Help - Search - Members - Calendar
Full Version: E30 325i
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2
Silviu
M-am hotarat sa imi pun si eu masinuta pe forum. E vorba de masina pe care mi-am dorit-o de mic si de care ma indragostesc mai mult pe zi ce trece !

E un 325i din 1988, am cumparat-o pe la sfarsitul lui aprilie anul acesta si am cu ea ~12.oookm pana acum.

Cand am luat-o am fost rapit de modul in care arata si mi-a placut foarte mult ! Intre timp m-am obisnuit cu prezenta ei in parcare, am inceput sa ii observ defectele la tablarie, la motor, dar incet incet o sa o fac sa arate si sa mearga cum trebuie !

Pana acum i-am schimbat discurile de frana si placutele pe fata, bieletele de directie+capetele de bara, bascula pe stanga, bucsele de la bascule, bucsele de la bara stabilizatoare si distributia . La interior am schimbat butoanele de la geamurile electrice ( ale mele nu erau originale ) si maciulia de la schimbator cu una originala de urs ( pe care am reimbracat-o in piele ).

Din pacate nu am avut noroc cu ea la capitolul vopsea... masina a fost lovita si reparata PROST . Mi-a sarit vopseaua la spalatorie pe aripa stanga fata...

La geometrie rotile stau acceptabil, pe fata am caderea de 2.4/2.2 grade, la fuga e o diferenta mai mare, 8.5 grade pe dreapta iar pe stanga am 9.2 grade ( pe stanga a fost lovita... asa banuiesc ) . Pe spate rotile stau / \, stanga cu 2.6 si dreapta cu 2.2 .

Cam asta e prezentarea in cuvinte... acum urmeaza pozele :
edutxu
foarte frumos ursuletul.....tine o tot asa si poate ne o prezinti la vre o intalnire smile.gif
Ciupanezu
Ai o maşină foarte frumoasă!

S-o stăpāneşti sănătos!
jakal
superb....am vrut sa il cumpar si eu dar pina m-am hotarat a disparut........daca e luata de la KNS.........
ionusunt
scoate pleoapa aia si fa i aripa ,aranjeaza botul sa stea drept ...bara fusta alea pacolo . in rest super masin smile.gif
alex230ro
cred ca e masina de la KNS ce m-am ofticat cand a dat-o ,la momentul ala nu aveam banii abia dupa 2 luni am apucat sa vand Fiesta.Daca e cea de la KNS e destul de ciudat ceea ce zici caci masina arata ok (in poze cel putin)
Silviu
QUOTE
Daca e cea de la KNS e destul de ciudat ceea ce zici caci masina arata ok (in poze cel putin) .


Ea este . Masina arata foarte bine si atrage multe priviri, pentru o masina care merge in fiecare zi pe drumurile noastre arata OK, insa este loc de mai bine ! Intotdeauna e loc de mai bine ! smile.gif
QUOTE
scoate pleoapa aia si fa i aripa ,aranjeaza botul sa stea drept ...bara fusta alea pacolo .

Cam asta trebuie facut ca sa arate cum trebuie sa arate ! Oricum eu sunt in limba dupa ea si imi place la nebunie :ad sub masa: . Nici nu vreau sa ma gandesc cum o sa fie cand o sa arate cum trebuie.

Bara fata pica ca naiba cand am luat-o, am mai aranjat-o eu dar inca nu sunt multumit de cum sta .
Bara spate iarasi nu sta la linie, trebuie bibilita ( am fost eu puturos de nu am facut-o eu pana acum ) .
Masina are mici probleme la vopsea pe mai multe zone, de aceea cred ca pana la urma o sa trebuiasca sa o vopsesc cu totul smile.gif .

