Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Dilema achizitie auto
BMWZone > DIVERSE > Off-topic
Pages: 1, 2
sebaa
Am posibilitatea sa cumpar un Peugeot 406 din 1998 cu 2.500 euro, poate chiar o idee mai putin. Sunt la cateva sute de euro de banii aia, pana la sfarsitul verii am toti banii. Omul imi este prieten si ma asteapta sa o iau, nu se grabeste. Motor 2.0 132 CP, aer..etc..
Singura problema a masinii este tripoda din cutie.. Ce inseamna asta? Ma gandeam sa cumpar o cutie SH si aia e, dar nu inteleg ce e tripoda asta si unde cacat vine.

Masina merge acum si este perfect functionaal in rest. El nu mai circula cu ea momentan, are masina de la firma. Exteriorul este impecabil, masina a avut si casco- s-ar putea sa aiba in continuare chiar. Interiorul e ingrijit, fara rupturi sau tiganii, iar masina e inmatriculata in RO, toate actele ok. Kilometri pe la 160 mii, fosta masina de firma , el e proprietarul al 2-lea.

Chiar mi-as dori o masina cu aer conditionat, are peste 130 CP, impozitul si asigurarea mi le permit fara probleme, arata chiar bine la exterior- nu era un criteriu dupa care ma agitam prea mult, iar bani pentru masina ii fac relativ repede. Pe langa asta, problema de la cutie nu are cum sa afecteze motorul, caroseriea sau sa ma puna in pericol foarte rau - adica frane am, directie am, doar ca nu voi putea sa scot din viteza-in cel mai rau caz - Corect?

Singurele probleme sunt: am boala ursilor, vreau BMW sau un mercedes in aceeasi perioada, imi place sa ma dau de-a latu si sa ma invart cu masina; e Peugeot; ma tem de faza cu cutia, sa nu pice peste o sapt si sa ma trezesc ca raman cu ea in fatza blocului, sau mai rau..pe la mama dreq.. Am gasit o singura cutie de viteze intr-o ora cat am cautat..si am auzit scorul de 400 euro..la banii astia, mai bine vorbesc cu unu care aduce piese auto din afara sa imi ia si mie una.

Astept pareri pertinente. Dar mai ales.. CE E TRIPODA DIN CUTIE si ce face asta? E chestia aia triunghiulara in care intra planetara sau ce face?

Rotti
eu zic sa te duci mai intai cu masina la un atelier care repara cutii de viteze ca sa-ti spuna ce sanse ai sa ti-o repare, poate nu e chiar atat de grav
Silviu
QUOTE
Singurele probleme sunt: am boala ursilor...


Pejo-ul nu iti va oferi nici o placere la condus. smile.gif
TiL
O parere de pieton admirator de masini pe bulevard: 406 e o masina foarte frumoasa, cel mai frumos pejo ever.

Vezi ca a avut MeHigh un 406 2.0i inainte sa ia E34. A renuntat la el din cauza unor probleme, nu mai stiu daca la motor (papa ulei) sau la electrica. Poate intra aici si te lamureste
edutxu
cam asa e pretul...chiar si la dezmembrari...
fiind masini frantuzesti sunt foarte greu de intretinut. am avut un singur client care a vrut bloc de lumini pentru 406, varianta cu nush ce butoane si reglaje si a costat 10 mil cu discount maxim...
si kiar daca l gasea fara adaos era 8. deci...doar parerea mea.. nu l lua.
si mie mi place ft mult masina aia dar...cand e vorba de intretinere ma sperie:(
ionusunt
decat sa iei acel peugeot la banii astia care sigur este intr-o descompunere continua, mai bine ia un urs de 1.6 . serios.
sebaa
Acum doi ani masina a primit o revizie de 300 milioane..deci bani s-au bagat in ea.

Credeti-ma ca imi doresc un urs sau o pisica de innebunesc. Pisica imi doresc mai mult pentru ca ma tem de problemele electrice de la urs.

Cum sa va explic..imi doresc urs pentru ca nu am apucat sa ma bucur pana la capat de asta pe care l-am avut, ca sa zic asa.
XUC avea probleme electrice, mai exact o instalatie electrica relativ manglita pe ici pe colo. Singura faza ciudata era urmatoarea: aprindeai farurile, pronea pompa de benzina. In rest..nu fura curent,nu nimic..

