Edi_
Jun 4 2008, 01:03 AM
Dupa o saptamana de cautari am gasit intr-un final un e34 pe autoscout si l-am adus acasa prin cineva pe trailer. A trecut o saptamana si cred ca a sosit momentul pentru primele impresii. Nu am postat inca pentru ca mi-am petrecut mult timp dandu-i de cap si intr-un fel dezamagit pt ca masina nu merge asa cum ar trebui, dar mai intai
-Partile bune:
-fabricatie 10/1995, culoare negru petrol, 145000km, interior destul de ingrijit chiar daca nu e asa curat cum m-am obisnuit cu ix-ul, are destul de multe dotari: scaune de piele incalzite, reglaj lombar electric, trapa panoramica(cea mare dubla), OBC mic, clima dubla, tempomat, jenti BBS cred pe 15" care arata ca noi. Imi place f mult tempomatul-poti sa accelerezi la buton sau sa pastrezi viteza de croaziera oriunde peste 40 km /h si clima care merge super-inghet in masina chiar daca sunt 30 de grade afara. Am cartea de service originala, service facut la reprezentanta.
Am fost cu masina la mecanic si am pus-o pe rampa- e absolut ca si noua pe dedesupt, nu are rugina deloc, nici macar depuneri, e ca si cum ar fi circulat in aer.
Per total masina fost 3850 E plus drumul(500) si taxa(1050) = 5400 E
-Partile proaste:
-masina arata mai rau in realitate decat in poze fiindca are destul de multe zgarieturi(prima dezamagire), turometrul nu are feedback bun, pixelii sunt cam morti dupa cateva minute dupa ce pornesc, mai ales cand e f cald afara, geamul de la sofer nu urca normal(va trebui sa schimb un cheder), bandoul lateral de la portiera soferului e putin desprins(l-am comandat deja), are si niste mici indoituri insesizabile la prima vedere pe capota si o portiera, insa CEA MAI MARE PROBLEMA este faptul ca masina merge sacadat la turatii mici (cam pana in 3000 rpm), chiar daca apas pedala de acceleratie constant are niste mici zvacniri si nu trage constant, lucru f enervant in special in trafic, la porniri, uneori da sa moara motorul desi nu mi-a murit decat o data. Consumul e de aprox. 18-20 % cu clima, mers destul de rapid, in oras.
Pana acum am facut urmatoarele: am schimbat bujiile, ulei, filtre, ulei pt cutia de viteze, baterie noua si urmeaza f multe:
Saptamana asta vine prima tura de piese comandate pt solutionarea problemei principale:
Debitmetru nou Siemens VDO-1200 lei
Sonda lambda noua Bosch-300 lei
si restul: 4 amortizoare noi Kayaba G-1420 lei plus kit protectie + rulmenti -490 lei
4 anvelope noi de vara Nokian NRVI - 1480 lei
plus altele saptamana viitoare, am o lista destul de lunga...
Am fost la 2 mecanici pana acum (unul care se ocupa numai de bmw-uri in mures si la reprezentanta), niciunul nu a putut sa-mi spuna exact care e cauza pt care merge sacadat, asa ca ramane de vazut cum se comporta cu debitmetru si sonda noua, daca nu banuiesc ca trage aer fals sau o fi bobina de inductie, dar e destul de ciudat pt ca motorul suna bine si la tester nu apare nimic.
ionusunt
Jun 4 2008, 01:40 AM
pai consumul cred ca e cauzat de mersul aiurea...cum adica sacadat ? nu merge in toti cilindrii ?
daca e asa ,atunci incearca sa iei un capac de delco nou. desfa-l pe ala vechi vezi cum e . incearca sa te uiti si la fise ,eventual scoate-le pe rand cu mot pornit vezi care e cea care nu are scanteie.sau sa nu fie de la pompa de benzina...... sau ceva legat de alimentarea pompei stiu eu alternator baterie ..pot fi mai multe. si debitmetru .... vezi furtunele de la gleria de admisie
Edi_
Jun 4 2008, 01:53 AM
QUOTE (ionusunt @ Jun 4 2008, 02:40 AM)

