Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Reconditioare totala motor
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 3 > E36
the_rifle
Are cineva idee de costurile de refacere totala ale unui motor ? costurile pt piese fara manopera. Adica segmenti supape garnituri tacheti simeringuri cuzineti etc FARA pistoane inlocuite bloc motor arbore biele etc ( set motor ) + Distributie
Multumesc
316i
Doar segmentii si cuzinetii OEM sunt 360 de euro. De aici pleci. Pe aftermarket sunt mai ieftine dar...si calitatea e mai ieftina.
the_rifle
QUOTE (316i @ Feb 14 2009, 09:57 AM) *
Doar segmentii si cuzinetii OEM sunt 360 de euro. De aici pleci. Pe aftermarket sunt mai ieftine dar...si calitatea e mai ieftina.




1000 de euro crezi ca sunt suficienti ?
316i
Da.
walde
QUOTE (the_rifle @ Feb 14 2009, 09:06 PM) *
1000 de euro crezi ca sunt suficienti ?



tocmai ce vorbeam zilele trecute cu 316i despre reconditionare la m50 b25 smile.gif .


In jur de 1000 E te costa ... in caz ca nu vrei imbunatatiri din ale M-ului tongue.gif .
uwe
cum naiba ma 1000?????????
numai distributia e 5-6 sute
turner
DA, 5-6 sute de lei costa distributia, nu de euro. El spunea de 1000 de euro, daca ii ajung.
alex230ro
lantul de distributie 600 lei? huh.gif
the_rifle
QUOTE (walde @ Feb 15 2009, 11:41 AM) *
tocmai ce vorbeam zilele trecute cu 316i despre reconditionare la m50 b25 smile.gif .


In jur de 1000 E te costa ... in caz ca nu vrei imbunatatiri din ale M-ului tongue.gif .



smile.gif Asta in caz ca nu iau M smile.gif Tot imi fac calcule si ziua si noaptea smile.gif
M-am uitat mai bine la fisele alea.... sunt cam duse. oricum . " Persoana " mi-a zis sa le schimb deci nu sunt tocmai OK...


Dilema mea apare in momentul in care imi dau seama ca daca dau 1000 de euro pe reconditionarea motorului , 500 de euro pe electronica si cam 500 de evacuare am un total de 2000 de euro care inseamna 50% din pretul unui motor de M.... care poate fi pilaf.... grea decizie....


M-am tot uitat pe diverse siteuri.... Pana la urma tot nu am inteles S38B38 e cu Vanos sau fara ? La S38B36 m-am lamurit ca e fara.... Ma gandesc ca sunt motoare din aceeasi generatie si nu am vazut nicaieri sa scrie ca la S38B38 s-a adaugat vanosul totusi S38B38 fiind contemporan cu motorul de 3.2 ma gandesc ca poate i-au pus Vanos...
Totusi daca 525-urile din vremea respectiva au Vanos ma gandesc ca poate si S38B38 are.... Primul motor cu vanos figureaza a fi M50... S38B38 a aparut inaintea motorului M50 sau dupa ??
Stie cineva Exact cum sta treaba ?
uwe
CITAT(turner @ Feb 15 2009, 07:58 PM) *
DA, 5-6 sute de lei costa distributia, nu de euro. El spunea de 1000 de euro, daca ii ajung.

da 5-6 sute lei costa lantul nu distributia laugh.gif
nu stiu exact cum e la 24V
dar la mine (318is) toate distributia costa 2700ron
io's®
CITAT(the_rifle @ Feb 15 2009, 09:49 PM) *
M-am tot uitat pe diverse siteuri.... Pana la urma tot nu am inteles S38B38 e cu Vanos sau fara ? La S38B36 m-am lamurit ca e fara.... Ma gandesc ca sunt motoare din aceeasi generatie si nu am vazut nicaieri sa scrie ca la S38B38 s-a adaugat vanosul totusi S38B38 fiind contemporan cu motorul de 3.2 ma gandesc ca poate i-au pus Vanos...
Totusi daca 525-urile din vremea respectiva au Vanos ma gandesc ca poate si S38B38 are.... Primul motor cu vanos figureaza a fi M50... S38B38 a aparut inaintea motorului M50 sau dupa ??
Stie cineva Exact cum sta treaba ?


din cate se vede prin poze, nici S38B38 nu este cu vanos





the_rifle
QUOTE (io`s @ Feb 19 2009, 03:35 PM) *
din cate se vede prin poze, nici S38B38 nu este cu vanos







Da am vazut si eu poze dar vroiam scris negru pe alb ca nu are vanos....

