IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> nou pe aici. probleme cu caldura (acum iarna :( )
Rating 5 V
Joe_Black
post Dec 16 2008, 11:41 AM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 5
Joined: 14-December 08
From: Craiova
Member No.: 2,399
Car: E 36
Engine: m40



sa incep:1. am vazut ca nu imi baga caldura decat daca tin masina turata peste 3000... am citit peste tot. unii ar zice ca e robinetul, altii ca e termostatu`...unu de la un service tare m-a speriat ca tre sa verifice poate si 3 zile sa vada de unde nu merge sad.gif si sa desfaca tot. ca idee am desfacut un furtun (motor pornit) pe care tre sa circule apa catre radiator de caldura
si...nimik. adica nu circula apa pe acolo. am pus pe cineva sa tureze motorul si pe la 3000 cum ziceam mai sus apa circula.
dupa ce merg cu ia turata imi arunca antigel pe la aerisitor. sad.gif gasesc ud pe acolo tot timpul.
eu zic ca e pompa!? de ce va cer parerea? pt ca pe la noi nu sunt service-uri care se ocupa in special de bmw....si nu vreau sa o ia vreunu babeste. macar sa-i spun parerea voastra. Am vazut ca sunt cativa care se pricep.
2. asta e asa sa nu mor prost smile.gif : cand incerc sa resetez ledurile de la oil service si inspection. aia cu contactul pus in 1 pozitie si apasarea butonului de resetare km. imi arata 6 "functii" ceva de genul: 353082 1 dupa asta 00000 2 , 14203 3 ( astea sunt ultimele cifre din seria caroseriei) si tot asa pana la 6 dupa care ceasurile merg 1 pana la maxim si se intorc. poate sa-mi zica cineva ce semnifica fiecare "functie" din astea? sau unde gasesc asta?

vreau o parere rapida pt ca deja am pierdut o programare la service din cauza unei piese ( aerisitorul) pe care l-a rupt un "mecanic" la un alt service.

Multumesc Anticipat.


--------------------
Aici ma gasiti sau la : 0768 777 611
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 16 2008, 01:43 PM
Post #2


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (Joe_Black @ Dec 16 2008, 11:41 AM) *
dupa ce merg cu ia turata imi arunca antigel pe la aerisitor. sad.gif gasesc ud pe acolo tot timpul.

Sistem de racire este un sistem inchis, nu trebuie sa arunca nimic nicaieri. Probabil din cauza asta nu pot fi umplut sistem cum trebuie si ramana aer in conducte de incalzire.
Trebuie sa fie etansat perfect. Lucreaza chiar sub presiune cand motor e cald. Acul de temperatura pe bord ce iti arate?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joe_Black
post Dec 16 2008, 03:47 PM
Post #3


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 5
Joined: 14-December 08
From: Craiova
Member No.: 2,399
Car: E 36
Engine: m40





acul sta la mijloc exact asa cum trebuie. sad.gif adica urca pana la jumatate. nu a trecut decat odata peste si atunci am schimbat vascocuplajul.

This post has been edited by Joe_Black: Dec 16 2008, 03:49 PM


--------------------
Aici ma gasiti sau la : 0768 777 611
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert1
post Dec 16 2008, 07:38 PM
Post #4


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 93
Joined: 10-January 07
Member No.: 522
Car: E36
Engine: M50 2.5



S-ar putea ca 1-2 pale sa fie rupte la pompa de apa,si astfel nu iti circula cum trebuie decat cand o turezi,sau pot fi depuneri in caloriferul de caldura si astfel apa trece doar cand e pompata puternic.Eu as merge pe mana pompei de apa dar zici ca acu sta la jumate.....cam ciudat.Sau sa fie robineti de la calorifer....cu toate ca nu prea cred...Oricum cam asta e ordinea in care trebuie verificat...pompa de apa,robineti,si apoi caloriferul.

Oil serviceu se reseteaza de la mufa de diagnoza,nu din bord,la E36.Trebuie sa faci un shtrap intre pinul 7 si 19(masa) timp de 10 sec,cu cheia in pozitia 2.Nu cu motorul pornit.

Bafta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 16 2008, 08:10 PM
Post #5


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Pai daca a zis:
QUOTE (Joe_Black @ Dec 16 2008, 11:41 AM) *
ca idee am desfacut un furtun (motor pornit) pe care tre sa circule apa catre radiator de caldura
si...nimik. adica nu circula apa pe acolo.

