QUOTE (Christache @ Jan 1 2009, 09:39 PM)

Depinde ce cutie este. La al meu compact este cu ulei lifetime si nu am joja de ulei pe cutie. Daca ai joja de ulei la cutie se schimba uleiul si filtrul. Daca vrei dupa 5 ianuarie imi dai seria de sasiu si iti spun ce tb schimbat la ea. Ca idee este un filtru, 1 sau 2 garnituri de baie ulei in functie te tipul cutiei, un oring la filtrul de ulei si ulei ATF DII sau ATF DIII cca 3 Litri. Cutia are ~ 9 litri dar la schimb nu ies mai mult de 3 (cel putin asa era la urs. Poti sa verifici cand il dai jos sa vezi cat iese tot atata bagi. Daca pui mai mult ulei se defecteaza cutia !!! Daca pui mai putin nu este f grav doar sa nu mergi mult timp cu ea sub nivel.
Schimbul se face relativ usor dar tb facut foarte curat. Baia jos multe suruburi, curatat magnetul din baie, schimbat filtrul + oring care se tine de obicei cu un surub de cutie si ai acces la el din baie, garnitura noua si pusa la loc, umpluta cu ulei si aia ie. Verificat nivelul de ulei pe joja la cald si nu ii dai grav dupa schimbul de ulei pana la prima verificare de ulei. Daca constati ca toate vitezele sunt la locul lor si cupleaza normal totul ie ok. Ma repet verifici la cald nivelul de ulei dupa ce te deplasezi cu ea.
Daca nu ai joja de ulei si este lifetime se complica un pic lucrurile.
Merci pt sfaturi....Si nu am joja de ulei ...se pare ca e mai complicat ...ai avut dreptate ....o sa tinem legatura ....pt inca cateva sfaturi .....
O sa-ti dau seria la masina poate te int u mai bine ca sti depre ce e vb