Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Proiect turbo 318is
BMWZone > BMW TUNING > Motor si transmisie
Pages: 1, 2, 3
TiL
Vii cu masina? laugh.gif

Daca la 5 psi face asa... dar mai sus? biggrin.gif
George77
Inca este cu caucioace de iarna.
INTERCEPTOR
vreau si euuuuuuuuu:((
vezi ca nu se pune.cu gume de iarna scartaie mai mult si mai usor.
bravo sa te bucuri de ea.
George77
M abucur ca am reusit sa o fac sa merga bine .La inceput ,in prima zi pe langa faptul ca mergeam un pic cam sarac in benzina ,cand intra al doilea coputer in functiune(piggyback) primeam de la ECU al masinii un cod ciudat 1218 care cica imi spunea ca am un scurt pe undeva ,puteau fi mai multe locuri dar singurul loc unde umblasem erau injectoarele,ori ca ECU era dus .E ,pe circuitul de la piggyback la injectoare a trebuit sa simulez cum ar veni alte injectoare ca atunci cand intrau ambele computere in functiune sa nu intre in conflict si Ecu masinii sa nu mai simta injectoarele.Am avut norocul ca am gasit doua rezistente inr-un computer de volvo defect ,sunt ele cam mici in putere dar le-am facut un radiator ca sa nu se supraincalzeasca ,oricum asta pana ajung la un magazin sa imi iau niste rezistente de 25-30W,astea cred ca au 2-3W.Acum sunt multumit cum merge masina ,am facut o a doua harta pt emanage si acum am benzina cata vreau si cand vreau ,masina merge super nu ezita nu nimic nu detoneaza,ma gandesc sa ma urc cu presiunea pana la 7 psi ,asta pana imi comand mufa cu firele pt scanteie ,ca s apot modifica avansul.Acum stiu de ce nu sunt multi care folosesc Emanage pe masini europene ,sunt multe modificari pe care trebuie sa le faci,o sa am dificultati cu conectarea firelor pt scanteie ca japonezele (emanage este facut special pt japoneze)au semnalul care duce la bobina de 5V e si atunci emanage lucreaza cu semnal de 5V ,masinile europene au semnal de 12V,va trebui sa iau semnalul de undeva din interiorul ECU al masinii.
Rotti
spuneai ceva de ramforsare bloc motor la ce te-ai referit? si spune-mi si mie concret care sunt avantajele unui stand alone fata de un ecu bine tunat + regulator de turbo. adica na, te joci cu ecu pana gasesti cel mai bun setup si gata. cu banii pe care ii dai in plus pe stand alone schimbi pistoanele si zic ca esti mai castigat. da poate nu stiu eu chiar tot despre stand alone... lumineaza-ma te rog.
George77
ramforsarea blocului consta intr-o flansa de otel intre bloc si baia de ulei ,flansa care uneste si rigidizeaza fusurile arborelui cotit,dar de asta ai nevoie cand vrei sa te duci sus de tot cu puterea si pt presiuni inalte de boost.Un stand alone este mai avantajos pt ca ai control complet asupra debitului de benzina si a avansului la aprindere ceea ce te face sa obtii un randament cat mai ridicat la o anumita presiune de boost si de asemenea iti ofera posibilittatea de a seta parametrii relativ usor ,doar cu ajutorul unui laptop conectat la stand alone.tu degeaba iti iei pistoane daca nu ai controlul tuningului ,poate ca o sa mearga binisor cu un FMU (RRFPR) dar pana la un punct cand nu o sa mai ai control asupre debitului de benzina injectata ,si asa nu ai contol ,nu o sa fi niciodata acolo unde ar trebui cu A/F .o sa fi ori lean ori "safe" ,adica poate prea bogat.
George77
am facut azi un mic filmulet ,nu prea bun dar cat sa va faceti o idee cam cum se duce in a 3a si nu stiu cat din a 4a.Mai am niste poze cum "hakaream" ECU ca sa iau semnal pt aprindere.

