Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Proiect turbo 318is
BMWZone > BMW TUNING > Motor si transmisie
Pages: 1, 2, 3
George77
De doua saptamani in sfarsit vad si eu ca evoluez cu proiectul meu.Galeria de evacuare era menita pt un M50/52 si asa mai departe, din care am taiat ultimii doi cilindrii ca sa o potrivesc pe motorul meu.
INTERCEPTOR
mult succes marmota.sper sa inveti pe aia ca sa mi pui si mie:PP
mario.b
Super proiectul tau, va rezista motorul?? Am inteles ca IS-ul are pistoanele forjate si il poti duce mai mult ca putere decat altele?? Are si fratele meu un IS E36 si ma gandeam sa facem si noi la fel. Spor la treaba si multa bafta celb (4).gif
Ionut
bravo forjele...asteptam primele impresii smile.gif
George77
Va rezista sigur ,stiu unul care imipinge 20 psi doar cu pistoane si bolturi schimbate si nu are probleme,motorul este foarte bine construit ,mai toate sunt forjate in afara de pistoane ,are pana si racire cu jet de ulei pt pistoane.Motorul de pe e36 poate tine mai bine unui tuning prost decat asta de pe e30 deoarece are knock sensor,asta in cazul in care inca folosesti ECU al masini.Eu cred ca in prima faza voi merge cu un cip si un FMU ( asta nu este tuning ,este gluma )dar asta cat sa scot masina pe strada, ca ma cam seaca de bani proiectul asta ,a trebuit sa imi cumpar aparat de sudura care doar ala a fost 600$ .Imi cerea unul sa imi faca downpipe 500$ ,asa ca mi-am spus ca mai bine imi iau aparat si imi fac si toata evacuarea si tot si poate niste body work .
alex230ro
baga Forjele baga,hai sa vedem ce iese smile.gif
George77
Azi am mai facut ceva progrese,am reusita sa "invart " turbina .Am terminat si jumatate din IC piping dar in poze nu se vede ca am facut-o dupa ce am facut poze,am reusita sa fac traseul din compresor in intercooler.
George77
Incerc sa pun in video dar nu prea merge,vad ca este prea mare ,trebuie sa il editez.
George77
Am impresia ca am cam gresit forumul ,vad ca aici ar fi mult mai mult dialog daca as posta sa spunem probleme legate de un bec de la pozitie sau poate cum sa resetam kilometrajul.Ma asteptam la mai multe parei ,intrebari .Promit ca am sa deschid un topic legat de probleme grave la semnalul spate stanga(nu arde becul,trebuie sa am + si - pe becul ala sau este de ajuns doar unul dintre ele?????)
georgem
QUOTE (George77 @ May 7 2008, 04:11 AM) *
Am impresia ca am cam gresit forumul ,vad ca aici ar fi mult mai mult dialog daca as posta sa spunem probleme legate de un bec de la pozitie sau poate cum sa resetam kilometrajul.

Nu ai gresit forumul, poti vedea ca topicul a avut multe vizualizari. Eu unul il urmaresc cu mare interes, si sunt putin invidios ca poti sa pui turbo si probabil sunt oameni priceputi care sa te ajute sa realizezi asta acolo unde esti. Astept noi detalii si sper ca la un moment dat sa pun si eu o turbina pe una dintre masini rolleyes.gif
Unicul SGM
Felicitari pt montaj
nmg
QUOTE (George77 @ May 7 2008, 04:11 AM) *
Am impresia ca am cam gresit forumul ,vad ca aici ar fi mult mai mult dialog daca as posta sa spunem probleme legate de un bec de la pozitie sau poate cum sa resetam kilometrajul.Ma asteptam la mai multe parei ,intrebari .Promit ca am sa deschid un topic legat de probleme grave la semnalul spate stanga(nu arde becul,trebuie sa am + si - pe becul ala sau este de ajuns doar unul dintre ele?????)


