sebaa
Aug 26 2009, 01:44 PM
Mi-am pus gumele de vara. Am Goodyear Eagle V...ceva 205/60/R15 - mai mari de atat nu intra pe jantele mele. Sunt foarte misto gumele, imi place cum se tine masina pe sosea cu ele.
Imi poate recomanda cineva un service unde pot schimba timoneria la cutie ieftin si rapid, fara bataie de joc? Prefer Dr Taberei/sector 6. Sau sa le pun la Augsburg (locul de unde mi-am cumparat piesele)
Apropo, trebuie sa recomand vulcanizarea de la Razoare, aia din fata bisericii. Lucreaza rapid si ieftin baietii. Dat jos jante+ cauciucuri, montat alte gume, echilibrat, facut presiune si pus pe masina - 100 ron. Totul s-a facut in ~35 minute.
sebaa
Aug 26 2009, 02:04 PM
Tocmai am sunat la Augsburg. Piesele nu au plecat din Germania. M-am enervat.
sebaa
Sep 7 2009, 09:38 AM
Mi-am montat timoneria saptamana trecuta, e ok acum.
MI-am facut si consumul, imi ia 10.5 in oras. Mers grabit:)
E ok asa masina, dar parca nu ma simt "eu" in ea. Vreau un BMW
Nu imi mai iau urs, ca nu gasesc nimic sa imi placa la bani acceptabili, plus ca deja au toate probleme specifice de masina veche.
Ma gandeam in schimb la o pisicuta sau fortat la un E39.
Stiti pe cineva cu E36 interesat de un schimb cu 406-le meu? Hai ca tot cu 6 in coada e!
Caut o masina cu minim 130 CP, cutie manuala, aer conditionat, geamuri el fata, inchidere centralizata si servodirectie, eventual si un ABS si un airbag-2 acolo:). Prefer sa fac schimb/schimb, ca sa nu stau iarasi fara masina pana gasesc alta. ( prefer 318 IS si 325i; 320i mai putin, fara diesel-uri)
Inca nu am pus anuntul "de vanzare", pentru ca nu am facut actele cu vechiul proprietar - care imi este prieten si ma gandesc sa le fac direct intre noul proprietar si el - daca acesta imi da acordul, daca nu, fac actele cu el si apoi cu viitorul proprietar. Voi vedea:)
tomado e28 owner
Sep 7 2009, 10:09 AM
QUOTE (Silviu @ Jun 19 2009, 09:16 PM)

Pejo-ul nu iti va oferi nici o placere la condus.

QUOTE (sebaa @ Jun 21 2009, 01:34 AM)

Pai nu o sa ma impiedice mare lucru..cred. Poate doar cand o sa vreau mai multi cai, sau ceva cu tractiune spate, moment cand o sa strang bani si poate o fac schimb pe schimb cu E36/E46 - in fct de ce bani am eu. Dar vreau sa o tin minim 6 luni, poate chiar un an, sa imi revin si eu cu banii:)
Eu as zice sa nu te grabesti... Cu e39 fara diferenta nu cred ca ar merge, iar e36 sunt destule varza. Iar cele care sunt ok, nu sunt foarte ieftine. Mai bine mai stai sa aduni monetar.
sebaa
Sep 7 2009, 10:50 AM
Nu-i vorba de placere de condus, ci de faptul ca nu simt ca e a mea, nu simt ca e pentru mine masina asta.
Ma uit dupa ea in parcare, si nu o gasesc de fiecare data din prima, desi stiu unde am parcat-o. Stau si ma gandesc.. ba asta e?
Daca era BMW il gineam imediat, chiar si intr-o parcare plina de BMW-uri...nu stiu cum sa explic,dar asta simt.
E extrem de ciudat..
Ciupanezu
Sep 7 2009, 11:19 AM
Dacă iei un E39, caută unul de minim 8000 €, nu te uita la cazane.
sebaa
Sep 7 2009, 11:52 AM
deci ma feresc de E39, got it.
Estimez ca pot vinde masina asta cu 3500, si la banii astia iau un e36 conform specificatiilor de mai sus,nu?
tomado e28 owner
Sep 7 2009, 12:20 PM
Da, in 3500 te incadrezi cu ce ai scris mai sus

