Gata, vineri noapte am plecat cu ea

Fara servofrana si servodirectie.
Pana sa fie gata am mai avut surprize cu cardanul care era cam scurt, un inel de esapament cu diametru cam mare etc. Plus ca oboseala isi spunea cuvantul. Dar le-am rezolvat pe toate, tiganindu-le mai mult sau mai putin.
Chiar cand ma pregateam sa-i dau prima cheie a aparut si ionusunt pe-acolo. L-am stropit putin cu benzina - intai am scos aproape un litru cu pompa, dupa care am conectat furtunul la rampa de injectoare. A pornit din prima

Si-apoi au urmat micile surprize:
- la scurt timp dupa pornire a inceput sa oscileze iar turatia, enervant rau. Dimineata am dat avansul (prea) mic si s-a rezolvat.
- dupa care am lasat masina cu motorul pornit si-a fiert
.gif)
Posibil termostat nasol, dar vascul sigur e dus. Am pus electroventilatorul pe direct, treapta I si-i ok.
- motorul totusi nu tragea si se ineca daca apasam acceleratia. Am gasit ca bujiile erau atat de mancate ca aveau distanta 1.3-1.4 fata de 0.7 care stiu ca-i normal. Le-am curatat, micsorat distanta la 0.5-0.6 si-am plecat la drum.
- tot nu tragea, nu avea vlaga. Am oprit, i-am dat avans. Din clipa asta motorul s-a simtit cam la capacitatea lui. Au mai urmat mici reglaje la avans, vor urma si altele, dar e ok.
- temperatura apei sta cam la sfert, nu urca la jumatate. De studiat.
Mai suspectez ca partea grafitata de la debitmetru e dusa pe portiunea in care sta acul la viteza de croaziera, asa ca probabil o sa desigilez capacul.
Am avut ghinion cu cutia, intra greu in viteza

dar o rezolv si pe-asta, impreuna cu alte bibileli (au picat pe rand turometrul si econometrul plus ca mai am de montat CheckControlul la oglinda)
Dupa primii 750 km sunt foarte multumit, consumul de ~11 la suta mi se pare corect.