Ups ,nu merge sa bag video am impresia ca trebuie sa il modific
georgem
QUOTE (George77 @ Jun 17 2008, 02:58 AM) *
Ups ,nu merge sa bag video am impresia ca trebuie sa il modific

Pune-l pe youtube si pune aici link.
George77
Am sa pun linkul ,este chiar primul ,dupa vcare sunt toate pozele mele si inca un film pe acolo cu prima oara cand am pornit masina ,deci asta este accelerare din viteza a 3a si ceva din a 4a de pe la 4000 pana la 6500,se si vede daca te uiti atent ,calitatea lasa de dorit ,o parnaie de telefon. http://s284.photobucket.com/albums/ll4/george318/
Aici mergeam cu 5psi ceea ce inseamna 0.344 bar ,acum merg cu 8psi
Rotti
QUOTE (George77 @ Jun 17 2008, 02:45 AM) *
ramforsarea blocului consta intr-o flansa de otel intre bloc si baia de ulei ,flansa care uneste si rigidizeaza fusurile arborelui cotit,dar de asta ai nevoie cand vrei sa te duci sus de tot cu puterea si pt presiuni inalte de boost.
ma gandesc ca flansa aia ar reduce un pic si vibratiile, nu e f greu de facut.
QUOTE (George77 @ Jun 17 2008, 02:45 AM) *
Un stand alone este mai avantajos pt ca ai control complet asupra debitului de benzina si a avansului la aprindere ceea ce te face sa obtii un randament cat mai ridicat la o anumita presiune de boost si de asemenea iti ofera posibilittatea de a seta parametrii relativ usor ,doar cu ajutorul unui laptop conectat la stand alone.tu degeaba iti iei pistoane daca nu ai controlul tuningului ,poate ca o sa mearga binisor cu un FMU (RRFPR) dar pana la un punct cand nu o sa mai ai control asupre debitului de benzina injectata ,si asa nu ai contol ,nu o sa fi niciodata acolo unde ar trebui cu A/F .o sa fi ori lean ori "safe" ,adica poate prea bogat.
am inteles.
spune-mi si mie cat ar costa un stand alone pt is si poate stii cam ce presiune suporta fara sa schimb internele, doar cu un engine rebuild.

bafta in continuare cu proiectul, pe cand un dyno test? sunt f curios la ce cuplu ajungi.
George77
QUOTE (Rotti @ Jun 21 2008, 09:56 PM) *
ma gandesc ca flansa aia ar reduce un pic si vibratiile, nu e f greu de facut.
am inteles.
spune-mi si mie cat ar costa un stand alone pt is si poate stii cam ce presiune suporta fara sa schimb internele, doar cu un engine rebuild.

bafta in continuare cu proiectul, pe cand un dyno test? sunt f curios la ce cuplu ajungi.

Nu stiu la ce fel de motor te referi,daca te referi la M42,doar cu pistoane ,bolturi de chiulasa si te poti apropia de 2bar,daca nu poate chiar 2 bar.
Cat despre dyno si eu sunt curios cu toate ca mi-ar fi placut un turbo cu compresorul mai mare ,pt un moment am sa stau cu turbo asta dar la anu o sa incep sa upgradez mai multe lucruri.
Despre un stand alone ,nu stiu exact dar peste 1000$,unul ieftin ar fi megasquirt dar ca s ail iei in varianta mai ieftina am impresia ca trebuie sa il asamblezi tu ,daca vrei sa il iei gata asamblat am impresia ca este mai scump,deci trebuie sa ai ceva cunostinte in electronica,nu f multe
Rotti
da, la m42 ma refeream, mi-am luat un m42 din 95, pe asta vreau sa-l fac turbo, acum caut o chiuloasa de m42 de e30, m42 astea de pe pisica au supapele un pic mai subtiri si nu au arcuri duble. axele totusi le pastrez, au durata de deschidere o idee mai mare.
nu imi trebuie chiar 2 bar, dar vreau un setup care sa-mi tina fara probleme ~1.3 bar, adica undeva la 300 cp. exact cum ai spus si tu: pistoane, prezoane chiuloasa, garnitura mls. ma gandeam la un MAF de pe M50, diametrul debitmetrului de m42 e f mic.
ai idee, kitul de la megasquirt stie sa lucreze cu senzorii de detonatie?
cu electronica ma descurc, pot sa mi-l asamblez si singur, ai putea sa ma ajuti cu un pret?

la mine mai dureaza pana ma apuc de motor, deocamdata trebuie sa fac tablaraia, dar adun informatii ca sa stiu ce am de facut.
bartro
QUOTE (Rotti @ Jun 24 2008, 12:03 PM) *
ai idee, kitul de la megasquirt stie sa lucreze cu senzorii de detonatie?

