IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> Turbina pe motor cu vanos
Dalmatianu'
post Jan 27 2009, 11:46 AM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 31
Joined: 7-July 08
From: Ploiesti
Member No.: 1,697
Car: E36
Engine: M50 2.5 192CP



Cateva intrebari despre turbo pe motoare cu vanos.
Se poate monta turbina fara a dezactiva Vanosul ? Daca nu, este de ajuns sa se scoata mufa de la Vanos ? A incercat cineva pe 2.5 24V Vanos de E36?
Motorul este oricum f.comprimat, se rezolva cu garnitura mai groasa? Altceva decat pistoane ar trebui schimbat?

This post has been edited by Dalmatianu': Jan 27 2009, 11:49 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
castron
post Jan 27 2009, 01:22 PM
Post #2


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 18
Joined: 26-January 09
Member No.: 2,490
Car: e12,e46,e39,e34,e31....
Engine: m50tub20 150cp



QUOTE (Dalmatianu' @ Jan 27 2009, 11:46 AM) *
Cateva intrebari despre turbo pe motoare cu vanos.
Se poate monta turbina fara a dezactiva Vanosul ? Daca nu, este de ajuns sa se scoata mufa de la Vanos ? A incercat cineva pe 2.5 24V Vanos de E36?
Motorul este oricum f.comprimat, se rezolva cu garnitura mai groasa? Altceva decat pistoane ar trebui schimbat?

am auzit k trebuie scos vanosu' pt a putea pune o turbina kt despre kestia cu mufa d l vanos chiar nu stiu,si deoinde ce turbina pui care nu dezv o putere mult prea mare nu vei fi nevoit s schimbi pt inceput pistoane biele ..........e un chit p l vreo 2000$ pana l 400cp si nu esti nevoit sa schimbi pistoane si alte chestii dar dsigur k l un momentdat apare uzura si at vor trebui schimbate..si sa nu uitam o viata mai scurta a motorului in sine....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Jan 27 2009, 02:11 PM
Post #3


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10





garnitura tre sa pui de 120 sau 140 " adic aundeva la 4 mm putin peste
ti ar trebui pistoane de la je forced sa decomprimi motorul
acuma depinde ce presiune vrei sa mergi
daca lasi presiune mica o sa tina.......... cat depsre chestia cu vanos nu stiu
mai bine cumperi un mot 25 24 simpluuu il faci pe ala cu turbo si l iti tii motorul original pt cand faci itp sau chestii dastea.


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the_rifle
post Jan 27 2009, 03:35 PM
Post #4


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 323
Joined: 23-August 06
From: Bucuresti
Member No.: 430
Car: E36 coupe
Engine: M50B25 192cp



QUOTE (castron @ Jan 27 2009, 01:22 PM) *
am auzit k trebuie scos vanosu' pt a putea pune o turbina kt despre kestia cu mufa d l vanos chiar nu stiu,si deoinde ce turbina pui care nu dezv o putere mult prea mare nu vei fi nevoit s schimbi pt inceput pistoane biele ..........e un chit p l vreo 2000$ pana l 400cp si nu esti nevoit sa schimbi pistoane si alte chestii dar dsigur k l un momentdat apare uzura si at vor trebui schimbate..si sa nu uitam o viata mai scurta a motorului in sine....




Prietene scrie si tu romaneste sau dupa caz nu mai manca litere ca stau cu ochii cat sarmaua sa inteleg ce scrii.... Iti zic eu nu e nici o jmecherie sa scrii pocit..... Nu in asta consta jmecheria in viata wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
castron
post Jan 27 2009, 05:28 PM
Post #5


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 18
Joined: 26-January 09
Member No.: 2,490
Car: e12,e46,e39,e34,e31....
Engine: m50tub20 150cp



QUOTE (the_rifle @ Jan 27 2009, 03:35 PM) *
Prietene scrie si tu romaneste sau dupa caz nu mai manca litere ca stau cu ochii cat sarmaua sa inteleg ce scrii.... Iti zic eu nu e nici o jmecherie sa scrii pocit..... Nu in asta consta jmecheria in viata wink.gif

binee maaa scriu cum vreau si daca la tine asta e smecheria lasa-te frate!!! e vorba de a economisii timp si caractere......dar c s stiii tu....trebuia sa intri pe un forum de limba romana..... fara suparare acum!!!

