Cam aici se incheie progresul pe 2010
Pana in vara nu cred ca mai apuc sa fac ceva la masina.
Am pus motorul de proba, pompa de frana a fost mutata in fata, suportii pentru bobine, filtru de ulei si cutia pt ecu-uri au fost sudati si ei.
Compartimentul motor a fost luat la smirghel 10 zile pana aproape de tabla
.gif)
si grunduit.
Am pastrat radiatorul original de 2.5 si vascul de 5.0. Trebuie modificat cotul de sus al radiatorului, in loc de 90 grade sa iasa drept.
Am ramas cu 2 probleme mari de rezolvat.
Franele fata: trebuie adaptate niste frane mai mari. Pana acum am 2 variante. De v12 dar nu am reusit sa gandesc nici o solutie sau de Mazda rx8 care sunt apropiate ca marime, 325 in diametru fata de 330 cat au cele de septar.
A doua problema este directia. Pot pastra caseta originala, dar are joc destul de mare si nici raportul nu este ideal.
Varianta cea mai ok pana in momentul de fata este cremaliere de jaguar xj6. Problema este ca daca pun cremaliera, aceasta va fii cel mai jos punct al masinii, si nu cred ca e tocmai bine sa raschetez cu ea pe asfalt.
Daca vreau sa o urc mai sus se poate, dar trebuie modificata atat baia de ulei cat si puntea.
La franele de Mazda am o sulutie mai buna din acest punct de vedere deoarece bratele pentru capetele de bara sunt orientate inspre fata si pot monta cremaliera in fata puntii unde am loc mai mult DAR nu prea mai ramane loc din cauza evacuarii sa trec cu axul volanului pana la ea.
Pe langa astea mai sunt de luat rulmentii spate, saboti frana de mana, placute etrierii spate, simeringuri de grup, vopsit bascule, grup si restul de maruntisuri numai la puntea spate.
Trebuie pregatita podeaua si contraaripile pt teroson si vopsit compartimentul motor si punte fata.
Dupa asta nu mai am decat sa ma apuc de motor sa-i schimb garnituri, simerinuri si sa-l vopsesc
P.s Am uitat de portbagaj unde trebuie facut rezervor de inox si pregatit + terosonat. Mai este si evacuarea care trebuie facuta de la 0. Am pregatit pana acum 2 finale de corvette v8 care sper sa se auda bine...Pana la vara cam asta a fost...