Rares
Jul 14 2008, 10:33 AM
Tin sa precizez ca achizitionarea masinii a fost posibila doar cu ajutorul prietenei mele, Alexandra.
Deci, BMW 525d, M57B25, 163 CP / 350Nm, fabricata in 10.2002 cu prima inmatriculare in 11.2002
Masina are acum, dupa drumul din Germania, 109.300 km, verificabili si sustinuti de cartea service completa. Toate reviziile au stampila Bayerische Motoren Werke, deci au fost facute direct la BMW. Ulrima revizie a fost la ~99.800km, in octombrie 2007.
Dotari:
Xenon, proiectoare ceata, pilot automat, telefon, volan multifunctional, navigatie, senzori parcare fata/spate, senzori lumina/ploaie, dublu climatronic, DSC, ESP, ASR, airbag sofer+pasager, airbag lateral si airbag pt cap, DVD+CD changer, geamuri electrice fata/spate, oglinzi heliomate, inchidere centralizata cu telecomanda, jenti aliaj + cauciucuri de iarna nou-noute cu jenti Keskin, imobilizator electronic, etc
Masina nu a fost lovita, are linie. Interiorul e textil (nu am vrut piele).
Pozele atasate sunt de pe site de la dealer.
Urmeaza sa fac mai multe poze si sa postez.
Mihai_AMD
Jul 14 2008, 10:42 AM
foarte frumoasa,s-o stapanesti sanatos si tu si prietena
ps:daca as comenta ceva ar fi ca e diesel
alex230ro
Jul 14 2008, 10:43 AM
felicitari e foarte frumoasa
Rares
Jul 14 2008, 10:47 AM
QUOTE (db85amd @ Jul 14 2008, 11:42 AM)

foarte frumoasa,s-o stapanesti sanatos si tu si prietena
ps:daca as comenta ceva ar fi ca e diesel

Initial si eu am cautat benzina. Gasisem un e39 520i frumusel... Dar dupa ce am facut test drive cu 525d, m-am indragostit. Are un cuplu si o acceleratie de nici nu mi-a venit sa cred...
Pe autostrada, sare de la 150 la 200km/h foarte foarte repede...
Plus ca in tara, am facut niste depasiri cu a 3a, cam la 2000rpm... Doamne feri cum fuge...
Care stie dealul de la Paniceni sau la Dumbrava, depasiri la deal in treapta a 3a... urca dealul si accelereaza foarte usor...
Nu stiu cu ce cuvinte sa descriu...
Si apropo de diesel, daca e capota inchisa, iti dai seama ca e diesel doar daca stai in spatele masinii si simti esapamentul. Altfel...
ionusunt
Jul 14 2008, 10:51 AM
marfa ca e 525.....si ca e 6 cil...daia nu se aude ca e diesel
foarte misto masina

foarte clean

sa o stapanesti sanatos
Rares
Jul 14 2008, 11:00 AM
QUOTE (ionusunt @ Jul 14 2008, 11:51 AM)

marfa ca e 525.....si ca e 6 cil...daia nu se aude ca e diesel
foarte misto masina

foarte clean

sa o stapanesti sanatos

Da, 6 cilindri...

Nu e M30, dar totusi are un sunet foarte frumos...
Si apropo de sunet, imi place cum suna ventilatorul de la clima dupa ce opresc motorul... Se opreste asa incet, din inertie... parca ai opri un motor cu reactie

Edit:
Ori cumparam 520i ori 525d
In nici un caz nu am vrut 520d
Mersi de urari...
Mihai_AMD
Jul 14 2008, 11:00 AM
CITAT(Rares @ Jul 14 2008, 10:47 AM)