pai consumul cred ca e cauzat de mersul aiurea...cum adica sacadat ? nu merge in toti cilindrii ?
daca e asa ,atunci incearca sa iei un capac de delco nou. desfa-l pe ala vechi vezi cum e . incearca sa te uiti si la fise ,eventual scoate-le pe rand cu mot pornit vezi care e cea care nu are scanteie.sau sa nu fie de la pompa de benzina...... sau ceva legat de alimentarea pompei stiu eu alternator baterie ..pot fi mai multe. si debitmetru .... vezi furtunele de la gleria de admisie
mersi, am sa verific, merg toti cilindrii, asta e sigur
ionusunt
Jun 4 2008, 01:59 AM
daca poti fi mai explicit atunci cu mersul sacadat

da in nas ?se ineaca ?
Edi_
Jun 4 2008, 02:10 AM
QUOTE (ionusunt @ Jun 4 2008, 02:59 AM)

daca poti fi mai explicit atunci cu mersul sacadat

da in nas ?se ineaca ?
la pornire da usor in nas, nu se tureaza cursiv, iar in timpul mersului de ex pe la 2000 turatii oscileaza si nu trage constant, iar peste 3000 de turatii dispare problema, da, se poate spune ca se ineaca
haristeas51
Jun 4 2008, 07:02 AM
M50-u nu are capac de Delco. Intradevar aerul fals poate fi o cauza, care influenteaza consumu f mult, si nici nu trage..
CRM112
Jun 4 2008, 09:02 AM
lăsānd problemele la o parte maşina e mişto.
să ai parte de ea !
evildeath
Jun 4 2008, 09:13 AM
ft frumoasa sa o stapanesti sanatos
georgem
Jun 4 2008, 09:14 AM
Dintre debitmetru si sonda lambda mai dergama sonda lambda se strica si iti poate mari si consumul. La masina mea a fost schimbata sonda lambda cu cateva luni inainte sa o cumpar eu, inainte de 150k km. E posibil asta sa fie problema si la tine. In constatarea de la service scrie "Nu trage!!!", si parca a iesit si pe tester ca e defecta. Tu ai fost la tester?
Edi_
Jun 4 2008, 12:04 PM
QUOTE (haristeas51 @ Jun 4 2008, 08:02 AM)

M50-u nu are capac de Delco. Intradevar aerul fals poate fi o cauza, care influenteaza consumu f mult, si nici nu trage..
asa stiam si eu
QUOTE (CRM112 @ Jun 4 2008, 10:02 AM)

lăsānd problemele la o parte maşina e mişto.
să ai parte de ea !
mersi!!
QUOTE (evildeath @ Jun 4 2008, 10:13 AM)

ft frumoasa sa o stapanesti sanatos
QUOTE (georgem @ Jun 4 2008, 10:14 AM)

Dintre debitmetru si sonda lambda mai dergama sonda lambda se strica si iti poate mari si consumul. La masina mea a fost schimbata sonda lambda cu cateva luni inainte sa o cumpar eu, inainte de 150k km. E posibil asta sa fie problema si la tine. In constatarea de la service scrie "Nu trage!!!", si parca a iesit si pe tester ca e defecta. Tu ai fost la tester?
Am fost la tester in 2 locuri si nu apare nici o eroare, insa mi s-a spus ca nu arata nimic fiindca computerul e de generatie veche si nu proceseaza suficiente informatii. Vineri sosesc piesele si cam pe saptamana viitoare sper sa fie gata si daca tot nu merge bine o las la mecanic mai mult timp. Nimeni nu are chef de munca, iar eu nu ma pricep la asa ceva.
ionusunt
Jun 4 2008, 06:20 PM
QUOTE (haristeas51 @ Jun 4 2008, 08:02 AM)

M50-u nu are capac de Delco
my bad

LE :sa o faci repede sa te bucuri de ea ?
chiar...ai idee cat va fi taxa pt modelul asta ?
316i
Jun 4 2008, 07:32 PM
QUOTE (Edi_ @ Jun 4 2008, 01:04 PM)