Ummm ... ce-i aia turbo ?
mario.b
QUOTE (George77 @ May 7 2008, 04:11 AM) *
Am impresia ca am cam gresit forumul ,vad ca aici ar fi mult mai mult dialog daca as posta sa spunem probleme legate de un bec de la pozitie sau poate cum sa resetam kilometrajul.Ma asteptam la mai multe parei ,intrebari .Promit ca am sa deschid un topic legat de probleme grave la semnalul spate stanga(nu arde becul,trebuie sa am + si - pe becul ala sau este de ajuns doar unul dintre ele?????)


Atunci daca esti dispus sa raspunzi la intrebari si nu te deranjeaza ca intrebam (in alte parti cand intrebi nu prea ti se raspunde sau ti se raspunde fara inteles) spune-mi si mie daca vrei cum ai ales sistemul de ungere al turbinei, ai impuscat blocul sau ai luat din baia de ulei (asa mi se pare ca am vazut intr-un foto) cu pompa separata iar returul se duce tot acolo. Vazusem pe ebay un set se anaconda (serpi) special pt 4 pistoane, cu setul asta care il ai tu facut nu gatui anumite pistoane?? Intercooler-ul este special pt fiecare turbina in parte sau il poti cumpara mai mare fara nicio prolema. Te intreb toate astea pentru ca ma gandesc sa pun pe pisica fratelui meu, tot IS un chit turbo. Multam anticipat pentru raspunsuri. Spor la treaba in continuare thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif
Ionut
Nu te supara Forjele asa tare....noi asteptam cu interes sa vedem cum merge si de abia apoi intreabam cum ai facut... tongue.gif
TiL
Acu vad si eu pozele. Bravo Forjele, te-ai apucat serios de treaba smile.gif Succes!
uwe
si eu am tot 318 IS si ma tenteaza ideea unui compresor
sincer urmaresc f. atent orice miscare de pe aici
am studiat pozele ore in sir si abia astept sa vad rezultatele
la anul as vrea sa incerc si eu ceva (un compresor ceva) mai ales ca zilele trecute am condus un 325 turbo si e super senzatie
am condus si eu cateva masini mai puternice dar cu turbo e senzatie....bafta in continuare

intrebari nu pun pt. ca sincer ma cam depaseste fenmenul ....cu toate ca mi-am facut masina singur din bara in bara
George77
Salut,sa nu ma intelegeti gresit,nu astept felicitari,tot ce voiam este sa existe dialog,sa veniti cu intrebari ,cu sugestii ,observatii.Legat de sistemul de ingere,pt retur am dat gaura in baia de ulei ,scurgerea este undeva la 1cm sub nivelul uleiului din baie.Prin faptul ca am montat turbina sus am avut avantajul de a avea un traseu de scurgere lung ceea ce face ca tot acest traseu sa formeze ca un alt mic recipient si prin legea vaselor comunicante a lui Arhimede echivalarea nivelelor sa fie mai rapida decat ar lua ca acest traseu sa se umple cu ulei si sa ajung sa am back presure si masina sa inceapa sa scoata fum albastru .Un retur similar il au motoarele din grupul VW Audi la motoarele de 1.8 turbo si cel de 2.7 bi turbo, doar ca returul acestor motoare este chiar mai scurt decat al meu.Am citit inca o data intrebarea ta si am vazut ca tu de fapt te referi cumva la circuitul care alimenteaza turbina cu ulei sau la retur ?Daca te referi la circuitul care alimenteaza turbina cu ulei atunci m-am folosit de locul unde se afla sonda de ulei si de acolo am legat conducta ,tot acolo am si sensorul se presiune si cel de temperatura al uleiului.Pt ce putere aspir eu galeria asta este perfecta ,am ales dupa aprerea mea cea mai ieftina si fiabila cale ,se spune ca galeriile astea de pe e bay au tendinta sa crape ,probabil ca cei celor le crapa nu le faceau un suport de ridigizare si atunci vibrau probabil pana crapau,o sa vedem.Eu primul set up sper sa fie pe la 200 de caluti dupa care in primavara viitoare sper sa ii bag pistoane ,bolturi, si un head job,cu polisat cu tot.Intercoolerul cu cat este mai mare cu ata este mai eficient,eu mai ales ca acum am compresia de 10.1 mi-ar trebui unul cat mai mare sa pastrez amestecut cat mai rece ,mai depinde si de unde il plasezi ,cat de ascuns este cu toate ca esti si conditionat de faptul ca trebuie sa ai o bara in fata care astupa o parte din el.
George77
QUOTE (georgem @ May 7 2008, 06:45 AM) *
Nu ai gresit forumul, poti vedea ca topicul a avut multe vizualizari. Eu unul il urmaresc cu mare interes, si sunt putin invidios ca poti sa pui turbo si probabil sunt oameni priceputi care sa te ajute sa realizezi asta acolo unde esti. Astept noi detalii si sper ca la un moment dat sa pun si eu o turbina pe una dintre masini rolleyes.gif

