QUOTE (io`s @ Mar 31 2008, 10:49 AM)

bine ca s-a rezolvat !
ce mecanici buni avem in tara asta

cum e posibil sa-ti spuna cei de la filaret sa o vinzi sa-ti cumperi alta? .. halal
.gif)
da..dar sa vezi...intai s-au perindat vreo 3 mecanicosi pe langa ea...si isi sopteau unul altuia ca sunt penele de la distributie, ca motorasul de la valvetronic etc...eu incercam sa le explic ca daca decuplez dsc-ul masina nu se mai opreste, ce treaba are ceva mecanic cu chestia asta???? ei nimic...si intr-un final dupa lungi cercetari cu testerul, lor le-a dat ca trebuie sa scoata mufa de la senzorul de la axa cu came de pe evacuare, sa sufle in ea si sa o infiga la loc...ok...dupa chestia asta mi s-a spus ca daca mai face asa, sa revin la ei, sa o desfaca si sa vada de la ce e, DAR NU IMI PROMIT CA MASINA SE VA REPARA!!!!!!!! in momentul ala am spus...ok multumesc, o sa ma mai vedeti intr-o alta lume poate in service-ul vostru si am plecat....deci nu va duceti la FILARET, nu are rost...
QUOTE (georgem @ Mar 31 2008, 11:09 AM)

Poate de-asta a vandut-o fostul proprietar... o fi fost sfatuit de vreun mecanic sa o vanda.
Cum ar fi fost sa schimbi chiulasa cu una noua, care costa probabil cateva mii de Euro, si dupa ce pleci din service sa faca la fel?
ca sa nu mai spun ca cel de la care am luat masina a reparat-o numai la Filaret...si cred ca si lui i-au spus la fel...ca nu ii dadeau de cap...pentru ca testerul nu arata nici o eroare si capetele de creta, nu stiau ce sa ii faca...
Apropo de chiulasa..costa 2000 de euro una noua...treaba tare e ca mi-au povestit ca un tip cu un model exact ca al meu a avut aceeasi problema si i-au desfacut motorul si nu au stiut ce sa ii faca si l-au montat la loc.....

...deci FARA COMENTARII....