Initial si eu am cautat benzina. Gasisem un e39 520i frumusel... Dar dupa ce am facut test drive cu 525d, m-am indragostit. Are un cuplu si o acceleratie de nici nu mi-a venit sa cred...
Pe autostrada, sare de la 150 la 200km/h foarte foarte repede...
Plus ca in tara, am facut niste depasiri cu a 3a, cam la 2000rpm... Doamne feri cum fuge...
Care stie dealul de la Paniceni sau la Dumbrava, depasiri la deal in treapta a 3a... urca dealul si accelereaza foarte usor...
Nu stiu cu ce cuvinte sa descriu...
Si apropo de diesel, daca e capota inchisa, iti dai seama ca e diesel doar daca stai in spatele masinii si simti esapamentul. Altfel...
stiu stiu stiu ce poate un 525d,si ca din fata nu-ti dai seama ca e disel,are si un prieten bunal meu si o calc si eu saptamanal ca nu scapa de mine
inca o data iti doresc sa nu ai cea mi mica problema cu ea
Rares
Jul 14 2008, 11:05 AM
QUOTE (db85amd @ Jul 14 2008, 12:00 PM)

stiu stiu stiu ce poate un 525d,si ca din fata nu-ti dai seama ca e disel,are si un prieten bunal meu si o calc si eu saptamanal ca nu scapa de mine
inca o data iti doresc sa nu ai cea mi mica problema cu ea

Mersi.
Are o singura problema: Imi tot da eroarea "Check break Lights"
Stopurile merg, dar cel de sub luneta merge cand vrea...
Becul nu e ars, am ridicat un pic limba aia pe care se aseaza becul, am scos mufa de la soclu si am pus-o inapoi... Tot asa face: merge cand vrea. O sa pun alt bec, sa vedem...
Edit:
Vor urma:
1. folii de la o firma care sa dea omologare pt RAR
2. pleoape foarte foarte subtile
ionusunt
Jul 14 2008, 11:32 AM
QUOTE (Rares @ Jul 14 2008, 12:05 PM)

Mersi.
Are o singura problema: Imi tot da eroarea "Check break Lights"
Stopurile merg, dar cel de sub luneta merge cand vrea...Becul nu e ars, am ridicat un pic limba aia pe care se aseaza becul, am scos mufa de la soclu si am pus-o inapoi... Tot asa face: merge cand vrea. O sa pun alt bec, sa vedem...
Edit:
Vor urma:
1. folii de la o firma care sa dea omologare pt RAR
2. pleoape foarte foarte subtile
ai deja o masina veche...asa ca banuiesc ca cunosti genul de problema
Rares
Jul 14 2008, 11:38 AM
QUOTE (ionusunt @ Jul 14 2008, 12:32 PM)

ai deja o masina veche...asa ca banuiesc ca cunosti genul de problema

NU inteleg ce vrei sa spui...
ionusunt
Jul 14 2008, 11:49 AM
QUOTE (Rares @ Jul 14 2008, 12:38 PM)

NU inteleg ce vrei sa spui...

ceva fire coclite mufe oxidate ...la asta ma refeream
81DMC77
Jul 14 2008, 12:45 PM
Super!!! Sa-l folositi sanatosi si fara probleme. Abia astept sa-l vad
Rares
Jul 14 2008, 12:47 PM
QUOTE (81DMC77 @ Jul 14 2008, 01:45 PM)

Super!!! Sa-l folositi sanatosi si fara probleme. Abia astept sa-l vad

Pai mai asteapta un pic...
Dupa-masa vin la tine sa cautam stii-tu-ce
Rares
Jul 14 2008, 01:16 PM
Deja sunt comandate pleoape si eleron...
Edi_
Jul 14 2008, 02:04 PM
S-o stapanesti sanatos Rares!!!

E frumoasa rau si la km astia...whew! Am avut si eu si stiu ce inseamna, nici nu-ti dai seama ca e diesel decat dupa turometru, iar cuplul este fenomenal! "Check brake light" era si la mine la ordinea zilei, e doar o chestie de contact.
Rares
Jul 14 2008, 03:00 PM
QUOTE (Horus @ Jul 14 2008, 03:40 PM)