Sunt pe aici oameni care fac tuninig dar mai mult pe Honda si alte japoneze si pe barcile astea americane ,dar la bmw se cam uita ca la navete spatiale .De ajutat nu m-a ajutat nimeni ,mi-as fi dorit, macar sa gasesc unu care sa imi poata face tot ce inseamna flansa ,pe toate a trebuit sa mi le fac singur in old stilen dupa cum se vede si in poze.A trebuit pana sa imi iau si aparat de sudura ,este unul pe langa garajul unde lucrez eu care pune turbine dar doar pe Honda ,sau poate 90%,e si asta imi cerea 1000$ ca sa imi faca galeria de evacuare asa ca mi-am luat aparat de sudura ,am facut ceva practica inainte si am constatat ca este f usor sa sudezi si asa ca si evacuarea cap coada tot eu am sa o fac ceea ce ma va salva de ceva $$$
georgem
QUOTE (George77 @ May 8 2008, 04:50 AM) *
Intercoolerul cu cat este mai mare cu ata este mai eficient,eu mai ales ca acum am compresia de 10.1 mi-ar trebui unul cat mai mare sa pastrez amestecut cat mai rece ,mai depinde si de unde il plasezi ,cat de ascuns este cu toate ca esti si conditionat de faptul ca trebuie sa ai o bara in fata care astupa o parte din el.

Cu cat intercoolerul este mai mare cu atat aerul ajunge mai rece in motor. Dezavantajul e ca ai turbo lag cu atat mai mare cu cat intercoolerul e mai mare, pentru ca se formeaza mai greu presiunea in galeria de admisie cu un intercooler mai mare, pentru ca e nevoie sa treaca de turbina mai mult aer.
Unicul SGM
Iti recomand cu caldura un wastegate extern de minim 40 mm, eliminearea acuatorului si aspuparea circuitului de by-pass pe care il are de fabrica turbina ta. Nu vad ce model e turbina, dar nu cred ca este cea mai adecvata pt motorul tau. Un T03 ar fi fost ideal.

O sa iti faca overbosst fara wastegate extern,apoi se va stabiliza la presiunea reglata de tine, si risti sa strici motorul.

Monteaza-ti un regulator de presiune reglabil, cu ceas, facut pt motoare turbo, te va ajuta sa imbogateasca amestecul o data cu cresterea presiunii de aer din admisie.

Injectoare mai mari obligatoriu.

O sa o reusesti sa o faci sa mearga cat de cat schimband softul, dar tot nu va merge la potential maxim, cum ar merge cu un ECU stand alone.
George77
QUOTE (georgem @ May 8 2008, 06:05 AM) *
Cu cat intercoolerul este mai mare cu atat aerul ajunge mai rece in motor. Dezavantajul e ca ai turbo lag cu atat mai mare cu cat intercoolerul e mai mare, pentru ca se formeaza mai greu presiunea in galeria de admisie cu un intercooler mai mare, pentru ca e nevoie sa treaca de turbina mai mult aer.

