M-am incapatanat sa pastrez cardanul meu de la td, pentru ca era in stare mai buna. Nu am fost sigur ca pot interschimba jumatatile de cardan fara riscuri.
Dar a trebuit sa-l mai lungesc 1-2 cm pe al meu ceea ce a dus la doua probleme:
1. cele doua jumatati se imbina acum doar pe jumatatea lungimii canelurilor (ele fac priza acum pe 3-5cm), ceea ce teoretic poate duce la "ruperea cardanului". Sper sa nu fie cazul la mine.
2. tragand de jumatatea din fata spre inainte, rulmentul intermediar a ajuns fix pe pozitia in care se scot din caroserie suruburile care-l sustin. Am rezolvat cu niste saibe mari existente chiar pe acele suruburi originale.
Aseara am pus si pompa de servodirectie, acum volanul se invarte singur

Am sperat sa nu gasesc ulei in cutia de viteze, dar e plina

Problema noua e ca de cateva zile (cred ca din cauza mersului subturat in oras - rar trec de 2500) am benzina in ulei, tachetii au inceput sa clantane suparator, nu discret ca inainte

Intre timp am mai umblat la reglaje (avans si inbusul de pe debitmetru care regleaza noxele) si motorul merge frumusel, daca dau cu degetul prin teava de esapament e curat nu se innegreste ca in primele zile.
Merg mai rar cu el pana schimb bujiile, ca le-am comandat oarecum gresit si astept altele maine.
George, la RAR o sa merg cand n-oi mai avea de lucru la ea. Trebuie sa fie buna de ITP, adica bucsi pe spate de schimbat, frana de mana reglata/reparata, ceva pe fata, cred ca un rulment. Deocamdata merg la risc si daca ma prind sper sa fie intelegatori si sa inteleaga ca in loc de amenda mai bine bag bani sa o fac mai safe

N-am zis nimic de handling: inainte pe viraje aveam impresia ca merg fix unde ma duce ala mare si greu din fata mea (dieselul) era subviratoare rau. Cu asta am redescoperit placerea de a accelera in viraje