La motor am schimbat bujiile si filtrul de aer. S-a simtit imediat o imbunatatire a demarajului, insa motorul era departe de a merge asa cum trebuie sa mearga un 2.5 .
Desi nu prea am vrut, acum o luna a umblat in debitmetru un "meserias". Rezultatul a fost un consum crescut cu peste 2 litri/100km, un mers mai prost al motorului si o putere mai mica . Am fost foarte dezamagit de asta . Nu am mai vrut sa umblu in debitmetru... am vrut sa il schimb. Asa ca acum cateva zile am schimbat debitmetrul cu unul sigilat. Rezultatul a fost un mers mai frumos al motorului si cred ca ... ma apropii de 170 cp smile.gif . Nu ma duc cu ea la liniute, dar vreau sa stiu ca motorul merge bine si ca pot sa ma bazez pe el atunci cand am nevoie . Consumul a scazut, insa nu am apucat sa imi dau seama cat . Ah, si motorul papa ulei sad.gif . Si eu am fost fraier ca am pus in el 10w40 in loc de 10w60, dar totusi consumul de ulei e maricel... O sa schimb din nou uleiul dupa revelion cu ulei mai gros si o sa vad rezultatul . Eu ma astept la un consum de ulei mult mai mic. smile.gif

Ce ma enerveaza foarte mult la motor e pornirea! Intotdeauna la rece porneste foarte bine iar la cald o ia mai greu, dupa cateva secunde de dat la cheie! Am avut probleme cu ea si nu mai voia sa porneasca deloc, era din RELEU. Am schimbat releul. Masina de atunci face ca inainte, porneste bine la rece si prost la cald. Nu stiu ce sa ii fac, nu vreau sa ma duc la "meseriasi" care sa ma puna sa umblu in tot motorul. smile.gif

Ca planuri de viitor vreau sa fac motorul sa mearga in mintile lui, vreau bancheta spate cum are cabrioleta lui Vlad, un audio mai puternic si capacele la roti.

Nu vreau suspensie sport, LSD sau Borbet A smile.gif pentru ca eu folosesc masina zi de zi si am nevoie de garda la sol si de confort . Daca totul merge conform planului, dupa revelion o sa pot sa va prezint cealalta masina a mea .

Scuzati postul lung si "Craciun fericit!"

ionusunt
vezi ca lsd ul aala e bun . face treaba in regula mai ales iarna la plecat din parcare pe zapda...nu patinezi (limited slip diff )
Ciupanezu
10W-60 nu este recomandat pentru motorul tău:

Silviu
ionusunt m-a invatat la 10w60 smile.gif .
alex230ro
bai sincer 10W60 e pentru motoare gen M3 M5 cred ca ,cum se recomanda mai sus de producator un 10W30 e mai ok smile.gif
LSD-ul face toti banii crede-ma nu pentru cercuri sau alte nebunii pentru simplul fapt ca vei putea merge iarna linistit si masina o sa fie mai controlabila pe ud daca depasesti vreodata limita(acum sa nu sari foarte rau limita eu am sarit-o si m-am ales cu 2 jante lovite se putea si mai rau dar am scapat atunci)in rest ce sa zic felicitari se pare ca esti la fel de pretentios cum am fost si eu cu ursul meu :)later edit:daca ajungi vreodata prin Bucuresti tare as vrea sa o vad smile.gif si intradevar dupa ce mergi ceva timp cu masina incepi sa ai vezi toate defectele smile.gif mai ales daca esti mai pretentios smile.gif
Ciupanezu
QUOTE (Silviu @ Dec 25 2008, 03:04 PM) *
ionusunt m-a invatat la 10w60 smile.gif .


Nu te-a īnvăţat bine.

10W-60 nu este un ulei potrivit pentru motorul tău.
io's®
pai si ionusunt stie de la un incapatanat (gica) care a pus numai 10W60 ca cica ii da mereu talpa, de fiecare data ii ziceam ca nu e bun pt motorul lui sad.gif
Ciupanezu
Asta e cea mai tare metodă de marketing pentru orice produs auto, să scrii pe el că e super sport.

Dacă scrii asta, oricine īl va folosi.