Diferenta este insesizabila

QUOTE (Unicul SGM @ May 8 2008, 08:09 AM) *
Iti recomand cu caldura un wastegate extern de minim 40 mm, eliminearea acuatorului si aspuparea circuitului de by-pass pe care il are de fabrica turbina ta. Nu vad ce model e turbina, dar nu cred ca este cea mai adecvata pt motorul tau. Un T03 ar fi fost ideal.

O sa iti faca overbosst fara wastegate extern,apoi se va stabiliza la presiunea reglata de tine, si risti sa strici motorul.

Monteaza-ti un regulator de presiune reglabil, cu ceas, facut pt motoare turbo, te va ajuta sa imbogateasca amestecul o data cu cresterea presiunii de aer din admisie.

Injectoare mai mari obligatoriu.

O sa o reusesti sa o faci sa mearga cat de cat schimband softul, dar tot nu va merge la potential maxim, cum ar merge cu un ECU stand alone.

Regulatorul de care spui tu se cheama RRFPR rasing rate fuel pressure regulator sau FMU fuel mamagement unit ,am specificat ca probabil pt inceput o sa merg pe ruta asta ,un cip si un FMU,dar asta nu este tuning,,acum ma gandesc inte un SMT sau un UNICHIP sau poate chiar un stand alone dar mai tarziu.
George77
Azi am reusita sa ma fac mici lucruri pe la masina .Masina este la serviciu si nu prea am timp sa fac nimic la ea in cursul saptamanii ,doar sambata ce mai lucrez la ea cate o jumatate de zi .Am facut traseul pt racirea turbinei ,doar jumatate ca trebuie sa leg furtunele .
georgem
Cotul pentru conducta de aer ce iese din turbina si merge spre intercooler vad ca e din cauciuc. O sa tina? N-ai reusit sa gasesti tot din silicon (acela albastru/mov folosit la imbinarile dintre partile metalice) sau metalic?
Vad la turbina ca in afara de conductele de ulei mai ai niste conducte (mai albe la culoare) care vin din partea din fata a motorului. E cumva racita turbina cu antigel? Sau pentru ce sunt acele conducte?
alex230ro
admisia nu e cam jos?daca iei o balta sau ceva?de fapt au balti aia pe acolo lgh (24).gif
Sorin
bravo George imi pare bine, d-abia astept sa ne spui primele impresii
pe cat vrei sa mergi la inceput?

din ce se vede e racita si cu lichid turbina , iar furtunul ala am eu o banuiala ca o sa reziste


alex vezi ca admisia se face in turbina pe acolo pleaca , zici de parca n-ai mai fi vazut ursi turbo in cartier tongue.gif
TiL
Si eu eram putin nedumerit... racire turbina separata cu aer? laugh.gif Mda, deci ala merge la intercooler, nu?
George77
QUOTE (georgem @ May 9 2008, 07:14 AM) *
Cotul pentru conducta de aer ce iese din turbina si merge spre intercooler vad ca e din cauciuc. O sa tina? N-ai reusit sa gasesti tot din silicon (acela albastru/mov folosit la imbinarile dintre partile metalice) sau metalic?
Vad la turbina ca in afara de conductele de ulei mai ai niste conducte (mai albe la culoare) care vin din partea din fata a motorului. E cumva racita turbina cu antigel? Sau pentru ce sunt acele conducte?

Cotul ala de cauciuc vine la la un VW turbo diesel si sunt absolut sigur ca o sa tina ,am sa incerc pe viitor sa gasesc ceva mai estetic dar acum ma multumesc si cu asta.Da turbina are racire cu antigel si in conductele alea o sa intre furtunele care acum incalzesc clapeta de acceleratie.