Cu masina aia am reusit sa pierd 2.000 euro ( diferenta dintre pretul de achizitie si pretul de vanzare+ costul reparatiilor). Nu doresc inca o experienta de genul. Plus de asta, m-am bucurat de ea in forma completa doar pentru 2 luni si cateva zile, dupa care a stat 3 luni la un garaj ptr reparatii, apoi am stat si m-am chinuit cu ea sa o fac sa mearga cat de cat, si in perioada aia ba mergea ceva, ba se bulea altceva.. Apoi alti bani, alte piese, am facut-o sa functioneze, dupa care a avut ceva problema cu luleaua - cum o calcam la podea, sarea si murea motorul,tot - NICI PANA ACUM nu stiu de ce. In fine..am vandut-o in februarie in speranta ca imi voi lua alta masina in martie..a trebuit sa ii dau tatei niste bani si de atunci strang in continuare.

Daca e sa imi iau urs, vreau ori 1.8 IS, ori 2.0, ori 2.5 si aia e. NU vreau compromisuri gen 1.6 M40, 1.8 de orice natie ar fi, fie el M10 sau M40..Vreau sa fuga serios masina..

Printre alte optiuni ar fi 5-ar E34 - pentru spatiul interior suplimentar si pentru faza ca gasesc mult mai multe dotari la aceeasi bani cu un urs, iar probabilitatea de a gasi un 2.5 24V OK este mult mai mare decat cea de a gasi un 2.5 12V.

Cat despre treaba cu placerea la condus..am nevoie de o masina care sa mearga. Sa fuga asa nitel - sunt rezonabili 132 CP aia..macar are peste 110-120.. Adica stiu ca pot sa ma grabesc un pic cu ea, nu e de curse ,dar macar pot accelera cat de cat:) Nu vreau sa dau de nici un service in afara de treaba cu cutia - pe care vreau sa o intampin o singura data si atat!

Nu imi spuneti de consum la urs 2.5, pentru ca am mai avut urs, inteleg cum e treaba si credeti-ma ca eu puneam benzina cu zambetul pe buze. Imi permit sa dau cateva mil pe luna pe benzina, si oricum nu ma duc cu ea la munca zi de zi. Imi tebuie masina sa mearga in weekend si seara/noaptea. CU fostul urs..nu cred ca as fi plecat din oras fara o trusa de scule dotata binisor, urmatoarea masina trebuie sa fie suficient de fiabila sa pot face 500 de km in 4-5 ore fara oprire si fara sa faca nazuri.

Cunoasteti pe cineva care aduce piese auto direct din germania ? La modul de la un schrott ceva? Daca tot iau cutie, macar sa nu iau de aici. Trebuie sa fie unul de dezmbembrat pe undeva, ce naiba..

Inca astept un raspuns cu privire la CE ESTE TRIPODA aia.

Multumesc pentru raspunsuri:)
xox
Tripoda nu e in cutia de viteze, e o piesa care duce la planetara. Mai mult nu stiu, decat ca am auzit ceva probleme la o astra cu ea. Asta e cand cumperi masina cu tractiune fata tongue.gif

Mai departe, nu-ti recomand 406. Ori alt Peujos. E o masina buna, dar cand se strica ceva din trenul de rulare de exemplu, ai de munca de-ti trece. Ori dai bani garla in service-uri care lucreaza cum lucreaza. In momentul de fata, avand in vedere faptul ca-i criza, poti lua un urs foarte bun de 2500 euro. Pisica nu cred pentru ca la alea care-s bune, omul tine la pret.

Cat despre instalatii electrice de urs, nu fa greseala mecanicului roman: ma feresc de marca X ca am avut una si am avut o experienta neplacuta. Eu am avut 3 ursi, n-am avut nici o problema la electrica la ei. Si toti 3 inca mai merg pe strazi, chit ca au trecut prin una ori alta. Daca tii neaparat, poti cumpara electrica de la cap la coada si sa mearga perfect. Tot ce ai nevoie e sa te ajute cineva care se pricepe. Si cel mai important e sa fie buna tabla pe masina, restul il schimbi.

Poti lua in final si o pisica daca e, chiar una cu motor mare s-ar putea sa nu te coste prea mult dar sa aibe lispuri estetice. Cum spuneam si mai sus, tabla te intereseaza. Ori chiar un E34, sunt destule in mintile lor.