asa stiam si eu
mersi!!
Am fost la tester in 2 locuri si nu apare nici o eroare, insa mi s-a spus ca nu arata nimic fiindca computerul e de generatie veche si nu proceseaza suficiente informatii. Vineri sosesc piesele si cam pe saptamana viitoare sper sa fie gata si daca tot nu merge bine o las la mecanic mai mult timp. Nimeni nu are chef de munca, iar eu nu ma pricep la asa ceva.
Poti sa le zici sa se lase de meserie cu testerele lor cu tot. Pana si calculatorul de urs stie sa-ti spuna cand e sonda lambda dusa. M50-ul stie sa-ti spuna orice, de la faptul ca s-a stricat un senzor de detonatie pana la sonda de temperatura, senzorul de la axe, etc.
Edi_
Jun 4 2008, 07:37 PM
Da, crede-ma ca nu mai am rabdare cu mecanicii astia, imi mananca nervii si fac experimente pe banii mei, dar altii nu sunt in mures asa ca pana la urma tot la ei ajung.
ionusunt
Jun 4 2008, 07:59 PM
eu zic sa faci o vizita prin bucuresti
io's®
Jun 4 2008, 11:57 PM
vezi ca senzorii aia de la axele cu came sunt cam vagabonzi.. nu ies mereu la tester (depinde si de tester)
marfa masina
Edi_
Jun 5 2008, 12:02 AM
QUOTE (io`s @ Jun 5 2008, 12:57 AM)

vezi ca senzorii aia de la axele cu came sunt cam vagabonzi.. nu ies mereu la tester (depinde si de tester)
marfa masina

danke! chiar acum am facut o tura pe noapte si tot ce pot sa spun e ca incepe sa-mi placa tot mai mult si distanta de franare e uimitoare, poti s-o opresti si pe o moneda, incredibil

da, avand in vedere ca problema e la turatii mici s-ar putea sa fie si axa, ma gandeam sa o schimb pe viitor cu o axa Schrick+chip, dar e distractie scumpa.
io's®
Jun 5 2008, 12:11 AM
eu nu vb de axa in sine ci de senzorii care citesc pozitia axei cu came
Edi_
Jun 5 2008, 12:14 AM
da, am formulat eu gresit, sorry
georgem
Jun 5 2008, 06:03 AM
Eu sunt foarte curios si cum ti se pare diferenta de la 192 CP la 150 CP. Dar sa nu fii influentat de faptul ca ai mici probleme la motor acum pana pe la 3000 RPM...
Edi_
Jun 12 2008, 08:17 PM
Au sosit piesele, insa nu stiu daca sonda lambda e buna, e Bosch universal LS 03. Mecanicul imi spune acum ca trebuia sa fi cumparat Beru..
Am primit si telescoapele, kit-ul de protectie, dar pe cutia de la rulmenti pt fata scrie e28/e30/e24...oare sunt la fel cu cele de pe e34???Cei de la autonet zic ca au verificat de 2x comanda..nu mai inteleg nimic.
Acum am ajuns acasa cu masina de la polish si cosmetizare si am scapat de multimea de zgarieturi, insa au mai ramas urme pe capota si altele, dar s-au imputinat si sunt fericit! Va trebui sa vopsesc capota totusi.
Poze..desi a fost destul de intuneric afara, mai fac altele maine dimineata pe soare.
Edi_
Jun 12 2008, 08:50 PM
Or fi buni rulmentii astia pe e34? pe cutie scrie e28, e30, e24
TiL
Jun 12 2008, 09:43 PM
Asta e, ii pui la 528
Edi_
Jun 12 2008, 09:47 PM
QUOTE (TiL @ Jun 12 2008, 10:43 PM)

Asta e, ii pui la 528


...inca nici nu am terminat e34-le, daca voi avea bani si nu se vinde pana atunci o sa iau si e28-ul
ionusunt
Jun 13 2008, 01:41 AM
pai cauta pe realoem codu si compara codul cu cel de pe cutie si vei afla
haristeas51
Jun 13 2008, 10:22 AM
se potrivesc

.
Edi_
Jun 14 2008, 04:20 PM
Azi am schimbat singur debitmetrul..ca nu e mare lucru, e chiar simplu si merge putin mai bine masina, dar tot mai face figura(smuceste putin la anumite turatii) si cred ca pana la urma e de la axa cu came sau VANOS-ul, ceva pe-acolo. Am reconditionat si volanul, are piele noua acum si arata beton