QUOTE (alex230ro @ May 9 2008, 07:42 AM) *
admisia nu e cam jos?daca iei o balta sau ceva?de fapt au balti aia pe acolo lgh (24).gif

Pai o sa pun niste inaltatoare la arcuri si am sa mai inalt masina si o data cu ea si admisia. laugh.gif
George77
Am am reusit sa bag masina in garaj pt vreo doua ore ca nu prea am avut de munca la serviciu si as aca m-a lasat sefu sa o bag de azi .Abia astept maine sa ma duc si poate o sa termin evacuare si sa vad ce mai reusesc sa fac pe la ea.Am reusit sa fac 80% din downpipe si am facut si o poza si baetului meu de 140 A care ma ajuta sa imi termin proectul.Daca termin maine cu esapamentul poate saptamana viitoare in dau galeria de admisie jos si imi schimb injectoarele si fac curatenie prin furtunele alea de vacum ca nu mai am nevoie in mare parte.
George77
QUOTE (Sorin @ May 9 2008, 06:51 AM) *
bravo George imi pare bine, d-abia astept sa ne spui primele impresii
pe cat vrei sa mergi la inceput?

din ce se vede e racita si cu lichid turbina , iar furtunul ala am eu o banuiala ca o sa reziste


alex vezi ca admisia se face in turbina pe acolo pleaca , zici de parca n-ai mai fi vazut ursi turbo in cartier tongue.gif

La inceput o sa merg pe la 7 psi ceea ce inseamna 0.5 bari ,atat ca sa ma duc pe la 200 de caluti si dupa care o sa inceapa iar o etapa de mari achizitii :volanta si ambreaj,diferential,stand alone,o a doua pompa de benzina ,pistoane, bolturi de chiulasa ,poate biele nu sunt sigur ,daca o sa imi iau biele va trebui sa imi iau si garnitura de chiulasa MLS si sa ramforsez blocul motor si atunci am sa ma duc pe la 2 bari ,cu bielele stock care sunt forjate pot sa ma duc sigur 20 psi ceea ce inseamna aproape 1.5 bari,sunt mai multi care merg cu biele stock si la 20 psi si nu au nici o probleme.
Sorin
citisem mai demult de unii care au folosit arborele de 2.0d si au obtinut o cilindree mai mare , dar parca il foloseau pentru aspirat , chiar nu mai tin minte:(
eventual daca e acceptabil din punct de vedere al costurrilor , poate pistoane...
George77
QUOTE (Sorin @ May 10 2008, 07:40 AM) *
citisem mai demult de unii care au folosit arborele de 2.0d si au obtinut o cilindree mai mare , dar parca il foloseau pentru aspirat , chiar nu mai tin minte:(
eventual daca e acceptabil din punct de vedere al costurrilor , poate pistoane...

Da ,folosesti arborele si bielele de la diesel si alezezi blocul mi se pare pa la 86 si obtii o cilindree ma mare de 2000cc.As putea sa ma combin cu parti de la m44 ca aici nu prea sunt de m47 care este diesel,aici nu vezi dieseluri ,foarte rar.
George77
Azi am terminat evacuarea pot spune ,mai am sa sudez un brat de ancorare ,sa rigidizez teava legand-o de cutia de viteze ,acolo unde o data era un brat de ancorare.Evacuarea nu face foarte mare zgomot ,este acceptabila ,doar ca parca este un pic cam zgomotoasa dar doar la ralanti,in rest ,cand o accelerezi parca nu se mai aude asa tare.
George77
Sper poate in doua saptamani sa o scot pe strada ,abia astept
Rotti
Felicitari pentru proiect, in curand va trebui sa modifici semnatura smile.gif

cu ce ai vopsit teava de evacuare acolo unde iese din turbina? spray cu zinc? si ce diametru are teava?

btw f misto ti-au iesit sudurile
George77
QUOTE (Rotti @ May 11 2008, 12:10 AM) *
Felicitari pentru proiect, in curand va trebui sa modifici semnatura smile.gif

cu ce ai vopsit teava de evacuare acolo unde iese din turbina? spray cu zinc? si ce diametru are teava?