D-aia se vinde şi Carrera 100, sună sport.
Dacă-i zici unuia că Petrom 99+ este aceeaşi benzină, psihic nu poate accepta datorită numelui Carrera.
ionusunt
QUOTE (io`s @ Dec 25 2008, 08:29 PM) *
pai si ionusunt stie de la un incapatanat (gica) care a pus numai 10W60 ca cica ii da mereu talpa, de fiecare data ii ziceam ca nu e bun pt motorul lui sad.gif

pai cam are dreptate incapatanatu ala ca doamna decapotabila de vreo 100 de mii de km numai dinasta a vazut si merge super biggrin.gif
florin83
ai incercat altul si nu a mers bine? Eu cred ca e f.mult placebo la mijloc smile.gif
ionusunt
se poate sa fie si placebo .asta a pus fostu propietar in motoru de la masina mea,asta pun si eu ,sunt multumit .completez la 8000 km intre 500 si 800 g
316i
Um, din cunostintele mele cifra dupa W reprezinta un prag de temperatura (superioara) pana la care uleiul respectiv isi pastreaza proprietatile. Deci practic diferenta intre 10W30/40 si 10W60 (de aici si diferenta de pret) este ca 10W60-ul ofera protectie mai buna la temperaturi ridicate ale uleiului, pe cand la rece proprietatile raman la fel. Cel putin asa explica oamenii pe castrol.com. Daca gresesc rog pe cineva sa ma corecteze.
Cat eram aspirat mergeam cu 10W40 Mobil si nu avea nici o greata, chiar mi se parea ca se arde mai greu decat castrol. Acum nu prea imi mai vine sa risc cu W40. smile.gif
Dupa destui kilometri in care am mers aspirat si cu 10W40 Mobil si cu 10W60 dupa care turbat doar cu 10W60 motorul (cel putin partea superioara) arata ca in ziua in care l-am luat.
Ciupanezu
Aşa este īnsă gradele de vāscozitate ale unui ulei nu sunt singurele lucruri care contează.

Dacă BMW recomanda 10W-60 decāt pentru M-uri, trebuie să existe un motiv.
Nu cred că BMW ar avea remuşcări dacă ar recomanda un ulei foarte scump pentru mai multe motoare.
Probabil pentru că majoritatea motoarelor nu ajung la temperatura de funcţionare a unui motor M, deci au nevoie de alte uleiuri făcute special pentru ele.
uwe
stopurile de pe masina au fost ale mele biggrin.gif (unu e putin ciupit)
Mouse
QUOTE (uwe @ Dec 27 2008, 07:57 PM) *
stopurile de pe masina au fost ale mele biggrin.gif (unu e putin ciupit)


nu te mai lauda atat... tongue.gif

si eu stiu masina de ceva timp
un urs marfa 2.5i cu tot ce vrei pe el...STIU cool.gif

la treaba cu uleiurile...parerea mea este ca 10-60 este prea nou pt generatia asta de motoare din anii 80 ca sa nu zic mai jos...in vremea aia nu exista 10-60 full synt....din cate stiu eu
10-40 semi-synt.este un ulei perfect pt generatia asta de motoare...indiferent de clima
daca ii rupi capul des...il dai drumul la maxim 4500-5000km in loc sa-i dai la 7000-8000 cum i-ai da la 10-60(k o bagi paia e scump...si tzine mai mult)
si mai ales ca nu mergi TOATAA ziua numai blana...banuiesc ca sunt zile in care abia vede 3000rpm...cel putin la mine asa e.....

oricum discutia pe tema uleiurilor este interminabila rolleyes.gif
uwe
nu ma laud ma..ziceam si eu biggrin.gif (apropo ...nu m mai venit sa i-au vasul ala din lipsa de timp ...dar o sa vin pana la urma)

si eu schimb uleiul tot la maxim 4500-5000 unul din motive find praful din romania
10 40 binenteles smile.gif
Silviu
Ce greu e fara permis... sad.gif
Cu o zi inainte de craciun ma intorceam de la munte si la iesirea din Ploiesti la 3 noaptea m-a prins radarul cu 110 . Am ramas fara permis si cu 5 milioane amenda .
Pe 8 ianuarie mi-a expirat dovada si astept sa se faca o luna ca sa pot sa dau testul "13/15" . De abia astept sa imi iau permisul inapoi !