De ce spun asta? Si eu am luat de curand un E46, cu MULTE probleme. Dar stiu care sunt si incet incet il aduc pe calea cea buna. Si nu e asa un chin. Nu consuma o galeata la suta de km, are 105 cai dar nu simt nevoia de mai mult, in trafic ori cand am nevoie nu e puturos deloc. Simt ca-i mai pleaca fundul in toate partile dar deja m-am obisnuit sa-l controlez, sa-i cunosc limitele. Pe masura ce voi schimba piese in el am sa-i invat noile limite si aia e.

In concluzie, n-ai nevoie de nu stiu cati cai, ai nevoie doar ca sa stii ca-s acolo si sa-ti cunosti masina. Din ce spui, cu ursul ai avut o experienta neplacuta. But trust me, cu Peugeot-ul, daca nu bagi si mai multi bani in el, ai sa ai o exp si mai neplacuta.
sebaa
@XOX .. tocmai asta e chestia, nu vreau sa iau o masina si sa ma apuc sa o desfac sa repar 100 de chestii la ea. NU mai vreau sa am bmw in service decat pentru schimb consumabile:)
NU evit marca si modelul pentru problemele electrice.. Mi-e frica de masini omorate la cercuri si liniute, folosite cateva luni - un an, fara un schimb ulei fara ceva, doar limitare tzaraneste si apoi vanduta pe bani multisori, cat sa se scoata parleala si sa plateasca altu reparatia.

Merci ca mi-ai explicat ce e tripoda, cred ca stiu cum arata acum:)

Lipsurile estetice nu ma afecteaza asa de mult. Sa nu fie tiganita si in 14 culori, iar interiorul sa indeplineasca aceeasi conditie. Nu ma deranjeaza zgarieturi si vopsea matuita. Conteaza cum merge masina si cum te simti in ea.

Maine sper sa merg sa vad masina, sa ma lamuresc care e treaba cu ea..
edutxu
QUOTE (sebaa @ Jun 20 2009, 05:10 PM) *
@XOX .. tocmai asta e chestia, nu vreau sa iau o masina si sa ma apuc sa o desfac sa repar 100 de chestii la ea. NU mai vreau sa am bmw in service decat pentru schimb consumabile:)
NU evit marca si modelul pentru problemele electrice.. Mi-e frica de masini omorate la cercuri si liniute, folosite cateva luni - un an, fara un schimb ulei fara ceva, doar limitare tzaraneste si apoi vanduta pe bani multisori, cat sa se scoata parleala si sa plateasca altu reparatia.

Merci ca mi-ai explicat ce e tripoda, cred ca stiu cum arata acum:)

Lipsurile estetice nu ma afecteaza asa de mult. Sa nu fie tiganita si in 14 culori, iar interiorul sa indeplineasca aceeasi conditie. Nu ma deranjeaza zgarieturi si vopsea matuita. Conteaza cum merge masina si cum te simti in ea.

Maine sper sa merg sa vad masina, sa ma lamuresc care e treaba cu ea..

te cred ca pui benzina cu zambetul pe buze...asa fac si eu....dar la 25 in oras ai consum de minim 16, eu n am mai iesit de ceva timp cu a mea...
iar daca tot ai banutii astia du te si ia ti singurel din germania un opel astra 93 94 cu motoir 14 maxim ca sa fie ieftin de inmatriculat si ai rezolvat situatia...
la opel gasesti piese peste tot si cu preturi foarte mici in comparatie cu restul masinilor.
iar daca aveai probleme la instalatia electrica...vorba lui xox..luai o instalatie completa si se remedia situatia
Ciupanezu
QUOTE (sebaa @ Jun 20 2009, 03:30 PM) *
Acum doi ani masina a primit o revizie de 300 milioane..deci bani s-au bagat in ea.


300 de milioane? blink.gif
tomado e28 owner
QUOTE (Ciupanezu @ Jun 20 2009, 07:50 PM) *
300 de milioane? blink.gif

A fost masina de firma cu revizie efectuata in service probabil, iar piesele de Peugeot sunt scumpe, asa ca de ce nu ar fi posibila o factura de 300 milioane lei? smile.gif
Ciupanezu
Mi se pare enorm pentru o maşină neaccidentată.
sebaa
Exact, masina de firma cu revizie completa inainte sa fie vanduta tipului asta. Evident, el lucreaza la firma aceea, si am impresia ca tot el o conducea inainte:)

NU am timp si rabdare si nervi sa ma complic cu masini din Germania. Cu atat mai mult Opel Astra 1.4 ! sub 1.8 sa nu aud motor, minim 120-130 CP!