De preferinta ar fi un 318is cred. Raportul cost/performante e mai bun.
@Ciupanezu: s-au dat multe e39 in 6000-7000. Toate erau cazane? De 525d vorbesc in mod special.
QUOTE (sebaa @ Sep 7 2009, 11:50 AM)

Nu-i vorba de placere de condus, ci de faptul ca nu simt ca e a mea, nu simt ca e pentru mine masina asta.
Ma uit dupa ea in parcare, si nu o gasesc de fiecare data din prima, desi stiu unde am parcat-o. Stau si ma gandesc.. ba asta e?
Daca era BMW il gineam imediat, chiar si intr-o parcare plina de BMW-uri...nu stiu cum sa explic,dar asta simt.
E extrem de ciudat..
Asa si eu la inceput cu toyota. Dar incep sa ma obisnuiesc (aka indobitocesc).
Nu mai zic de contrastul:
Viraj, wow, accelerez!
vs.
Viraj... saracele planetare, hai usurel, trecem si peste asta.
Cred ca si o pisica 2.0 te-ar satisface, are totusi 150cp. Impozit, RCA mici, consum ok etc.
Dar nu te-ar satisface ca un urs cu 6 cilindri
Ciupanezu
Sep 7 2009, 12:48 PM
QUOTE (tomado e28 owner @ Sep 7 2009, 01:20 PM)

@Ciupanezu: s-au dat multe e39 in 6000-7000. Toate erau cazane? De 525d vorbesc in mod special.
Nu cred că la 6-7000 poţi cumpăra un E39 în stare foarte bună.
Excepţii probabil că există, însă de obicei nu.
Dacă arată bine la exterior nu înseamnă că este o maşină bună.
Am văzut E39-uri ok pe la 8000 €, însă tot aveau unele probleme.
tomado e28 owner
Sep 7 2009, 01:29 PM

La 8000 iei E38... Si care mai e farmecul daca iei o masina fara nicio problema? Admitand ca ai gasi asa ceva. Oricum s-au ieftinit mult.
@sebaa: 318is sau 325i merita, iar oferta e foarte diversificata, mai ales daca nu vrei neaparat coupe...
sebaa
Sep 7 2009, 01:34 PM
QUOTE (tomado e28 owner @ Sep 7 2009, 02:29 PM)


La 8000 iei E38... Si care mai e farmecul daca iei o masina fara nicio problema? Admitand ca ai gasi asa ceva. Oricum s-au ieftinit mult.
@sebaa: 318is sau 325i merita, iar oferta e foarte diversificata, mai ales daca nu vrei neaparat coupe...
Nu vreau coupe, iar cabrio este aproape exclus.
Vreau in schimb aer conditionat, geamuri electrice fata si inchidere centralizata - preferabil pe cheie - cu buton adica:)
Nu vreau sa iau una cheala si sa le pun eu, ca nu am chef sa fac lego cu masina, ca doar n-am luat-o din IKEA. Una e sa imi montez dupa aceea jante, scaune sport si alta e sa modific instalatia electrica a masinii - lucru pe care nu am de gand sa il fac ( maxim angel eyes si un kit xenon).
Anyway, daca are cineva o oferta (vreau doar masini inmatriculate RO cu nr negre) si fara diferenta, doar din criteriile pe care le-am mentionat, astept un raspuns aici sau in privat.
Va multumesc anticipat.
Cat despre farmecul unei masini fara probleme, am avut destule cu ursul cat sa imi ajunga. Prefer ca singura problema a masini sa fie niste zgarieturi cu cheia pe vopsea sau faptul ca e murdara:)
florin83
Sep 7 2009, 02:08 PM
QUOTE (sebaa @ Sep 7 2009, 02:34 PM)