Si cum supararea nu era suficient de mare, si-a luat un tovaras jante BBS RM cu gume din targ cu 6 milioane . A avut noroc imens!
M-am oferit sa i le dau pe ale mele + diferenta si nu vrea . sad.gif

Dupa ce imi iau permisul inapoi trebuie neaparat sa imi un detector ! sad.gif
CRM112
mare grija cand alegi detectorul, ca sunt niste modele care nu te ajuta decat sa schimbi mai repede placute si discuri.

imi pare rau pt. evenimentul neplacut cu permisul
Silviu
Cat am avut masina statuta in parcare i-a murit bateria. Zic ca nu e problema, ca ii pun bateria cand imi iau permisul. Zis si facut. Imi iau permisul inapoi, pun bateria pe masina, observ ca relantiul nu sta, ma duc la benzinarie si apoi la o plimbare. Mi s-a aprins rosu foarte repede, dupa un calcul simplu consumul a fost de ~20%.
Naspa.
Mai bag benzina, ies seara cu masina in oras, mai merg cu ea 3 zile si bag de seama ca masina are un consum de peste 20%. Relantiul si-a revenit dupa 3 zile de foiala in oras, dar consumul ba. Si mai mult decat atata, nici nu tragea.
Ieri a trebuit sa plec din localitate. Am schimbat debitmetrul cu unul sigilat. Ies din localitate, merg un pic si observ ca masina tot consuma o gramada . Opresc la o benzinarie dupa 50 km si aproape 10 litri si scot borna, fumez o tigare, mai alimentez si purced la drum . Spre mirarea mea, acul de benzina o luase razna, ba scadea de la 30 la 25, ba crestea de la 25 la 30 . smile.gif Continui sa merg cu masina... acul de benzina parca nu mai scadea. Am ajuns la destinatie cu aporoape 20 de litri dupa ceas; am bagat 29 de litri in total + rezerva, deci am consumat aproape 20 de litri in 130km la mers 120-140 cu cateva varfuri de 170 si 50 de km facuti cu consum mare. Trebuie sa mai merg prin oras sa vad ce o sa se intample.

Ideea e ca m-a necajit tare masina asta, dupa ce mi-am luat permisul aveam o pofta de condus si ea consuma 20%.
Sper ca acum calculatorul sa isi faca setarile "cum trebuie" si sa consume putin si sa mearga bine. Asta-vara scoteam 13% in oras, 11-12% pe drum de munte si aproape 10% la drum intins. smile.gif

Sper sa nu fi plictisit cu postul lung.
iMAGiNE
Salut! Ti-am vazut masina asta toamna [parca] parcata la Petromul ala unde e facuta si ultima poza din primul post... m-am uitat din mers la ea, am vrut sa opresc, dar trebuia sa ajung la Braila. Oricum, mi-a atras atentia, arata bine masina! biggrin.gif Bafta cu ea! Aahh... am mai vazut-o si cand ai venit la Braila la PIC!
Silviu
Merci!

In seara asta mi-am confirmat banuielile cum ca motorul meu e FOARTE UZAT .
I-am facut un test de compresie iar rezultatul a fost urmatorul : 7, 7.5, 7, 4, 6 si la ultimul cilindru nu m-am mai obosit sa masor. Ah, si cilindrii 4 si 5 nu pastreaza compresia.
Intrebarea e Care trebuie sa fie valoarea compresiei la tipul asta de motor?"

Bine macar ca acum imi consuma cum trebuie, am acum o medie de 13% in conditiile in care in afara orasului am mers cu 130-140 cu varfuri de 160 iar in oras am facut ba drumuri scurte cu motorul rece, ba am stat in aglomeratie, ba am prins liber si am mers tare.
Anul trecut aveam medii de 10% la mers in afara orasului ponderat cu 100-110 fara sa trec de 120 si cu mers foarte putin in oras .