btw f misto ti-au iesit sudurile

Da asa este ,Spayul este unul rezistent la temperaturi inalte ,scrie pe el ca tine pana la 815 grade celsius,nu stiu cat o sa tina dar oricum saptamana asta o sa imi iau banda speciala si o sa infasor downpipe.Teava este de 3 inch,cred ca 76 mm.Si eu sunt placut impresionat ce cum mi-au iesit sudurile ,avand in vedere ca acum doua luni nici nu prea stiam cu ce se mananca MIG welding.
INTERCEPTOR
ba lasa dreacu alea si vino sa mi faci si mie tongue.gif ca vreau si eu putin turbo pe masina:P
Ionut
bravo Forjele....hai cu ea pe strada.... smile.gif
Unicul SGM
Daca nu stateai in Canada ( asa vad ca scrie la locatie) te-as fi rugat sa ma ajuti sa indoi si eu niste teava, contra cost, bineinteles.

Cred ca pana la urma o sa recurg la coturi sudate, ca nu am unde sa indoi teava. Unde am gasit masina de indoit, este cu role, si prost facuta, micsoreaza sectiunea tevii cu 3 mm cel putin.
George77
QUOTE (Unicul SGM @ May 11 2008, 11:14 AM) *
Daca nu stateai in Canada ( asa vad ca scrie la locatie) te-as fi rugat sa ma ajuti sa indoi si eu niste teava, contra cost, bineinteles.

Cred ca pana la urma o sa recurg la coturi sudate, ca nu am unde sa indoi teava. Unde am gasit masina de indoit, este cu role, si prost facuta, micsoreaza sectiunea tevii cu 3 mm cel putin.

Pai incearca sa gasesti teava deja indoita ,teava din care am facut downpipe era un o teava in forma de U.Trebuie sa gasesti pe undeva pe internet teava,asta daca nu gasesti in ro,ceea ce mi se pare stupid.Eu restul de teava l-am luat de la un Magazin de piese speciale pt camioane .Trebuie sa existe unde acolo o sursa.Pai fi atent ce mai poti face:inainte de a o indoi sau incerca sa o indoi ii sudezi la in capat capac dupa care o umplii cu nisip si sudezi si la celalalt capat un capac si ar trebui sa ti se indoaie frumusel asa,poti incerca asta daca nu gasesti o alta sursa sa iti faci rost de tevi.
alex230ro
ceva nou Forjele?smile.gif
mario.b
Am vazut mai sus ca vrei sa schimbi volanta si ambreiajul, am citit pe al forum de BMW, un baiat care avea un E36 318is a schimbat volanta cu intreg chitul de ambreiaj original cu unul de 2500 24V si au mers perfect ca potrivire, iar ca rezultat a fost un plus de "zvac" pe viteza a-3-a acolo unde cutia de IS este cam moarta, era multumit de felul in care trage masina pe viteza 3. Asta cred ca voi face si eu cat de curand la masina fretelui meu in momentul in care ne apucam serios de ea. Am si eu o intrebare, am citit mai sus de un "stand alone" ce este ala ??? ca la turbo sant cam pe dinafara. Multam anticipat.
capitanu
Daca aveai garajul prin Bucuresti ma ofeream voluntar weakbench.gif sa te ajut sa termini proiectul dar asa...mi e cam peste mana.
De unde ai luat toate informatiile necesare pt acest proiect?Vrem si noi.
Bafta multa si hai odata ca asteptam sa vedem cum merge biggrin.gif
George77
QUOTE (mario.b @ May 15 2008, 12:52 PM) *
Am vazut mai sus ca vrei sa schimbi volanta si ambreiajul, am citit pe al forum de BMW, un baiat care avea un E36 318is a schimbat volanta cu intreg chitul de ambreiaj original cu unul de 2500 24V si au mers perfect ca potrivire, iar ca rezultat a fost un plus de "zvac" pe viteza a-3-a acolo unde cutia de IS este cam moarta, era multumit de felul in care trage masina pe viteza 3. Asta cred ca voi face si eu cat de curand la masina fretelui meu in momentul in care ne apucam serios de ea. Am si eu o intrebare, am citit mai sus de un "stand alone" ce este ala ??? ca la turbo sant cam pe dinafara. Multam anticipat.