Vreau in schimb aer conditionat, geamuri electrice fata si inchidere centralizata - preferabil pe cheie - cu buton adica:)
Aer conditionat si geamuri fata au majoritatea. Inchiderea e standard, dar nu pe cheie.. defapt nici nu cred ca a fost optiunea asta la E36.
Ciupanezu
Sep 7 2009, 03:02 PM
QUOTE (tomado e28 owner @ Sep 7 2009, 02:29 PM)


La 8000 iei E38... Si care mai e farmecul daca iei o masina fara nicio problema? Admitand ca ai gasi asa ceva. Oricum s-au ieftinit mult.
Un E38 este mai ieftin decât un E39 pentru că este o maşină mai puţin căutată.
Nu e vorba de farmec ci de faptul că dacă iei o maşină cu probleme, vei băga o gramadă de bani ca să le rezolvi.
Sau mergi aşa dar atunci chiar nu mai există farmec.
sebaa
Sep 7 2009, 03:15 PM
QUOTE (florin83 @ Sep 7 2009, 03:08 PM)

Aer conditionat si geamuri fata au majoritatea. Inchiderea e standard, dar nu pe cheie.. defapt nici nu cred ca a fost optiunea asta la E36.
Aaa deci nu exista posibilitatea sa descui usile doar din cheie de pe buton? Am descoperit ca e util

nu mai trebuie sa nimeresc yala:)))
bartro
Sep 7 2009, 03:43 PM
Asa a fost si E32 mai ieftin decat E34 cand cautam eu. Ce va fi, eu nu prea cred in BMW second-hand fara probleme. Astia mici sunt alergate, astia mari sunt foarte complex tehnologic. Si tin sa cred ca din ofertele din strainitate numai masini cu pret mai scazut au fost adus in Romania. Dezavantaj din start. La achizitia treb sa ai pe langa pretul masinei inca ceva bani la dispozitia pentru reparatii.
Pacat ca nu te intelegi cu Pejo-ul. Ar fi fost un alternativ mai putin costisitor
sebaa
Sep 7 2009, 11:00 PM
Iti dai seama ca o sa incerc sa il mai tin un pic, pana imi revin cu banii, dar tot la BMW ma gandesc
QUOTE (Ciupanezu @ Sep 7 2009, 01:48 PM)

Nu cred că la 6-7000 poţi cumpăra un E39 în stare foarte bună.
Excepţii probabil că există, însă de obicei nu.
Dacă arată bine la exterior nu înseamnă că este o maşină bună.
Am văzut E39-uri ok pe la 8000 €, însă tot aveau unele probleme.
E prima oara cred cand te contrazic, dar trebuie sa o spun: Gresesti.
In ultimele 2 luni am vazut EXTREM de multe E39 intr-o stare mai mult decat buna, la preturi EXTREM de mici. Explicatia e urmatoarea: motoare mari, asigurari mari, impozite mari. Cand spun in stare buna ma refer tehnic si estetic. Preturi am vazut la cele inmatriculate de la 5500 la 7500 si la cele neinmatriculate de la 3500 in sus.
Acuma, nu stiu cum o fi piata la voi la Bucuresti (stiu ca voi va luati foarte mult dupa prostii online gen autovit) dar in Iasi/Suceava/Oradea/etc preturile sunt mult mai mici.
Acuma, eu stiu ca ai un E39, stiu si ca e o masina foarte frumoasa si sper sa nu te superi ca ti-am spus cat au scazut preturile. Asta e, criza, masini vechi, motoare mari. E natural.
LE: Si da Arpi am trecut de vreo cateva ori prin Oradea dar n-am stat si nici nu aveam cum sta. Data viitoare cand trec si e mai lejer sun
Ciupanezu
Sep 8 2009, 01:24 AM
Înseamnă că sunt mulţi oameni care vor să scape de ele, oameni care au nevoie de bani.