Oricum, sunt sigur ca motorul M20B25 poate sa consume si mai putin daca este intr-o stare BUNA si are toate "accesoriile" de calitate ( bujii, fise, filtre ) .
bmw_fear
aici zice asa : Compression : 9.7
http://www.autoweb-france.com/fiches-techn...MW_E30_325i.php
ionusunt
QUOTE (Silviu @ Mar 11 2009, 03:09 AM) *
Merci!

In seara asta mi-am confirmat banuielile cum ca motorul meu e FOARTE UZAT .
I-am facut un test de compresie iar rezultatul a fost urmatorul : 7, 7.5, 7, 4, 6 si la ultimul cilindru nu m-am mai obosit sa masor. Ah, si cilindrii 4 si 5 nu pastreaza compresia.
Intrebarea e Care trebuie sa fie valoarea compresiei la tipul asta de motor?"

Bine macar ca acum imi consuma cum trebuie, am acum o medie de 13% in conditiile in care in afara orasului am mers cu 130-140 cu varfuri de 160 iar in oras am facut ba drumuri scurte cu motorul rece, ba am stat in aglomeratie, ba am prins liber si am mers tare.
Anul trecut aveam medii de 10% la mers in afara orasului ponderat cu 100-110 fara sa trec de 120 si cu mers foarte putin in oras .

Oricum, sunt sigur ca motorul M20B25 poate sa consume si mai putin daca este intr-o stare BUNA si are toate "accesoriile" de calitate ( bujii, fise, filtre ) .

parca 316i stia raportul de compresie al m20ului.cauta pe google gasesti
Silviu
9.7 compresia si R.C. este 8.8 .

Azi mi-am mai ridicat un pic toba, era cam lasata.

Ah, si sa nu uit, mi-am schimbat difuzoarele pe fata: am pus MB Quart tongue.gif .
Si o sa urmeze si un tun de bas Kenwood . smile.gif
uwe
deci
din ceea ce spui tu inteleg ca ai masurat presiunea din camera de ardere
esti sigur ca ai masurat bine???

din experienta mea stiu ca un piston daca e sub 9 nu mai functioneaza...
Silviu
Am scos bujia, am bagat aparatul de masura, am strans un pic, am dat la cheie si am masurat .
Mi se pare o operatiune destul de simpla si nu cred ca am gresit cu ceva; pe ceasul de masura era cu "verde" pana la 7, mai jos de 7 incepea "rosu".
Deci cred ca am masurat bine.

QUOTE
esti sigur ca ai masurat bine???

Si pana la urma, motorul consuma ulei, la toba miroase a "noxe", la rece bat tachetii foarte tare. Era de asteptat sa gasesc o compresie mica. Acum trebuie sa desfac motorul si sa vad ce gasesc in el; si in functie de ce vad in motor bag mana in buzunar mai mult sau mai putin .
Ideea e ca indiferent de cati bani bag in motor prefer sa il fac pe al meu decat sa cumpar alt motor SH. smile.gif

QUOTE
din experienta mea stiu ca un piston daca e sub 9 nu mai functioneaza...

Nu stiu ce sa zic, crezi ca un cilindru cu compresie 9.7 din fabrica nu va mai functiona la mai putin de 9 ?

Eu stiam ca un motor functioneaza relativ bine atata timp cat are compresii aproximativ egale pe toti cilindri, de exemplu 7, 7.5, 7 si 7. O problema ar fi fost daca gaseam ceva de genul 9, 9, 4, 9.
Silviu
Direct de pe e30.de : http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope....0185/f00185.htm

"This begins with a compression test is recommended. A good 325i Kat pushes on all cylinders 12 bar. A 325i should katloser due to the higher compression a little more, ie about 13 bar press."