Stand alone este un ECU care este complet programabil si reprogramabil,Deci iti setezi injectia si aprinderea cum vrei tu,faza este ca trebuie sa sti ce faci sau sa ai o harta de plecare dupa care din nou sa sti ce faci.
George77
QUOTE (capitanu @ May 18 2008, 02:09 PM) *
Daca aveai garajul prin Bucuresti ma ofeream voluntar weakbench.gif sa te ajut sa termini proiectul dar asa...mi e cam peste mana.
De unde ai luat toate informatiile necesare pt acest proiect?Vrem si noi.
Bafta multa si hai odata ca asteptam sa vedem cum merge biggrin.gif

Faza nasoala cu motoarele astea M42 este ca nimeni nu face nici un kit turbo ,sunt cred ca trei surse pt galeriile de evacuare si cam atat,care sunt cam scumpe .Deci totul este ca o pura proprie conceptie,Am mai vazut turbo puse pe motoare M42 ,nu foarte multa asa cum sint pe M20 unde gasesti kituri turbo si doare trebuie sa le montezi.Multe proiecte pe care le-am vazut nu mi-au placut asa ,dar au fost unele chiar f bine realizate,oricum nu am vazut nici una care sa fi abordat aceeasi solutie pt galeria de evacuare.
George77
Pot sa spun ca am cam terminat ,mai am sa fac niste suporti pt AFM si pt bobine si cam atat.Acum ce ma tine pe loc este managementul injectiei si scanteiei,am facut roste de un emanage blue cu care am de gand sa controlez benzina si scanteia,acum sunt in pline cautari ca asta este facut special pt masinile japoneze si trebuie sa fac niste modificari ca sa mearga si scanteia controlata Am sa pun niste poze cu faza finala in care arata si va arata la motor.
TiL
Dar repede te-ai miscat Forjele. Succes cu setarile!
xox
Impresionanta munca, nici nu stiu ce sa spun. Ma uit la poze si simt miros de nisip de plaja. E prima oara cand am o reactie psihosomatica, cel mai probabil a fost declansata de pasiunea cu care ai abordat proiectul nu de idee in sine de a pune turbo pe urs(probabil doar ideea ca e 1.8is, ergo suficiente piedici).

Felicitari pentru rezultat, sincer nici nu mai conteaza daca merge cum sperai, ma bucur din suflet ca ai reusit macar sa ajungi aici. Multi dintre noi nu pot, viseaza doar cu ochii deschisi.
INTERCEPTOR
recunosc.....nu s in stare..doar visez:((eu sunt cu altele am alte rabdari
bravo tie tarfel si suucces sper sa merarga bine.ai faca bani frumusei daca ai vebi aici sa ne faci masinile si nu te ai arunca la bani tongue.gifP
George77
Azi mi-am schimbat bucsile la puntea spate si mi-am curatat un pic franele ca masina a stat si incepusera sa le prinda un pic rugina.In rest ,acum sunt in plin proces de tuning ,mi-a venit programul pt e-manage si saptamana viitoare sper sa termin si cu tuningul si sa ii dau o tura.Azi am facut o tura scurta cu ea si ce sa spun,i-am dat doar in 1 si a doua ,am plecat normal si pe la 2000-3000 i-am dat talpa si pe la 6000 nu mai mult cred i-am dat a doua si pt prima oara in viata ei a scartait a doua pt. 4 secunde si mai continua dar am lasat-o,se simte diferenta,si acum merg pe 5 Psi,la 7 psi ai aproape 0.5 bar.Cam asa arata masina inauntru ,nu radeti de carpele alea,stau acolo ca sa protejeze bordul ca masina sta pe afara in soare.
Ionut
bine Forjele....bravo....acum tre sa dai berea cand vii in tara.... biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.