sa incep:1. am vazut ca nu imi baga caldura decat daca tin masina turata peste 3000... am citit peste tot. unii ar zice ca e robinetul, altii ca e termostatu`...unu de la un service tare m-a speriat ca tre sa verifice poate si 3 zile sa vada de unde nu merge

si sa desfaca tot. ca idee am desfacut un furtun (motor pornit) pe care tre sa circule apa catre radiator de caldura
si...nimik. adica nu circula apa pe acolo. am pus pe cineva sa tureze motorul si pe la 3000 cum ziceam mai sus apa circula.
dupa ce merg cu ia turata imi arunca antigel pe la aerisitor.

gasesc ud pe acolo tot timpul.
eu zic ca e pompa!? de ce va cer parerea? pt ca pe la noi nu sunt service-uri care se ocupa in special de bmw....si nu vreau sa o ia vreunu babeste. macar sa-i spun parerea voastra. Am vazut ca sunt cativa care se pricep.
2. asta e asa sa nu mor prost

: cand incerc sa resetez ledurile de la oil service si inspection. aia cu contactul pus in 1 pozitie si apasarea butonului de resetare km. imi arata 6 "functii" ceva de genul: 353082 1 dupa asta 00000 2 , 14203 3 ( astea sunt ultimele cifre din seria caroseriei) si tot asa pana la 6 dupa care ceasurile merg 1 pana la maxim si se intorc. poate sa-mi zica cineva ce semnifica fiecare "functie" din astea? sau unde gasesc asta?
vreau o parere rapida pt ca deja am pierdut o programare la service din cauza unei piese ( aerisitorul) pe care l-a rupt un "mecanic" la un alt service.
Multumesc Anticipat.