De la 12 la 7 e cale lunga ... sad.gif
alex230ro
asta e ,totusi incearca sa refaci testul la compresia care zici ca o ai masina ar trebui sa mearga ft prost,incearca sa gasesti date pentruu repriza 80-120km/h si compara cu ce ai tu,daca iesi slab poti sa incepi sa strangi bani pentru reparatia motorului smile.gif
316i
In general daca compresia e ~ 12... e bine. La 11 deja e cam asa si asa. Sub 11...Nu confundati raportul de compresie cu compresia masurata pe ceas.
uwe
axact cum spune Vlad (316I) tu faci o cofuzie
confunzi compresia cu presiunea facuta de piston
refa testul dar de data asta respecta cativa pasi
1 scoate toate bujiile
2 clapeta de acceleratie trebui sa fie deschisa la maxim in timpul masuratorii

nu vreau sa ma contrazic dar repet sub 9 de obicei merge ffff. prost motorul iar la 7 nu cred ca mai porneste

bafta smile.gif
Silviu
Nu am mai facut nimic deosebit la masina.
Nu i-am facut nici reprize sa vad ce timpi scoate si nici nu i-am masurat din nou compresia.
In masina trebuie sa intre bani multi in 2 "reprize", una pentru vopsea si cealalta pentru motor. bani pe care momentan nu ii am .

Bine ca macar sunt multumit de o chestie. Motorul nu consuma asa mult ulei cum credeam. Aveam un "dop" stricat de pe flansa dintre bloc si filtru, pe acolo picura ulei uneori. Dupa ce am schimbat dopul am mai facut vreo 2000km si am ajuns la concluzia ca motorul consuma ulei in limite normale.

Ah, i-am "gasit" niste capacele la roti de E34. Numai 3, ca al patrulea era altfel ... Credeam ca se potrivesc, dar am vazut ca NU SE POTRIVEAU . A trebuit sa le modific cu polizorul, cu flexul, cu ciocanul, cu coliere de unica folosinta. Nu arata prea bine, dar in orice caz arata mai bine decat cu gaurile alea acolo . Vezi poza .

Si... am mai constatat o chestie la masina asta si anume ca sta intr-o parte . sad.gif Sta lasata de stanga fata, din cauza asta imi atinge buza aripii la viraje, borduri. Problema nu e ca sta lasata, problema e ca NU STIU DIN CE CAUZA este masina intr-o parte. Posibil sa fie un arc inmuiat sau ... e posibil sa fie oala stramba ? Are cineva vreo idee sa imi zica de ce sta masina intr-o parte ?
INTERCEPTOR
daca e oala stramba sta roata stramb.nu lasata...posibil sa ai o spira rupta.sau amortizorul praffff.....sau daca a afost schimbat mai demult sa nu fie unu de un fel si unu de alt fel...in rest aia cu arc inmuiat pe o parte e cam dubioasa...daca era pe ambele ziceam..oricum verifica
uwe
e posibil sa ai un arc rupt..
sau sa fie lipsa cauciucul de sta sub arc..(vezi ca acele cauciucuri sunt unele mai inalte unele mai joase)
sau....etc...
mai bine verifici
Silviu
Am verificat pe o singura parte (stanga), adica nu am facut nimic. Dar am constatat ca amortizorul este terminat pe partea de compresie; daca il ridic cu mana se comprima singur datorita gravitatiei . sad.gif Noroc ca am arcurile destul de moi si inca mai "lanseaza" ca lumea. Partea proasta e ca am montat gresit amortizorul pe flansa (asa cred), deorece acum cand ma apas pe masina apare un cloncanit. Nu ma enerveaza atat de tare cloncanitul cat ma enerveaza faptul ca nu stiu de unde provine; o sa ma uit zilele astea pe acolo poate remediez problema.
Macar am schimbat burduful de la amortizor cu unul mai bun, ca al meu era praf.

In alta ordine de idei, in curand o sa deschid un nou topic aici, pentru ca de ceva vreme BML-ul are un fratior.
O sa fac topic pentru noua achizitie dupa ce o sa o inmatriculez pe numele meu (si ii fac ITP-ul).