http://www.megamanual.com/ms2/knock.htm

Experimental in megasquirt II.
kali
QUOTE (Rotti @ Jun 24 2008, 12:03 PM) *
da, la m42 ma refeream, mi-am luat un m42 din 95, pe asta vreau sa-l fac turbo, acum caut o chiuloasa de m42 de e30, m42 astea de pe pisica au supapele un pic mai subtiri si nu au arcuri duble. axele totusi le pastrez, au durata de deschidere o idee mai mare.
nu imi trebuie chiar 2 bar, dar vreau un setup care sa-mi tina fara probleme ~1.3 bar, adica undeva la 300 cp. exact cum ai spus si tu: pistoane, prezoane chiuloasa, garnitura mls. ma gandeam la un MAF de pe M50, diametrul debitmetrului de m42 e f mic.
ai idee, kitul de la megasquirt stie sa lucreze cu senzorii de detonatie?
cu electronica ma descurc, pot sa mi-l asamblez si singur, ai putea sa ma ajuti cu un pret?

la mine mai dureaza pana ma apuc de motor, deocamdata trebuie sa fac tablaraia, dar adun informatii ca sa stiu ce am de facut.

supapele mai subtiri sunt mai bune - au greutate mai mica, si inertie mai mica, permitand-ti sa-i dai ceva mai multe ture (sa zicem - la limita tachetilor hidraulici .. 7.200 - 7.400) ; ar fi o combinatie daca ai putea sa pui numai arcurile duble pe supapele alea subtiri (e de vazut cu cazi cu talerele ...)
1.3 bar cred ca e la limita M42-lui .. mai cauta pe net - la motoarele astea chiulasele se pare ca sunt cam sensibile si crapa la boost ridicat ... cu pistoane forjate, cred ca 1 - 1.1 ar fi o limita decenta de presiune
daca vrei sa folosesti MS nu-ti mai tb MAF , vei merge pe MAP. in plus, din cite stiu eu, M42 are AFM, situatie in care nu vei putea folosi MAF pe aceiasi instalatie (doar cu un "MAF converter" - care nu e chiar ieftin ..
bafta,
George77
QUOTE (kali @ Jun 25 2008, 08:19 AM) *
supapele mai subtiri sunt mai bune - au greutate mai mica, si inertie mai mica, permitand-ti sa-i dai ceva mai multe ture (sa zicem - la limita tachetilor hidraulici .. 7.200 - 7.400) ; ar fi o combinatie daca ai putea sa pui numai arcurile duble pe supapele alea subtiri (e de vazut cu cazi cu talerele ...)
1.3 bar cred ca e la limita M42-lui .. mai cauta pe net - la motoarele astea chiulasele se pare ca sunt cam sensibile si crapa la boost ridicat ... cu pistoane forjate, cred ca 1 - 1.1 ar fi o limita decenta de presiune
daca vrei sa folosesti MS nu-ti mai tb MAF , vei merge pe MAP. in plus, din cite stiu eu, M42 are AFM, situatie in care nu vei putea folosi MAF pe aceiasi instalatie (doar cu un "MAF converter" - care nu e chiar ieftin ..
bafta,

Un alt avantaj ar mai fi ca cele de 6mm opun o rezistenta mai mica impotriva curgerii aerului.In ceea ce priveste daca m42 rezista sau nu la hi boost pot spune ca sunt catva membrii pe m42club care au mers si cu 27psi(2bar=29psi)doar cu pistoane,restul stock,adica arbore si biele,bielele sunt forjate arborele la fel.Ma bate gandul sa incerc ceva,sa elimin VAF si sa pun un MAF in fata turbinei,ma gandesc ca acolo cugerea aerului este lipsita de pulsurile ciclurilor motorului si as putea sa am un semnal mai bun pe care sa il ajustez cu ajutorul emanage cu care pot face o gramada de chestii,cred ca am sa incerc treaba asta .
ionusunt
m-a dat vladut (316i ) aseara cu acaretul ! e TREABA ! dupa 3 4k rpm trage ca nebuna!!!! chiar nu ma asteptam sa traga in halul ala biggrin.gif felicitari georgel si vladut pt proiecte !!! is ul asta +turbo e treaba!!! biggrin.gif cool.gif
io'sŪ
vladut.. nu ne mai spui nimic? ce putere are acum?