AM preferat sa evit schimbarea instalatiei electrice la urs, deoarece era destul de complicat, insemna sa o desfaca "mesterii" pe undeva si ma trezeam cu piese lipsa/nevoie si troncaneli.....in fine..destul cu masina aia

Cat despre BMW, mie imi este frica sa nu cumva sa cumpar vreo masina care sa pice peste 2-3 sapt sau o luna 2. Minim 3 luni nu vreau sa ii fac absolut nimic. Nu am boala cu cercuri si liniute, desi imi place sa alerg si sa ma dau cu ea de c**, dar de la o invarteala mica la forja de dimineata pana seara e cale lunga:). Ideea e ca pot sa ma port frumos cu masina, si sper sa primesc acelasi tratament din partea ei.

Recunosc, prefer sa iau peugeot-ul si sa merg cu ea cateva luni si sa ii fac un schimb de ulei+filtre si bujii si aia e(cand este cazul, evident), decat sa iau un urs si sa bag bani in nestire in el - ba un debitmetru, ba aia,ba aia si tot asa.. Pentru simplul fapt ca vreau sa strang bani in continuare in perioada asta, sa pot sa dau de CAT A si sa iau la anu un motor, tot pe la vreo 2k asa.

Uneori trebuie sa gandesc si cu buzunaru, nu doar cu inima.. Oricum, consider ca e inca bine masina asta. E totusi desenata de pininfarina, arata bine - zic eu, exteriorul e ireprosabil si interiorul la fel. Decat sa imi iau TICO sau o dacie sau cine stie ce masina mica si ieftina si sa merg la consum, mai bine imi iau si eu o masina cu ce imi trebuie pe ea si vad eu dupa aia.

Cine stie, poate la anu iau un bmw,nu?

Inca o intrebare: atata timp cat imi cumpar masina asta de la un prieten, care mi-o lasa la bani putini -zic eu, cat timp este de "bun simt" sa o tin? 6 luni ? 10 luni? Daca are cineva un exemplu concret, astept cu mare drag

Multumesc pentru raspunsurile de pana acum. Mi-am facut o oarecare idee, o sa vad si cateva BMW-uri inainte - nici nu se punea problema sa nu..
tomado e28 owner
E foarte bine cand cunosti personal proprietarul si istoria masinii. Sansa de a avea surprize neplacute e mult mai mica. Daca o cumperi si esti multumit de masina, ce te impiedica sa o tii mult si bine? smile.gif
sebaa
Pai nu o sa ma impiedice mare lucru..cred. Poate doar cand o sa vreau mai multi cai, sau ceva cu tractiune spate, moment cand o sa strang bani si poate o fac schimb pe schimb cu E36/E46 - in fct de ce bani am eu. Dar vreau sa o tin minim 6 luni, poate chiar un an, sa imi revin si eu cu banii:)

Am vb in seara asta cu el, a schimbat tot ce tinea de garnituri sub capota - in afara de aia de chiulasa, ca nu era necesar, precum si toata bucsaraia de pe desubt si alte dracii. Despre dotari nu am intrebat, dar voi vedea cand vad masina. Oricum nu sunt pretentios la capitolul asta, mai ales la banii astia.

Eu ma bucur ca are servo si aer:)) Ce e peste e perf.
tomado e28 owner
Ideea e sa fii cat se poate de obiectiv cand "inspectezi" masina, adica sa nu te ia valul gandindu-te doar la masina asta smile.gif Cel mai bine e sa mergi cu inca cineva sa o vezi. Doua perechi de ochi sunt mai bune decat una tongue.gif In rest, orice ai alege, multi km fara incidente sa ai wink.gif
sebaa
am fost azi sa o vad. dupa 3 luni de stat pe bara a pornit din prima fara nazuri, la fel si aerul conditionat. are geamuri el, scaune incalzite..etc
la plecarea de pe loc nu troncanea cutia, totul merge frumos si lin, motorul abia daca se aude la relanti..zici ca e electric -dar nu e bazaitoare! cand o turezi se aude chiar frumos
are mici defecte estetice - respectiv e un pic crapata bara din spate la un coltz(langa stop) , iar bara fata este atinsa langa far - lovita de unu in parcare, dar tot asa - e doar harjaita putin - nu imi pasa!
si a zis ca poate sa orepare si sa mi-o dea al 2500 sau sa o dea asa la 2000. cred ca as alege varianta 2 la faza asta. aa si primesc si un set de cauciucuri de vara:) ca are de iarna acum:)

so far, so good. sa vad care-i situatia cu tata acasa, ca eu am bani dar mi-e sa nu imi faca figuri acasa dupa ce o cumpar.
INTERCEPTOR
mai bine o iei la 2000...dale incolo de crapaturi.... succes cu taica tu
TiL
la 2000 zic si eu sa o iei.