Ideea e ca am mai luat una sa o fac pentru drift/racing/rally/cerce/burn si cu BML-ul sa merg ceva mai moale si incet-incet sa o aduc la stadiul de "tzipla".
ionusunt
tare! sa l stapanesti sanatos...mi a zis ceva ciprian ca tiai luat ceva de rupt pe genunchi biggrin.gif ce motor arE ?
Silviu
Momentan are 1.6 M40. O sa ii fac topic.

In alta ordine de idei, am incercat sa imi fac si eu jantele precum a lui Mouse. Aratau foarte bine pana sa le dau cu lac; dupa ce le-am lacuit si-au pierdut din luciu. Dar per total, sunt multumit.
Silviu
Mie imi faceau figuri butucii, pe dreapta nu stiu sa fi reusit vreodata sa deschid masina iar pe stanga incepuse sa imi faca figuri de cateva zile pana la un moment dat cand m-am trezit ca nu mai am cum sa intru in masina.

Drept urmare, am scos butucii si i-am dus la un nene de se ocupa cu chei si mi i-a reparat si mai mult decat atat, mi-am montat si o alarma.

In rest, m-am folosit de ea, ca doar de aia e masina, sa mergi cu ea, nu sa stai pe sub ea...
Mouse
QUOTE (Silviu @ Jun 25 2009, 05:17 PM) *
In rest, m-am folosit de ea, ca doar de aia e masina, sa mergi cu ea, nu sa stai pe sub ea...


EXACT (majoritatea cred ca masinile unora dintre noi sunt masini de duminica...dar culmea sunt masinile de zi cu zi)

si eu am patit la fel cu buzele...erau mult mai marfa pana sa le dau cu degresant...dar decat sa le polisez la 2-3 spalari prefer sa fie lacuite...si doar tu sti asta ca au fost mai lucioase...pt cine le vede sunt prea misto wink.gif

oricum se vad FORTZA in rest vb.lu haiu' DA-I LA BLANA biggrin.gif
little six bmw
sau ... " SCOATE RAUL DIN EA " !
soare
Foarte frumoasa masina ,super poza cu ursii de plus in ea smile.gif)
Silviu
Merci.

Masina a primit "cadou" o caseta de directie de BMW E36. Nu am montat-o inca, sper ca maine. Voi reveni cu impresii.
Astfel am impuscat mai multi "iepuri" dintr-o lovitura :
- scap de jocul din directie de la masina
- fac totodata si o imbunatatire; pentru cine nu stie caseta de directie de E36 are 3.2 ture fata de cea de E30 care are 4
- caseta de pe masina va ajunge pe "ursul de blana" (pe masina de CJ nu am servodirectie)

Pe langa caseta, in ograda vor mai aparea 4 jante. Poze dupa ce vor ajunge la mine. Nu sunt spectaculoase, dar mie imi plac.

Ca belele, mi s-a spart sticla de la un far de scurta. sad.gif

In rest, masina a primit un schimb de ulei.
Si mult cox. biggrin.gif
Silviu
QUOTE
Poze dupa ce vor ajunge la mine.


Cam astea sunt.
Silviu
QUOTE
Voi reveni cu impresii.

Am reusit sa montez caseta de directie. A 2-a caseta, pentru ca prima era stricata si pierdea fooooarte mult lichid.

Directia este mai precisa, sunt foarte multumit. Recomand.


Cu jantele nu am rezolvat nimic, urmeaza sa le vopsesc. Va cer o parere in ceea ce priveste culoarea : argintiu sau auriu ?


Ca probleme, nu mai tine relantiul. Mergeam cu masina la drum lung si mi-a intrerupt timp de ~1 secunda. De atunci nu mai imi tine relantiul.
Am asteptat sa isi revina, dar degeaba. Am scos bornele, am asteptat sa isi revina, dar degeaba. Ce sa fac, ce sa verific ?
Ciupanezu
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.