Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Cash for Clunkers
BMWZone > DIVERSE > Off-topic
bartro
In state au lansat un fel de program de rabla, numit cash for clunkers.
A inceput luni saptamana asta, si in 4 zile fonduri de 950 milioane de USD au fost epuizat. Prima la o masina a fost intre 3500 - 4500 de USD.

La predare de o masina, ulei din motor este inlocuit cu o amestecatura de apa, sare si silica si apoi pornit pana sa blocheaza motorul. Asa sa asigura ca motorul nu mai va intra in circulatia:

http://www.youtube.com/watch?v=X0IcIxhd8ks...feature=related

Si un BMW V8 (asta chiar ma doare sad.gif ):
http://www.youtube.com/watch?v=HoMQXlS8Wmk
http://www.youtube.com/watch?v=mvTZLPyi2PU...feature=channel

Un volvo die-hard (parca chiar plange):
http://www.youtube.com/watch?v=waj2KrKYTZo...yer_profilepage

Varf de o societate de consum..

LE: Pentru CRM: http://www.youtube.com/watch?v=j3qXvDDhUpE...feature=related wink.gif
tomado e28 owner
Ce mai poti zice? Cum sa casezi asa masini? mad.gif Aratau foarte bine... Vor ajunge sa arunce masinile dupa un an de folosire. Nu mai bine le incarcau pe un vapor si cap-compas Romania? Scoteau mai mult pe ele tongue.gif Avea jante misto 5-arul...
Ciupanezu
Pacat...
ionusunt
BA FRATE !!!!!!!!!!! ASTIA ORICUM SUNT SPALATI CU CLOR PE CREIER.AMERICANII .
MASINA NU E SALAM,PAINE ,CASCAVAL ,SAU MAI STIU EU CE.NU ARE TERMEN DE EXPIRARE. FACE MUCEGAI HOP LA GUNOI.
Ciupanezu
Din pacate, asta inseamna o societate de consum.
Zom
nu e vorba de societate de consum de data asta, ci de iesire din criza. incurajeaza vanzari noi ca sa aiba de lucru fabricile producatoare, sa nu dea afara muncitorii.

in olanda anul asta se reconstruiesc tot soiul de chestii (gen poduri, fabrici...) numai sa aiba oamenii ce munci.

oricum, offtopic un pic, preturile masinilor in usa nu se compara cu cele din europa. primele alea de casare pot fi pe la 50% din valoarea unei masini noi.
tomado e28 owner
Decāt să REconstruiască europenii la ei, mai bine ar construi la noi laugh.gif
Pe americani nu-i obligă nimeni să dea maşinile... Dacă s-ar da aici o primă de casare de 3000-4000 de oiro, foarte mulţi ar accepta, fără să le pese ce se īntāmplă cu maşina pe urmă. Din păcate varianta romānească e sa iţi ia bani mai mulţi (impozite, taxe, etc) pentru a te descuraja să o păstrezi.
Nu mă deranjează faptul că se luptă să īşi menţină īn viaţă industria lor auto, care e cam supradimensionată, ci mă enervează cand distrugi ceva bun. Mi se pare risipă de resurse şi lipsă de respect faţă de alţii care nu au mad.gif Defapt se cunosc cazuri cānd, tot la americani, au fost distrusă o mare parte din recoltă pentru a nu crea supraproducţie, deşi alţii mureau de foame sad.gif E o societate cu o gāndire exclusiv economică...
bartro
QUOTE (Zom @ Aug 2 2009, 10:31 AM) *
nu e vorba de societate de consum de data asta, ci de iesire din criza. incurajeaza vanzari noi ca sa aiba de lucru fabricile producatoare, sa nu dea afara muncitorii.

in olanda anul asta se reconstruiesc tot soiul de chestii (gen poduri, fabrici...) numai sa aiba oamenii ce munci.

oricum, offtopic un pic, preturile masinilor in usa nu se compara cu cele din europa. primele alea de casare pot fi pe la 50% din valoarea unei masini noi.