E pomana masina, asa ca fii atent la ce iei.
alex230ro
sunt ok cazanele alea,a avut un amic da nu mai stiu daca 405 sau 406 cica ar avea caroseria galvanizata smile.gif
TiL
Cred ca 405 a fost mai sanatoasa decat 406. Dar 406 e superb.
alex230ro
mdap 405 era cazanu,se tinea binisor
sebaa
Am vb cu el si mi-a spus ca nu mai tine decat un drum sau doua cutia aia pana pica. Deci cutia trebuie schimbata clar. Ma oftic ca nu gasesc nici un peugeot la dezmembrat.
Dar e prea bun pretul asta. S-a oferit sa ma ajute sa o repar, adica o sa caute el service si o sa caute si cutie, eu inca imi caut. Innebunesc de nervi cand vad paradox-uri d-asta. E a 2-a cutie de viteze pe care o caut in disperare. Ultima era pentru un Mercedes-Benz W115 - am vandut masina aia pana la urma, fara sa o repar. Sper sa nu fie cazul aici.
ionusunt
QUOTE (sebaa @ Jun 26 2009, 10:50 PM) *
Am vb cu el si mi-a spus ca nu mai tine decat un drum sau doua cutia aia pana pica. Deci cutia trebuie schimbata clar. Ma oftic ca nu gasesc nici un peugeot la dezmembrat.
Dar e prea bun pretul asta. S-a oferit sa ma ajute sa o repar, adica o sa caute el service si o sa caute si cutie, eu inca imi caut. Innebunesc de nervi cand vad paradox-uri d-asta. E a 2-a cutie de viteze pe care o caut in disperare. Ultima era pentru un Mercedes-Benz W115 - am vandut masina aia pana la urma, fara sa o repar. Sper sa nu fie cazul aici.

la banii astia mai bine cumperi fostul e28 al lui sheva.e 2500 euro.e mult mai masina decat peugeot asta .si in stare mai buna .smile.gif
http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtop...mp;#entry100510
sebaa
Desi sunt inca agreabile E28-urile, nu e genul de masina pe care mi-l caut. Daca ar fi sa iau bmw, ori iau E30, ori E36 ori un E34 525 24v cu ceva dotari pe el.
Am gasit vineri pe cineva care vinde o cutie, dar nu am mai sunat la el ca am avut probleme personale..(cu faza cu mama si toate cele).
Voi vedea eu zilele astea.
alex230ro
http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...mp;#entry770019 uite E34 530 ieftin ..
sebaa
Astazi am comandat cutia, o sa vina in colet cu plata in ramburs din Craiova.

Am inteles ca pot sa desfac coletul si ca trebuie sa rotesc de ea si sa ma asigur ca nu se aud sunete ciudate din ea si ca merge rotita de ambele tripode sau cum mortii lor le zice.

Voi merge la service-ul unui prieten(cred) si aia e:)

Tineti-mi pumnii!
tomado e28 owner
Deci ai luat masina pana la urma smile.gif Bafta!
sebaa
Nu e "luata" inca, deoarece nu am dat banii pe ea si nu am facut nici un act.

Azi imi trimit aia cutia si maine vine la mine. MI-am dat seama ca stiu pe cineva care are un service - unde voi merge sa o montez. Dupa ce va fi functionala, o sa ma dau cu ea si voi lua decizia finala de achizitie - slabe sanse sa imi schimb hotararea-dar cine stie:P

Apropo, trebuie sa ii cumpar kit de ambreiaj (daca tot dau cutia jos), conteaza marca pe care o aleg? Sachs e foarte scump, iar LuK si inca ceva marca era ok la pret. Conteaza marca asa de mult?
TiL
Din cate stiu si SACHS si LuK sunt foarte bune.
Cred ca mai degraba conteaza calea prin care ajung fiecare in tara, daca zici ca sunt diferente mari de pret. Credeam ca Luk e mai scump decat SACHS...
sebaa
mi-a venit coletul cu cutia:D e jos:)smile.gif
e grea ca dracu..
coman cosmin
LUk e mult mai ieftin decat SACHS dar si mult mai bun.sfatul meu e sa iti iei LUK si o sa vezi ca nu o sa ai probleme.

