Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ma puteti ajuta? probleme e34 535i
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 5 > E34
matei
Salut, am 2 probleme cu masina mea, carora nici un service nu a reusit sa le dea de cap. (e34 535i)

1. Cand am cumparat masina consuma in oras 17%, respectiv 20% tinuta in ture. Motorul mergea perfect la ralanti.
Dupa 2 luni a inceput sa mearga motorul sacadat la ralanti si a crescut consumul in 27%, respectiv mult peste 30% in ture.
La service au desfacut chiulasa si mi-au aratat ca axa cu came este un pic mancata la un brat si ca acesta ar fi motivul pentru care nu-mi merge un cilindru si implicit imi consuma mai mult.
As dori insa sa ascult cateva sfaturi inainte de a arunca aiurea cu banii sa schimb axa cu came si ce mai vine cu ea. Poate nu este aceasta
problema ; daca aveti vreo idee va rog spuneti-mi.



2. Dupa ce aprind farurile dureaza cateva minute pana se deschide lumina de bord si de la capota. De asemenea, computerul de bord o ia razna in timpul mersului, uneori stingandu-se de tot ecranul. De asemenea daca aveti vreo sugestie va rog sa-mi spuneti intru cat nu a reusit nimeni sa-mi spuna de ce se intampla asta.

Va multumesc.
bartro
QUOTE (matei @ Jan 8 2008, 02:36 PM) *
Salut, am 2 probleme cu masina mea, carora nici un service nu a reusit sa le dea de cap. (e34 535i)

1. Cand am cumparat masina consuma in oras 17%, respectiv 20% tinuta in ture. Motorul mergea perfect la ralanti.
Dupa 2 luni a inceput sa mearga motorul sacadat la ralanti si a crescut consumul in 27%, respectiv mult peste 30% in ture.
La service au desfacut chiulasa si mi-au aratat ca axa cu came este un pic mancata la un brat si ca acesta ar fi motivul pentru care nu-mi merge un cilindru si implicit imi consuma mai mult.
As dori insa sa ascult cateva sfaturi inainte de a arunca aiurea cu banii sa schimb axa cu came si ce mai vine cu ea. Poate nu este aceasta
problema ; daca aveti vreo idee va rog spuneti-mi.
2. Dupa ce aprind farurile dureaza cateva minute pana se deschide lumina de bord si de la capota. De asemenea, computerul de bord o ia razna in timpul mersului, uneori stingandu-se de tot ecranul. De asemenea daca aveti vreo sugestie va rog sa-mi spuneti intru cat nu a reusit nimeni sa-mi spuna de ce se intampla asta.

Va multumesc.


1. Iti intre benzina in ulei? Poate fi debitmetru / sonda lambda. Si eu am uzura la axa, dar motor merge bine. Daca problema a aparut brusc sigur nu e de la axa cu came.
2. la ce te refer cu computerul de bord? OBC sau display LCD de pe bord? Sunt la unele BMW-uri probleme cu condensatori de bord. Din ce an e masina? Ce lumina de capota ai?

LE: Ce motor are masina mai exact? 6 linie? Daca da, pot sa incerci daca merge mai bine cu mufa de sonda lambda desfacut sau cu mufa de debitmetru desfacut?
316i
Pentru consum verifica neaparat sonda lambda. Ori pe tester ori se sonda se poate masura cu multimetrul.
matei
Motorul este 6 in linie m30,masina este din 89, problema a aparut brusc. O sa incerc cu mufa sa vad daca apare vreo diferenta.(mersi)
La display-ul de pe bord face figuri iar la capota am un bec care lumineaza cand se aprinde si lumina de bord, adica cu cateva minute intarziere fata de faruri...sa fie de la acumulatorii din bord?
316i
Problema cu pixelii din ceasuri la E34 este foarte obisnuita. Cauta pe e34.de
Mihai_AMD
QUOTE (316i @ Jan 8 2008, 08:19 PM) *
Problema cu pixelii din ceasuri la E34 este foarte obisnuita. Cauta pe e34.de

chiar foarte obisnuita huh.gif am 3 tovarasi cu e34 si toti au probleme la display ul din bord sad.gif unu are linii pe el,altu face niste patratele cateodata iar la ultimul fff rar i se innegreste pt 2-3 secunde tot display apoi isi revine
TiL
Chestia cu lumina din bord mi se intampla si mie de la o vreme. Parca dureaza cu atat mai mult cu cat e mai frig afara, pana sa se aprinda bordul... Nu stiu ce poate fi. Sa fie umezeala?
Despre motor, bart are dreptate. Probabil mecanicul respectiv ti-a aratat o oarecare uzura la axa cu came si ti-a zis ca are efectele unei uzuri de juma de centimetru biggrin.gif si tot nu ai fi ajuns la asa consum, chiar daca avea o cocoasa mancata de tot.
Verifica si fisele.
matei
Mesi mult pentru sfaturi. Am inteles ca ar pute fi de vina un releu pt treaba cu luminile, dar care? Am schimbat LKM-ul si nimic, am inteles ca ar mai fi unul sub bancheta.

Am mai aflat umbland pe net ca daca ai fisurat esapamentul in locul cu senzorul lambda, consumul creste deoarece senzorul depisteaza oxigen nears...posibil sa fie si asta...
bartro
QUOTE (matei @ Jan 8 2008, 09:21 PM) *
daca ai fisurat esapamentul in locul cu senzorul lambda, consumul creste deoarece senzorul depisteaza oxigen nears...posibil sa fie si asta...


Asta e interesant, posibil sa am eu asa ceva. E cumva motor dinspre parbriz afumat cu praf negru? Asa e la mine si cand pun sonda lambda in functiune chiar vad fum negru pe acolo blink.gif tot timp asta motor merge foarte bogat si iregular. In ce zona din Buc. stai? Poate facem o sedinta de 'debugging'.
matei
Nu m-am uitat, insa esapamentul meu este clar fisurat, se aude...stau in Dristor, ne auzim in weekend cu cea mai mare placere, vb pe messenger ID. matei_ulmeanu
INTERCEPTOR
in nici un caz nu desface chiulasa.nu are nimic de acolo.verifica urmatoarele .presiunea in rampa la supapa de retur.motorasul de la relantii neaparat.
schimba filtru de aer benzina si bujiile eventual capacul de la delco daca este necesar.

nu desface motorul
matei
Ok, mersi mult, chiar nu aveam nevoie de banii aruncati pe axa cu came, o sa verific restul.
316i
Asculta-l pe Interceptor, stie cel mai bine. smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.