Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nu merge caldura la urs
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 3 > E30 (ursulet)
alexct
Am desfundat instalatia, am bagat aer cu preiune, apa cu presiune, nu e nici un dop pe nicaeri. Dar am caldura doar cand merg cu masina turata. unsure.gif si asta cateodata. Poate a mai patin cineva asa ceva?
TiL
Baga caldura cand o turezi sau cand o lasi moale?
Eu am patit invers fata de ce zici tu, la drum lung nu baga, iar in localitati, cand o lasam mai moale incalzea. De vina a fost electrovalva care se lasa antrenata de curentul de apa si se inchidea singura in ture.
alex230ro
termostat,saui valva aia,se incalzeste repede masina?
MeHigh
sigur ai instalatia de racire aerisita?
bartro
QUOTE (alexct @ Nov 28 2008, 12:32 PM) *
Am desfundat instalatia, am bagat aer cu preiune, apa cu presiune, nu e nici un dop pe nicaeri. Dar am caldura doar cand merg cu masina turata. unsure.gif si asta cateodata. Poate a mai patin cineva asa ceva?

Temperatura indicat pe bord e ok? adica, sa urca pe la jumatate acul?
alexct
acum ca a venit frigul, nu mai merge deloc. am verificat toata instalatia, nu e infundat nimic, termostatul merge, apa se ridica aproape de jumatate. cu motorul pornit daca scot furtunul de iesire din calorifer, nu curge apa, doar daca o accelerez. in mers am incercat sa o tin turata, dar tot nimic. blink.gif
Mihai_AMD
CITAT(alexct @ Dec 29 2008, 03:09 PM) *
acum ca a venit frigul, nu mai merge deloc. am verificat toata instalatia, nu e infundat nimic, termostatul merge, apa se ridica aproape de jumatate. cu motorul pornit daca scot furtunul de iesire din calorifer, nu curge apa, doar daca o accelerez. in mers am incercat sa o tin turata, dar tot nimic. blink.gif

tot cu motorul pornit incearca sa tragi un pic si furtunul de intrare in calorifer.daca nu intra nimic inseamna ca apa e blocata la electrovalva.daca intra apa dar nu iese ar fi caloriferul infundat..
daca ai timp de experimente pune cele 2 furtune care intra in electrovlalva pe direct,adica fa un strap intre ele.asta din urma in caz ca pe furtun de intrare in calorifer nu da apa(cum am zis e blocata de eletrovalva)
alexct
care este electrovalva? daca scot ambele furtune din calorife curge apa, dar incet. daca se poate o poza sau o explicatie "pentru tot prostu' de rand" blink.gif pentru ca sunt nou in clubul ursilor. mersi anticipat
mertan
va zic tot secretul wink.gif

1. cand mergi la drum lung si baga rece inseamna ca ai sufa aia de la rotita de caldura rupta sau nu merge. asta inseamna ca ea pe loc baga caldura, dar vine frigu de afara. so.... vezi shufele alea de acolo care e mersu. sa inchizi de tot aerul de vine din bot.
2. verifcati electrovana de pe traseu. verificati instalatia de apa. puneti mana pe furtunele care intra in masina. turul si returul. daca nu va deschide electrovalva e posibil ca butonul de caldura sa fie bulit. el da caldura de la o rotatie de 23 de grade.

cam asta e zic eu.
alexct
s-a rezolvat problema, era electrovalva pe care am anulat-o si acum am caldura la greu. dupa ce am scos-o am desfacut-o si am vazut ca avea o scama mai mare de silicon care tinea membrana semideschisa.
Pentru cei novici ca mine, care am petrecut toata iarna in frig ca nu stiam ce sa mai fac, ca sa ajungeti la electrovalva trebuie dat jos capacul de deasupra pedalelor si calul. dureaza 10 minute. electrovalva e in partea soferului mare neagra si urata. are 3 suruburi care se desfac super usor. firele le-am taiat ca nu am putut sa scot papucii (si eram putin cam nervos). am scos elecreovalva, am taiat flansa dinspre calorifer exact de langa ea, am luat 30 cm furtun calorifer dacie, 2 coliere si cam asta a fost toata operatia.
Adrian Pintea
ce functie are electrovalva asta?
tomado e28 owner
QUOTE (Adrian Pintea @ Feb 21 2009, 01:29 AM) *
ce functie are electrovalva asta?


Cred ca regleaza debitul de apa prin calorifer, in functie de cum reglam caldura din bord. Au inlocuit vechile robinete "manuale".
alexct
QUOTE (Adrian Pintea @ Feb 21 2009, 01:29 AM) *
ce functie are electrovalva asta?


Practic ei spun ca deschide circuitul prin calorifer cand sucim butonul de caldura, dar si deschisa daca e, e destul de sugrumat debitul. Oricum, dupa parerea mea, nu prea isi are rostul, deoarece daca alegi aer rece, clapeta dirijeaza aerul pe langa calorifer, nu prin calorifer. Nu e ca la batrana dacie smile.gif
bartro
Teoretic asa e, o sa vezi la vara daca ai dreptate smile.gif
tomado e28 owner
QUOTE (alexct @ Feb 21 2009, 07:27 PM) *
Practic ei spun ca deschide circuitul prin calorifer cand sucim butonul de caldura, dar si deschisa daca e, e destul de sugrumat debitul. Oricum, dupa parerea mea, nu prea isi are rostul, deoarece daca alegi aer rece, clapeta dirijeaza aerul pe langa calorifer, nu prin calorifer. Nu e ca la batrana dacie smile.gif


Fara rost nu pun ei piese pe acolo... smile.gif La vara, chiar daca aerul va fi dirijat pe langa calorifer si va veni aer la temperatura exterioara prin bord, cred ca vei face sauna la picioare sad.gif Zic din experienta...
b86dtm
eu cred ca electrovalva aceea are si un alt rol,de a proteja caloriferul de o presiune foarte mare.la mine cand merg ca tot omul am caldura super,daca ii dau forja nu mai am absolut deloc caldura.am dat afara electrovalva si asa libera neconectata la tensiune asigura trecerea apei fara probleme.am legat un furtun de ea si am bagat apa sub presiune de la pompa,cu cat deschideam mai tare robinetul si avea presiune in valva mai mare cu atat se inchidea si nu mai permitea trecerea apei..iar cu robinetul deschis la presiune maxima nu mai lasa sa treaca apa deloc....asa ca am montat-o la loc si cand este frig merg cuminte..poate fi defecta electrovalva mea dar asta este rezultatul experimentului.
sconx
QUOTE (b86dtm @ Feb 26 2009, 05:27 PM) *



ELECTROVALVA sa va scape de probleme (si de vanzare) http://bmwzone.ro/forums/post-a21996-.html Are la topicul de vazari piese si detalii
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.