QUOTE (walde @ Feb 15 2009, 11:41 AM)
tocmai ce vorbeam zilele trecute cu 316i despre reconditionare la m50 b25
.
In jur de 1000 E te costa ... in caz ca nu vrei imbunatatiri din ale M-ului
.
Asta in caz ca nu iau M
Tot imi fac calcule si ziua si noaptea
M-am uitat mai bine la fisele alea.... sunt cam duse. oricum . " Persoana " mi-a zis sa le schimb deci nu sunt tocmai OK...
Dilema mea apare in momentul in care imi dau seama ca daca dau 1000 de euro pe reconditionarea motorului , 500 de euro pe electronica si cam 500 de evacuare am un total de 2000 de euro care inseamna 50% din pretul unui motor de M.... care poate fi pilaf.... grea decizie....
M-am tot uitat pe diverse siteuri.... Pana la urma tot nu am inteles S38B38 e cu Vanos sau fara ? La S38B36 m-am lamurit ca e fara.... Ma gandesc ca sunt motoare din aceeasi generatie si nu am vazut nicaieri sa scrie ca la S38B38 s-a adaugat vanosul totusi S38B38 fiind contemporan cu motorul de 3.2 ma gandesc ca poate i-au pus Vanos...
Totusi daca 525-urile din vremea respectiva au Vanos ma gandesc ca poate si S38B38 are.... Primul motor cu vanos figureaza a fi M50... S38B38 a aparut inaintea motorului M50 sau dupa ??
Stie cineva Exact cum sta treaba ?