Help - Search - Members - Calendar
Full Version: norma poluare motoare
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 3 > E30 (ursulet)
Adrian Pintea
As vrea sa stiu la ce norme de poluare intra diferitele tipuri de motoare de urs...euro 1, euro 2 sau non-euro...
io'sŪ
ursul nu are euro2, numai non-euro su Gkat (sau euro1)
Adrian Pintea
si care sunt euro 1? respectiv GKat? Cele cu caroserie cu face-lift?sau scrie in brieful masinii?? ma intereseaza pt ca vreau sa imi aduc un urs din germania si sal inmatriculez cand scade taxa la anul
io'sŪ
de regula toate motoarele M40 care sunt pe urs au Gkat si motoarele M20 motronik 1.3, da, cele cu facelift
uwe
QUOTE (io`s @ Nov 5 2007, 12:54 AM) *
de regula toate motoarele M40 care sunt pe urs au Gkat si motoarele M20 motronik 1.3, da, cele cu facelift

si de ce de exemplu ursul meu e trecut in acte non-euro ????????? chiar sunt curios
318IS din 90 (totul trecut in acte)
Shark
De tembeli ce sunt aia de la RAR!!! Si al meu e trecut tot asa (M40B16, 1989).
io'sŪ
QUOTE (uwe @ Nov 5 2007, 01:56 PM) *
si de ce de exemplu ursul meu e trecut in acte non-euro ????????? chiar sunt curios
318IS din 90 (totul trecut in acte)

laugh.gif
stai linistit ca tot non-euro era trecut si e36ele meu 318 din '92,
de ce...?? nu a stiut sa-mi nimeni dea explicatia, dar prostii aia de nemti peste tot zic ca e G-Kat
cred ca ar mai trebui sa plece la specializare inginerii de la RAR smile.gif

laugh.gif
Adrian Pintea
deci e posibil sa il cumpar de acolo cu Gkat si aici sa mil considere non-euro?pai atunci nu se renteaza sa inmatriculezi unul de dincolo aici in tara
georgem
Si audi-ul meu 80 din 1991 are catalizator si e incadrat in Romania ca non-euro. Fiind inmatriculat de vreo 10 ani in Romania, mie imi convine, ca trec fara probleme testul de noxe la ITP.
Adrian Pintea
care este faza cu ciudatenia aia de motor 325eta , ce motiv au avut sa faca un motor de capacitate mare si cu 50 cai mai putini ca si cel clasic ???am vazut ca astea indiferent de an au toate gkat chiar si cele din 85, si e plin de ele in germania, 325i si 323i sunt rare
enculescusorin
QUOTE (Adrian Pintea @ Nov 6 2007, 10:27 PM) *
care este faza cu ciudatenia aia de motor 325eta , ce motiv au avut sa faca un motor de capacitate mare si cu 50 cai mai putini ca si cel clasic ???am vazut ca astea indiferent de an au toate gkat chiar si cele din 85, si e plin de ele in germania, 325i si 323i sunt rare

in primul rand motoarele alea nu sunt o ciudatenie...pentru un simplu om poate sunt...dar pentru cineva care le apreciaza sunt bune...alta chestie...nu pot sa-mi dau seama cum un motor poate fi ciudat...despre motorul de aro poti sa spui ca e ciudat...sau despre orice alt motor...dar eta e cu totul altceva...cel putin la vremea lor erau ceva...
Adrian Pintea
si care ar fii avantajele unui astfel de motor? pt ce a fost el inventat?ca doar acum nu tot poporul care isi cumpara 325e se apuca sa puna turbo pe ele...sa fie fiabilitate? sau cuplu?
xox
Consum redus. Au fost produse pentru piata nord-americana:

The 2.7 L M20B27 was designed for efficiency (thus the e for the Greek letter eta in 325e). It had an 84 mm (3.3 in) bore and with 81 mm (3.2 in) a longer stroke, for a total displacement of 2693 cc. The eta only utilizes four camshaft bearings for reduced internal friction, though the heads still have seven journals cast into the head. These heads can be drilled to oil a seven bearing cam.

mai multe aici: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M20#M20B27

In opinia mea, e unul din cele mai versatile modele de E30 prin faptul ca poate fi folosit 'as is', pentru consum, sau modificat in ce-ti tuna prin cap (sau cat poate buzunarul).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.