Help - Search - Members - Calendar
Full Version: BMW 324d Pareri sfaturi
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 3 > E30 (ursulet)
cristic
Ma bate gandul sa-mi iau un 324d cine stie amanunte despre acest tip de masina???
alex230ro
Sa vezi ce te bat eu biggrin.gif hai sa zic alea bune:dizel consuma relativ putin dar sa nu te bucuri ca nu cu mult mai putin decat 318 care il ai.Daca pica turbina ai pus-o filtrele si ce mai e pe acolo sunt destul de scumpe si umbla zvonu ca ar fii ceva belele cu chiulasa.Ca fuga 0-100 e mai lent decat 318 cu aprox 1 sec sau asa zic astoa pe carfolio, la reprize face praf multe masini.PS- nu stiu daca merge cipuit tongue.gif
Later edit:td cred ca vrei vorba lui Jaffar de fapt eu despre td am vorbit
despre 324d doar atat :puke:
florin83
neavand turbina ma gandesc ca e destul de fiabil...

QUOTE
poate vrei 324td ? smile ala e ok, dar nu mai ai nici un feeling de bmw in el.


ba nene.. va aud mereu cu faza asta cu feelingul.. 324td n-are feeling ca e diesel, 316, 318 n-au feeling ca au 2 pistoane mai putin, 325ix n-are feeling ca nu se invarte tongue.gif, 320 ca nu prea trage, 323 sunt destul de rare => ca singuru bmw e30 cu feeling e 325 (asta fara m-uri)
cristic
habar n-am daca e turbo sau nu, e30 324 diesel e turbo sau nu?
florin83
pai 324d e aspirat si are 86cai, iar 324td e turbo si are 115 cai
mertan
il stiu pe unu care are un 524td(e34) si pe unu care are 524td(e28). asha. cica asta ee28, are turbina mai mica ca e34 2.4td.
TiL
QUOTE (florin83)
neavand turbina ma gandesc ca e destul de fiabil...
ba nene.. va aud mereu cu faza asta cu feelingul.. 324td n-are feeling ca e diesel, 316, 318 n-au feeling ca au 2 pistoane mai putin, 325ix n-are feeling ca nu se invarte tongue.gif, 320 ca nu prea trage, 323 sunt destul de rare => ca singuru bmw e30 cu feeling e 325 (asta fara m-uri)


Da, e perfect adevarat ceea ce ai enuntat mai sus biggrin.gif. Dar nici cu feelingul unui 320i nu mi-e rusine. 6 cilindri cu benzina sa fie!

Da, in 524td nu simt ca merg cu bmw, decat la peste 100km/h cand dispar trepidatiile si motorul nu se mai aude din cauza zgomotului produs de vant. In rest ... tot dizel e.
io'sŪ
QUOTE (cristic)
habar n-am daca e turbo sau nu, e30 324 diesel e turbo sau nu?

masina despre care vrei tu detalii este "dizal" simplu, nu turbo
e 30 324d = diesel
e 30 324td= turbo diesel
mertan
diuzele etc etc. normal ar trebui sa tzina. dar un dizelu fara turbo e mort.
Azeea
e ok 324d, poti sa-i pui turbina ulterior dar te costa destul de mult. eu zic sa-l iei daca e pretul corect si n-are defectiuni. consumabilele costa mai mult (nu si motorina biggrin.gif )
e o masina de umblat prin trafic si se merge bina si afara
mertan
inainte am gasit un urs 324td(asha scria pe spate). stiam masina aia de multa vreme. am vb cu propiretarul despre ea. pe bord avea 260. si l-am intrebat de ce are 260. el mi zos ca a avut motor pe benzina. o deschis capota. nu avea turbina. si l-am intrebat undei turbina. el o zis ca e la unu intr-un garaj si costa 3 mil. mi s-o parut dubioasa treaba, crea 66 de mil pe ea, si vopseaua proaspata. in fine. ulterior am aflat ca era smenuita.
florin83
QUOTE (mertan)
pe bord avea 260


Sigur avea 260? din cate stiu eu doar M-urile au 260.. :eek:

QUOTE (mertan)
l-am intrebat undei turbina. el o zis ca e la unu intr-un garaj si costa 3 mil.


lol laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
cc_seat
Diesel simplu (fara turbo) e puturos raaaaaaaaaaaaaau. Ori iei td ori ramai la masina ta. La diesel simplu, in afara de consum nu ai nici o bucurie.
Si chiar daca are sau nu turbo, fiind diesel de generatie veche:
- poti sa ai surpize iarna
- motorul se incalzeste greu=>caldurica in masina doar pe trasee lungi
- zdrangane rau (vezi ce zice si TiL mai sus)
SUPERBEC
am avut 3 masini diesel aspirat.... (fara turbo)..abia se miscau de pe loc. fac un zgomot infernal din cauza injectiei mecanice , poti pune pompa sa nu mai tzacane dar pierzi 30% din putere.

eu unul nu mi-as mai lua diesel fara turbo niciodata

oricum nici 324td nu e vre-o smecherie... dieselurile au fost niste saracii pana sa apara injectia electronica de motorina.
mertan
asta e adevarat. sunt unii mosnegi care merg pe dieseluri( mercedesurile cobra) alea care cloncane rau de tot si ma enerveaza.
cristic
mai vedem daca imi schimb sau nu masina cu un 324 turbo sau nu ... s-ar putea sa fac rost de niste bani (total vreo 5000) si atunci sar direct la e34 tds-ul :unibrow: sau o pisicuta ... mai vedem
TiL
QUOTE (cc_seat)
Diesel simplu (fara turbo) e puturos raaaaaaaaaaaaaau.  
- motorul se incalzeste greu=>caldurica in masina doar pe trasee lungi


Trebuie sa spun ca 524td E28 da caldurica muuult mai repede decat 318-ul E30, chiar mai repede decat 525-ul E28 (sper sa nu am probleme cu chiulasa biggrin.gif ). Fac ~3 km pana la serviciu, cu 318-le ajungeam cu motorul rece (si n-am mers pe temperaturi negative, cum am mers azi dimineata), cu dieselul am ajuns cu ceva caldura in cabina.
ve
Mie e28 524td nu imi baga caldura la viteza (peste 70-80). ciudat e ca motorul ramane cald (cel putin asha indica) deci nu suspectez termostatul ca ar ramane deschis si s-ar raci motorul din cauza vitezei.
Any ideas?
Azeea
QUOTE (ve)
Mie e28 524td nu imi baga caldura la viteza (peste 70-80). ciudat e ca motorul ramane cald (cel putin asha indica) deci nu suspectez termostatul ca ar ramane deschis si s-ar raci motorul din cauza vitezei.
Any ideas?


am avut problema asta acum vreo 2 ani dar nu adcu aminte exact ce avea... dar parca era ceva infundat....
ve
caloriferul infundat?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.