QUOTE (TiL @ Oct 7 2010, 11:54 AM)

Omologarea unui 2.0 te-ar costa vreo 6.5 mil la RAR, ocazie cu care iti fac si ITP-ul acolo. Deci trebuie sa fie ok din toate punctele de vedere.
Dar eu nu as renunta la 2.5, mai ales ca stii ce ai sub capota

Pp. ca toata chestia asta cu schimbatul m-ar ajunge echivalent cu platirea impozitului pe anul urmator plus asigurarea. Deci... nu prea se merita.
Poate doar la consum, dar pentru 1 L maxim 2 in minus... iese iar din discutie. Si apoi daca chiar exista vreun cumparator, cum as putea sa ma jusitific fata de el cu acest schimb. Eu, acum nu as cumpara un 520i, as prefera tot un 2.5.
QUOTE (alex230ro @ Oct 7 2010, 12:14 PM)

subscriu ,foarte ok 2,5 24 valve mai ales pe caroseria de E34 .
Intr-adevar e un motor excelent. Chiar nu e atat de "sperietoare" consumul la un 2.5. Cel putin, in afara orasului, are o limita decenta de consum, si suportabila ca, costuri.
QUOTE (nahor @ Oct 7 2010, 03:52 PM)

este o masina f valabila si la pretul asta

sa nu mai lasi nimic din pret ca nu are rost
Pai nu mai las nimic. Nu se merita cel putin din punctul de vedere al starii masinii, ca sa nu mai zic al costului de achizitie de anul trecut.