Problema este ca pentru celalt 50% se face probabil un credit, si credite au dus in primul rand la recesie. Este Ok sa stimulare de economie, dar nu pe bani virtuali la bunuri de consum. Mai bine exemplul olandez, faci infrastructura. Asa au construit Americani si Hoover dam. Si uite, fara el Las Vegas nu a fost cea ce e in zile de azi...
Tigresse
Nemernicii! Nu prea suport sa vad cum se strica lucruri bune, doar pentru a da de lucru la oameni. Fara sa vreau sa ma ingrop in vechituri, cum m-au acuzat unii din cunoscuti in ultima vreme. Mai bine le-ar da pe bani mai putini unora care sunt capabili sa le repare, si evident ar pastra programul asta la ei. Nu sunt absurda, sa zic ca eu nu as da unul din Mertanele mele care nu fac mai mult de 1500 euro fiecare, pe ceva mai profitabil la schimb, insa nu mi-as lua o masina cu plastic, doar de dragul ca e noua. Sa ma lase sa iau o masina tot veche si cu stil, ceva mai performanta si mai nepoluanta decat ale mele.
Chiar, daca o sa se dea o lege prin care posesorii de "dinozauri" sa fie obligati sa le dea la Remat sau sa plateasca impozite enorme pe ele, voi ce ati alege? (Eu personal le-as duce la tara, sa ma plimb macar pe acolo cu ele, cand mi se face dor).
Ciupanezu
E normal ca o parte din masinile de lux sa ajunga la REMAT.

Foarte putini isi permit sa le repare, si mai putini doresc sa le pastreze dupa ce ating o vechime destul de mare.

Acolo nu merge ca la noi... Iei ITP-ul pe spaga, iei placute sh, schimbi piese de articulatie doar daca troncane toata masina.

tomado e28 owner
QUOTE (Ciupanezu @ Aug 2 2009, 06:43 PM) *
E normal ca o parte din masinile de lux sa ajunga la REMAT.

Foarte putini isi permit sa le repare, si mai putini doresc sa le pastreze dupa ce ating o vechime destul de mare.

Acolo nu merge ca la noi... Iei ITP-ul pe spaga, iei placute sh, schimbi piese de articulatie doar daca troncane toata masina.

Nu e vorba de epave... Ci de maşinile care mai au viaţă īn ele... sad.gif
Ciupanezu
Pai nici nu e nevoie sa fie o epava, o masina premium are costuri de intretinere mari.

tomado e28 owner
Eu am impresia ca le place sa distruga.
bartro
QUOTE (Tigresse @ Aug 2 2009, 06:04 PM) *
Chiar, daca o sa se dea o lege prin care posesorii de "dinozauri" sa fie obligati sa le dea la Remat sau sa plateasca impozite enorme pe ele, voi ce ati alege? (Eu personal le-as duce la tara, sa ma plimb macar pe acolo cu ele, cand mi se face dor).


Eu, la E32, daca se mareste impozit significant, o duc undeva la tara pana devina clasic sau sa normalizeaza treaba.
Ce mi se pare mie enervant este ca, unde in alte tari ai posibilitati sa faci masina mai putin poluant (upgrade euro1 la euro2 de exemplu) sa in schimb benifici de taxe mai putin, in Romania nu exista posibilitate. Nici nu macar sa impoziteaza dupa norme Euro.


QUOTE (Ciupanezu @ Aug 2 2009, 06:43 PM) *
E normal ca o parte din masinile de lux sa ajunga la REMAT.

Foarte putini isi permit sa le repare, si mai putini doresc sa le pastreze dupa ce ating o vechime destul de mare.

Acolo nu merge ca la noi... Iei ITP-ul pe spaga, iei placute sh, schimbi piese de articulatie doar daca troncane toata masina.

Sa traiasca Interceptor si bordura lui. Piesele imi permit, dar manopera de Bavaria nu. In service-uri generice nu prea am incredere, am auzit destul de multe lucruri negative.
In Olanda nu mai prea e voie sa faci ceva la masina in strada, in schimb sunt garaje care pot sa inchiriez pe bani relativ putini si care sunt dotati cu scule si lift pentru masini.
Ciupanezu
Nu la asta ma refeream ci la faptul ca in US nu e deloc usor sa intretii un BMW. smile.gif

La noi o mai scoti la capat chiar daca nu ai un buget prea mare, acolo nu merge asa.

De exemplu, daca ai toba sparta si traiesti in Romania, poate nu ai bani s-o rezolvi imediat, o amani putin.

