![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
As vrea sa stiu la ce norme de poluare intra diferitele tipuri de motoare de urs...euro 1, euro 2 sau non-euro...
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
ursul nu are euro2, numai non-euro su Gkat (sau euro1)
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
si care sunt euro 1? respectiv GKat? Cele cu caroserie cu face-lift?sau scrie in brieful masinii?? ma intereseaza pt ca vreau sa imi aduc un urs din germania si sal inmatriculez cand scade taxa la anul -------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
de regula toate motoarele M40 care sunt pe urs au Gkat si motoarele M20 motronik 1.3, da, cele cu facelift
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
De tembeli ce sunt aia de la RAR!!! Si al meu e trecut tot asa (M40B16, 1989). -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
si de ce de exemplu ursul meu e trecut in acte non-euro ????????? chiar sunt curios 318IS din 90 (totul trecut in acte) ![]() stai linistit ca tot non-euro era trecut si e36ele meu 318 din '92, de ce...?? nu a stiut sa-mi nimeni dea explicatia, dar prostii aia de nemti peste tot zic ca e G-Kat cred ca ar mai trebui sa plece la specializare inginerii de la RAR ![]() ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
deci e posibil sa il cumpar de acolo cu Gkat si aici sa mil considere non-euro?pai atunci nu se renteaza sa inmatriculezi unul de dincolo aici in tara
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Si audi-ul meu 80 din 1991 are catalizator si e incadrat in Romania ca non-euro. Fiind inmatriculat de vreo 10 ani in Romania, mie imi convine, ca trec fara probleme testul de noxe la ITP.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
care este faza cu ciudatenia aia de motor 325eta , ce motiv au avut sa faca un motor de capacitate mare si cu 50 cai mai putini ca si cel clasic ???am vazut ca astea indiferent de an au toate gkat chiar si cele din 85, si e plin de ele in germania, 325i si 323i sunt rare -------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() beemwe - ist ![]() Group: Members Posts: 251 Joined: 4-February 07 From: Drobeta Turnu Severin Member No.: 606 Car: 320i E36 coupe Engine: m50b20 S2 ![]() |
care este faza cu ciudatenia aia de motor 325eta , ce motiv au avut sa faca un motor de capacitate mare si cu 50 cai mai putini ca si cel clasic ???am vazut ca astea indiferent de an au toate gkat chiar si cele din 85, si e plin de ele in germania, 325i si 323i sunt rare in primul rand motoarele alea nu sunt o ciudatenie...pentru un simplu om poate sunt...dar pentru cineva care le apreciaza sunt bune...alta chestie...nu pot sa-mi dau seama cum un motor poate fi ciudat...despre motorul de aro poti sa spui ca e ciudat...sau despre orice alt motor...dar eta e cu totul altceva...cel putin la vremea lor erau ceva... |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
si care ar fii avantajele unui astfel de motor? pt ce a fost el inventat?ca doar acum nu tot poporul care isi cumpara 325e se apuca sa puna turbo pe ele...sa fie fiabilitate? sau cuplu?
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Consum redus. Au fost produse pentru piata nord-americana:
The 2.7 L M20B27 was designed for efficiency (thus the e for the Greek letter eta in 325e). It had an 84 mm (3.3 in) bore and with 81 mm (3.2 in) a longer stroke, for a total displacement of 2693 cc. The eta only utilizes four camshaft bearings for reduced internal friction, though the heads still have seven journals cast into the head. These heads can be drilled to oil a seven bearing cam. mai multe aici: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M20#M20B27 In opinia mea, e unul din cele mai versatile modele de E30 prin faptul ca poate fi folosit 'as is', pentru consum, sau modificat in ce-ti tuna prin cap (sau cat poate buzunarul). -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd July 2025 - 10:16 PM |