andrei, comparativ cu 2,5 -ul tau, cum e?
316i
Inca nu am masurat-o dar cred ca are...suficient pentru moment. N-are rost sa ma apuc scriu puteri rezultate din calcule (nu vorbesc de calcule gen filtru sport= 2 cai, tobe= 5 cai, cip= 10 cai). Dupa ce o masor o sa atasez fisa. smile.gif
George77
Azi pot spune ca am facut prima victima ,un subaru impreza wrx care am citit ca are 227 de caluti ,l-am facut doar din mers ca am incercat sa fac o plecare de pe loc da nu se poate ,in antaia se invarte in gol de nebuna ,faza naspa este ca azi m-am cam alergat mai tot drumul spre casa cu tipul asta cu subaru ,venind de la serviciu,si am observat ,de fapt asa am impresia ca in a patra deja pe la aproape de 5000 parca ambreajul incepe sa patineze ,eram si un pic in deal cum ar veni .Uleiul sarise pe la 95 de grade,nu mai mult, ceea ce este surprinzator de placut ,imi cam era frica sa nu urce prea mult,trageam mai tot timpul cu ochiul pe indicator,

A si am uitat ,m-am mai dat cu un Nissan pulsar gtr sau ceva de genul asta ,tot din mers ,faza este ca eram in a doua la 4000 si cand am calcat-o am trecut in fata si nu stiu ce s-a intamplat cu el ,parca il vedeam cu coada ochiului ca era indeva pe la aripa din spate ,oricum eram in curba si pe la mijlocul lui a treia am lasat-o ca intram si mai adanc in curba si sigur ma rasuceam .eu credeam ca ma va face.Si sta este listat pe la 220 de caluti ,este un 2.0l turbo ,faza este ca ambele au fost awd deci clar au pirdere mai mare de putere decat a mea si amea etse si mai uroare decat amandoua,sper sa ajung cat mai curand sa o pun pe dyno ca sunt curios cum stau.
mario.b
Felicitari celb (4).gif celb (4).gif celb (4).gif acum poti spune ca ai o masina turbata bine, mai ales ca ai inceput sa ai victime pe strazi biggrin.gif . Asteptam concluzia "expertilor" cu privire la puterea ta.
316i
Bravo! celb (15).gif
ionusunt
QUOTE (io`s @ Jul 16 2008, 12:29 AM) *
vladut.. nu ne mai spui nimic? ce putere are acum?

andrei, comparativ cu 2,5 -ul tau, cum e?

a mea are mai putina putere...dar o pune in mod egal in ture pe toata si te poti baza pe acceleratie buna si la 2000 rpm....pe cand a lui vladut e foaaaarte calma pana in 3 4 mii rpm dupa care incepi si te tii de maneru de la usa laugh.gif
e cam ca diferenta dintre motocicletele italienesti (ducati ) si cele japoneze
a mea fuge pe ttoata plaja de ture ap[roape la fel, un pic mai tare mai sus ,
a lui vladut nu fuge rau pana intra turboul,dupa care e o explozie de putere...nu eram eu fan turbo lag ,dar la masina asta la modu in care e setat sa intre turbo ul e chiar misto senzatia tongue.gif

de facut sigur ma face daca nu ii derapeaza rotile si o tine continuu in zona in care turbo ul face pres max (0.7 am inteles de la vlad .)
io'sŪ
CITAT(316i @ Jul 16 2008, 02:58 AM) *
Dupa ce o masor o sa atasez fisa. smile.gif

hai odata ! tongue.gif
316i
Vinul bun nu se face peste zi...
ionusunt
QUOTE (316i @ Jul 17 2008, 04:28 AM) *
Vinul bun nu se face peste zi...

laugh.gif
dupa cum fuge estimez vreo 220 230 tongue.gif asa dupa ureche laugh.gif
io'sŪ
CITAT(ionusunt @ Jul 17 2008, 04:05 PM) *
laugh.gif
dupa cum fuge estimez vreo 220 230 tongue.gif asa dupa ureche laugh.gif

chiar asa??? chiar sunt curios ! !
eu estimez (dupa boost) undeva la ~180
sunt curios ce cuplu are smile.gif