Cat a costat masina?
Masina a fost 11.000 euro.
La cheltuieli se mai adauga: avion, cazare, motorina, taxa de numere + asigurare si maruntisuri (mancare, cafele, etc)
Apoi, cheltuieli care urmeaza: taxa de poluare (sa-i frec!), identificare, talon, carte de identitate...
Calcul estimativ: ~14.000 euro. Merita fiecare cent...
TiL
Jul 14 2008, 06:06 PM
S-o stapaniti sanatosi!
6 cilindri pot sa faca multe, chiar daca merg pe motorina
Horus
Jul 14 2008, 07:42 PM
QUOTE (Rares @ Jul 14 2008, 04:00 PM)

Masina a fost 11.000 euro.
La cheltuieli se mai adauga: avion, cazare, motorina, taxa de numere + asigurare si maruntisuri (mancare, cafele, etc)
Apoi, cheltuieli care urmeaza: taxa de poluare (sa-i frec!), identificare, talon, carte de identitate...
Calcul estimativ: ~14.000 euro. Merita fiecare cent...
Multumesc pentru raspuns!
Nu are TVA-ul deductibil, ca sa mai recuperezi ceva bani?(Chiar si asa pretul ei mi se pare foarte bun, avand in vedere rulajul si dotarile)
Rares
Jul 14 2008, 10:35 PM
QUOTE (Horus @ Jul 14 2008, 08:42 PM)

Multumesc pentru raspuns!
Nu are TVA-ul deductibil, ca sa mai recuperezi ceva bani?(Chiar si asa pretul ei mi se pare foarte bun, avand in vedere rulajul si dotarile)
Masina costa 12.999 euro si NU am platit TVA. Am platit suma de 10.924 euro.
Cu placere
Mihai_AMD
Jul 14 2008, 10:48 PM
asteptam mai multe poze...
io'sŪ
Jul 15 2008, 11:44 PM
frumoasa masina, s-o stapanesti sanatos !
Rares
Jul 24 2008, 01:54 PM
QUOTE (ionusunt @ Jul 14 2008, 12:49 PM)

ceva fire coclite mufe oxidate ...la asta ma refeream

Da, asa a fost.
Am desfacut soclul de la stop, am scos mufa si am dat cu spray de "contacte". Am lasat un pic sa se evapoze, am montat becul la loc si acuma e ok. Nu mai da eroarea...
Rares
Aug 5 2008, 02:52 PM
Deci.. azi am scos numere rosii, valabile pana in 05 septembrie.
La RAR Cluj e o nebunie imensa. Se fac programari pe sfarsitul lui septembrie.

(
Azi, cand am scos numerele rosii de la politia rutiera, l-am intrebat pe tip (o cunostinta) daca mai pot lua un set de numere rosii si a zis ca NU.
Asta inseamna ca de cand imi expira numerele provizorii pana cand o inmatriculez, o tin in fata blocului.

(
Si la RAR mers pe platforma, etc...
Edit: Baga-mi-as...
bartro
Aug 5 2008, 03:22 PM
QUOTE (Rares @ Aug 5 2008, 03:52 PM)

Deci.. azi am scos numere rosii, valabile pana in 05 septembrie.
La RAR Cluj e o nebunie imensa. Se fac programari pe sfarsitul lui septembrie.

(
Azi, cand am scos numerele rosii de la politia rutiera, l-am intrebat pe tip (o cunostinta) daca mai pot lua un set de numere rosii si a zis ca NU.
Asta inseamna ca de cand imi expira numerele provizorii pana cand o inmatriculez, o tin in fata blocului.

(
Si la RAR mers pe platforma, etc...
Edit: Baga-mi-as...
In bucuresti se face asa: intai faci programare la RAR si apoi iti ei numere rosu in cat sa fie inca valabil la data de programare..
Rares
Aug 5 2008, 04:58 PM
QUOTE (bartro @ Aug 5 2008, 04:22 PM)

In bucuresti se face asa: intai faci programare la RAR si apoi iti ei numere rosu in cat sa fie inca valabil la data de programare..
Pai da, logic.
Dar mie imi expira numerele de Germania joi. Si programarea la RAR e undeva la jumatatea lui septembrie.
Fie ca am luat numerele azi, fie ca le luam maine, tot nu erau valabile pana cand as fi vrut eu...
CRM112
Aug 6 2008, 01:52 PM
in orice caz sa o stapanesti sanatos!