QUOTE (Sportivu @ Dec 15 2008, 05:13 PM)

Va contrazic. Aro-urile vechi sunt foarte fiabile, mai ales cele care au fost facute pentru armata sau export, marea majoritate benzinare cu L25, jumatate de carpati. Benzinarele pornesc la sfert si fluiera, vorbesc pentru ca am asa ceva si stiu ce inseamna. Chestia cu pornitul iarna e basm, noi nu traim in siberia, unde-s -56 de grade si e nevoie sa faci focul sub baia de ulei... Daca ai ulei corespunzator, bujii bune, fise la fel, nu ai treaba. Cu dieselurile de Brasov, nu stiu ce sa zic, sunt motoare fiabile...iarna nu am avut asa ceva ca sa pot trage concluzii.
@Ciupanezule, 50.000 poate tine un motor de trabant...pana sa faci reparatia la cota

L25-ul , corect intretinut este motor de 3-400.000 km pana sa-si dea duhul...
LE: si inca o chextie: puteti sa aveti anvelopele anvelopelor de iarna pe masini.....tot va trebuie lanturi pe zapada...sau chiar si pe noroi. Eu la aro am lanturi, si vara asta le-am folosit pe noroaie mari, cand mi-au stricat drumul niste nemernici de la Petrol....

Aro-urile vechi sunt foarte rare la armată.
Majoritatea sunt scoase din uz de mult.
Cānd eram mic mergeam īn fiecare week-end cu tata la unitate pentru că, fiind comandant, trebuia să fie prezent ori sāmbătă ori duminică.
Foarte rar am văzut 243-uri.
Eu mă refeream la 244-uri adică la motoarele diesel care sunt foarte proaste.
Cele pe benzină sunt foarte bune īnsă sunt de 10 ori mai rare.
Cāt despre lanţuri, chiar nu ai nevoie īn 95% din cazuri.
Nişte pneuri bune de iarnă sunt suficiente.
Eu nu am pus lanţuri niciodată şi am mers toată iarna trecută atāt prin Bucureşti cāt şi la munte.