Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Turbina pe motor cu vanos
BMWZone > BMW GENERAL > Intrebari si sfaturi despre BMW
Dalmatianu'
Cateva intrebari despre turbo pe motoare cu vanos.
Se poate monta turbina fara a dezactiva Vanosul ? Daca nu, este de ajuns sa se scoata mufa de la Vanos ? A incercat cineva pe 2.5 24V Vanos de E36?
Motorul este oricum f.comprimat, se rezolva cu garnitura mai groasa? Altceva decat pistoane ar trebui schimbat?
castron
QUOTE (Dalmatianu' @ Jan 27 2009, 11:46 AM) *
Cateva intrebari despre turbo pe motoare cu vanos.
Se poate monta turbina fara a dezactiva Vanosul ? Daca nu, este de ajuns sa se scoata mufa de la Vanos ? A incercat cineva pe 2.5 24V Vanos de E36?
Motorul este oricum f.comprimat, se rezolva cu garnitura mai groasa? Altceva decat pistoane ar trebui schimbat?

am auzit k trebuie scos vanosu' pt a putea pune o turbina kt despre kestia cu mufa d l vanos chiar nu stiu,si deoinde ce turbina pui care nu dezv o putere mult prea mare nu vei fi nevoit s schimbi pt inceput pistoane biele ..........e un chit p l vreo 2000$ pana l 400cp si nu esti nevoit sa schimbi pistoane si alte chestii dar dsigur k l un momentdat apare uzura si at vor trebui schimbate..si sa nu uitam o viata mai scurta a motorului in sine....
INTERCEPTOR
garnitura tre sa pui de 120 sau 140 " adic aundeva la 4 mm putin peste
ti ar trebui pistoane de la je forced sa decomprimi motorul
acuma depinde ce presiune vrei sa mergi
daca lasi presiune mica o sa tina.......... cat depsre chestia cu vanos nu stiu
mai bine cumperi un mot 25 24 simpluuu il faci pe ala cu turbo si l iti tii motorul original pt cand faci itp sau chestii dastea.
the_rifle
QUOTE (castron @ Jan 27 2009, 01:22 PM) *
am auzit k trebuie scos vanosu' pt a putea pune o turbina kt despre kestia cu mufa d l vanos chiar nu stiu,si deoinde ce turbina pui care nu dezv o putere mult prea mare nu vei fi nevoit s schimbi pt inceput pistoane biele ..........e un chit p l vreo 2000$ pana l 400cp si nu esti nevoit sa schimbi pistoane si alte chestii dar dsigur k l un momentdat apare uzura si at vor trebui schimbate..si sa nu uitam o viata mai scurta a motorului in sine....




Prietene scrie si tu romaneste sau dupa caz nu mai manca litere ca stau cu ochii cat sarmaua sa inteleg ce scrii.... Iti zic eu nu e nici o jmecherie sa scrii pocit..... Nu in asta consta jmecheria in viata wink.gif
castron
QUOTE (the_rifle @ Jan 27 2009, 03:35 PM) *
Prietene scrie si tu romaneste sau dupa caz nu mai manca litere ca stau cu ochii cat sarmaua sa inteleg ce scrii.... Iti zic eu nu e nici o jmecherie sa scrii pocit..... Nu in asta consta jmecheria in viata wink.gif

binee maaa scriu cum vreau si daca la tine asta e smecheria lasa-te frate!!! e vorba de a economisii timp si caractere......dar c s stiii tu....trebuia sa intri pe un forum de limba romana..... fara suparare acum!!!
Dalmatianu'
@castron : Am auzit si eu ca ar tine pana la 500 cai...sincer nu pot sa cred asta :|...ai incercat vreodata? (eu ma gandeam la 300-350 cai :X, nu cred ca tine fara pistoane si garnitura)
@INTERCEPTOR : La cat te referi cand zici " presiune mica" ? Buna ideea cu motorul smile.gif) :X
Multzam amandoi. Ramane deschis cine mai stie, a incercat etc..pls vorbiti.
http://www.youtube.com/watch?v=ARn0ZKo7GjU
castron
QUOTE (Dalmatianu' @ Jan 27 2009, 06:18 PM) *
@castron : Am auzit si eu ca ar tine pana la 500 cai...sincer nu pot sa cred asta :|...ai incercat vreodata? (eu ma gandeam la 300-350 cai :X, nu cred ca tine fara pistoane si garnitura)
@INTERCEPTOR : La cat te referi cand zici " presiune mica" ? Buna ideea cu motorul smile.gif) :X
Multzam amandoi. Ramane deschis cine mai stie, a incercat etc..pls vorbiti.
http://www.youtube.com/watch?v=ARn0ZKo7GjU

....da oricum cred k o sa cada ceva si anume garnitura d chiulasa s eventul segmentii....si inca un lucru la galeria de admisie te-ai gandit ai facut rost d alta pt o eventuala montare de turbo?!!!cum ramane cu mufa de la vanos?merge numai dak o scoti?!!nu cred....
INTERCEPTOR se referea la o pres de pana la 0.8 cred sa ma corectati dak gresesc!
bartro
QUOTE (castron @ Jan 27 2009, 06:54 PM) *
k o d s.... d pt o dak o ....
o pres dak

Chiar mie greu sa inteleg ce scri tu.. Te rog si eu frumos sa gasesti ceva timp liber, ca sa inteleg si eu ce spui sad.gif
Dalmatianu'
@castron : 1) iau kit complet daca e sa iau, 2) daca e sa scoti mufa...nu o sa mai mearga vanosul...acum nu stiu 100% sigur daca sunt probleme daca pui turbo pe vanos....de-aia am deschis acest topic.... 3) pentru 300-350 de cai cred ca nu am nevoie de peste 0.8 in turbina.
Sunt totusi pe teren semi-necunoscut...asa ca....daca gresesc...corectati-ma biggrin.gif
castron
QUOTE (bartro @ Jan 27 2009, 08:21 PM) *
Chiar mie greu sa inteleg ce scri tu.. Te rog si eu frumos sa gasesti ceva timp liber, ca sa inteleg si eu ce spui sad.gif

ok o sa va scriu cu toate literele...daca nu intelegeti.. blink.gif

QUOTE (Dalmatianu' @ Jan 27 2009, 08:35 PM) *
@castron : 1) iau kit complet daca e sa iau, 2) daca e sa scoti mufa...nu o sa mai mearga vanosul...acum nu stiu 100% sigur daca sunt probleme daca pui turbo pe vanos....de-aia am deschis acest topic.... 3) pentru 300-350 de cai cred ca nu am nevoie de peste 0.8 in turbina.
Sunt totusi pe teren semi-necunoscut...asa ca....daca gresesc...corectati-ma biggrin.gif

da la 300cp nu cred ca ai nevoie sa depasesti 0.8 bari da si e cel mai bine sa cumperi un kit cu toate piesele incluse(tu intelegi ce scriu? laugh.gif)
INTERCEPTOR
0 8 maxim.daca urci in presiune ai nevoie de pistoane biele ambreaj sport injectoare oooooooo lunga lista .i sa ai nevoie si de alte bolturi la chiulasa
dar iti ajunge 0 8 mit complet

cu intercooler tevi si toate alea stii tu ce ti iei
Dalmatianu'
da..inteleg ce scrieti smile.gif))
totusi ..daca stiti careva de turbo pe vanos..let me know biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.