Şi în Bucureşti sunt preţuri mici acum, ştiu pe cineva care şi-a luat un E60 530d cu piele, navigaţie Professional, trapă etc. cu 11000 €.
Ştiu că a mea nu valorează mai nimic, însă nu mă deranjează pentru că nu vreau s-o vând.

Ştiam că aşa se va întâmpla de când am cumpărat-o, este normal, maşinile cu motor mare au cea mai redusă căutare din cauza taxelor şi costurilor mari de întreţinere.
Personal cred că este mai bine să eviţi o maşină gen E39 dacă nu vrei să dai mulţi bani în întreţinerea ei.
Am mai mulţi amici cu E39, nu sunt maşini deosebit de fiabile, iar costurile de întreţinere sunt mărişoare dacă ne referim la 525i/d, 530i/d, 535i, 540i, M5.
Un E39 520i este probabil destul de uşor de întreţinut, un 520d probabil mănâncă mai mulţi bani.
Si eu am ramas cu aceeasi impresie, de asta n-am ales diesel la E46. Dupa 3 E30 apreciez simplitatea unui motor, iar M43 cam asta e. Simplu si usor de lucrat cu el. Si nu e vorba doar de asta, e vorba si de restul masinii. Ca sa schimbi la E39 de exemplu flansa de la cardan costa. Sa-ti schimbi capetele de bara costa. bucsaraia costa. Nu costa cu mult mai mult ca la un logan, de ex, dar manopera costa.
Acum oamenii au in cap decat criza. Nu sunt dispusi sa bage bani in masina. Cel putin nu marea majoritate. ma refer la cei cu venit modest, viitoare familie, posibil copii, etc. Asa ca prefera o masina care consuma putin, costa putina, se tine ieftin. Daca se strica o dau pe bani putini, fac un credit mic si iau alta. Asta e viata lor. Prioritatile sunt altele.
In alta ordine de idei, imi dau seama ca multi cauta motoare mari la BMW din motivele gresite. Un motor mic, daca stii sa-l apreciezi si sa-l folosesti, iti ofera aceeasi experienta la volan. Experienta BMW. Sincer vorbind, eu am 103 cai. Si nu ma deranjeaza. Consum 10-11 in oras? Asta e. Se uita lumea si-mi spune ca sunt cocalar daca am E46? Cui ii pasa? Eu ma simt bine in masina mea. La fel cum si tu te simti bine in a ta. Doar ca oamenii este needucati. Nu pricepe oamenii astia ce vor de la viata. Unii poate pricepe dar nu pot. Altii pot dar nu pricepe.
In concluzie, banii pentru o masina sunt sau nu sunt. Pasiunea e sau nu e. Unora le pasa, altora nu. Si asta e lumea in care traim, pestriţă.
xox, cred ca n-ai apucat sa te infectezi cu virusul 6-cilindri, plus ca esti o fire mai practica.
Acum merg cu o toyota care are aceeasi putere si aceeasi greutate ca E28: 147cp, ~1350kg.
Dar ii lipsesc niste chestii: 2 cilindri si RWD. N-are nici un farmec.
Am avut si ursulet cu 4 cilindri, destul de boring in comparatie cu 525-ul, cu toate ca masina pe ansamblu era intr-o stare mult mai buna decat E28-urile pe care le-am avut. Fara optionale si fara 2 cilindri... era un fel de dacie mai zdravana pentru mine.
Ciupanezu
Sep 8 2009, 11:44 AM
Contează mult stilul de conducere.
Există oameni care merg foarte calm şi care nu au nevoie de motoare mari.
sebaa
Sep 21 2009, 12:08 PM
In alta ordine de idei, imi da cineva la schimb o pisicuta incepand cu luna viitoare?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.