Credeam ca poate plasticul ala negru cam din locul unde ar fi trebuit sa se vada vanosul este o acoperatoare pt locul unde sta vanosul si defapt totusi sub plasticul ala chiar ar fi un vanos...

Oare de ce zic unii atunci ca motoarele de 3.6 sunt mai durabile decat 3.8 ?
Silviu
QUOTE
Doar segmentii si cuzinetii OEM sunt 360 de euro. De aici pleci. Pe aftermarket sunt mai ieftine dar...si calitatea e mai ieftina.


Da... dar cine mai vrea sa isi faca masina sa mai tina inca 500.ooo km ? Daca refaci un motor cu piese originale se termina benzina si motorul tot mai rezista laugh.gif .
Parerea mea e ca poti folosi si piese after-market .

Dupa un calcul simplu, daca mergi ~20.ooo km/an => in 10 ani faci 200.ooo km .
the_rifle
QUOTE (Silviu @ Feb 20 2009, 10:43 AM) *
Da... dar cine mai vrea sa isi faca masina sa mai tina inca 500.ooo km ? Daca refaci un motor cu piese originale se termina benzina si motorul tot mai rezista laugh.gif .
Parerea mea e ca poti folosi si piese after-market .

Dupa un calcul simplu, daca mergi ~20.ooo km/an => in 10 ani faci 200.ooo km .




Dupa calculul asta e OK dar mi-e sa nu fac motorul cu piese aftermarket si sa ma trezesc ca-mi tine 40 de mii... huh.gif
TiL
QUOTE (the_rifle @ Feb 20 2009, 02:55 AM) *
Da am vazut si eu poze dar vroiam scris negru pe alb ca nu are vanos....

Credeam ca poate plasticul ala negru cam din locul unde ar fi trebuit sa se vada vanosul este o acoperatoare pt locul unde sta vanosul si defapt totusi sub plasticul ala chiar ar fi un vanos...

Oare de ce zic unii atunci ca motoarele de 3.6 sunt mai durabile decat 3.8 ?

Poate ca S38 fiind la capat de drum (a fost facut din M30) si nu se merita sa proiecteze vanos pt el.
M50 reprezenta viitorul smile.gif si a facut treaba buna.

De ce ai auzit ca 3.8-ul e mai putin fiabil, nu stiu. Poate din cauza ca au dus la limita capacitatea motorului care pe masinile normale nu a trecut de 3.5l
mario.b
In caz ca nu ma insel unele motoare vanos au volanta cu masa dubla, adica dispar arculetele de pe discul de ambreiaj si sant puse pe volanta --> un cost muuult mai mare in cazul in care crapa volanta de la un ambreiaj neschimbat la timp sau in cazul unui sport.
Ciupanezu
Şi se uzează mai uşor astfel de volante.

QUOTE (the_rifle @ Feb 20 2009, 02:55 AM) *
Oare de ce zic unii atunci ca motoarele de 3.6 sunt mai durabile decat 3.8 ?


Probabil pentru că asta şi-au putut cumpăra ei pentru că un M5 E34 cu motor de 3.6 este mai vechi şi mai ieftin decāt unul cu motor de 3.800 cmc.

Sunt oameni care spun că M60-ul este mai bun decāt M62-ul, e o inepţie.

TiL
Volanta dubla nu are legatura cu vanos-ul.
A aparut inca de la TD pe E28/E34.
E adevarat, kitul de ambreiaj e mai ieftin dar daca se strica volanta te cauti de ~500E prin buzunare.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.