This post has been edited by castron: Jan 27 2009, 05:41 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dalmatianu'
post Jan 27 2009, 06:18 PM
Post #6


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 31
Joined: 7-July 08
From: Ploiesti
Member No.: 1,697
Car: E36
Engine: M50 2.5 192CP





@castron : Am auzit si eu ca ar tine pana la 500 cai...sincer nu pot sa cred asta :|...ai incercat vreodata? (eu ma gandeam la 300-350 cai :X, nu cred ca tine fara pistoane si garnitura)
@INTERCEPTOR : La cat te referi cand zici " presiune mica" ? Buna ideea cu motorul smile.gif) :X
Multzam amandoi. Ramane deschis cine mai stie, a incercat etc..pls vorbiti.
http://www.youtube.com/watch?v=ARn0ZKo7GjU

This post has been edited by Dalmatianu': Jan 27 2009, 06:32 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
castron
post Jan 27 2009, 06:54 PM
Post #7


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 18
Joined: 26-January 09
Member No.: 2,490
Car: e12,e46,e39,e34,e31....
Engine: m50tub20 150cp



QUOTE (Dalmatianu' @ Jan 27 2009, 06:18 PM) *
@castron : Am auzit si eu ca ar tine pana la 500 cai...sincer nu pot sa cred asta :|...ai incercat vreodata? (eu ma gandeam la 300-350 cai :X, nu cred ca tine fara pistoane si garnitura)
@INTERCEPTOR : La cat te referi cand zici " presiune mica" ? Buna ideea cu motorul smile.gif) :X
Multzam amandoi. Ramane deschis cine mai stie, a incercat etc..pls vorbiti.
http://www.youtube.com/watch?v=ARn0ZKo7GjU

....da oricum cred k o sa cada ceva si anume garnitura d chiulasa s eventul segmentii....si inca un lucru la galeria de admisie te-ai gandit ai facut rost d alta pt o eventuala montare de turbo?!!!cum ramane cu mufa de la vanos?merge numai dak o scoti?!!nu cred....
INTERCEPTOR se referea la o pres de pana la 0.8 cred sa ma corectati dak gresesc!

This post has been edited by castron: Jan 27 2009, 06:58 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jan 27 2009, 08:21 PM
Post #8


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (castron @ Jan 27 2009, 06:54 PM) *
k o d s.... d pt o dak o ....
o pres dak

Chiar mie greu sa inteleg ce scri tu.. Te rog si eu frumos sa gasesti ceva timp liber, ca sa inteleg si eu ce spui sad.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dalmatianu'
post Jan 27 2009, 08:35 PM
Post #9


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 31
Joined: 7-July 08
From: Ploiesti
Member No.: 1,697
Car: E36
Engine: M50 2.5 192CP



@castron : 1) iau kit complet daca e sa iau, 2) daca e sa scoti mufa...nu o sa mai mearga vanosul...acum nu stiu 100% sigur daca sunt probleme daca pui turbo pe vanos....de-aia am deschis acest topic.... 3) pentru 300-350 de cai cred ca nu am nevoie de peste 0.8 in turbina.
Sunt totusi pe teren semi-necunoscut...asa ca....daca gresesc...corectati-ma biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
castron
post Jan 27 2009, 08:59 PM
Post #10


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 18
Joined: 26-January 09
Member No.: 2,490
Car: e12,e46,e39,e34,e31....
Engine: m50tub20 150cp





QUOTE (bartro @ Jan 27 2009, 08:21 PM) *
Chiar mie greu sa inteleg ce scri tu.. Te rog si eu frumos sa gasesti ceva timp liber, ca sa inteleg si eu ce spui sad.gif

ok o sa va scriu cu toate literele...daca nu intelegeti.. blink.gif

QUOTE (Dalmatianu' @ Jan 27 2009, 08:35 PM) *
@castron : 1) iau kit complet daca e sa iau, 2) daca e sa scoti mufa...nu o sa mai mearga vanosul...acum nu stiu 100% sigur daca sunt probleme daca pui turbo pe vanos....de-aia am deschis acest topic.... 3) pentru 300-350 de cai cred ca nu am nevoie de peste 0.8 in turbina.
Sunt totusi pe teren semi-necunoscut...asa ca....daca gresesc...corectati-ma biggrin.gif

da la 300cp nu cred ca ai nevoie sa depasesti 0.8 bari da si e cel mai bine sa cumperi un kit cu toate piesele incluse(tu intelegi ce scriu? laugh.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Jan 27 2009, 10:14 PM
Post #11


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



0 8 maxim.daca urci in presiune ai nevoie de pistoane biele ambreaj sport injectoare oooooooo lunga lista .i sa ai nevoie si de alte bolturi la chiulasa
dar iti ajunge 0 8 mit complet

cu intercooler tevi si toate alea stii tu ce ti iei


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dalmatianu'
post Jan 27 2009, 10:32 PM
Post #12


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 31
Joined: 7-July 08
From: Ploiesti
Member No.: 1,697
Car: E36
Engine: M50 2.5 192CP



da..inteleg ce scrieti smile.gif))
totusi ..daca stiti careva de turbo pe vanos..let me know biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jan 28 2009, 08:15 AM
Post #13


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=944487

http://www.bimmernut.com/forum/showthread.php?t=39497


ia vezi pe aici


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 9th July 2025 - 01:02 AM