CITAT(316i @ Jul 17 2008, 04:28 AM) *
Vinul bun nu se face peste zi...

laugh.gif
pai atunci lasa sa mai treaca vre-o 10 ani asa...... biggrin.gif
316i
QUOTE (io`s @ Jul 19 2008, 02:38 AM) *
chiar asa??? chiar sunt curios ! !
eu estimez (dupa boost) undeva la ~180
sunt curios ce cuplu are smile.gif

Fa calculele care trebuie si o sa-ti dea semnificativ mai mult. O turbina nu da 40 de cai...mai ales la 0.7. Poate la 0.2-0.3. laugh.gif
io'sŪ
CITAT(316i @ Jul 19 2008, 03:36 AM) *
Fa calculele care trebuie si o sa-ti dea semnificativ mai mult. O turbina nu da 40 de cai...mai ales la 0.7 laugh.gif

bine, ramane sa vedem fisa wink.gif
edit: ai umblat si prin motor sau doar turbo si soft?
edit2: ~ inseamna +/- 10 hp
ZerO_CooL
Ar trebui sa aiba in jur de 230... la 0.7.
George77
Gata, eu dupa ce m-am alergat cu ala prin oras ,nu imi mai tine ambreajul,din a treia cum ajung pe la 4000 nu mai tine .Mi-am comandat volanta de la Fidanza si acum sa vad cu ce fel de ambreaj merg .
INTERCEPTOR
ba.tongue.gif nu te mai lauda si nu ne mai amagi:(
io'sŪ
CITAT(George77 @ Jul 19 2008, 05:13 PM) *
Gata, eu dupa ce m-am alergat cu ala prin oras ,nu imi mai tine ambreajul,din a treia cum ajung pe la 4000 nu mai tine .....

era normal, nu a fost conceput pt cuplul pe care il ai acum
George77
Stiu ,doar ca asa ma baga la cheltuieli prea mari,si prea repede biggrin.gif , Sper saptamana asta sa ia-u si ambreajul dupa care s-ar putea sa imi trebuiasca o alta cutie de viteze ca cica volanta asta este prea mare pt Getrag 240,dar si astea seunt doua modele ,una mai veche si mai mica si alta mai noua si mai mare ,o sa vad .
George77
A trebuit sa schimb cutia de viteze ,Ambreajul nu incapea in carcasa cutiei getrag 240.Am montat o cutie getrag 260 de la un 325 e30,care necesita ceva modificari ,mai am sa ii modific schimbatorul si pot spune ca am terminat,
mario.b
QUOTE (George77 @ Aug 4 2008, 04:18 AM) *
A trebuit sa schimb cutia de viteze ,Ambreajul nu incapea in carcasa cutiei getrag 240.Am montat o cutie getrag 260 de la un 325 e30,care necesita ceva modificari ,mai am sa ii modific schimbatorul si pot spune ca am terminat,



Ambreiajul este sport stage1,2 sau ce fel de ambreiaj ai?? In ideea de a cumpara si fratelui meu la masina, ca ma gandesc decat sa dau banii pe unul normal mai pun ceva si iau unul mai dur si mai durabil la mers mai "nervos". Imi poti spune si mie daca sant diferente de exploatare a lui, in sensul ca am mai citit pe la noi si unii spun ca trebuie sa pleci brusc fara sa patinezi ca se ard pastilele daca este unul dotat cu asa ceva.

BTW asteptam si ceva filmulete cu proiectul terminat. Bafta in continuare.
George77
Ambreajul este Stage3si este de M3 din 95 pana in 99 cam pana atunci s-a facut E36 M,Asta etse si rolul lui ca atunci cand se incinge sa nu cedeze ba mai mult ,sa tina mai bine,Este un material ceramic,ceva asemanator unor placute de frana de curse care cu cat se incing cu cat tin mai bine ,acum intelegi si tu ,totul are limite.Stai linistit ca nu o sa poti tu patina ambreajul asta prea mult ,dupa ce l-am pus ,acum plec ca un incepator ,trebuie sa ma obijnuiesc cu el ,asta cand cupleaza cupleaza ,cu greu il patinezi ,trebuie sa te obisnuiesti cu el.Ambreajul este Bully,poti intra pe : www.Bullyclutch.com sa vezi despre ce este vorba.
mario.b
M-am uitat la ele imi poti spune si mie ce a insemnat in bani, macar aproximativ disc+volanta+placa+rulment, numai daca se poate. Multumesc anticipat.
io'sŪ
CITAT(mario.b @ Aug 6 2008, 01:13 PM) *
M-am uitat la ele imi poti spune si mie ce a insemnat in bani, macar aproximativ disc+volanta+placa+rulment, numai daca se poate. Multumesc anticipat.