Ciupanezu
De ce crezi ca Luk este mai bun decat Sachs?
sebaa
Eu sper sa fie mai bun, pentru ca Luk imi cumpar..Abia astept sa o am pe sosea si sa merg cu ea.
La cat de bolnav sunt, deja ma gandeam ce sa modific la ea;))
coman cosmin
QUOTE (Ciupanezu @ Aug 6 2009, 09:58 PM) *
De ce crezi ca Luk este mai bun decat Sachs?



din experienta smile.gif .am montat luk si sachs timp de 5 ani pe diferite tipuri de masini si dintre ele luk-ul este mult lai bun.la sachs am avut multe probleme.acum un an am avut audi a4 si am montat volanta cu ambreaj sachs si au cedat in 3-4 luni.
Ciupanezu
Ori ai avut de-a face cu piese contrafacute, ori ai un stil de conducere foarte agresiv.

Ambreiajele Sachs sunt cel putin la fel de bune.
coman cosmin
ca idee ptr tine ma ocup cu vanzarea de piese auto deci cred ca am idee cam ce inseamna o piesa proasta si una buna.de la un audi a4 de 130 de cai nu prea ai ce sa ceri asa ca masina nu a fost alergata si nici mers aiurea cu ea(schimbam rar in 3500-4000 de ture si asta mai mult la drum intins)
am avut sachs pe un mitsubishi eclipse care a fost rupt in gura timp de 2 ani si de care am fost multumit.
alt argument contra:atat porche romania cat si avia au chemat la garantie loturi intregi de masini echipate cu ambreaje sachs.acum se monteaza decat luk atat la ei cat si ca piesa de prim montaj.

fiecare monteaza ce vrea el pe masina lui.eu doar mi-am dat cu parerea biggrin.gif



bartro
QUOTE (coman cosmin @ Aug 7 2009, 02:11 PM) *
fiecare monteaza ce vrea el pe masina lui.eu doar mi-am dat cu parerea biggrin.gif


Normal, insa cand spui lucruri de gen trebuie argumentate de la inceput. Cred ca la asta vrea sa ajunge Ciupanezu.
Pana la urma mi-e greu sa cred o firma ca Sachs chiar face gunoi. Probabil intre in equatia de fiabilitate niste factori de care nu stim.
Bine ca am cutie automata, am scapat de probleme legat de ambreiaj (de fapt cred ca am vreo 5 daca ma gandesc bine, in fine..).
Ciupanezu
QUOTE (coman cosmin @ Aug 7 2009, 02:11 PM) *
ca idee ptr tine ma ocup cu vanzarea de piese auto deci cred ca am idee cam ce inseamna o piesa proasta si una buna.de la un audi a4 de 130 de cai nu prea ai ce sa ceri asa ca masina nu a fost alergata si nici mers aiurea cu ea(schimbam rar in 3500-4000 de ture si asta mai mult la drum intins)
am avut sachs pe un mitsubishi eclipse care a fost rupt in gura timp de 2 ani si de care am fost multumit.
alt argument contra:atat porche romania cat si avia au chemat la garantie loturi intregi de masini echipate cu ambreaje sachs.acum se monteaza decat luk atat la ei cat si ca piesa de prim montaj.

fiecare monteaza ce vrea el pe masina lui.eu doar mi-am dat cu parerea biggrin.gif


Daca te ocupi cu vanzarea de piese auto nu inseamna ca te pricepi neaparat.
Ambreiajele Sachs sunt folosite de BMW de foarte multe vreme ca dotare din fabrica si nu au dat niciodata dovada de calitate slaba.

Sachs vin in echiparea de fabrica si in prezent deci sunt intr-adevar de calitate.
sebaa
So, masina e cumparata de sapt trecuta.
Joi a intrat in service.
Voi pune ambreiaj Valeo, pentru ca din ala a avut si inainte.
Am avut o problema cu cutia pe care am cumparat-o, se pare ca nu mi-a trimis de care trebuie si a trebuit sa o trimit inapoi si sa imi dea alta.
Astazi sper sa soseasca aia noua si buna, a vazut ala de la dezmembrari poze cu cutia mea, si acum stie ce am pe masina.

