Reconditioare totala motor, M50B25 |
Reconditioare totala motor, M50B25 |
Feb 14 2009, 05:48 AM
Post
#1
|
|
27% BMW corupt Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp |
Are cineva idee de costurile de refacere totala ale unui motor ? costurile pt piese fara manopera. Adica segmenti supape garnituri tacheti simeringuri cuzineti etc FARA pistoane inlocuite bloc motor arbore biele etc ( set motor ) + Distributie
Multumesc This post has been edited by the_rifle: Feb 14 2009, 05:53 AM |
|
|
Feb 14 2009, 09:57 AM
Post
#2
|
|
Road Runner Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST |
Doar segmentii si cuzinetii OEM sunt 360 de euro. De aici pleci. Pe aftermarket sunt mai ieftine dar...si calitatea e mai ieftina.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
Feb 14 2009, 09:06 PM
Post
#3
|
|
27% BMW corupt Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp |
|
|
|
Feb 15 2009, 02:19 AM
Post
#4
|
|
Road Runner Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST |
Da.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
Feb 15 2009, 11:41 AM
Post
#5
|
|
45% BMW corupt Group: Members Posts: 497 Joined: 24-January 07 Member No.: 564 Car: e36 Engine: 2.5 24v |
|
|
|
Feb 15 2009, 01:03 PM
Post
#6
|
|
82% BMW corupt Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP |
cum naiba ma 1000????????? numai distributia e 5-6 sute |
|
|
Feb 15 2009, 07:58 PM
Post
#7
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 58 Joined: 8-February 08 Member No.: 1,464 Car: E34 Engine: M50 2,5 192CP |
DA, 5-6 sute de lei costa distributia, nu de euro. El spunea de 1000 de euro, daca ii ajung.
|
|
|
Feb 15 2009, 08:56 PM
Post
#8
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,459 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
lantul de distributie 600 lei?
-------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
Feb 15 2009, 09:49 PM
Post
#9
|
|
27% BMW corupt Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp |
tocmai ce vorbeam zilele trecute cu 316i despre reconditionare la m50 b25 . In jur de 1000 E te costa ... in caz ca nu vrei imbunatatiri din ale M-ului . Asta in caz ca nu iau M Tot imi fac calcule si ziua si noaptea M-am uitat mai bine la fisele alea.... sunt cam duse. oricum . " Persoana " mi-a zis sa le schimb deci nu sunt tocmai OK... Dilema mea apare in momentul in care imi dau seama ca daca dau 1000 de euro pe reconditionarea motorului , 500 de euro pe electronica si cam 500 de evacuare am un total de 2000 de euro care inseamna 50% din pretul unui motor de M.... care poate fi pilaf.... grea decizie.... M-am tot uitat pe diverse siteuri.... Pana la urma tot nu am inteles S38B38 e cu Vanos sau fara ? La S38B36 m-am lamurit ca e fara.... Ma gandesc ca sunt motoare din aceeasi generatie si nu am vazut nicaieri sa scrie ca la S38B38 s-a adaugat vanosul totusi S38B38 fiind contemporan cu motorul de 3.2 ma gandesc ca poate i-au pus Vanos... Totusi daca 525-urile din vremea respectiva au Vanos ma gandesc ca poate si S38B38 are.... Primul motor cu vanos figureaza a fi M50... S38B38 a aparut inaintea motorului M50 sau dupa ?? Stie cineva Exact cum sta treaba ? This post has been edited by the_rifle: Feb 15 2009, 10:03 PM |
|
|
Feb 16 2009, 08:27 PM
Post
#10
|
|
82% BMW corupt Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP |
|
|
|
Feb 19 2009, 03:35 PM
Post
#11
|
|
. Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . |
M-am tot uitat pe diverse siteuri.... Pana la urma tot nu am inteles S38B38 e cu Vanos sau fara ? La S38B36 m-am lamurit ca e fara.... Ma gandesc ca sunt motoare din aceeasi generatie si nu am vazut nicaieri sa scrie ca la S38B38 s-a adaugat vanosul totusi S38B38 fiind contemporan cu motorul de 3.2 ma gandesc ca poate i-au pus Vanos... Totusi daca 525-urile din vremea respectiva au Vanos ma gandesc ca poate si S38B38 are.... Primul motor cu vanos figureaza a fi M50... S38B38 a aparut inaintea motorului M50 sau dupa ?? Stie cineva Exact cum sta treaba ? din cate se vede prin poze, nici S38B38 nu este cu vanos -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