Inseamna ca nu are destul de lichid de racire. Daca sistem e plin iese apa si cu motor oprit cand scoti furtun..


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Dec 16 2008, 08:36 PM
Post #6


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20





CITAT(Robert1 @ Dec 16 2008, 07:38 PM) *
pot fi depuneri in caloriferul de caldura

cum se curata?am un amic cu o prob asemanatoare a schimbat TOT si ultima cauza ar fi caloriferu infundat ceva..


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Dec 16 2008, 09:29 PM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Sa nu fie eletrovalva dusa.

Nu stiu cum e la alte modele, dar la E28 e facuta in asa fel incat comportamentul e invers: cand turezi motorul, o electrovalva slaba se inchide singura, iar la relanti lasa apa sa treaca.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert1
post Dec 16 2008, 09:57 PM
Post #8


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 93
Joined: 10-January 07
Member No.: 522
Car: E36
Engine: M50 2.5



bartro are dreptate insa ideea este acum ce furtun a desfacut Joe_black,sa nu cumva sa fi desfacut returul care iese din calorifer caz in care e normal sa nu vina apa dat fiind ca a zis ca nu se face cald,deci pot fi depuneri pe calorifer,sau nu se deschide bine robinetu.

Uite aici in schema directia in care cirucula apa si ia-o si tu sistematic si elimina variantele.....Vezi pompa de apa pt ca e cel mai usor de desfacut,dupa care vezi cumva daca vine apa calda pana in robinet si vezi si daca trece de el....si la urma caloriferul, daca apa trece de robinet.

PS: http://bmwfans.info/original/E36/Lim/318i-...11/ill-11_1122/

QUOTE (db85amd @ Dec 16 2008, 08:36 PM) *
cum se curata?am un amic cu o prob asemanatoare a schimbat TOT si ultima cauza ar fi caloriferu infundat ceva..


Chiar nu stiu cum se poate curata asa ceva...Poate ne spune cineva care a mai facut asta.Ma gandesc eu in mintea mea(nu stiu daca exista) la o solutie putin abraziva speciala pt asa ceva,gen axion pt vase...si jet puternic de apa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 16 2008, 10:17 PM
Post #9


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (Robert1 @ Dec 16 2008, 09:57 PM) *
Chiar nu stiu cum se poate curata asa ceva...Poate ne spune cineva care a mai facut asta.Ma gandesc eu in mintea mea(nu stiu daca exista) la o solutie putin abraziva speciala pt asa ceva,gen axion pt vase...si jet puternic de apa.

La un prieten cu dacie a facut minune Calgon pt masini de spalat...


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Dec 16 2008, 10:21 PM
Post #10


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20





CITAT(bartro @ Dec 16 2008, 10:17 PM) *
La un prieten cu dacie a facut minune Calgon pt masini de spalat...

zi-ne si un procedeu cum a facut ...


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joe_Black
post Dec 17 2008, 12:27 PM
Post #11


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 5
Joined: 14-December 08
From: Craiova
Member No.: 2,399
Car: E 36
Engine: m40



Multumesc la toata lumea pt pareri. Din toate am tras concluzia ca e pompa mai ales ca de dimineata s-a auzit si un zgomot ciudat (parca freca ceva). furtunul il scosesem inainte de calorifer. si atunci cand accelerez trece ceva apa si prin calorifer , am caldura doar daca tin turat. acum eu sunt 100% convins ca pompa are ceva. probabail are ceva pale rupte si atunci cand tin turat mai face putin "fatza".
Inca odata: MULTUMESC!!! ....si La Multi Ani! rolleyes.gif


--------------------
Aici ma gasiti sau la : 0768 777 611
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 17 2008, 01:55 PM
Post #12


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (db85amd @ Dec 16 2008, 10:21 PM) *
zi-ne si un procedeu cum a facut ...

pai.. a amesteca calgon cu apa si a bagat in sistem de racire..
are proprietati care protejeaza internele de masini de spalat, deci nu cred ca face rau la o masina. Pe langa asta curata si ataca depunere de calcar, daca masina a mers mult cu apa de robinet. La el a facut minune.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Dec 17 2008, 03:52 PM
Post #13


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



si la mine a facut asa imediat ce am pus motorul pe masina, si s-a dovedit ca nu aveam deloc termostat, astfel circuitul apei in motor era foarte scurt, apa se plimba doar catre radiator, nu si spre habitaclu. cred ca mai usor verifici termostatul, care poate daca il ai, s-a blocat in pozitia deschis, decat sa desfaci curelele si sa te uiti la pompa de apa.
si la mine daca turam pe la 2000 RPM venea caldura inauntru, altfel ioc. Si nici apa nu venea pe furtunele dinspre calorifer.
Bytzu era cu mine acolo, si poate confirma asta.