In America nu merge asa.
Daca ai toba sparta, imediat te opreste politia. Le zici ca te vei duce in scurt timp sa o repari. Apoi ei se intereseaza la toate service-urile din zona daca te-ai dus. Daca primesc raspunsuri negative de la service-uri, vin peste tine acasa sa te amendeze si sa-ti dea o somatie ca sa faci reparatia cat mai repede.
Sau daca ai un garaj si iti schimbi tu singur uleiul, imediat anunta vecinii politia, sa nu cumva sa poluezi mediul cu uleiul pe care-l dai jos.

Deci e mult mai complicat...
Tigresse
QUOTE (Ciupanezu @ Aug 2 2009, 07:47 PM) *
Nu la asta ma refeream ci la faptul ca in US nu e deloc usor sa intretii un BMW. smile.gif

La noi o mai scoti la capat chiar daca nu ai un buget prea mare, acolo nu merge asa.

De exemplu, daca ai toba sparta si traiesti in Romania, poate nu ai bani s-o rezolvi imediat, o amani putin.

In America nu merge asa.
Daca ai toba sparta, imediat te opreste politia. Le zici ca te vei duce in scurt timp sa o repari. Apoi ei se intereseaza la toate service-urile din zona daca te-ai dus. Daca primesc raspunsuri negative de la service-uri, vin peste tine acasa sa te amendeze si sa-ti dea o somatie ca sa faci reparatia cat mai repede.
Sau daca ai un garaj si iti schimbi tu singur uleiul, imediat anunta vecinii politia, sa nu cumva sa poluezi mediul cu uleiul pe care-l dai jos.

Deci e mult mai complicat...

Ei, atunci chiar ma bucur ca stau in Romania unsure.gif
bartro
Nu e chiar asa rau, sunt sigur smile.gif . Nu tot America e ca New York. Ar trebuie sa fie locuri unde duci ulei vechi, ca si baterii vechi, electrocasnice, etc. Si nici nu sta politia sa se uite prea mult dupa tine.
Ciupanezu
Normal ca exista firme care recicleaza ulei, si la noi exista.

Ideea este ca acolo nu merge cu jumatati de masura, nu poti circula cu o masina cu probleme pana faci rost de bani.

Si nu stiu asta din filme ci de la cineva care a trait acolo vreo 10 ani.

A stat in Houston, Texas.
tomado e28 owner
Asta inseamna ca majoritatea masinilor sunt in stare buna acolo. Cu atat mai rau ca le distrug asa. Nu au parcuri de dezmembrari?
Ciupanezu
Ba da, foarte multe.

http://www.casmiami.com/

http://alpinerebuildablecars.com/

http://alpinerebuildablecars.com/

Se vand si piese la dezmembrari dar si masini intregi.

Insa au o legislatie facuta in asa fel incat daca o masina a fost dauna totala si apoi reparata, i se intocmeste un talon rosu si nu mai poate fi inmatriculata in US.
Multi au profitat de chestia asta si au adus astfel de masini in Romania.
Au un pret mult mai mic decat pretul pietii.
alex230ro
niste imbecili,o sa ajungem si noi ca ei in curand asta e mai grav.
Ciupanezu
Sa speram ca nu. smile.gif

Au legi exagerate aplicate intr-un mod exagerat.
Shark
QUOTE (Ciupanezu @ Aug 3 2009, 11:50 AM) *
Au legi exagerate aplicate intr-un mod exagerat.


Exact! Iar noi avem niste legi idioate aplicate in mod idiot. Deci n-avem nici o sansa sa ajungem ca ei ci, din pacate, muuuult mai rau.
Ciupanezu
La noi nu prea se aplica legea..
bartro
QUOTE (Ciupanezu @ Aug 3 2009, 11:58 PM) *
La noi nu prea se aplica legea..

Decat cel de evolutia, cei cel mai adaptati la mediu au cele mai mare sanse sa supraviesc..
bartro
E34 530i V8
http://www.youtube.com/watch?v=3SXA1oZnj98
wallbash.gif sad.gif
tomado e28 owner
Si aici sfarsesc rau masinile mai vechi, avand peste 3000cmc, din cauza impozitelor aberante sad.gif Si a fost la fel de trist cand Armata Romana a casat masini in stare buna de functionare, pentru ca asa s-a decis undeva sus, in conducere...
Ciupanezu
QUOTE (bartro @ Aug 8 2009, 12:07 AM) *


Ce bine putea sa arate!
bartro
QUOTE (Ciupanezu @ Aug 8 2009, 12:43 PM) *
Ce bine putea sa arate!