Feb 20 2009, 02:55 AM
Post
#12
|
|
27% BMW corupt Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp |
din cate se vede prin poze, nici S38B38 nu este cu vanos Da am vazut si eu poze dar vroiam scris negru pe alb ca nu are vanos.... Credeam ca poate plasticul ala negru cam din locul unde ar fi trebuit sa se vada vanosul este o acoperatoare pt locul unde sta vanosul si defapt totusi sub plasticul ala chiar ar fi un vanos... Oare de ce zic unii atunci ca motoarele de 3.6 sunt mai durabile decat 3.8 ? This post has been edited by the_rifle: Feb 20 2009, 02:56 AM |
|
|
Feb 20 2009, 10:43 AM
Post
#13
|
|
36% BMW corupt Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 |
QUOTE Doar segmentii si cuzinetii OEM sunt 360 de euro. De aici pleci. Pe aftermarket sunt mai ieftine dar...si calitatea e mai ieftina. Da... dar cine mai vrea sa isi faca masina sa mai tina inca 500.ooo km ? Daca refaci un motor cu piese originale se termina benzina si motorul tot mai rezista . Parerea mea e ca poti folosi si piese after-market . Dupa un calcul simplu, daca mergi ~20.ooo km/an => in 10 ani faci 200.ooo km . -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
Feb 23 2009, 01:04 AM
Post
#14
|
|
27% BMW corupt Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp |
Da... dar cine mai vrea sa isi faca masina sa mai tina inca 500.ooo km ? Daca refaci un motor cu piese originale se termina benzina si motorul tot mai rezista . Parerea mea e ca poti folosi si piese after-market . Dupa un calcul simplu, daca mergi ~20.ooo km/an => in 10 ani faci 200.ooo km . Dupa calculul asta e OK dar mi-e sa nu fac motorul cu piese aftermarket si sa ma trezesc ca-mi tine 40 de mii... |
|
|
Feb 23 2009, 02:30 AM
Post
#15
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Da am vazut si eu poze dar vroiam scris negru pe alb ca nu are vanos.... Credeam ca poate plasticul ala negru cam din locul unde ar fi trebuit sa se vada vanosul este o acoperatoare pt locul unde sta vanosul si defapt totusi sub plasticul ala chiar ar fi un vanos... Oare de ce zic unii atunci ca motoarele de 3.6 sunt mai durabile decat 3.8 ? Poate ca S38 fiind la capat de drum (a fost facut din M30) si nu se merita sa proiecteze vanos pt el. M50 reprezenta viitorul si a facut treaba buna. De ce ai auzit ca 3.8-ul e mai putin fiabil, nu stiu. Poate din cauza ca au dus la limita capacitatea motorului care pe masinile normale nu a trecut de 3.5l -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Feb 23 2009, 03:52 AM
Post
#16
|
|
45% BMW corupt Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW |
In caz ca nu ma insel unele motoare vanos au volanta cu masa dubla, adica dispar arculetele de pe discul de ambreiaj si sant puse pe volanta --> un cost muuult mai mare in cazul in care crapa volanta de la un ambreiaj neschimbat la timp sau in cazul unui sport.
|
|
|
Feb 23 2009, 10:50 AM
Post
#17
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Şi se uzează mai uşor astfel de volante.
Oare de ce zic unii atunci ca motoarele de 3.6 sunt mai durabile decat 3.8 ? Probabil pentru că asta şi-au putut cumpăra ei pentru că un M5 E34 cu motor de 3.6 este mai vechi şi mai ieftin decāt unul cu motor de 3.800 cmc. Sunt oameni care spun că M60-ul este mai bun decāt M62-ul, e o inepţie. This post has been edited by Ciupanezu: Feb 23 2009, 10:50 AM |
|
|
Feb 23 2009, 02:31 PM
Post
#18
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Volanta dubla nu are legatura cu vanos-ul. A aparut inca de la TD pe E28/E34. E adevarat, kitul de ambreiaj e mai ieftin dar daca se strica volanta te cauti de ~500E prin buzunare. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 03:06 AM |