eu am gasit pe eBay.com si costa in jur de 400$ + ~50$ transportul pana in rro (cam asa se invart preturile pt e46)

link catre vanzator (link) , cauta si poarte gasesti ceva wink.gif


CITAT(George77 @ Aug 6 2008, 03:56 AM) *
Stai linistit ca nu o sa poti tu patina ambreajul asta prea mult ,dupa ce l-am pus ,acum plec ca un incepator ,trebuie sa ma obijnuiesc cu el ,asta cand cupleaza cupleaza ,cu greu il patinezi ,trebuie sa te obisnuiesti cu el
eu am la masina ambreiaj sport, in afara faptului ca pedala e tare ca dreaq, cursa e goala 3/4 si cand incepe sa tina... gata si cupleaza, ft deranjant si stresant e ambreiajul, m-am obisnuit ft greu cu el, e si incomod de condus in trafic ft aglomerat >:P , daca il tin sa merg patinat (in trafic) cateodata cand se incinge scoate si un zgomot ciudat, imi e si rusine sad.gif sa nu va mai zic ca in rampa ori tre sa plec glont (cand pot si imi permite traficul) ori imi mai moare motorul cateodata laugh.gif
George77
QUOTE (mario.b @ Aug 6 2008, 01:13 PM) *
M-am uitat la ele imi poti spune si mie ce a insemnat in bani, macar aproximativ disc+volanta+placa+rulment, numai daca se poate. Multumesc anticipat.

Volanta m-a costat 500$ si kitul ambreaj 600$
mario.b
Si.......... mai povesteste si tu ceva, ca tu esti visul celor cu 1,8is care mai sant luati la misto de catre cei cu 2,5. Ceva prieteni nu m-au crezut ca ca ajungi cu is-ul in 240 de caluti cu interne originale, de curiozitate tu cat teai dus, pt ca li s-a parut ca la fle ajungi si cu 24V la o presiune asemanatoare, dif de putere fiind 100 de cai la tine si doar 50 la ei.
George77
Inca nu stiu cati cai am ,dar trebuie sa o masor curand ca am sa ii schimb turbina cu una mai mare si vreau sa fac comparatie de putere la aceeasi presiune ,asta este mullt prea mica ,am pus-o doar ca am primit-o gratis.ce pot sa iti spun este ca am scos 14.1 pe sfert de mila cu o viteza de 102 mile pe ora si asta fara pic de tractiune in prima si a doua ,am un diferential open si mi se invartea doar o roata ,tot ce am recuperat a fost pe a treia si a patra.Daca as fi avut tractiune as scoate 13 secunde cu siguranta si cu o turbina care sigur imi gatiue motorul la turatii mari .
CRM112
science fiction