Singura temere a mai ramas sa nu cumva sa ma tepuiasca astia de la service, ca m-au amenintat ca vad eu factura daca mai sta masina mult pe rampa.
De joi tot sta pe rampa, ca au scos cutia pe jos si au dat jos cadrul motor, si acum motorul sta sprjinit cu o capra hidraulica din aia..Desi cred ca e harneala proasta.

Abia astept sa merg cu ea!
sebaa
A venit cutia la service. Cica e buna..Daca se apuca maine de treaba, eu zic ca in 2-3 ore e pusa pe masina cu tot cu ambreiaj:)
Ramane sa o mai frece putin si sa verifice ca e totul bine:)
sebaa
E gata masina. M-au sunat aia cica au terminat-o, au pornit-o si merge totul bine si ca sa vin maine sa o iau.
Am cautat pe net si cica ar intra 2 litri de ulei in cutie si mi-am facut calculele si daca un litru de ulei de cutie costa itnre 50 si 80-90 lei, nu mi-au tras deloc teapa:)
Abia astept sa ma urc maine in ea:)
sebaa
Am luat masina azi dimineata. Merge totul ok, dar se pare ca trebuie sa schimb timoneria la cutia de viteze, si-au batut joc astia de la service.
Nu stiu ce si de unde sa o comand, dar nu vreau sa merg la Peugeot, orice dar nu asta!
Mai trebuie doua becuri - unu de pozitie si unu de stop pe frana.
Saptamana viitoare sper sa gasesc elementele necesare pentru timonerie si sa fac schimbul de ulei.
Masina are ulei Total Quartz 9000 5w-40 in ea. Sa pun tot din asta? se gaseste cam greu,nu de alta.
Am vazut ca fabrica Valvoline un 5w-40, si presupun ca are si mobil ceva de genu. Bag din astea?

Pe langa asta, trebuie sa schimb paturica aia de e sub capota si tubulatura de la admisie - adica furtunul ala care trage aer din bara. As mai dori sa reglez frana de mana, si e gigea:)!

Cu toate astea, imi place masinuta:)
Ne vedem in trafic;))
Daca va saluta unu cu un peugeot albastru si nu vedeti legatura, eu sunt smile.gif
David
Dintre Valvoline si Mobil, eu as merge pe Mobil, nu ca Valvoline n-ar fii bun!...
sebaa
am luat total quartz 9000 5w-40, recomandat de peugeot.
filtru bosch
si am c omandat bieletele de la timonerie:)
am facut primii 100 km cu masina:) imi place la nebunie cum ia curbele:)
bartro
Ai hotarat corect cu masina asta, vad ca iti place mult smile.gif
La multi kilometri smile.gif
sebaa
Merci:)
Abia astept sa ii schimb uleiul, ca sa pot sa ii dau putina talpa. Momentan schimb cam jos si nu pot observa tot ce stie sa faca. Plus ca nu pot schimba rapid, din cauza timoneriei. Imi pare bine ca am schimbat ambreiajul, e cel mai bine asa.
Ce tare e ca am si eu aer in sfarsit. Baga asta un frig in tine de zici ca nu e adevarat..
In seara asta o sa incerc sa trec pe la fostul proprietar sa ii iau gumele de vara, ca acuma o ard cu alea de iarna si scartaie cand iau curbele cu 60 si ceva smile.gif) dar se inscrie genial pe trasa, zici ca desenezi cu masina pe sosea si mana ta ghideaza "stiloul" smile.gif
David
Felicitari si sa te bucuri de ea! La cat mai multi km si sa nu uiti ursuletul!... biggrin.gif
sebaa
Merci.
Ursuletul nu cred ca o sa il uit vreodata, sau cel putin nu in urmatorii ani. Daca nu as fi pierdut 2000 de euro cu XUC, cred ca imi luam altul, mai puternic si mai frumos:) Dar nu a fost sa fie.
Acum ma lafai in A/C, geamuri electrice si inchidere centralizata, la bani de urs 2.5 12v in stare asa-si-asa. Pe de o parte e bine, pe de alta parte ( cand vad o strada uda, un rond gol, etc - innebunesc). Dar lasam nebuniile deoparte pana mai strang niste bani.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.