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert1
post Dec 17 2008, 08:48 PM
Post #14


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 93
Joined: 10-January 07
Member No.: 522
Car: E36
Engine: M50 2.5





MeHigh cand n-ai termostat sau e blocat pe deschis circula apa incontinuu prin radiator,rezulta apa sta mult sub jumate,mai ales cand turezi bine motorul,pe cand el a zis clar ca temp apei in bord sta la jumatate,de aici rezulta ca termostatu e bun.Raman variantele celelalte.Numai bine

LE: Si daca termostatu este blocat pe deschis sau nu este,apa tot circula prin calorifer,numai ca circula apa rece si din cauza asta nu incalzeste.Varianta asta cade in cazul lui Joe_black

This post has been edited by Robert1: Dec 17 2008, 08:50 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joe_Black
post Dec 19 2008, 09:52 PM
Post #15


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 5
Joined: 14-December 08
From: Craiova
Member No.: 2,399
Car: E 36
Engine: m40



smile.gif) A fost ceva mai simplu decat am crezut: trebuia aerisit sistemul. Oricum am schimbat si pompa de apa si antigelul, ca tot am avut programare wink.gif si am mai trecut si schimbul asta in cartea de garantie. Deci sistemul ne-aerisit face mari probleme, cred ca se ajunge pana la arderea garniturii la chiolasa. Bartro si Robert1 se pare ca au avut dreptate.
MA suparasem foarte tare pe BMW avand in vedere ca eu tin la el si el sa se farame, hm!? Acum stiu ca e din vina mea nu a lui.

o mica istorioara: un tip cu bani isi luase un ford mondeo 2007 ala la 17-18mii . ne-am intalnit odat si se lauda cu masina lui, la care sigur pe el intreaba: mah dar tu ce masina ai? i-am raspuns ca un BMW vechi si i-am aratat masina. peste 2 saptamani baiatu` isi vinde masina si isi ia un BMW e46( doar). stiti ce mi-a zis dupa asta: mah eu am incercat sa ma laud cu fordul meu dar cand mi-ai zis ca ai bmw....mi-am dat seama ca nu te poti lauda cu nik in fata lui! a BMW-ului.

Multumesc!

This post has been edited by Joe_Black: Dec 19 2008, 09:53 PM


--------------------
Aici ma gasiti sau la : 0768 777 611
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joe_Black
post Dec 19 2008, 09:57 PM
Post #16


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 5
Joined: 14-December 08
From: Craiova
Member No.: 2,399
Car: E 36
Engine: m40



2. asta e asa sa nu mor prost smile.gif : cand incerc sa resetez ledurile de la oil service si inspection. aia cu contactul pus in 1 pozitie si apasarea butonului de resetare km. imi arata 6 "functii" ceva de genul: 353082 1 dupa asta 00000 2 , 14203 3 ( astea sunt ultimele cifre din seria caroseriei) si tot asa pana la 6 dupa care ceasurile merg 1 pana la maxim si se intorc. poate sa-mi zica cineva ce semnifica fiecare "functie" din astea? sau unde gasesc asta?



La problema sta nu mi-a raspuns nimeni! unsure.gif


....si chiar daca la profilul meu scrie 0 % BMW Corupt eu stiu ca sunt 150 % BMW Corupt laugh.gif


--------------------
Aici ma gasiti sau la : 0768 777 611
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 20 2008, 12:02 AM
Post #17


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Asta e test de bord, nu are legatura cu resetare de inspection smile.gif care la masina ta nu stiu se face.
ps. bine ca s-a rezovat cu caldura inainte sa fie chiar frig smile.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert1
post Dec 20 2008, 01:32 AM
Post #18


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 93
Joined: 10-January 07
Member No.: 522
Car: E36
Engine: M50 2.5





Joe_Black ,ia citeste mai bine topicul sa vezi ca ti-am raspuns in leg cu oil serviceu:)

bine ca ai rezolvat usor cu caldura.Bafta
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 14th July 2025 - 12:17 AM