW corupt Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp |
mersi. daca nu rezolv pana la 11 (ca nu mai am stare si ma apuc de dimineata din nou de lucru la urs) il sun. -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
Sep 18 2009, 02:25 AM
Post
#11
|
|
45% BMW corupt Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp |
descoperit mufa oxidata sub admisie. Acu lucrez la ea. Nb
-------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
Sep 18 2009, 04:53 AM
Post
#12
|
|
45% BMW corupt Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp |
deci... am descoperit pe e30tech.com si R3Vlimited ca injectoarele se alimenteaza/deschid pe doua parti 1,3,5 si 2,4,6 si se deschid pe baza de minus trimis de ECU prin fire maro/galben si maro/alb. cu ajutorul colegilor de pe acele forumuri am descoperit faptul ca, conectorul C191(mufa aia rotunda de sub admisie unde vin 6 fire de la ECU respectiv alimentarea pentru injectoare si de unde isi ia ECU semnalul care vine de la senzorul de temperatura lichid racire motor) prezenta oxidare multa. desemenea firul galben/maro din centrul acestiu conector (prin care se transmite semnalul minus de catre ECU pentru a deschide injectoarele 2,4 si 6) era rupt. am remediat acest lucru si acum astept sa se lumineze ca sa montez totul la loc si sa vedem daca asta e rezolvarea problemei mele .
p.s. sper sa fie asta pentru ca tare mi-e mila de bietul urs zabovitor, iar e46 cu care m-am dat azi dupa ce a "murit" ursu' nu mai prezinta nici un fel de interes pentru mine. -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
Sep 18 2009, 07:43 AM
Post
#13
|
|
45% BMW corupt Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp |
URSU' IS ALIVE AGAIN
E46 went to sleep -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
Sep 18 2009, 06:10 PM
Post
#14
|
|
me,love,ciupacabra Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 |
deci un fir si o mufa oxidata:P -------------------- |
|
|
Nov 24 2009, 02:02 PM
Post
#15
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 20 Joined: 15-March 09 From: Bucuresti Member No.: 2,609 Car: e30 Engine: M20 2.0 141CP |
un numar de tel ai? poate ai timp sa mi arati si mie unde se afla mufa aia sub admisie. mersi
|
|
|
Nov 24 2009, 08:27 PM
Post
#16
|
|
45% BMW corupt Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp |
un numar de tel ai? poate ai timp sa mi arati si mie unde se afla mufa aia sub admisie. mersi pai nu sunt din bucuresti. fac maine o poza cu respectivul conector si o postez aici. -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
Nov 25 2009, 01:39 PM
Post
#17
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 20 Joined: 15-March 09 From: Bucuresti Member No.: 2,609 Car: e30 Engine: M20 2.0 141CP |
ok astept poza. sunt foarte curios. eu intre timp mi am schimbat calculatoru ECU si nu mai am probleme. dar cine stie...
|
|
|
Nov 25 2009, 03:54 PM
Post
#18
|
|
45% BMW corupt Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp |
-------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 27th April 2024 - 04:01 PM |