-350 lei , zici ca e bmw nou acum, aproape ca am orgasm cand pun mana pe volan...
Plus am luat si stergatoare noi pt e34-160 lei si am reparat geamul care iesea de pe cant.
Poze cu volanul, desi nu sunt f clare, arata mult mai bine in realitate.
butcky
Jun 14 2008, 04:32 PM
QUOTE (Edi_ @ Jun 4 2008, 02:03 AM)

4 anvelope noi de vara Nokian NRVI - 1480 lei
Super tari cauciucurile!!!!!
Cu astea am adus ix-ul din Germania! Sta super bine masina! Ma gandesc sa le pastrez pentru mine, mai ales ca sunt noi
Edi_
Jun 16 2008, 06:48 PM
Ce ziceti de jantele astea?
http://cgi.ebay.de/BMW-M5-Felgen-8-9-x-17-...1QQcmdZViewItemPoate ma ajuta Bartro sa fac o comanda de pe ebay
haristeas51
Jun 16 2008, 07:10 PM
Erau pe 4tuning un set de jante M5 e34 , fara capace. si costau 200 de euro ... vezi poate gasesti anuntul
Edi_
Jun 16 2008, 08:06 PM
QUOTE (haristeas51 @ Jun 16 2008, 08:10 PM)

Erau pe 4tuning un set de jante M5 e34 , fara capace. si costau 200 de euro ... vezi poate gasesti anuntul
Am gasit cu 450 E pe 4tuning, dar nu sunt asa frumoase, sau tine doar de vopsea?
http://piese-auto.anunturi-auto.4tuning.ro...994-175871.html
io's®
Jun 16 2008, 11:01 PM
cele de pe ebay sunt cromate , jantele sunt acelasi model
vezi ca setul trebuie sa fie cu jante mai late pe spate, 8J fata si 9J spate
Edi_
Jun 16 2008, 11:55 PM
QUOTE (io`s @ Jun 17 2008, 12:01 AM)

cele de pe ebay sunt cromate , jantele sunt acelasi model
vezi ca setul trebuie sa fie cu jante mai late pe spate, 8J fata si 9J spate
Exact asa sunt, cat sa ofer la licitatie? Merge pana la 1000 E
io's®
Jun 17 2008, 08:26 AM
CITAT(Edi_ @ Jun 17 2008, 12:55 AM)

Exact asa sunt, cat sa ofer la licitatie? Merge pana la 1000 E
mie, 1000 mi se pare mult, 500 ar fi mai corect
CRM112
Jun 18 2008, 08:52 AM
daca ai posibilitatea, eu am gasit jante foarte-foarte frumoase si ieftine pe site-uri din Suedia. Poti incerca.
..din pacate eu nu am finalizat nimic

..
p.s.: la jante se spune tot ca in germana parca ... felgen
Edi_
Jul 16 2008, 11:20 AM
Masina are un nou proprietar, un prieten de-al meu Paul care sper sa isi faca user si va continua ce am inceput eu. S-o stapanesti sanatos!
PaulTgMs
Jul 16 2008, 11:18 PM
QUOTE (Edi_ @ Jul 16 2008, 12:20 PM)

Masina are un nou proprietar, un prieten de-al meu Paul care sper sa isi faca user si va continua ce am inceput eu. S-o stapanesti sanatos!
Salut tuturor, am deosebila ta placere sa ma alatur voua, si asta doar datorita unui om deosebit, care mi-a indeplinit cel mai mare vis de-al meu pana in prezent. Deocamdata ma aflu printre amatori, dar sper ca voi ajunge la un nivel inalt de cunostinte, bineinteles in timp, cu multa rabdare si sprijin (aici intervine in special Edi care va fi deranjat de mine o perioada indelungata

) ....
Ce va pot spune despre masina, dupa cum stiti BMW E34 520i Touring 10/1995, o adevarata bijuterie, atat din punct de vedere al motorului cat si al aspectului .. din pacate o perioada nu apuc sa ma bucur de cei 150 de caluti de sub capota datorita inmatricularii (cam 1 luna jumate pana la programarea de la RAR) , dar asta nu inseamna ca pana atunci nu-i mai "trezesc" deloc, ci dimpotriva, o sa am grija zilnic sa-i "periez" cate putin.
Ma bucur si sunt mandru ca ma aflu printre voi, si inca o data, ii multumesc lui Edi pentru tot ce a facut pt. mine.
alex230ro
Jul 17 2008, 07:22 AM
bine ai venit si sa o stapanesti sanatos
PaulTgMs
Jul 17 2008, 12:04 PM
QUOTE (alex230ro @ Jul 17 2008, 07:22 AM)