I know! sad.gif sad.gif sad.gif
Ionut
totusi motoarele de bmw, nu s-au dat asa de repede batute, au murit ele la sfarsit dar au facut-o intr-un stil mare....fara ulei, cu apa in ele si tot se mai invarteau fata de kkt-ul ala de oldsmobile, care a facut clank si gata... smile.gif
Ciupanezu
Tehnologia auto americana e din epoca de piatra fata de tehnologia germana.
ionusunt
QUOTE (Ciupanezu @ Aug 8 2009, 08:59 PM) *
Tehnologia auto americana e din epoca de piatra fata de tehnologia germana.

nu.nu vor sa le faca sa fie bune.vor doar sa se vanda.ca niste batoane TWIX .daca se pun aia sa faca o nenorocire,stai calm ca o fac.doar NU VOR . nu RENTEAZA wink.gif .
io's®
CITAT(Ciupanezu @ Aug 3 2009, 11:50 AM) *
Au legi exagerate aplicate intr-un mod exagerat.

de aia sunt acolo unde sunt !
Ciupanezu
QUOTE (ionusunt @ Aug 9 2009, 02:58 PM) *
nu.nu vor sa le faca sa fie bune.vor doar sa se vanda.ca niste batoane TWIX .daca se pun aia sa faca o nenorocire,stai calm ca o fac.doar NU VOR . nu RENTEAZA wink.gif .


Si pentru germani de ce renteaza?

Asta e nivelul lor, asta e mentalitatea lor.
De ce au pus o suspensie de 2 bani pe Mustang GT500?
Pentru ca nu-i intereseaza decat sa mearga tare in linie dreapta si sa se auda cat mai frumos.
bartro
QUOTE (io's @ Aug 9 2009, 05:46 PM) *
de aia sunt acolo unde sunt !

Da, colaps financiar.
Ciupanezu
Si o rata a criminalitatii foarte mare.
io's®
CITAT(bartro @ Aug 10 2009, 08:21 AM) *
Da, colaps financiar.

asta s-a vrut, exista multe interese wink.gif

CITAT(Ciupanezu @ Aug 10 2009, 11:04 AM) *
Si o rata a criminalitatii foarte mare.

este normal la o populatie de peste 300 milioane de locuitori (o amestecatura de toate nationalitatile si culorile pielii).... si cine stie cati mai sunt ilegal
Ciupanezu
Si legile foarte permisive pentru achizitionarea unei arme au facilitat acest lucru.
io's®
las' ca nici la noi nu mi-e rusine... sunt o gramada de anunturi in ziar si vezi cate cazuri la stirile de la 5 biggrin.gif laugh.gif
Ciupanezu
Difera mult tipul de arma.

E o mare diferenta intre un pistol cu bile sau cu gloante de cauciuc si adevaratul arsenal de care poate dispune orice american la un pret derizoriu.
tomado e28 owner
Nu va stresati. La ei si falimentul e o afacere laugh.gif De-ar sfarsi economia lor ca si masinile alea...
TiL
Good point. Super oportunitate pentru aia cu bani sa-si mai cumpere niste fabrici bune alimentate deocamdata cu banii statului. Stat care a produs destul pe seama resurselor din alte parti ale globului.
bartro
QUOTE (TiL @ Aug 10 2009, 02:04 PM) *
Good point. Super oportunitate pentru aia cu bani sa-si mai cumpere niste fabrici bune alimentate deocamdata cu banii statului. Stat care a produs destul pe seama resurselor din alte parti ale globului.

De obicei crize de gen fac pe bogati mai bogat, si saraci mai sarac. Sunt orientat prea social ca sa ma inteleg cu un astfel de sistem.
io's®
CITAT(bartro @ Aug 10 2009, 03:31 PM) *
De obicei crize de gen fac pe bogati mai bogat, si saraci mai sarac. Sunt orientat prea social ca sa ma inteleg cu un astfel de sistem.

exact asta incercam sa spun mai sus wink.gif

CITAT(io's @ Aug 10 2009, 11:27 AM) *
asta s-a vrut, exista multe interese wink.gif

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.