BRAVO thumbup.gif
INTERCEPTOR
bine bine
pune o pe dyno si zi odata cati cai are.nu mai da tu cu aproximatie
ps schimba turbina odata
George77
MDA...Se pare ca m-ai blestemat Domnul Florin (GLUMESC).Se pare ca cam pana aici i-a fost masinutei mele,asta este cand te preocupa mai mult puterea decat controlul.Principalul rol il am eu dupa care cauciucurile care sunt de toto rahataul,m-am dus de parca eram pe gheata ,masina nu se mai oprea ,Am incercat sa il depasesc pe unul ,eram in a treia ,am calcat-o nu stiu ce s-a intamplat ca niciodata nu mi-a rupt aderenta la a treia,fundul masinii a luat-o deodata in partea stanga ,am incercat sa o redresez dar nu am reusit si fundul masinii s-a indreptat apoi spre dreapta ( nu simteam pic de aderenta in momentul deraparii ,parca eram pe zapada) ajungand intors la 180 de grade si pe sensul celalalt izbind doua masini,deci am ajuns de ca si cum ma indreptam in partea opusa si pe celalt sens de mers(deci ca si cum ma indreptam in directia normala dar pe celalalt sens izbind o masina in care era o femeie la volan iar masina ei s-a izbit in alta.Masina arata cum o vedeti in poza ,sper ca sa nu ma acuze astia de conduire periculoasa ca o sa ma cam usture in cur amenda ,era un labagiu acolo care dadea o declaratie ca si cum m-as fi intrecut cu unul ,imi venea sa ii rup capul ,macar daca as fi facut curse.Oricum asta trebuie sa fie o MARE lecti nu numai pt mine si pt altii .NU II MAI DATI TALPA PE STRADA se pot intampla lucruri atat de grave pe care acum nu vi le imaginati ,nici nu vreu sa ma gandesc la varianta in care in acea masina se aflau copii.Am un circuit de curse la o ora de unde locuesc si alta de drag la o jumatate de ora ,cat de BOU am putut fi .
Ionut
bine ca nu a patit nimeni nimic....asta e cel mai important, ca fierul se repara...
INTERCEPTOR
cum dracu sa te blestem ma esti nebun?mie imi pare rau ca ai plecat si nu esti aici si tu zici ca te blestem .esti nebun.
doamne fereste
nu vreau raul nimanui.poate doar la cateva mii de ciori .
in fine
ba ce sa zic
imi pare rau.
sa te frec
trebuia sa pui si tu gume mai mari
sau mai bune,daca stiai ca ai nevoie .ps cand e sa se intample poate sa se intample oricunde.si in casa.
bine ca nu au patit aia nimic .ca tu suporti mai usor.
si acuma ce dracu se intampla?iti fac aia proces ceva?/platesti amenda mare??la dracu sa ti fut canadieni .
ps nu m abucur pt urs dar ia dracu un e 12 535 si fa l pe ala.mereu am spus ca ursu este prea ingust prea usor pt multi cai.desi senzatia este cea mai tare si mai amplificata in urs decat in orice alt bmw. bai tarfel sorry din nou.nu stiu ce sa mai zic deci sa te frec ca ai fost chitros si nu ai pus gume bune.mai si stiai dracu.ma gandesc daca pun turbo sa sparg aripile sa trec la 275 sau 285.indiferent de cat costa gumele.uite ca inca invat de la tine.desi nu vroiam din asa ceva.
si pe strada nu i bine deloc.dar cateodata te i a valul.si pe mine ma mai ia .dar din cauza cate unui cretin cu logan sau skoda care se uita urat la masina si rade infundat.cred ca o sa o raresc si pe asta.
ps tine ti puncutul de vedere cu aia.nu ai facut curse ai vrut sa depasesti si ai pierdut aderenta.nu le mai spui altceva.
ideea e sa scapi cat mai ieftin posibil.cap de pluta ce esti:((
TiL
sad.gif asta-i primul gand care mi-a trecut si mie... mai bine calaresti un 5-ar decat urs.
Nu mai zic de cauciucuri... Oricum, la orice masina, dupa ce pierzi controlul ti se pare ca se duce sanie. Asta pentru ca tu te astepti sa se opreasca repede dar nu se poate....
ionusunt
e ceva cu turbo urile astea ...si lui vladut tot in a3a dintr-o data a rupt aderenta...bine el era pe ud,dar avea 225 55 15 pe spate.....deci de dragster
imi pare rau pt masina insa ma bucur ca esti intreg ,ca vad ca e cam sifonata...

inca o data ma gandesc ca daca voi mari puterea unei masini o sa o fac pe una pe care sa o conduc doar in scop distractiv,nu la masina zilnica!
George77
Eu am 205 50 16 ,inainte de a trece la putere trebuie sa ai suspensie frane si gume care sunt mai degraba de circuit decat de strada,Eu am fost constient de asta tot timpul dar te i-a valul cu puterea si uite de celelalte.Tocmai ce ma pregateam sa o bag in garaj pt iarna si sa imi iau amortizoare ,frane si caucioace dar uite ca nu am mai apucat.Tocmai ce mi-am luat intecooler mai mare adevarat ,o turbina mai buna si alte lucruri ,waste gate de 46mm .Sper sa gasesc una care sa fie tipla si lipsita de rugina pe care sa mi-o fac din nou si cu care sa ma dau tare numai pe circuit.
Ionut
lasa forjele, ca faci alta, tu sa fii sanatos....ca masini mai poti face 20, nu una si mai bune ca asta... smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.