bine ai venit si sa o stapanesti sanatos
.gif)
Ms ms
TiL
Jul 17 2008, 12:36 PM
S-o stapanesti sanatos, m-a tentat rau masina, dar am alta pe cap in care am investit multa munca si bani, mi-a fost greu sa renunt la ea.
Noi iti dorim sa nu ajungi sa inveti foarte multe despre bmw

ca totusi e o masina bine intretinuta.
Asteptam intrebari de genul cat ulei intra, de care, ce filtre sa pun, unde-i bateria etc
ionusunt
Jul 17 2008, 02:04 PM
QUOTE (TiL @ Jul 17 2008, 01:36 PM)

S-o stapanesti sanatos, m-a tentat rau masina, dar am alta pe cap in care am investit multa munca si bani, mi-a fost greu sa renunt la ea.
Noi iti dorim sa nu ajungi sa inveti foarte multe despre bmw
ca totusi e o masina bine intretinuta.
Asteptam intrebari de genul cat ulei intra, de care, ce filtre sa pun, unde-i bateria etc

sau sa inveti din carti si de pe net

sau pe la prieteni
sa o stapanesti sanatos...o masina superba....un fel de autobahn stormer
PaulTgMs
Jul 17 2008, 11:05 PM
QUOTE (ionusunt @ Jul 17 2008, 02:04 PM)

sau sa inveti din carti si de pe net

sau pe la prieteni
sa o stapanesti sanatos...o masina superba....un fel de autobahn stormer

Ms

da, intr-adevar e un fel de autobahn stormer... arata mai bine ca in poze, a fost super intretinuta, respectivul propietar din germania ar merita o carte postala frumoasa si un buchet de flori
Sper ca in curand sa postez cateva imagini(ceva mai ample) sa va faceti si voi o parere.
PaulTgMs
Jul 31 2008, 08:26 PM
Am urcat masina pe rampa, m-am uitat pe dedesubt, trebuie schimbat un inel de cauciuc care tine toba pt ca e rupt si 2 bucse in rest e foarte bine, am aerisit pompa de abreiaj, acuma prinde mai jos ambreiajul,e bun nu trebuie schimbat,se pare ca nu a fost aerisit niciodata, placutele de frana sunt bune, din cei 14 mm de ferodou sunt uzati 4 mm,discul de frana la fel,uzura putina,trebuie sa aerisesc in zilele ce vin pompa de frana ca mi se pare ca e cam moale pedala... am un dop de rugina in tabla dintre motor si roata dreapta fata ( acolo se afla un sustinator un furtun,probabil de clima)..se vede ca a fost schimbat furtunul respectiv cu o conducta metalica care acuma urca mai sus de zona unde era inainte furtunul..cred ca asta ar trebui rezolvat cat mai repede sa nu se extinda in zona motorului..deocamdata am improvizat ceva ca tot romanul..
In interior singurele probleme sunt la scaune, la sofer functioneaza reglajul lombar electric dar nu functioneaza incalzirea,iar butoanele de la scaune nu sunt iluminate pe cand la pasager doar cel de redresare lombara nu e luminat, functioneaz incalzirea dar nu functioneaza reglajul lombar.. habar nu am ce sa fac...poate imi dati vreo idee..
In exterior ar trebui vopsita capota,intru-cat un amator a pus mana pe un spray in loc sa faca o treaba calumea si a vopsit partea din fata a capotei (zona unde este cel mai des lovita de pietricele)
Sunt extrem de multumit de masina, in 12 am RAR-ul...nu mai am rabdare mai ales ca dupa RAR ma asteapta un test drive .. un drum de mare.. Tg.Mures - Constanta...si retur prin Transfagarasan...sa fie testul complet.. Inca sunt nedumerit cu consumul, sunt chiar curios daca consuma cat a spus Edi... dar dupa stilul lui mai "sportiv" de condus cred ca papa ceva mai mult ca la mine..
Sa nu uit ceva.... caut ornament usa stanga fata.... stiti pe cineva care are?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.